Премини към съдържание

Lancer 2009 DI-D turbo проблем (клапан?)


laker

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Наскоро ми се случи много интересен проблем. След около час градко каране, турбото на колата сякаш спря да работи. Не са светвали никакви лампи по таблото. Колата е Lancer 2009 DI-D (помпа дюза) изцяло заводска, без никакви добавки. На 2/3-та скорост не позволяваше да се вдигат повече от ~2500 оборота. Пратически нямаше значение колко силно натискаш педала на газта, както и нямаше никакви звуци от турбото - цялото ускорение беше изчезнало. След като загасих колата и я запалих отново, проблемът изчезна. Някой да се е сблъсквал с нещо подобно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Наскоро ми се случи много интересен проблем. След около час градко каране, турбото на колата сякаш спря да работи. Не са светвали никакви лампи по таблото. Колата е Lancer 2009 DI-D (помпа дюза) изцяло заводска, без никакви добавки. На 2/3-та скорост не позволяваше да се вдигат повече от ~2500 оборота. Пратически нямаше значение колко силно натискаш педала на газта, както и нямаше никакви звуци от турбото - цялото ускорение беше изчезнало. След като загасих колата и я запалих отново, проблемът изчезна. Някой да се е сблъсквал с нещо подобно?

.......дросела или ЕГР-а са тръгнали да си заминават.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......дросела или ЕГР-а са тръгнали да си заминават.....

 

Благодаря за бързия отговор, ще я закарам да я погледнат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравей колега,

 

Ходи ли да погледнат колата? Ако си ходил, би ли споделил какъв беше проблема и скъп ли беше ремонта?

 

Благодаря предварително за отговора.

 

Поздрави

Георги

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравей колега,

 

Ходи ли да погледнат колата? Ако си ходил, би ли споделил какъв беше проблема и скъп ли беше ремонта?

 

Благодаря предварително за отговора.

 

Поздрави

Георги

 

Здрасти, съжалявам за късния отговор.

 

Ходих и ми правиха диагностика на турбото. На компютъра не показваше никакви грешки. След като ме накараха да я покараме малко със закачен компютър и подаване на цялата газ се стигна до следния извод: понякога нямало достатъчно налягане на турбината. Казаха ми, че евентуално може да е проблем с DPF филтъра или турбото е за рециклиране (аз мислех, че задръстването на DPF филтъра го показва на компютъра?). Турбото ми по принцип се чува ясно (направо си вие) след 2000 оборота, а не трябвало да бъде така. Ремонт не е имало, тъй като не беше ясно каква точно е причината. Не ми се е случвало втори път да влезе в авариен режим. Препоръчаха ми да карам извънградско на 3000 оборота известно време, ако случайно е от DPF филтъра.

 

Откриха обаче, че имам задна лагер главина за смяна, която ми струва 500лв (300 за главината + 200 за ремонта).

Редактирано от laker
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Технически погледното, премахването на този филтър не прави ли автомобила неотговарящ на изискванията на стандарт Евро 4 и, съответно - не следва ли да доведе до заплащането на по-висок данък МПС? :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моля?!?!?! А тия кадети 84-та кой по-точно стандарт покриват?! Колега, в големия ти талин пише че колата покрива еди си кой стандарт, те в пунктовете за ГТП това гледат. Друго не ги интересува.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно над това размишлявам - че по спецификация и по талон автомобилът има определени компоненти и покрива някакъв стандарт. На база спецификациите се изчисляват и заплащат съответните такси и данъци. Премахването/добавянето на компоненти отклонява автомобила от стандартите. И е логично да следват изменения - в ГТП, в талона, в данъците, навсякъде, където е необходимо. Не се заяждам, само разсъждавам на глас.

 

Щото иначе като оня камион, дето падна в дерето и загинаха хора - по документи бил еди-какъв-си, но на практика бил друг. Хубаво е да оглеждаме нещата от всички страни и да разсъждаваме и за възможните бъдещи ефекти. Щото иначе - всички махат това, слагат онова, на практика карат "други" автомобили, а искат да плащат ниски данъци. После пари нямало, пътищата лоши, екологията - глоба... Само показвам как нещата са свързани във верига и едно отклонение резонира на 100 места.

 

Според мен, накратко казано - премахването на този филтър трябва да направи невъзможно преминаването на ГТП. Просто защото автомобилът не съответства на спецификацията си със значителни за представянето му изменения.

 

:icon_angel:

Редактирано от СтоянБ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз точно над това размишлявам - че по спецификация и по талон автомобилът има определени компоненти и покрива някакъв стандарт. На база спецификациите се изчисляват и заплащат съответните такси и данъци. Премахването/добавянето на компоненти отклонява автомобила от стандартите. И е логично да следват изменения - в ГТП, в талона, в данъците, навсякъде, където е необходимо. Не се заяждам, само разсъждавам на глас.

 

Щото иначе като оня камион, дето падна в дерето и загинаха хора - по документи бил еди-какъв-си, но на практика бил друг. Хубаво е да оглеждаме нещата от всички страни и да разсъждаваме и за възможните бъдещи ефекти. Щото иначе - всички махат това, слагат онова, на практика карат "други" автомобили, а искат да плащат ниски данъци. После пари нямало, пътищата лоши, екологията - глоба... Само показвам как нещата са свързани във верига и едно отклонение резонира на 100 места.

 

Според мен, накратко казано - премахването на този филтър трябва да направи невъзможно преминаването на ГТП. Просто защото автомобилът не съответства на спецификацията си със значителни за представянето му изменения.

 

:icon_angel:

 

Четейки мнението ти, виждам, че има надежда за този народ! :icon_clap:Не всичко е загубено!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки е наясно с това, и логически, и морално е правилно, но като ни се дават вратички, се възползваме от тях. Такъв ни е манталитета (:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе какви вратички? Гошо с голф 2 на 25г. без филтри, без нищо, плаща 30лв данък, аз плащам 300лв? + всеки път си плащам да ми чистят филтъра, защото нафтата ни не струва, не разбрах къде точно има облаги от този филтър, да не говорим, че специално при нашите коли, предполагам знаете как се чисти ( по-добре от мен ), всичко минава през ауспуха, под една или друга форма, другата система вкарва гориво и го гори, но при нас не е така.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки е свободен да прави избор, какъвто намери за подходящ:

- дали да бъде като Гошо с голф 2 и данък 30 лв.

- или да кара Лансер 2008+ с DI-D двигател 140 к.с. и да плаща съответните такси и данъци.

 

Когато направи своя избор, се очаква да се държи на висотата на избраното. Аз съм избрал втората възможност и съм доволен от своя избор.

Редактирано от СтоянБ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е Миро, щом така работи системата, защо моята не работеше? Трябваше да карам извън града на някакви километри и то не винаги сработваше?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не подхващаме темата, че ми е една от малкото болни за тази кола и като се сетя, се чувствам много .... знаеш как :). Момчето е право, всеки сам си преценява, аз лично нямам по 60-100лв да давам всеки път като светне. По-добре 800 един път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...