Да си отговоря. Кабелите станаха. Леко се доиздялкват. Ток не ме удари на пипане, довечера ще видя светят ли, старите не биеха и не светеха. Макар и прекъсването, с което се боря не изчезна напълно. Това прекъсване изчезна преди 3 000 км, като смених свещите. NGK 5KE ... по каталога. И се появи пак. Със смяна на кабелте почти изчезна, но пак го има, особено на газ (ГИ). По слабо е на бензин. Осезателно при включване на предавка от свободна например. При палене на бензин оборотите са неустойчиви. Плавно и бавно ги променя. При загрят двигател чувам кратко жужене (за части от секундата) от дроселовата клапа. МПХ като че ли се стреми да компенсира нещо или нещо го кара да мърда за кратко и така сменя оборотите. Дроселовата клапа е чиста, "обучение" съм правил няколко пъти. Дистрибуторната капачка е ОК. Филтър и бензинова помпа също отпадат. Смукане, гълтане, духане (и други женски истории ) на въздух от всички всевъзможни тръбички/маркучи-няма. Положението на дроселовата клапа се изобразява коректно като я закача на ЕcuEdit-a, верятно не е и датчик за положение за клапата, виждал съм такъв с износени писти и как може да греши, все пак не съм отварял моя, капсулован е. Това съм направил досега, не отивам на газаджия, просто щото си мисля, че не съм изичстил проблема на бензин