laker Публикувано 2 март 2015 Сподели Публикувано 2 март 2015 Здравейте, Наскоро ми се случи много интересен проблем. След около час градко каране, турбото на колата сякаш спря да работи. Не са светвали никакви лампи по таблото. Колата е Lancer 2009 DI-D (помпа дюза) изцяло заводска, без никакви добавки. На 2/3-та скорост не позволяваше да се вдигат повече от ~2500 оборота. Пратически нямаше значение колко силно натискаш педала на газта, както и нямаше никакви звуци от турбото - цялото ускорение беше изчезнало. След като загасих колата и я запалих отново, проблемът изчезна. Някой да се е сблъсквал с нещо подобно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 март 2015 Сподели Публикувано 2 март 2015 Здравейте, Наскоро ми се случи много интересен проблем. След около час градко каране, турбото на колата сякаш спря да работи. Не са светвали никакви лампи по таблото. Колата е Lancer 2009 DI-D (помпа дюза) изцяло заводска, без никакви добавки. На 2/3-та скорост не позволяваше да се вдигат повече от ~2500 оборота. Пратически нямаше значение колко силно натискаш педала на газта, както и нямаше никакви звуци от турбото - цялото ускорение беше изчезнало. След като загасих колата и я запалих отново, проблемът изчезна. Някой да се е сблъсквал с нещо подобно?.......дросела или ЕГР-а са тръгнали да си заминават..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laker Публикувано 2 март 2015 Автор Сподели Публикувано 2 март 2015 .......дросела или ЕГР-а са тръгнали да си заминават..... Благодаря за бързия отговор, ще я закарам да я погледнат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shopa04 Публикувано 9 април 2015 Сподели Публикувано 9 април 2015 Здравей колега, Ходи ли да погледнат колата? Ако си ходил, би ли споделил какъв беше проблема и скъп ли беше ремонта? Благодаря предварително за отговора. ПоздравиГеорги Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laker Публикувано 3 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 3 Май 2015 (редакция) Здравей колега, Ходи ли да погледнат колата? Ако си ходил, би ли споделил какъв беше проблема и скъп ли беше ремонта? Благодаря предварително за отговора. ПоздравиГеорги Здрасти, съжалявам за късния отговор. Ходих и ми правиха диагностика на турбото. На компютъра не показваше никакви грешки. След като ме накараха да я покараме малко със закачен компютър и подаване на цялата газ се стигна до следния извод: понякога нямало достатъчно налягане на турбината. Казаха ми, че евентуално може да е проблем с DPF филтъра или турбото е за рециклиране (аз мислех, че задръстването на DPF филтъра го показва на компютъра?). Турбото ми по принцип се чува ясно (направо си вие) след 2000 оборота, а не трябвало да бъде така. Ремонт не е имало, тъй като не беше ясно каква точно е причината. Не ми се е случвало втори път да влезе в авариен режим. Препоръчаха ми да карам извънградско на 3000 оборота известно време, ако случайно е от DPF филтъра. Откриха обаче, че имам задна лагер главина за смяна, която ми струва 500лв (300 за главината + 200 за ремонта). Редактирано 3 Май 2015 от laker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 4 Май 2015 Сподели Публикувано 4 Май 2015 Просто махни DPF-а , никаква ползва от него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laker Публикувано 4 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 4 Май 2015 Просто махни DPF-а , никаква ползва от него. Няма ли да пуши отзад като комин, ако го махна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 4 Май 2015 Сподели Публикувано 4 Май 2015 Не, аз съм го махнал. Факт че почерня ауспуха, но толкова. Няма кълбета дим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Технически погледното, премахването на този филтър не прави ли автомобила неотговарящ на изискванията на стандарт Евро 4 и, съответно - не следва ли да доведе до заплащането на по-висок данък МПС? :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Моля?!?!?! А тия кадети 84-та кой по-точно стандарт покриват?! Колега, в големия ти талин пише че колата покрива еди си кой стандарт, те в пунктовете за ГТП това гледат. Друго не ги интересува. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 (редакция) Аз точно над това размишлявам - че по спецификация и по талон автомобилът има определени компоненти и покрива някакъв стандарт. На база спецификациите се изчисляват и заплащат съответните такси и данъци. Премахването/добавянето на компоненти отклонява автомобила от стандартите. И е логично да следват изменения - в ГТП, в талона, в данъците, навсякъде, където е необходимо. Не се заяждам, само разсъждавам на глас. Щото иначе като оня камион, дето падна в дерето и загинаха хора - по документи бил еди-какъв-си, но на практика бил друг. Хубаво е да оглеждаме нещата от всички страни и да разсъждаваме и за възможните бъдещи ефекти. Щото иначе - всички махат това, слагат онова, на практика карат "други" автомобили, а искат да плащат ниски данъци. После пари нямало, пътищата лоши, екологията - глоба... Само показвам как нещата са свързани във верига и едно отклонение резонира на 100 места. Според мен, накратко казано - премахването на този филтър трябва да направи невъзможно преминаването на ГТП. Просто защото автомобилът не съответства на спецификацията си със значителни за представянето му изменения. :icon_angel: Редактирано 5 Май 2015 от СтоянБ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Ти май скоро не си ходил на ГТП и не искаш да плащаш "ниски" данъци. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Аз точно над това размишлявам - че по спецификация и по талон автомобилът има определени компоненти и покрива някакъв стандарт. На база спецификациите се изчисляват и заплащат съответните такси и данъци. Премахването/добавянето на компоненти отклонява автомобила от стандартите. И е логично да следват изменения - в ГТП, в талона, в данъците, навсякъде, където е необходимо. Не се заяждам, само разсъждавам на глас. Щото иначе като оня камион, дето падна в дерето и загинаха хора - по документи бил еди-какъв-си, но на практика бил друг. Хубаво е да оглеждаме нещата от всички страни и да разсъждаваме и за възможните бъдещи ефекти. Щото иначе - всички махат това, слагат онова, на практика карат "други" автомобили, а искат да плащат ниски данъци. После пари нямало, пътищата лоши, екологията - глоба... Само показвам как нещата са свързани във верига и едно отклонение резонира на 100 места. Според мен, накратко казано - премахването на този филтър трябва да направи невъзможно преминаването на ГТП. Просто защото автомобилът не съответства на спецификацията си със значителни за представянето му изменения. :icon_angel: Четейки мнението ти, виждам, че има надежда за този народ! :icon_clap:Не всичко е загубено! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Всеки е наясно с това, и логически, и морално е правилно, но като ни се дават вратички, се възползваме от тях. Такъв ни е манталитета (: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 (редакция) Абе какви вратички? Гошо с голф 2 на 25г. без филтри, без нищо, плаща 30лв данък, аз плащам 300лв? + всеки път си плащам да ми чистят филтъра, защото нафтата ни не струва, не разбрах къде точно има облаги от този филтър, да не говорим, че специално при нашите коли, предполагам знаете как се чисти ( по-добре от мен ), всичко минава през ауспуха, под една или друга форма, другата система вкарва гориво и го гори, но при нас не е така. Редактирано 5 Май 2015 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СтоянБ Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 (редакция) Всеки е свободен да прави избор, какъвто намери за подходящ:- дали да бъде като Гошо с голф 2 и данък 30 лв.- или да кара Лансер 2008+ с DI-D двигател 140 к.с. и да плаща съответните такси и данъци. Когато направи своя избор, се очаква да се държи на висотата на избраното. Аз съм избрал втората възможност и съм доволен от своя избор. Редактирано 5 Май 2015 от СтоянБ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Е Миро, щом така работи системата, защо моята не работеше? Трябваше да карам извън града на някакви километри и то не винаги сработваше? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Да не подхващаме темата, че ми е една от малкото болни за тази кола и като се сетя, се чувствам много .... знаеш как . Момчето е право, всеки сам си преценява, аз лично нямам по 60-100лв да давам всеки път като светне. По-добре 800 един път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.