DOOJ Публикувано 15 януари 2015 Сподели Публикувано 15 януари 2015 Здравейте колеги. Имам едно питане и дали някой се е сблъсквал с него!Преди години си взех моето Спейс Старче и още при купуването на 4-5 се чуваше едно потропване отпред. Направих го на корите от долу. Да ама не.Стегнах ги всичките в последствие ги изгубих половината. Но останалите са стегнати здраво. Смених тампоните на биалетките ( даже сложих полиретанови )Смених шарнири, външни вътрешни карета и какво ли още не. Не съм сменял тампоните на торсионната щанга. Смених кормилни накрайници но не. Тропкането си го има. дори когато понатискам газта се появява и на трета на по големите обороти. И го има само на скорост. Интересното е че с забързването на скоростта не се забързва и честотата му а си остава същата. Аааа смених и предните накладки. Има го и с зимните гуми с ламаринените джанти и с летите джанти с летните гуми. Дайте някой съвет моля Някой не се ли е сблъсквал с това??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 15 януари 2015 Сподели Публикувано 15 януари 2015 Здравейте колеги. Имам едно питане и дали някой се е сблъсквал с него!Преди години си взех моето Спейс Старче и още при купуването на 4-5 се чуваше едно потропване отпред. Направих го на корите от долу. Да ама не.Стегнах ги всичките в последствие ги изгубих половината. Но останалите са стегнати здраво. Смених тампоните на биалетките ( даже сложих полиретанови )Смених шарнири, външни вътрешни карета и какво ли още не. Не съм сменял тампоните на торсионната щанга. Смених кормилни накрайници но не. Тропкането си го има. дори когато понатискам газта се появява и на трета на по големите обороти. И го има само на скорост. Интересното е че с забързването на скоростта не се забързва и честотата му а си остава същата. Аааа смених и предните накладки. Има го и с зимните гуми с ламаринените джанти и с летите джанти с летните гуми. Дайте някой съвет моля Някой не се ли е сблъсквал с това???А провери ли амортисьорите,лагерите и тампоните?Защото то друго не остана... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
senator Публикувано 15 януари 2015 Сподели Публикувано 15 януари 2015 И аз мисля ,че от там може да идва шума Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DOOJ Публикувано 17 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 17 януари 2015 И аз мисля ,че от там може да идва шума От къде? От амортисьорите ли? Здрависа но им махнах манщоните заото се бяха съдрали и паднали на самия амортисьор. А тампоните на двигателя са ми здрави. Даже мислех че са закъсани и намерих 2 здрави втора ръка и сега имам 2 горница. на скоростната кутия отгоре има ли тампон? Под въздушният филтър? Все се каня да изляза и да я разхвърлям ама сега ми е студено :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 17 януари 2015 Сподели Публикувано 17 януари 2015 От къде? От амортисьорите ли? Здрависа но им махнах манщоните заото се бяха съдрали и паднали на самия амортисьор. А тампоните на двигателя са ми здрави. Даже мислех че са закъсани и намерих 2 здрави втора ръка и сега имам 2 горница. на скоростната кутия отгоре има ли тампон? Под въздушният филтър? Все се каня да изляза и да я разхвърлям ама сега ми е студено :icon_blush:Тампоните са ти здрави,а лагерите как са?Защото имат навика да се чупят,стержена на амортисьора започва да се блъска в тарелката на пружината и да я разбива-бавно и славно :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vins365 Публикувано 17 януари 2015 Сподели Публикувано 17 януари 2015 (редакция) И при мен го има това тракане отдясно. Смених и тампона и амортисьорите и пак си тропа, особено сутрин, докато е студено. Трима различни "майстори" участваха в ремонта и пак същото тропане. Доколкото разбирам е т.нар. "тава" на амортисьора, която трябвало да се модернизира до тази на Каризма, но за момента не възнамерявам да го правя, да си тропа, аз пък надувам радиото. Редактирано 17 януари 2015 от vins365 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DOOJ Публикувано 24 януари 2015 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2015 Но интересното е че понякога го има на трета на по големите обороти. А на четвърта и пета си го има постоянно като тропка с едно темпо не зависи от скоростта??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 25 януари 2015 Сподели Публикувано 25 януари 2015 (редакция) И при мен го има това тракане отдясно. Смених и тампона и амортисьорите и пак си тропа, особено сутрин, докато е студено. Трима различни "майстори" участваха в ремонта и пак същото тропане. Доколкото разбирам е т.нар. "тава" на амортисьора, която трябвало да се модернизира до тази на Каризма, но за момента не възнамерявам да го правя, да си тропа, аз пък надувам радиото. От това тропкане заминава тарелка,лагер и тампон , дори амортисьора.Да не говорим че колата става трудна за управление ,тоест това е една инженерна недомислица....и резервните части трябва да се пласират. Редактирано 25 януари 2015 от габо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 25 януари 2015 Сподели Публикувано 25 януари 2015 Колега ,каво е общото с 3,4 и5 скорост и тарелката на амортисьора ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
surlekoff Публикувано 26 януари 2015 Сподели Публикувано 26 януари 2015 Имаме аналогичен случай и в наше село!!! Но чак пък при движение..на 3,4 и т.н !? Смених какво ли не , включително лагерите и маншоните на амортесьорите. Въпреки това от силния и неприятен шум при маневри с ниска скорост по нереване терен остана едно леко припукване в дясно при същите условия, обикновенно при пълен ляв и преодоляване на неравности . Никой от тези към което се обърнах не можа да установи причината...... Това едва ли те успокоява, но за сведение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail30 Публикувано 27 януари 2015 Сподели Публикувано 27 януари 2015 При мен имаше припукване от ляво и ми дърпаше на ляво. Първоначално майстора ми си мислеше само лагер на амортисьора но се оказа ''тарелака'' и след известни подобрения от негова страна и смяна на лагера на амортисьора и тампона проблема се реши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 27 януари 2015 Сподели Публикувано 27 януари 2015 Не знам за Спейс Стар, но може и при вас да се окаже същото - тракане на спирачните апарати. Пробвайте в движение, леко да натиснете спирачката, колкото да се обере луфта на спирачните апарати, ако тракането изчезне ще знаете от къде идва проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DOOJ Публикувано 13 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2015 Абе скоро смених предните накладки и не се оправи. Интересното е че на свободна веднага изчезва. При колегата с неравностите най вероятно е биалетки. Почнах да се съмнявам в скоростната кутия. Изчезва и когато съм на скорост и пусна гаста. Ще сменям тези дни пак едно каре да видим :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ненов Публикувано 15 февруари 2015 Сподели Публикувано 15 февруари 2015 И при мен има "тракане отпред". Но то се появява само на пълен ляв завой на 1-ва скорост и докато колата е студена. След 15-20 минути каране вече го няма или почти го няма. "Тропането" не е като каре : чат-чат-чат-чат, по-скоро е като лагер : хър-р-р-р. Все едно се опитваш да включиш скорост без съединител. Ходих при разни майстори, но всички вдигат рамене и изказват какви ли не прдположения. Първо смених лявото каре, "тракането" остана. После смених и лагерите (двата предни), тракането пак остана. Тракането осезаемо идва отпред от ляво, но както казах на пълен ляв завой (тръгване от знак Стоп) на студена кола. И сега чакам да се стопли времето за да изчезне. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokoto Публикувано 15 февруари 2015 Сподели Публикувано 15 февруари 2015 И при мен има "тракане отпред". Но то се появява само на пълен ляв завой на 1-ва скорост и докато колата е студена. След 15-20 минути каране вече го няма или почти го няма. "Тропането" не е като каре : чат-чат-чат-чат, по-скоро е като лагер : хър-р-р-р. Все едно се опитваш да включиш скорост без съединител. Ходих при разни майстори, но всички вдигат рамене и изказват какви ли не прдположения. Първо смених лявото каре, "тракането" остана. После смених и лагерите (двата предни), тракането пак остана. Тракането осезаемо идва отпред от ляво, но както казах на пълен ляв завой (тръгване от знак Стоп) на студена кола. И сега чакам да се стопли времето за да изчезне. :icon_crying: И при мен беше така,и все пак се оказа каре.....това хър-р-р се чуваше дори и при преминаване през плавна неравност :icon_blush: ,пак се чуваше.Мислех,че е лагер,че нещо някъде опира-не,смених карето и се оправи :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 16 февруари 2015 Сподели Публикувано 16 февруари 2015 (редакция) + Редактирано 16 февруари 2015 от MuxoB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ненов Публикувано 20 октомври 2015 Сподели Публикувано 20 октомври 2015 И при мен тракането се оправи !Смених тампоните на макферсона, лагера и тарелка. Целия комплект - 95 лв на Монро, за едната страна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.