Премини към съдържание

Обслужване


social1986

Препоръчано мнение

Аз си ръгнах филтър който заема целия отвор на вентилатора, лятос, кат ми дойде музата ще го отворя да видя дали сегаще има листа попитата,макар,чеме съмнява, щот няма от къде да минават вече де :icon_thumbup:

 

 

Пък Светльо и Андриян да земат да спрат да се дракат :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • Отговори 107
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

  • преди 2 седмици ...

Здравейте! :) Не съм съвсем сигурна, дали въпросът ми ще е уместен тук! Но... По съвет и известни изминати километри, реших да сменя, въздушен и филтър купе. Въздушен - ОК. Купе???? Голяма изненада! От намерената литература по въпроса не можах да открия, дали има такъв филтър или не! Някой знае ли, как да разбера? (Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 GDI 3 врати - 2001-ва ).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купе???? Голяма изненада! От намерената литература по въпроса не можах да открия, дали има такъв филтър или не! Някой знае ли, как да разбера? (Mitsubishi Pajero Pinin 1.8 GDI 3 врати - 2001-ва ).

То такива филтри има ..

 

http://websrv.tech-co.net/tecdocpublic/img/055/J1345007.JPG

 

 

Ама дали при вас ги има, само някой екстрасенс може да знае, без номера на рамата на автомобила ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да такива - но нещо не намерихме начина им на поставяне. Накрая ги върнахме обратно. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бре, как така не сте намерили къде се слагат? :icon_doh: Значи малко сте търсили...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Бре, как така не сте намерили къде се слагат? :icon_doh: Значи малко сте търсили...

Благодаря ти, за помощта! Толкова мил и точен отговор - не съм се и надявала! (Цял живот се справям сама. Ако нямах проблем, нямаше да занимавам хората! Като нямаш, как да помогнеш, моля те не се изцепвай така!) :icon_thumbdown:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе тук не е от най-техническите форуми. Аз най-често питам нещо, на другия ден си реша проблема и сам си отговарям. Даже вече си мислех за технически проблеми да питам в bg-mamma - там поне са много хора, все някой нещо може и да знае.

Обаче има един колега, който е събрал всички възможни сервизни документации за Мицубиши и една много голяма част от знанията си дължа на него.

 

С търсене по колата няма как да намериш къде се поставя филтърът за купето, но потърси за инструкции в Google или виж по сервизните документации - може да е зад жабката (където обикновено е и системата от въздуховоди за парното.)

Но някой май беше писал, че го е търсил зад жабката и не е там. /тук често темите така си и остават - с отворен край/

 

Препоръчвам ти да работиш по инструкция, че от всичките пластмаси и ламарини може да не е очевидно кое след кое се разглобява. Има из форума различни теми за филтри, но и търсачката не е много удобна. Виж дали тук няма да намериш нещо: Pajero-Montero

 

p.s. Иначе колегата по-горе не е като да не разбира от коли и не му се сърди за отговора, но може би точно това има предвид - а не да го търсите из колата.. ;)

Търси в Google за: "pollen filter" или "cabin filter".

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В подфорум Галант задаваш въпроси за Паджеро,е аджеба според вас двамата,колко от собствениците на Паджерота четат подфорума Галант и нали за това са тези подфоруми с различни имена,за да се пише там ! А ако се надявате някой да оправи колата по форума ей така,ами не става,затова хората работят по сервизите,за да видят,проверят и извършат определената дейност. Не забравяй,че не всички са технически грамотни и че определено нищо не разбират от колите и ще е по-лесно някой да им го направи,отколкото да се мъчат,да счупят нещо и после пак да идат до майстора,ама с 2 проблема вече. Капиши ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Технически форум може да се търси там, където колите се чупят. И то се чупят постоянно и все различни неща. На този етап галантите не се чупят. Повечето не знаем за какво става въпрос и имаме само повърхностни знания, колкото да се ориентираме къде бил могъл да бъде проблемът. Малцината реално поправящи автомобили не могат да бъдат накарани принудително да пишат как се поправя, разглобява, какво се мери и как точно трябва да стане. Понякога го правят на добра воля. Ако всички знаем колкото тях и можем сами да си цепим кутиите на пътя, те ще трябва да се преориентират към друг вид дейност за да не гладуват.

Друга причина да не е най-техническият форум са бройките такива автомобили. Колко мицубиши галант се движат по пътищата и колко рена, фиатове, фолксвагени и т.н... Там като им влезеш във съответния форум и отдолу има две аули народ по всяко време онлайн. Отделно регистрираните са минимум 4-цифрено число с първа цифра поне четворка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина подфорумът е за Галант, ама жената може би е гледала с търсачката и явно е попаднала в темата "Обслужване" тук. Та реших и аз да видя с търсачката брех няма ли един да е писал за този филтър при Паджеро: Е май има 1-2 теми - някой е питал, после никой не е отговорил конкретно, после той дали си го е сменил, ама така и не е написал къде се намира - ей-такива. Даже и по чуждите форуми намерих, че хората не знаят и се обсъждат въпроси - има ли филтър изобщо, няма ли.

 

Тя като си смени филтъра може пък да каже точно къде е, как се сменя. Може и снимки да направи, за да не се чуди някой друг после и т.н. Може първо да разгледа как се сваля, да го свали. После може да реши да не го сменя, а да си го преправи с карбонов филтър от BMW - това е ползата от "Направи си сам" и ще е много по-доволна, отколкото да отиде някъде просто да й го сменят.

 

А ти като казваш: "имаме само повърхностни знания" - аз съм останал с впечатление, че опитът ти е предимно с другата ти кола, но мисля, че идеално ще се справиш, ако ти се наложи да правиш нещо по Галанта. Разбира се с малко насоки от форума ще ти се спести време, за да не разучаваш сам нещата. Преди 5-10 години тук майсторите май повече са писали и повече съвети са давали. Сега или им е омръзнало, или нямат време.

 

Та и аз гледам да понаписвам по нещо, понеже целта на форумите освен всичко друго е натрупване на знания и опит.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина подфорумът е за Галант, ама жената може би е гледала с търсачката и явно е попаднала в темата "Обслужване" тук. Та реших и аз да видя с търсачката брех няма ли един да е писал за този филтър при Паджеро: Е май има 1-2 теми - някой е питал, после никой не е отговорил конкретно, после той дали си го е сменил, ама така и не е написал къде се намира - ей-такива. Даже и по чуждите форуми намерих, че хората не знаят и се обсъждат въпроси - има ли филтър изобщо, няма ли.

 

 

Както виждаш, веднага съм и отговорил на жената ..;)

Ако беше дала номер на рамата, още същия ден щеше да знае със сигурност има ли филтър, няма ли и ако има къде се намира, обаче се оказва, че номерът и е тайна ..:)

Не в бг мама, ами и в бг татко да питаш същия въпрос без ВИН номер, няма кой да ти отговори ..;)

Не винаги форумите са виновни, като зададеш въпрос, пък виж какво са ти написали хората, ако ти искат допълнителна информация им я дай, пък чак тогава ако не получиш отговор, можеш да обвиняваш форумът ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, за помощта! Толкова мил и точен отговор - не съм се и надявала! (Цял живот се справям сама. Ако нямах проблем, нямаше да занимавам хората! Като нямаш, как да помогнеш, моля те не се изцепвай така!) :icon_thumbdown:

A, моля, пак заповядай :) Барем си напиши тук номера на шасито, дет вика Марин, току виж си научила и ти нещо(от забраненото) :icon_thumbup:

 

п.п. може би щеше да е по - добре да си пуснеш темата в подфорум Паджеро/Пинин :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лелелеле, вече и виновни излязохме, че не знаем ръйш ли къде се намира филтъра на кола, която не притежаваме, не сме притежавали и не бихме и притежавали.

 

Явно някой в прав текст иска да му се каже (понеже с намеци не вдява):

 

1. Дай номера на рамата (VIN) ако искаш да ти се провери имаш ли филтър поставен фабрично, понеже според ниво на оборудване има бройки със и без филтър излезли от завода (колегата адвокатин dreadx, обърни внимание на този момент). Ако номера на рамата е такава тайна, ето тук си я вкарай - в този сайт и си навигирай по картинките докато намериш филтъра - при Галант е Группа: 55 Подруппа: 010 Номер: 87210A. Като го намериш и цъкнеш на него (87210А), ако излезе оригинален номер, значи имаш поставен заводски, а от картинките би тр. да си се ориентирала къде е. Ако не излезе номер, значи няма поставен филтър от завода.

2. Има подраздел Паджеро, питането ти е за там, а не за раздел Галант! Приликата между двете е само че са :mitsu-smiley: .

 

Това достатъчно ясно ли е?

 

Със здраве :drinks: .

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам едно въпросче :) както се разбра след като пуснах темата ми предстой обслужване ..... и до колкото разпитах според това дали сам с 1 или 2 вала зависи дали имало някаква обтяжна ролка, която била около 200 лв. Моят самолет е 2.0 16V 136 кончета 1997 година бензин :) Та имате ли представа с колко вала е :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам едно въпросче :) както се разбра след като пуснах темата ми предстой обслужване ..... и до колкото разпитах според това дали сам с 1 или 2 вала зависи дали имало някаква обтяжна ролка, която била около 200 лв. Моят самолет е 2.0 16V 136 кончета 1997 година бензин :) Та имате ли представа с колко вала е :)

.....с един вал е ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам едно въпросче :) както се разбра след като пуснах темата ми предстой обслужване ..... и до колкото разпитах според това дали сам с 1 или 2 вала зависи дали имало някаква обтяжна ролка, която била около 200 лв. Моят самолет е 2.0 16V 136 кончета 1997 година бензин :) Та имате ли представа с колко вала е :)

С четири вала си, :D един колянов, един разпределителен и 2 балансиращи ..

Къде ги "разпитвате" тези неща, в бг. мама ли ? ..:)

Няма такава обтяжна ролка от 200 лв. даже и в Балкан Стар, независимо с колко вала си ..;)

Единствения скъп компонент по тези мотори е газовия обтегач, но и той не е 200 лв. и освен това го има и при едноваловите и при двувалките ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този обтегач се сменя само ако е изпуснал. Което се случва доста рядко. Примерно моя (2.5) е на около 270к км си е наред. Това може да го прецени съответния механик когато разглоби колата за смяна на ангренаж, но до колкото знам, симптомите че е за смяна са ако има притракване при пускане на газта докато работи на място.

 

За цена, в Тех-Ко DTD-5502 Kavo Parts за 114лв, неясна наличност, J1145062 HERTH+BUSS JAKOPARTS 170лв наличен 1бр, клиентски цени, тези кодове казваш ако решиш да провериш/купуваш.

Оригиналния номер е MD308086 ако искаш да си провериш по други магазини - даваш им го и те ти проверяват за aftermarket.

 

Тук във форума може да се свържеш на лични с mario64, (който ти е писал в темата) или да речем с колегата Threatmore да провериш каква цена ще ти даде.

 

Ето го как изглежда:

http://i01.i.aliimg.com/img/pb/932/386/437/437386932_576.jpg

Успех, и пак казвам, не бързай да го сменяш ако не е за смяна!

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този на Kavo Parts го гледам в Германия http://www.ebay.de/itm/360878757130 .. цената ще е ~97лв (94лв + 3лв доставка до БГ)

Само че съм сигурен, че цената с отстъпка в Тех-Ко ще е под 90лв ;)

Оригиналния MD308086 е малко над 200лв като го гледам се слага същия и на Ево 1 до 8 :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този на Kavo Parts го гледам в Германия http://www.ebay.de/itm/360878757130 .. цената ще е ~97лв (94лв + 3лв доставка до БГ)

Само че съм сигурен, че цената с отстъпка в Тех-Ко ще е под 90лв ;)

Оригиналния MD308086 е малко над 200лв като го гледам се слага същия и на Ево 1 до 8 :)

За тебе цената заедно с доставката до работното ти място е 80 лв.:)

Този на HERTH+BUSS JAKOPARTS за който говори Любо е всъщност ОЕМ-ски . ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Благодаря на всички за помощта! :) Днес виждам, че се е заформил разговор и леко съжалявам, че ви посещавам чак сега. Когато реша ситуацията ще ви докладвам, какъв е резултата. Успех на всички! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Благодаря на всички за помощта! :) Днес виждам, че се е заформил разговор и леко съжалявам, че ви посещавам чак сега. Когато реша ситуацията ще ви докладвам, какъв е резултата. Успех на всички! :)

Малко, закъснях с отговора, но... :icon_blush: След дълга борба с действителността резултатът е, че My Precious няма филтър - купе! Сигурно, по-късно са започнали да им слагат такива. Бай, бай! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте,

Galant 2.4 GDI (144 hp) 2002 - колко масло събира двигателя и бихте ли ми препоръчали някакво (за предпочитане Motul). Примерно 4000 MOTION 10W-30 подходящо ли е ? Или 10W-40 ?

 

А маслен филтър на K&N ползвал ли е някой ? Това ли е модела за Галант - K&N HP-1010 ?

 

 

Поздрави от Бургас

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...