Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Коварни симптоми на свършили криви носачи


rado7318

Препоръчано мнение

Преди 2 години и половина смених двата предни долни прави носача с нови , а също и шарнирите на двата предни горни носачи.

По финансови причини двата предни долни криви носачи само ги рециклирах.

Тъй като се появи едно леко похлопване отидох при добър познат на сервиз и о! ужас - оказа се ,че и двата криви носача са свършили, като единия си беше направо пред излизане. Няма как. набутах се с 300 лева за нови носачи ТРВ , обаче се ядосах на коварните симптоми - само леко похлопване в предницата и то само при движение с ниска скорост на разбит път.

При движение с висока скорост, независимо от пътя - никакви симптоми, които да предупреждават за края на носачите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тези 2,5год колко км си изминал мисля, че ще е по - интересно да споделиш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тези 2,5год колко км си изминал мисля, че ще е по - интересно да споделиш?

 

Около 35 000 километра след смяна на правите, шарнирите на горните и рециклиране на кривите носачи. Сега като се замисля похлопването в предницата може и да не е било съвсем леко, но в никакъв случай не е било силно. Освен това само при ниска скорост на неравен път.

 

Преди около 10 000 км ходих на реглаж при най-добрия майстор на реглажите в Русе и той не хвана нищо обезпокоително.

Редактирано от rado7318
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A колегa не знaм кaкво имaш предвид леко похлопвaне но моите криви носaчи лопaхa стрaшно още кaто взех колaтa рециклирaх ги криви прaви всичките и спря.

След две години и 120хил. км се рaзхлопaхa пaк и пaк достa сериозно.

Свaлих ги окaзaхa се сaмо кривите пaк ги рециклирaх и нямa ядове.

Тaкa че е относително понятие леко зa едни и ужaсно зa други.

И тaкa сме подхвaнaли темaтa зa рециклирaне нa носaчи не можaх дa рaзберa от толковa теми зaщо не е желaтелно дa се рециклирaт носaчите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е желателно да се рециклират само правите.

Подкрепям, правите носачи не е желателно да се рециклират, защото след това ябълката се измъква от шарнира и става страшно, особено ако колата се движи с висока скорост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок некa дa сa прaвите не може дa се рециклирa щот се измъквaт ябълките.

Моите кaто ги рециклирaхa но отвaряхa отдолу и тaкa пълнят с плaсмaсaтa зaстъргвaт нов болт и кaпсулирaт. отгоре не се пипa тогaвa кaк стaвa тaкa че кaк стaвa номерa със измъквaнето.

Може дa сa тъпи вaпросите но просто искaм дa рaзберa.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок некa дa сa прaвите не може дa се рециклирa щот се измъквaт ябълките.

Моите кaто ги рециклирaхa но отвaряхa отдолу и тaкa пълнят с плaсмaсaтa зaстъргвaт нов болт и кaпсулирaт. отгоре не се пипa тогaвa кaк стaвa тaкa че кaк стaвa номерa със измъквaнето.

Може дa сa тъпи вaпросите но просто искaм дa рaзберa.

.....с мерак колега.........казва се "умора на материала".....точно там, къде работи най много ябълката и корпуса, който държи ябълката на болта да не излзезе,точно там не е "рециклиран" и съответно колкото и да го правиш ,той винаги си е стар.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре китайски нови (което също не е добре) отколкото "рециклирани" стари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре китайски нови (което също не е добре) отколкото "рециклирани" стари.

........и това не е вярно.....по добре колкото си може по добри и не китайски,може да са на Мууг,Фебест,555,ГМБ и т.н.......хубавите носачи започват от 120 лв нагоре......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........и това не е вярно.....по добре колкото си може по добри и не китайски,може да са на Мууг,Фебест,555,ГМБ и т.н.......хубавите носачи започват от 120 лв нагоре......

Няма спор ! Визирам за избор между "рециклаж" и каквито и да е нови.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма спор ! Визирам за избор между "рециклаж" и каквито и да е нови.

........избора "рециклаж" точно на тези носачи не трябва да има,защото те са най опасните и най "неусетните" носачи в тази кола......по принцип на Галанта окачването му е доста скъпо - средно по 400 лв. на гума или ремонт на предница -около 1000 лв с всичките му там екстри като реглаж,тампони и т.н....за сравнение ,на Паджеро окачването е в пъти по евтино ,а е джип,и друго, там може да се рециклира всяка една част и я няма тази опасност ,но нямаа смисъл, тъй като един шарнир от хубавите е около 60-80 лв.......или на гума по около 200 лв. всичко( два шарнира и един накрайник) ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно производителите на части и търговците четат нашата секция за галант и са взели насериозно думата "мили0нери" :rolleyes:

Какво може да стане ако шарнир на кривия носач се измъкне? Ще си смачкаме ли фасона? Аз досега съм сменил двата прави от съображения за сигурност. Ще трябва да се претърси предницата по-натам.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно производителите на части и търговците четат нашата секция за галант и са взели насериозно думата "мили0нери" :rolleyes:

Какво може да стане ако шарнир на кривия носач се измъкне? Ще си смачкаме ли фасона? Аз досега съм сменил двата прави от съображения за сигурност. Ще трябва да се претърси предницата по-натам.

 

Хм, сега като я гледам тая тема и се замислям, че на бегачката носачите са сменяни и са минали не повече 8000 км, ама минаха 3 години оттогава, дали мога да се пречукам някъде с това торпедо...:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, сега като я гледам тая тема и се замислям, че на бегачката носачите са сменяни и са минали не повече 8000 км, ама минаха 3 години оттогава, дали мога да се пречукам някъде с това торпедо...:icon_thumbup:

Роска, носачите се износват от каране, от стоене не им става нищо. Не съм виждал и не съм чувал за извадена ябълка на крив носач, вероятно защото ако се разхлопа, няма начин да не се чуе. Само правите носачи са коварни, защото се измъкват, а симптомите не всеки може да ги усети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, носачите се износват от каране, от стоене не им става нищо. Не съм виждал и не съм чувал за извадена ябълка на крив носач, вероятно защото ако се разхлопа, няма начин да не се чуе. Само правите носачи са коварни, защото се измъкват, а симптомите не всеки може да ги усети.

 

Знам, Слави, знам...:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приеми, че моята работа е само в града и рядко ми трябва автомобил въобще. Даже обмислям ако има мераклия да му го дам и да си взема нещо изчезващо като вид. Някой V8. Поддръжката му ще е почти като на галанта. Разходът също.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приеми, че моята работа е само в града и рядко ми трябва автомобил въобще. Даже обмислям ако има мераклия да му го дам и да си взема нещо изчезващо като вид. Някой V8. Поддръжката му ще е почти като на галанта. Разходът също.

Анди, ти не знаеш какъв е разхода на VR-4, който е пак с 6 цилиндъра, а за осмак не ми се мисли какъв ще да е...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички бензинови автомобили, на които съм давал газ, са харчили много. А аз не тежа изобщо :rolleyes: . Виждал съм показания на борда на калибра 16V при изпреварване над 50 на сто, та дали не беше и над 60. Един бивш съфорумник бе споменал тук, че неговия галант дава пределна стойност 99/100 при бързо тръгване. Повече дисплея не може и да покаже, но да кажем че е 99. Дори и 89 да е, на кой ще му стане по-добре? На един осмак, доколкото може да се вярва на борда, показанията са 68/100 от първа и кикдаун, до към 42-40/100 при около 200 когато типтроника се кани да ръчка на пета. След 210 малко го сваля щото бързо претичва километрите с отворения докрай дросел. Това на всяка кола е така.

Естествено че осмака иска повече "материал" да върви, само че разликата с веера според мен ще е в полза на осмака. Двата вентилатора карат дюзите да седят повечко време отворени...

Сравнявам с моя галант - едни 2-3 литра отгоре даде при еднакво пенсионерско каране типичен мой градски цикъл със студен старт, къси отсечки и до 2000 най-много и следваща предавка. Най-странното е че стрелката не пада като луда при мръсна газ от втора примерно. Отдавам го на това че уредът при галантите е за по-малко гориво и е по-чувствителен, т.е. по-бърз.

 

Аз може да карам най-малко от всички, но пък съм изкривил всички джанти по два пъти. Едната станА на триъгълник. Връщам се на темата за железата. Понеже съм скъсан и не ща да си купя два "криви" носача, предложете какви шарнири да си купя и да ми ги сменят. И за U-образните се интересувам. Хайде че взимам диф от ево 8 и моторетка с вентилатори и почвам да превръщам мощността в пушеци-пушеци... :D и да не ми остане само кормилото в ръцете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...