Премини към съдържание

Вибрации


Препоръчано мнение

Имам следният проблем: на празен ход вибрира волана, само той и нищо друго... ако се покачат оборотите до към 900-1000 вибрациите изчезват ... мотора е 4Д68 - 2.0ТД

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя мотор е същия и при мен има такива вибрации :icon_blush: .Не знам от какво е ама забелязах че маншона на карето на кормилната щанга е скъсан :( .Но в движения тея вибрации ги няма . А другото което ме притеснява , е че мотора сам си променя оборотите без да знам от какво.когато е на място и не му подавам газ оборотите се сменят от 800 до 1100 през неравни интервали време,точно когато прецъква едно реленце (поне аз си мисля че е реле,защтото не разбрах за какво е :icon_blush: ) над помпата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам следният проблем: на празен ход вибрира волана, само той и нищо друго... ако се покачат оборотите до към 900-1000 вибрациите изчезват ... мотора е 4Д68 - 2.0ТД

Според мен е съвсем нормално да ти вибрира волана на ниски обороти. Този двигател работи много стабилно дори и под 600 оборота, но тогава се появяват тези вибрации. На колко оборота ти работи мотора на празен ход? Доколкото си спомням, по книга го даваха да е на 800-900 оборота, но може и да греша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дават му 750-850 rpm (по спомен), моят е на 800 точно, нямам проблеми с оборотите - в смисъл, че са си точно 800 - само зимата ги вдига на 1300-1500 за известно време. А не мисля че е нормално да ги има тези вибрации - сравнявал съм с два други Галанта-а

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам следният проблем: на празен ход вибрира волана, само той и нищо друго... ако се покачат оборотите до към 900-1000 вибрациите изчезват ... мотора е 4Д68 - 2.0ТД

Колега и при предишния ми Галант го имаше този момент. Моето мнение е, че няма за какво да се притресняваш.. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, :)

има обяснение /влиза в резонанс при определени обороти/,

но не е нормално.

Най-вероятно има разхлабване на кормилния прът в

кормилната конзола /то по нашите пътища../.

Добре е да се видят и тампоните на двигателя.

Поздрави !!! :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и аз клоня към тампони на мотора.. как бих могъл да ги проверя?

 

С клатене и гледане .... :icon_angel:

Добре е да се обхване тампона с ръка - то се усеща...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Винаги го е имало, поне от как аз я имам тази кола. Тресе се волана като на опел кадет :icon_doh: Когато е студена са по силни, като позагрее намаляват

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Винаги го е имало, поне от как аз я имам тази кола. Тресе се волана като на опел кадет :icon_doh: Когато е студена са по силни, като позагрее намаляват

Значи имате проблем някъде........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Винаги го е имало, поне от как аз я имам тази кола. Тресе се волана като на опел кадет :icon_doh: Когато е студена са по силни, като позагрее намаляват

E явно при теб е нещо по-сериозно. При мен се появявашя по принцип на студен двигател и имах чувството, че само при определено полежение на волана. Иначе като загрее колата не се е появявало....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вдигаш малко оборотите на двигателя и вибрациите изчезват! :icon_clown:

 

 

 

(не е това начина, разбира се)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Netizen, дано си намериш тампони за галанта, че мене ми писна вече с това консервативно мислене на хората,

относно японските коли в нашата област (днес цял ден обикалях по сервизите в търново за реглаж на предния мост,

всички или отказваха или ме гледаха странно като има кажа :mitsu-smiley: галант ;-) ).

Извинявам се,че не пиша по темата, но ми дойде в повече днес.

Поздрави,

Теодор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

до момента от към части не съм срещал проблеми ;) друг е въпроса, че всеки гаражен "майстор" може да ремонтира голф и кадет :icon_rock:

 

всъщност има ли някакви лагери, тампони или знам ли и аз какво по кормилния прът? вибрациите са само във волана :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има лагери и карета, но не вярвам да е от тях, по-скоро от тампоните на двигателя.

 

Вярата е тънка работа, "божа работа"...

Майката му е - препипване и елиминиране едно по едно ...

Поздрави!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 години ...

Добър ден ;)

Карам Каризма, 99г. GDI, 125 к.с. 1,8.

От известно време и аз имам тресене на волана в ниските обороти... независимо дали колата е в покой или в движение, паднат ли оборотите волана тресе (странното е, че не винаги тресе), но когато тресе се чува като удряне на желязо (немога точно да опиша шума)!

Най-често ми се случва при тръгване, защото тръгвам без да подавам много газ.

 

Току що я взех от майстор, като беше за подмяна на тампони на вдигателя, но уви качих се да я пробвам и пак тресе и пак "чука на желязо". Предната седмица беше на проверка за ролки и ремъци, казаха че са добре обтегнати, карах я на СТЕНД, там провериха и казаха, че линията на колата е идеална, а двигателя не помръдва.

 

А пустият волан не спира и е изключително досадно.

 

Исках да попитам дали сте намерили решение на този проблем ?! И какво е то ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...