Георги Станчев Георгиев Публикувано 25 октомври 2014 Сподели Публикувано 25 октомври 2014 Здравейте ,колеги.Къде в Шумен мога да намеря майстори за нашите автомобили??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 26 октомври 2014 Сподели Публикувано 26 октомври 2014 Зависи какво и има, не винаги ти трябва специално за твоята кола майстор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Станчев Георгиев Публикувано 26 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 26 октомври 2014 Зависи какво и има, не винаги ти трябва специално за твоята кола майстор.Може и да ги пресилвам нещата,неопитен шофьор съм,ама ми се струва ,че не "пали" от първи път.Трябва да завъртя няколко пъти ключе и чак тогава с неприятен шум запалва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlozar Публикувано 27 октомври 2014 Сподели Публикувано 27 октомври 2014 Може и да ги пресилвам нещата,неопитен шофьор съм,ама ми се струва ,че не "пали" от първи път.Трябва да завъртя няколко пъти ключе и чак тогава с неприятен шум запалва.Здравей колега!В този град не търси МАЙСТОРИ.Всеки ще ти взема паричките и ще ти пълни главата с неговите теории за съществуващи проблеми.За нашите коли аз поне не намерих майстор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 октомври 2014 Сподели Публикувано 27 октомври 2014 Малко си търсил адаш. Но си прав,че има много калпави образи по сервизите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spank Публикувано 27 октомври 2014 Сподели Публикувано 27 октомври 2014 (редакция) Можеш да отидеш в Тракия като караш в посока ЗИЕНО държиш си главния път, подминаваш онази голямата автомивка и след завоя в дясно се пада. Точно до строителна борса Антас едно до друго са със сервиза. Не се сещам за името на сервиза, но съм чувал от разни хора и от приятели добри приказки за там. Редактирано 27 октомври 2014 от spank Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 27 октомври 2014 Сподели Публикувано 27 октомври 2014 Другото което мога да те посъветвам колега е споделиш проблема си тук. Поне може някой от майсторите на нашите машини който влизат тук да те насочат по точно към решаване на проблема ти вместо други майстори да ти я пипат и да се учат на нея или да я прецакат повече, но ти си знеш ако искаш обясни малко по подробно за проблема си. Какъв, е...кога се случва, как е като я караш колата...всичко което кажеш може да е от полза, какъв е двигателя, като завъртиш ключа върти ли стартера както трябва или върти слабо заради слаб акомулатор примерно...всичко кажи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Станчев Георгиев Публикувано 28 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 28 октомври 2014 Другото което мога да те посъветвам колега е споделиш проблема си тук. Поне може някой от майсторите на нашите машини който влизат тук да те насочат по точно към решаване на проблема ти вместо други майстори да ти я пипат и да се учат на нея или да я прецакат повече, но ти си знеш ако искаш обясни малко по подробно за проблема си. Какъв, е...кога се случва, как е като я караш колата...всичко което кажеш може да е от полза, какъв е двигателя, като завъртиш ключа върти ли стартера както трябва или върти слабо заради слаб акомулатор примерно...всичко кажи.Акумулаторът ми е зареден,казаха добър.Въртя ключа и пали с неприятно хъркане,следващо палене е вече добро.Казват от студеното била/на бензин пали и прехвърля на газ/.Не ми харесва първота палене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 28 октомври 2014 Сподели Публикувано 28 октомври 2014 (редакция) Има цяла тема писана по този въпрос, когато е студено и моята така пали, като завъртя ключа притриса като на 2 цилиндъра и тогава запалва или понякога угасва и иска втори път да завъртя ключа. На второто завъртане на ключа пали от четвърт. Говори се,че има някакво клапанче на горивопровода,което се намира в бензиновата помпа, която е в резервоара. Като е студено не сработва и като стои колата бензина от горивопровода се връща в резервоара. Като дадеш на контакт помпата не работи при нашите коли, за да вдигне налягането. Заработва когато върти стартера чак и затова при първото врътване качва бензина в тръбопровода и не му достига бензин сякаш. На второто врътване всичко е наред, бензина е нагнетен в тръбопровода от предното въртене. Ето я темата http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4411&hl=%EF%E0%EB%E8&st=0 Редактирано 28 октомври 2014 от MusicMAN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Станчев Георгиев Публикувано 31 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 31 октомври 2014 Има цяла тема писана по този въпрос, когато е студено и моята така пали, като завъртя ключа притриса като на 2 цилиндъра и тогава запалва или понякога угасва и иска втори път да завъртя ключа. На второто завъртане на ключа пали от четвърт. Говори се,че има някакво клапанче на горивопровода,което се намира в бензиновата помпа, която е в резервоара. Като е студено не сработва и като стои колата бензина от горивопровода се връща в резервоара. Като дадеш на контакт помпата не работи при нашите коли, за да вдигне налягането. Заработва когато върти стартера чак и затова при първото врътване качва бензина в тръбопровода и не му достига бензин сякаш. На второто врътване всичко е наред, бензина е нагнетен в тръбопровода от предното въртене. Ето я темата http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4411&hl=%EF%E0%EB%E8&st=0Благодаря.Нещата ми се проясниха.Сега няма да се притеснявам и чудя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 1 ноември 2014 Сподели Публикувано 1 ноември 2014 (редакция) MusicMAN: Аз на моята останах с впечатление, че ако е тотално празен горивопроводът няма да запали от 2-рото завъртане, ами от 3-4-то даже. При колегата може да е пълен до преди рейката и оттам да се оттича някъде- я през някоя дюза в цилиндрите (да провери маслото дали не се вдига и дали не мирише на бензин), или уплътненията около дюзите да са прокъсани.- а също и ако се оттича от регулатора на рейката (напр. да не затваря добре). Мисълта ми е, че има два варианта - при тотално празен горивопровод от към входящата част трябва да се напълнят 2 метра тръби, бензинов филтър и рейка докато започне да работи нормално. При частично празен - само рейката. Ако колегата не открие проблем в клапанчето на помпата и уплътнението й към фланеца на резервоара, по-добре да не задълбава около тях, а да провери и другите неща. Аз бих започнал (че е най-лесно) след продължителен престой с махане на регулатора (налягане в рейката няма да има, за да изпръска бензин). Ако рейката не е пълна с бензин, бих махнал входящия маркуч и да го обърна в някаква чашка. Ако в него има бензин - няма нужда да се отваря към резервоара. При изваждане на частите от рейката - щуцери, клапан и дюзи - имайте предвид, че ако уплътненията са залепнали, могат лесно да се скъсат. Внимателно ги разклащайте и издърпвайте. Добре е първо да капнете малко бензин от външната им страна, за да ги омокри и да излязат по-лесно. Редактирано 1 ноември 2014 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 1 ноември 2014 Сподели Публикувано 1 ноември 2014 (редакция) И аз така с мойта абитуриентка :icon_doh: Зимата(поне миналата,преди да сменя акумулатора) винаги ми палеше от втория път.Не съм търсил проблем.Чуквам един път ключа,(даже имобилайзера не спирам) връщам и после пали от раз.Както колегата по горе,ако я помъча от 1ия път,пали и тресе на два три цилиндъра...Така че търсете проблем ако спре да пали :icon_thumbup: Редактирано 1 ноември 2014 от san4o pansa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 3 ноември 2014 Сподели Публикувано 3 ноември 2014 И аз ги намерих темите макар и по късно и доколкото разбрах този клапан не успява да задържи горивото и с първото завъртане се качва гориво и вече горивната система е пълна както трябва да е при здрав клапан и вече е готова да запали с второто завъртане на ключа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvayaM Публикувано 19 ноември 2014 Сподели Публикувано 19 ноември 2014 И все пак няма ли някой читав майстор в Шумен на Митсубиши, честно казано даже и не смея да почна да търся. (Не става въпрос за маншони и накладки естествено). Ако някой нещо намери да се обажда. Иначе имам софтуер за Митсубишито и съм кабел VAG-COM 409.1. Мога да помогна на колеги от Шумен с Митсубиши, които поддържат протокола на Спейса да четем показания и/или грешки.(Вече как ще ги тълкуваме е друг въпрос ). Безплатно разбира се, стига да имам време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.