Премини към съдържание

laker

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Lancer 2009, 2.0L DI-D

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

laker's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, Имам няколко въпроса към собствениците на Lancer X (предполагам, че важи и за EVO X). 1. Някой сменял ли си е панела радиото ? Става въпрос за този модел радио. Фабричното радио е ужасно (поне моето), play-ването на CD в последно време изобщо не работи, да не говорим, че няма изходи за USB, etc. Другият проблем е, че скърца ужасно. Въпросът ми е дали някъде в БГ продават подобни панели, на които може да се сложи нещо прилично, например 7" android screen. Питам, защото не искам да купя нещо от ebay, amazon и да се окаже, че скърца по същия начин, все едно всеки момент ще се разпадне. 2. Някой правил ли е шумоизолация? Става въпрос за шума от двигателя. В случая говоря за 2.0 DI-D моделът, предполагам, че бензиновите са по-тихи. Ако може някой да ми препоръча място в София, където правят подобни изолации, ще съм много благодарен. Благодаря предварително.
  2. Няма ли да пуши отзад като комин, ако го махна?
  3. Здрасти, съжалявам за късния отговор. Ходих и ми правиха диагностика на турбото. На компютъра не показваше никакви грешки. След като ме накараха да я покараме малко със закачен компютър и подаване на цялата газ се стигна до следния извод: понякога нямало достатъчно налягане на турбината. Казаха ми, че евентуално може да е проблем с DPF филтъра или турбото е за рециклиране (аз мислех, че задръстването на DPF филтъра го показва на компютъра?). Турбото ми по принцип се чува ясно (направо си вие) след 2000 оборота, а не трябвало да бъде така. Ремонт не е имало, тъй като не беше ясно каква точно е причината. Не ми се е случвало втори път да влезе в авариен режим. Препоръчаха ми да карам извънградско на 3000 оборота известно време, ако случайно е от DPF филтъра. Откриха обаче, че имам задна лагер главина за смяна, която ми струва 500лв (300 за главината + 200 за ремонта).
  4. Благодаря за бързия отговор, ще я закарам да я погледнат.
  5. Здравейте, Наскоро ми се случи много интересен проблем. След около час градко каране, турбото на колата сякаш спря да работи. Не са светвали никакви лампи по таблото. Колата е Lancer 2009 DI-D (помпа дюза) изцяло заводска, без никакви добавки. На 2/3-та скорост не позволяваше да се вдигат повече от ~2500 оборота. Пратически нямаше значение колко силно натискаш педала на газта, както и нямаше никакви звуци от турбото - цялото ускорение беше изчезнало. След като загасих колата и я запалих отново, проблемът изчезна. Някой да се е сблъсквал с нещо подобно?
×
×
  • Създаване...