Премини към съдържание

Електро Галант


WVO

Препоръчано мнение

Браво колега,

продължавай в същия дух, а ние с каквото можем ще помагаме.

BTW тези крушки по таблото дето светят не те ли дразнят и без друго не ти трябват, махай ги да не харчат :-)

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега нещо не ти разбирам идеята. За какво ми е друг генератор - когато мога да използвам задвижващия ел. мотор в генераторен режим при спиране.

 

Btw, ето едно видео - тест на 60V (само не разбрах защо се качи наопаки видеото)

Първо за това се сетих , че като спираш може да прави ток мотора. Предположих , че няма как да ползваш мотора за зареждане . И за това пишеш за бензинов агрегат. Поради тази причина драснах на прима виста идеите . А и на дълъг път едвали ще има много моменти в които двигателя ще има възможност да прави електричество. :icon_thumbup:

 

 

Клипе е СУПЕР :icon_rock: !!!!!! Идеално е !

 

Оборотомера и него може да ликвидираш . Може да направиш ако желаеш на негово място панел с замерваните показатели .

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, крушките по таблото дето светят заплашително, ще ги разкарам, просто неостава време.

Мисля даже да взема друго табло и да му нулирам километража.

Оборотомера си ми трябва, не случайно ел моторът е снабден с подходящият сензор за обороти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, крушките по таблото дето светят заплашително, ще ги разкарам, просто неостава време.

Мисля даже да взема друго табло и да му нулирам километража.

Оборотомера си ми трябва, не случайно ел моторът е снабден с подходящият сензор за обороти.

 

АА оборотомера си е абсолютно задължителен, още повече че видях че и на клипа си работеше нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте, ето малко развитие по проекта

 

Все още съм далеч от крайната цел. За момента напрежението на батерията е 110V а мощността е около 30 к.с. Пробега е 50км. със средна скорост 60км/ч (80 макс). Успях да засеча и разхода - около 20kwh за 100км. Което прави 2,50лв ако се зарежда на нощна тарифа или 4,50лв на дневна. :)

Зимата предстои направа на нов по-мощен контролер, увеличаване на напрежението съответно на мощността и пробега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приятел на шефа, в неговият сервиз след дълго човъркане и преобразуване направиха това цък. То не бяха ел.схеми, то не бяха батерии от USA и за куриос на Панаира под всичките изложени коли, служителите сложили едно чердженце да не би да капне масло :icon_thumbup: Ако искаш да обмениш идеи, мога да те свържа.

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приятел на шефа, в неговият сервиз след дълго човъркане и преобразуване направиха това цък. То не бяха ел.схеми, то не бяха батерии от USA и за куриос на Панаира под всичките изложени коли, служителите сложили едно чердженце да не би да капне масло :icon_thumbup: Ако искаш да обмениш идеи, мога да те свържа.

Поздрави

 

Няма да е лошо - прочетох че е успял да я регистрира в КАТ (аз още не съм). До няколко месеца се нядявам да удвоя пробега, така че спокойно да хода до Пловдив и да се връщам. Между другото веджнъж преди година го засякох това фиатче в сервиза за дизели на 'конарско шосе', но много бързо "избяга" не можах да го разгледам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Жив и здрав и успехи в начинанието. Аз като вече завършил инженер по електроника разгледах проекта с голям интерес. Трябва повече хора като теб да се занимават с такива неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Колега,какво се случва с проекта? :) Току що попаднах на темата и ще заспя с усмивка благодарение на теб! От дете си мечтая да си направя личния автомобил "на ток"! :D Личи си,че си вещ в света на електромеханиката. Стискам палци и очаквам като се постопли времето да ни зарадваш още! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, като се монтира втори електро двигател, как точно ще се синхронизират с първия?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А, като се монтира втори електро двигател, как точно ще се синхронизират с първия?

 

Не е много сложно:

Ако са серво-мотори - малко работа по базовия софтуер на сервата и е ОК.

Ако се работят с инвертори трябва компютур и софтуер за описване логиката на синхронизиране.

 

Аз лично бих ползвал серво-мотори заради завидната динамика.

И в двата случая са необходими познания по програмни управления на ел.задвижвания (Motion control)

 

П.П. Поздравления за ентусиазма - Галанта е много подходящ автомобил за електро-задвижване на 4-те колела.:icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Ей такъв проект може само истински фен на Мицубиши да захване. После като си готов с електрическия модел директно се обаждай в Мицубиши да го патентоват, че сега както признаха за тия манипулирани вредни емисии, акциите им са паднали с 15% за месец.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май не са вредни емисии е манипулирани данни за разхода на гориво. Точно по проекта на колегата - махаш резервоара и редиш батерии :) :) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...