Stoyan_D Публикувано 11 февруари 2014 Сподели Публикувано 11 февруари 2014 Здравейте.От около месец моят Мицко ми създава проблеми.Пали без проблем,на бензин също си върви нормално,като прехвърли на газ веднага преминава на бензин все едно газта ми е свършила .Това не се случва винаги може да си върви нормално и в даден момент вече на газ не върви.Смених филтрите ходих на газаджия,но при него не направи проблема и няма как да установи проблема тъй като на компа няма записани грешки.Съмнява се в датчика за горивото.Като карам на дълго проблема изчезва,но като покарам в града и като зареда бутилката проблема се връща.В началото помислих,че е от мръсна газ,но заредих и от други бензиностанции,а проблема си остава.Колата е Спейс Старс 1.3,86 к.с.,99г.,Г.И.Ако някой има представа какво става с моята звездичка,моля да даде съвет.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Любомир Ненов Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Смени Газаджията и проблема ще се оправи ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
komm Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Здравейте.От около месец моят Мицко ми създава проблеми.Пали без проблем,на бензин също си върви нормално,като прехвърли на газ веднага преминава на бензин все едно газта ми е свършила .Това не се случва винаги може да си върви нормално и в даден момент вече на газ не върви.Смених филтрите ходих на газаджия,но при него не направи проблема и няма как да установи проблема тъй като на компа няма записани грешки.Съмнява се в датчика за горивото.Като карам на дълго проблема изчезва,но като покарам в града и като зареда бутилката проблема се връща.В началото помислих,че е от мръсна газ,но заредих и от други бензиностанции,а проблема си остава.Колата е Спейс Старс 1.3,86 к.с.,99г.,Г.И.Ако някой има представа какво става с моята звездичка,моля да даде съвет.Благодаря предварително. Здравей , И моя Г.И. най - редовно го прави.Просто газта е много некачествена и мръсна.Отначало се нервирах доста .Сега съм сложил няколко филтърчета за течна газ в колата и си ги сменям щом почне да прекъсва и минава на бензин. Обикновенно само с една смяна на филтъра не се става , а няколко докато издуха боклуците .След изваждане на стария филтър , пускам за секунда -две газта , да продуха и тогава слагам новия филтър. Само да се има предвид че е опасно и не трябва да има никаква искра наблизо. Прекъсването да става от контактния ключ а не от кабелчето на газовия клапан. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Колеги, мисля че това поведения на газовия инжекцион не е никак нормално и трябва да се обърнете към вашия "майстор", който ви е монтирал уредбата. При моя и на повечето колеги с ГИ, с които съм имал приказка, такива неща не се случват! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Колеги, мисля че това поведения на газовия инжекцион не е никак нормално и трябва да се обърнете към вашия "майстор", който ви е монтирал уредбата. При моя и на повечето колеги с ГИ, с които съм имал приказка, такива неща не се случват! Така е и аз колкото и калпава газ да съм слагал,не ми е минавала на бензин. Това го прави при проблем с газовата инсталация,но има някой газови обръщат на бенз,когато засекат проблем със запалителната система и един вид да те подсетят,че нещо не е наред. Какъв модел е инжекциона,не си писал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
komm Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Колеги, мисля че това поведения на газовия инжекцион не е никак нормално и трябва да се обърнете към вашия "майстор", който ви е монтирал уредбата. При моя и на повечето колеги с ГИ, с които съм имал приказка, такива неща не се случват! Колега, вие сте истински късметлия.Напълно съм съгласен, че на Г.И не му е добре.Затова са и тези филтърчета.Не мога в момента да си намеря снимките на задръстен с нещо като ръжда филтър, и буталца на инжекциона сякаш потопени в черна грес.Зареждам винаги само на реномирани газостанции. Тук някъде имаше подобна тема , където колеги обясняват как са разглобявали цялата система за да я продухат и чак тогава са се оправили нещата \дано не се случва на никого\.Само споделям 20 годишен опит.Всеки може да избира , да пробва сам или на "майстор". Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoyan_D Публикувано 12 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Благодаря ви за бързите отговори. Компа на Г.И ми е Прогаз,винаги съм зареждал от Лукойл или ОМВ,но заредих 2-3 пъти от бензиностанция на Газпром в Стара Загора и от тогава започна по време на движение,и най вече при тръгване от място да прехвърля на бензин.По магистралата ми го направи сами 1 път и затова сметнах,че е от газта.Но сега зареждам само от ОМВ и смених 2-та предпазителя(до акумулатора и рейката) няма кой знае колко промяна само като чели става по рядко.Майстора ми напарви настройка на горивото(горивната смес била бедна)тъкмо реших,че вече всичко е ок. и като заредих бут. до горе и пак същото, даже сега като обръща на бензин се случва да загасне или да подскача(като при палене на скорост)по време на движение на малка предавка и ниска скорост.Ще сменя отново филтрите на първо време пък после ще видим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Стига с тия филтри,това да не е дизелак каран на олио за да му сменяш филтъра всяка седмица. Не и стига горивото на тая кола и най-вероятно ще и трябва чистене на системата. Пробвай първо да издухаш тръбата откачаш я от бутилката и закачаш към компресор,откачаш другия край,пускаш компресора,стоиш надалече и се любуваш на готината гледка на излизащ графит от края на тръбичката. За чистенето на изпарителя и рейката с дюзите,ако искаш се довери на майстор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 (редакция) Колега смени МАП сензора на газта и си готов!!!Почти в 99 процента там е проблема ...тръбите или филтри не могат да се задръстят толкова много.Ако пък искате и това пробвайте с майстора ти ,намалете налягането софтуерно на минимум и ако пак обърне смени МАп сензора.Успех! Редактирано 12 февруари 2014 от dachbissnes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 Моето предположение е съвсем различно. Тъкмо изтече гаранцията на ГИ и се получи този проблем - бутилката пълна, а колата минава на бензин сама. За малко да не се усетя и да гризна дръвцето на магистралата веднъж и да остана без гориво. Проблемът според мен е доста прозаичен - прецакан датчик на налягането на газта. Поне при мен се оказа точно това. ГИ имат такъв датчик, та когато газта свърши и налягането в системата падне - да превключва директно на бензин. И като се бъгне тоя датчик - си прави каквото си поиска. Решенията са две - първото - смяна - поискаха ми 70 или 80 лв - не помня;Второто - просто се изключва и си сменяш ръчно. И така вече 5 години Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 Преди 4 години имах подобен проблем. При искоряване минаваше на бензин. Оказа се, че се е запушил редуктора от боклуците в газта и съответно падаше налягането при натоварване на двигателя. А имах филтър на течната фаза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 (редакция) Проблемът според мен е доста прозаичен - прецакан датчик на налягането на газта. Второто - просто се изключва и си сменяш ръчно. И така вече 5 години Да де това е МАП и той е датчика за налягането.И сега се сещам че ако има евро сонда на бутилката има клапан който когато се зацапа пак дава същия ефект,и ако колегата погледне тези две неща най-вероятно ще реши проблема. Редактирано 13 февруари 2014 от dachbissnes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 Според мен МАР сензора е различно нещо - той мери атмосферното налягане (външно, природно.....) Това си е сензор за налягане на газта, което е затворена система. Почти съм убеден, че е от него, не го вкарвайте колегата във филми. Майната му на датчика, да си превключва ръчно, а ако е гаранционен инжекциона - нормално е да не го установяват Пък той да се мъчи.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 Здравейте ,по отношение на боклуците в газта , на старата кола ( с обикновено АГУ) ей така започна да прихълцва , да няма мощност и всякакви такива изтории. Смених филтъра - беше задръстен с графит и какви ли не боклуци. След като сглобих всичко. Паля и пак същия проблем . Прочистих тръбата за газта , не се оправи . С зор изхабих газта и отворих бутилката . От годините на употреба вътре имаше какви ли не гадости. Изчистих всичко хубаво и до ден днешен нямам проблеми !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 Може и така да е, но и аз сипвам газ по нашенските бензиностанции - въпросното ГИ е на почти 7 години, на около 150 000 км и карам със същата газ. Щом филтърът е сменен - няма от какво друго да го прави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 Според мен МАР сензора е различно нещо - той мери атмосферното налягане (външно, природно.....) Това си е сензор за налягане на газта, което е затворена система. Почти съм убеден, че е от него, не го вкарвайте колегата във филми. Майната му на датчика, да си превключва ръчно, а ако е гаранционен инжекциона - нормално е да не го установяват Пък той да се мъчи....Колега ето прочети какво е МАП и за какво се използва. http://www.gasmagazin.com/vmchk/%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0/%D0%BC%D0%B0%D0%BF-%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%BE%D1%80-bosch.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 А сега, колега, ти прочети. Ако трябва - ще преведа.http://en.wikipedia.org/wiki/MAP_sensor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 (редакция) А сега, колега, ти прочети. Ако трябва - ще преведа.http://en.wikipedia.org/wiki/MAP_sensorОт самото начало бъркаш МАП а на газта с другия мап а до колкото разбирам и прочете в предния ми линк се вижда че точно той превклюва газ бензин какъвто и е проблема на колегата,няма смисъл да говорим на бялото черно наистина.Прочете ли линка който ти пратих ..коментар имаш ли.Полемиката е излишна колега .Успех.Ако можеш дай ми линк да видим какво са ти сменили на теб и как се казва все пак има име нали(датчик ли е ,друго ли е ?)По принцип ме интересува името му ако може техническото,ако може някакъв линк който да потвърди името на датчик на налягане на газта? Редактирано 13 февруари 2014 от dachbissnes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 14 февруари 2014 Сподели Публикувано 14 февруари 2014 От самото начало бъркаш МАП а на газта с другия мап а до колкото разбирам и прочете в предния ми линк се вижда че точно той превклюва газ бензин какъвто и е проблема на колегата, Колега dachbissnes , Роско е правия...manifold absolute pressure sensor (MAP sensor), или в превод, датчик за абсолютно налягане в колектора. А другия за налягането на газта можеш да го кръстиш както искаш... LPGAP, GASAP, но не и МАП.А колкото за колегата Стоян, щом не винаги го прави, трябва да се провери в движение със закачен софтуер, кой параметър не е в номинални граници. Какъв е ГИ? По-горе писах защо Фобоса не работеше коректно при ускоряване, сега се сещам, че на колата на жена ми Стага не прехвърляше, заради температурата на редуктора. Имаше проблем с циркулацията на водата и след минаване на газ се охлаждаше и обръщаше пак на бензин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 14 февруари 2014 Сподели Публикувано 14 февруари 2014 (редакция) Колега dachbissnes , Роско е правия...manifold absolute pressure sensor (MAP sensor), или в превод, датчик за абсолютно налягане в колектора. А другия за налягането на газта можеш да го кръстиш както искаш... LPGAP, GASAP, но не и МАП.А колкото за колегата Стоян, щом не винаги го прави, трябва да се провери в движение със закачен софтуер, кой параметър не е в номинални граници. Какъв е ГИ? По-горе писах защо Фобоса не работеше коректно при ускоряване, сега се сещам, че на колата на жена ми Стага не прехвърляше, заради температурата на редуктора. Имаше проблем с циркулацията на водата и след минаване на газ се охлаждаше и обръщаше пак на бензин.http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=208883http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=345449&sid=d780f6b8c8af51fa560ce3b591c266d7http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board=agu&Number=1948667601&page=&view=&sb=&part=all&vc=1http://www.autogascenter-bg.com/products/fobos1.htmlАйде колеги прочете малко и вижте как се казва този сензор и моля ви не ми казвайте че не се казва МАП само тук не го наричате така!И никъде в тези теми не пише ЛПГАП ГАСАП или тн.Искам линк в който го пише че това се пише така и за датчик за налягане на газта го пише че не е МАП всичко друго което напишем ще са пак празни приказки а се опитваме да помогнем на колегата.Пак казвам никъде не го кръстят така колега покажи къде е кръстен така давайте линкове когато говорите моля ви!Или дайте поде един линк където се продава като LPGAP, GASAP и не като МАП за газ. Редактирано 14 февруари 2014 от dachbissnes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 14 февруари 2014 Сподели Публикувано 14 февруари 2014 Никой не казва, че ГИ няма МАП сензор . Но датчика, който обикновено се смарангясва и започва безпричинно прехвърляне от газ на бензин е датчика за налягане на газта (или пък при запушване на системата). Общо взето до тук само хвърляме боб за причината на проблема на колегата Стоян. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 февруари 2014 Сподели Публикувано 14 февруари 2014 Извинявам се, щом във VW клуба го наричат така - значи е така. Те на датчика за налягане на маслото сигурно също МАП сензор за маслото казват Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 14 февруари 2014 Сподели Публикувано 14 февруари 2014 Колега не се заяждам с никой искам да стигнем истината това и затова очаквам все още някакви линкове за това което доказвате,клуба не е само този който написа а това са 3 различни клуба събрани само за 30 сек от гугъл.Пак да помоля за линкове във ваша подрепа иначе не мисля че е вярно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 14 февруари 2014 Сподели Публикувано 14 февруари 2014 Никой не казва, че ГИ няма МАП сензор . Но датчика, който обикновено се смарангясва и започва безпричинно прехвърляне от газ на бензин е датчика за налягане на газта (или пък при запушване на системата). Общо взето до тук само хвърляме боб за причината на проблема на колегата Стоян.Добре колега как се казва този датчик или къде и в кой корпус се намира :icon_doh: може ли пример или снимка на този датчик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 14 февруари 2014 Сподели Публикувано 14 февруари 2014 :spam:Казва се датчик за налягане на газта. Докато МАП-а мери разреждането на въздуха в колектора.Намира се след филтъра за газова фаза. При мен на Фобоса е сложен на самата рейка. На Стага е междинно между филтъра и рейката. Виждал съм вграден в корпуса на газовия компютър. Има 2 в 1 (налягане и температура) и 3 в 1, съответно МАП налягане и температура. Всичко зависи, с колко болно въображението е бил конструктора.Потърси из сайтовете на търговците на ГИ. Там ги има като резервни части. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.