Премини към съдържание

Майстори в Шумен


Препоръчано мнение

Здравейте ,колеги.Къде в Шумен мога да намеря майстори за нашите автомобили???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какво и има, не винаги ти трябва специално за твоята кола майстор.

Може и да ги пресилвам нещата,неопитен шофьор съм,ама ми се струва ,че не "пали" от първи път.Трябва да завъртя няколко пъти ключе и чак тогава с неприятен шум запалва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и да ги пресилвам нещата,неопитен шофьор съм,ама ми се струва ,че не "пали" от първи път.Трябва да завъртя няколко пъти ключе и чак тогава с неприятен шум запалва.

Здравей колега!

В този град не търси МАЙСТОРИ.Всеки ще ти взема паричките и ще ти пълни главата с неговите теории за съществуващи проблеми.

За нашите коли аз поне не намерих майстор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да отидеш в Тракия като караш в посока ЗИЕНО държиш си главния път, подминаваш онази голямата автомивка и след завоя в дясно се пада. Точно до строителна борса Антас едно до друго са със сервиза. Не се сещам за името на сервиза, но съм чувал от разни хора и от приятели добри приказки за там.

Редактирано от spank
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другото което мога да те посъветвам колега е споделиш проблема си тук. Поне може някой от майсторите на нашите машини който влизат тук да те насочат по точно към решаване на проблема ти вместо други майстори да ти я пипат и да се учат на нея или да я прецакат повече, но ти си знеш ако искаш обясни малко по подробно за проблема си. Какъв, е...кога се случва, как е като я караш колата...всичко което кажеш може да е от полза, какъв е двигателя, като завъртиш ключа върти ли стартера както трябва или върти слабо заради слаб акомулатор примерно...всичко кажи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Другото което мога да те посъветвам колега е споделиш проблема си тук. Поне може някой от майсторите на нашите машини който влизат тук да те насочат по точно към решаване на проблема ти вместо други майстори да ти я пипат и да се учат на нея или да я прецакат повече, но ти си знеш ако искаш обясни малко по подробно за проблема си. Какъв, е...кога се случва, как е като я караш колата...всичко което кажеш може да е от полза, какъв е двигателя, като завъртиш ключа върти ли стартера както трябва или върти слабо заради слаб акомулатор примерно...всичко кажи.

Акумулаторът ми е зареден,казаха добър.Въртя ключа и пали с неприятно хъркане,следващо палене е вече добро.Казват от студеното била/на бензин пали и прехвърля на газ/.Не ми харесва първота палене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има цяла тема писана по този въпрос, когато е студено и моята така пали, като завъртя ключа притриса като на 2 цилиндъра и тогава запалва или понякога угасва и иска втори път да завъртя ключа. На второто завъртане на ключа пали от четвърт. Говори се,че има някакво клапанче на горивопровода,което се намира в бензиновата помпа, която е в резервоара. Като е студено не сработва и като стои колата бензина от горивопровода се връща в резервоара. Като дадеш на контакт помпата не работи при нашите коли, за да вдигне налягането. Заработва когато върти стартера чак и затова при първото врътване качва бензина в тръбопровода и не му достига бензин сякаш. На второто врътване всичко е наред, бензина е нагнетен в тръбопровода от предното въртене. Ето я темата http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4411&hl=%EF%E0%EB%E8&st=0

Редактирано от MusicMAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има цяла тема писана по този въпрос, когато е студено и моята така пали, като завъртя ключа притриса като на 2 цилиндъра и тогава запалва или понякога угасва и иска втори път да завъртя ключа. На второто завъртане на ключа пали от четвърт. Говори се,че има някакво клапанче на горивопровода,което се намира в бензиновата помпа, която е в резервоара. Като е студено не сработва и като стои колата бензина от горивопровода се връща в резервоара. Като дадеш на контакт помпата не работи при нашите коли, за да вдигне налягането. Заработва когато върти стартера чак и затова при първото врътване качва бензина в тръбопровода и не му достига бензин сякаш. На второто врътване всичко е наред, бензина е нагнетен в тръбопровода от предното въртене. Ето я темата http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4411&hl=%EF%E0%EB%E8&st=0

Благодаря.Нещата ми се проясниха.Сега няма да се притеснявам и чудя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

MusicMAN: Аз на моята останах с впечатление, че ако е тотално празен горивопроводът няма да запали от 2-рото завъртане, ами от 3-4-то даже. При колегата може да е пълен до преди рейката и оттам да се оттича някъде

- я през някоя дюза в цилиндрите (да провери маслото дали не се вдига и дали не мирише на бензин), или уплътненията около дюзите да са прокъсани.

- а също и ако се оттича от регулатора на рейката (напр. да не затваря добре).

 

Мисълта ми е, че има два варианта - при тотално празен горивопровод от към входящата част трябва да се напълнят 2 метра тръби, бензинов филтър и рейка докато започне да работи нормално. При частично празен - само рейката.

 

Ако колегата не открие проблем в клапанчето на помпата и уплътнението й към фланеца на резервоара, по-добре да не задълбава около тях, а да провери и другите неща.

 

Аз бих започнал (че е най-лесно) след продължителен престой с махане на регулатора (налягане в рейката няма да има, за да изпръска бензин). Ако рейката не е пълна с бензин, бих махнал входящия маркуч и да го обърна в някаква чашка. Ако в него има бензин - няма нужда да се отваря към резервоара. При изваждане на частите от рейката - щуцери, клапан и дюзи - имайте предвид, че ако уплътненията са залепнали, могат лесно да се скъсат. Внимателно ги разклащайте и издърпвайте. Добре е първо да капнете малко бензин от външната им страна, за да ги омокри и да излязат по-лесно.

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз така с мойта абитуриентка :icon_doh: Зимата(поне миналата,преди да сменя акумулатора) винаги ми палеше от втория път.Не съм търсил проблем.Чуквам един път ключа,(даже имобилайзера не спирам) връщам и после пали от раз.Както колегата по горе,ако я помъча от 1ия път,пали и тресе на два три цилиндъра...

Така че търсете проблем ако спре да пали :icon_thumbup:

Редактирано от san4o pansa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз ги намерих темите макар и по късно и доколкото разбрах този клапан не успява да задържи горивото и с първото завъртане се качва гориво и вече горивната система е пълна както трябва да е при здрав клапан и вече е готова да запали с второто завъртане на ключа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

И все пак няма ли някой читав майстор в Шумен на Митсубиши, честно казано даже и не смея да почна да търся. (Не става въпрос за маншони и накладки естествено). Ако някой нещо намери да се обажда. Иначе имам софтуер за Митсубишито и съм кабел VAG-COM 409.1. Мога да помогна на колеги от Шумен с Митсубиши, които поддържат протокола на Спейса да четем показания и/или грешки.(Вече как ще ги тълкуваме е друг въпрос :) ). Безплатно разбира се, стига да имам време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...