netizen Публикувано 30 Май 2007 Сподели Публикувано 30 Май 2007 Имам следният проблем: на празен ход вибрира волана, само той и нищо друго... ако се покачат оборотите до към 900-1000 вибрациите изчезват ... мотора е 4Д68 - 2.0ТД Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlao Публикувано 30 Май 2007 Сподели Публикувано 30 Май 2007 Моя мотор е същия и при мен има такива вибрации :icon_blush: .Не знам от какво е ама забелязах че маншона на карето на кормилната щанга е скъсан :( .Но в движения тея вибрации ги няма . А другото което ме притеснява , е че мотора сам си променя оборотите без да знам от какво.когато е на място и не му подавам газ оборотите се сменят от 800 до 1100 през неравни интервали време,точно когато прецъква едно реленце (поне аз си мисля че е реле,защтото не разбрах за какво е :icon_blush: ) над помпата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 30 Май 2007 Сподели Публикувано 30 Май 2007 Имам следният проблем: на празен ход вибрира волана, само той и нищо друго... ако се покачат оборотите до към 900-1000 вибрациите изчезват ... мотора е 4Д68 - 2.0ТД Според мен е съвсем нормално да ти вибрира волана на ниски обороти. Този двигател работи много стабилно дори и под 600 оборота, но тогава се появяват тези вибрации. На колко оборота ти работи мотора на празен ход? Доколкото си спомням, по книга го даваха да е на 800-900 оборота, но може и да греша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 30 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2007 Дават му 750-850 rpm (по спомен), моят е на 800 точно, нямам проблеми с оборотите - в смисъл, че са си точно 800 - само зимата ги вдига на 1300-1500 за известно време. А не мисля че е нормално да ги има тези вибрации - сравнявал съм с два други Галанта-а Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 31 Май 2007 Сподели Публикувано 31 Май 2007 Имам следният проблем: на празен ход вибрира волана, само той и нищо друго... ако се покачат оборотите до към 900-1000 вибрациите изчезват ... мотора е 4Д68 - 2.0ТДКолега и при предишния ми Галант го имаше този момент. Моето мнение е, че няма за какво да се притресняваш.. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 31 Май 2007 Сподели Публикувано 31 Май 2007 Здравейте, има обяснение /влиза в резонанс при определени обороти/,но не е нормално.Най-вероятно има разхлабване на кормилния прът вкормилната конзола /то по нашите пътища../.Добре е да се видят и тампоните на двигателя.Поздрави !!! :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 Май 2007 Сподели Публикувано 31 Май 2007 Според мен са тампони на мотора.....може да не са скъсани а само "уморени" :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 31 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2007 и аз клоня към тампони на мотора.. как бих могъл да ги проверя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 31 Май 2007 Сподели Публикувано 31 Май 2007 и аз клоня към тампони на мотора.. как бих могъл да ги проверя? С клатене и гледане .... :icon_angel: Добре е да се обхване тампона с ръка - то се усеща... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 31 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2007 Винаги го е имало, поне от как аз я имам тази кола. Тресе се волана като на опел кадет :icon_doh: Когато е студена са по силни, като позагрее намаляват Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 Май 2007 Сподели Публикувано 31 Май 2007 Винаги го е имало, поне от как аз я имам тази кола. Тресе се волана като на опел кадет :icon_doh: Когато е студена са по силни, като позагрее намаляватЗначи имате проблем някъде........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 31 Май 2007 Сподели Публикувано 31 Май 2007 Винаги го е имало, поне от как аз я имам тази кола. Тресе се волана като на опел кадет :icon_doh: Когато е студена са по силни, като позагрее намаляватE явно при теб е нещо по-сериозно. При мен се появявашя по принцип на студен двигател и имах чувството, че само при определено полежение на волана. Иначе като загрее колата не се е появявало.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 31 Май 2007 Сподели Публикувано 31 Май 2007 Вдигаш малко оборотите на двигателя и вибрациите изчезват! :icon_clown: (не е това начина, разбира се) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 31 Май 2007 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2007 Значи имате проблем някъде........ къде да го търся доколкото видях има два тампона на двигателя и два на ск. кутия Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво дизела Публикувано 31 Май 2007 Сподели Публикувано 31 Май 2007 тези пред и зад двигателя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 2 юни 2007 Сподели Публикувано 2 юни 2007 Netizen, дано си намериш тампони за галанта, че мене ми писна вече с това консервативно мислене на хората,относно японските коли в нашата област (днес цял ден обикалях по сервизите в търново за реглаж на предния мост,всички или отказваха или ме гледаха странно като има кажа :mitsu-smiley: галант ).Извинявам се,че не пиша по темата, но ми дойде в повече днес. Поздрави,Теодор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 3 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2007 до момента от към части не съм срещал проблеми ;) друг е въпроса, че всеки гаражен "майстор" може да ремонтира голф и кадет :icon_rock: всъщност има ли някакви лагери, тампони или знам ли и аз какво по кормилния прът? вибрациите са само във волана :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 4 юни 2007 Сподели Публикувано 4 юни 2007 Има лагери и карета, но не вярвам да е от тях, по-скоро от тампоните на двигателя. Вярата е тънка работа, "божа работа"... Майката му е - препипване и елиминиране едно по едно ...Поздрави!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v.k. Публикувано 10 февруари 2016 Сподели Публикувано 10 февруари 2016 Добър ден ;)Карам Каризма, 99г. GDI, 125 к.с. 1,8.От известно време и аз имам тресене на волана в ниските обороти... независимо дали колата е в покой или в движение, паднат ли оборотите волана тресе (странното е, че не винаги тресе), но когато тресе се чува като удряне на желязо (немога точно да опиша шума)!Най-често ми се случва при тръгване, защото тръгвам без да подавам много газ. Току що я взех от майстор, като беше за подмяна на тампони на вдигателя, но уви качих се да я пробвам и пак тресе и пак "чука на желязо". Предната седмица беше на проверка за ролки и ремъци, казаха че са добре обтегнати, карах я на СТЕНД, там провериха и казаха, че линията на колата е идеална, а двигателя не помръдва. А пустият волан не спира и е изключително досадно. Исках да попитам дали сте намерили решение на този проблем ?! И какво е то ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.