Премини към съдържание

Aтмосферен двигател с турбо ?


Karceto

Препоръчано мнение

Не. Потърси пуш вентилатор. Доста по тънък и върши работа. около 120 лв. Нов. Този мотор е много термично натоварен.

 

А в този ред на мисли радиатора на FTO-то има ли разлика с на легнума ?

И дали няма да се наложи да сменям и радиатор ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 143
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

 

А в този ред на мисли радиатора на FTO-то има ли разлика с на легнума ?

И дали няма да се наложи да сменям и радиатор ?

 

Не мога да отговоря на този въпрос, мисля, че радиаторът на ФТО -то е по-малък от този на ВР4, бих ти препоръчал да си намериш оригинален ВР-ски и да го промиеш старателно. Също имай предвид, че електрическото управление на вентилаторите на ВР не е on/off, а се управлява от ЕКУ-то, като перките се въртят с различна скорост в зависимост от температурата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да отговоря на този въпрос, мисля, че радиаторът на ФТО -то е по-малък от този на ВР4, бих ти препоръчал да си намериш оригинален ВР-ски и да го промиеш старателно. Също имай предвид, че електрическото управление на вентилаторите на ВР не е on/off, а се управлява от ЕКУ-то, като перките се въртят с различна скорост в зависимост от температурата.

 

Тези дни ще палим и ще покара малко майстора да я види как е..

Ако всичко си е наред мисля да оставя всичко както си е и да не търся нищо повече.

Поне така ме посъветваха на първо четене :)

Ако не се получи отива ме на вариант "SLX" :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора на VR-4ката е абсолютно същия P/N като на стандартния Galant 2.5, поне за автоматика със сигурност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Радиатора на VR-4ката е абсолютно същия P/N като на стандартния Galant 2.5, поне за автоматика със сигурност.

И с ръчката и с 2.0. Въпросът е с фто как е. Като цяло охладителната система е слаба за тунинг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление доста грее наистина - имаше един вариант за aftermarket радиатор - Koyo Type-R, но е към 4-500 евро...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и друг вариант за Пуш вентилатор с перката на климатика да работят заедно.

И предполагам,че вече тези 2 неща ще стигнат за охлаждането.

Но докато не запалим да я подкара ме да видим как ще се държи ,всичко тука е само предположения:)

Където да съм прочел за този проект не съм срещнал нещо като проблем или от рода за охладителната система (така де)...

Моля се да запали и да няма проблеми,а другото е "бям кашър".

Така или иначе всичко ,което сме направили като промени ще го напиша и споделя тук в сайта.

Всичко от До.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и друг вариант за Пуш вентилатор с перката на климатика да работят заедно.

И предполагам,че вече тези 2 неща ще стигнат за охлаждането.

Но докато не запалим да я подкара ме да видим как ще се държи ,всичко тука е само предположения:)

Където да съм прочел за този проект не съм срещнал нещо като проблем или от рода за охладителната система (така де)...

Моля се да запали и да няма проблеми,а другото е "бям кашър".

Така или иначе всичко ,което сме направили като промени ще го напиша и споделя тук в сайта.

Всичко от До.

За обикновено стрийт каране е ок охаждането. Ако се тунингова и се кара пИста е драма. Палете и газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Браво ... :icon_clap:

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
... ама от началото на темата се чудя защо държиш да отделяш "ме" то от примерно запалихме, подкарахме, направихме, взехме .. не го казвам с лошо. :rolleyes:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още малко и ще кача клипове и ще дам малко инфо за всичко което направих ме.

Най-важното:)

И най-вече искам да вида как ще върви колата и как ще се държи с новия двигател.

280 не са като 197 коня :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак се зачекна работата направо вече нервичките ми се изпилиха :(

:mad:

Горивна помпа трябва нова с по голямо налягане

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е айде давай тези клипове от чака ни се чакалото.... :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ще ви разочаровам пак.

Излезе проблем ще местим рейка с 2-3 см назад.

Отиде още 3-4 дена.

Тъкмо бях си нагласил платформата да отивам да си я прибирам колата и ..........

Хубавите неща бавно ставам :)

 

http://karceto.snimka.bg/automobiles/fto-vr4-engine.863795.35422044

Редактирано от Karceto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги стискайте палци утре вечер ще си прибирам колата от майстора:)

Дано нищо не се обърква вече.

И в най-скоро време очаквайте инфо и клипове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всичко.

Първо искам да се извиня с голямото забавяне...

Но вече е факт.Проекта е завършен.

Една осъществена мечта вече е реалност :)

От къде да започна и аз не знам,трудно ми е като знам през какво преминах ме.

Първото с което искам да започна и да споделя ( за следващия ако има такъв с такъв проект като моя)

е.........

Двигателя когато го пуснете в купето не го хващайте никъде и за нищо.Тампон и т.н

Защото ние го вадих ме 2-3.Или нещо някъде ще опре или ще се наложи да се повдигне ...

 

1.Махнах ме акумулатора и стойката му в багажника.Няма място за тях отпред.

 

2.перката за радиатора не става по голяма е и опира.Намерих още една перка за климатика която е по малко и по плоска.С 2 перки от климатика съм.Работят постоянно.

 

3.Westgate на предната турбина се наложи да се преработва.

 

4.Радиатора на климатика се маха ,няма място за него .

 

5.Още куп дребни неща се местят където не се съберат,но за тях толкова..

 

6.Нов маркуч на хидравлика с метално тяло ,защото минава много близко до турбината и гръмна.И това трябва да стане ако е възможно преди да се пусне двигателя,защото няма място да навреш и

пръст.

 

7.Наложи се и местене на рейкатa,защото турбината опря в нея.

 

8.Нова горивна помпа Walbro 5(бар)

 

9.Преработване на тръбите от турбините към кулера.И задължително трябва да минават отстрани на мотора иначе няма да се затвори капака.

 

10.Цялата електроника на FTO-to се маха( не става за този мотор)

 

11.Радиатора за водата на фто-то по принцип не се сменя.Защото на новия мотор водата се налива на радиатора,а на Фто -то има как да го кажа пропка отстрани до двигателя.

Взема се тази част от Фто -то и се монтира на Vr4- става.

 

И най-големият проблем който ще трябва да решим е скоростната кутия.

Първа и втора предавка почти ги няма ,смисъл такъв кутия на Фто-то е с много къси 1-2.

Просто ги имам само за тръгване :)

Един път да стигна до 3 -та и всичко свършва рязко :) Иска да върви зверската.

Има варианти за друга скоростна кутия или за смяна на карантиите на тази.

Тези дни майстора ми ще умува как да се справим с този толкова деликатен проблем.

Просто ако така си остане всичките тези пари са хвърлени на вятъра.

А до колкото за парите трябва да не те слуша главата за да си сътвориш такава глупост.

Всичко ми излезна над 5000 лв.1000 лв съм сложил за глезотийки които можеш да спестя.

Примерно предно Brembo с дискове и накладки за 550 лв.

Предполагам,че основното за което се сещам съм го споделил

Разтоварващият клапан се чува адски силно.Просто доставя голям кеф като го слушаш:)

Тези дни ще кача и други клипове на колата.

http://karceto.snimka.bg/automobiles/fto-vr4-engine.863795

 

http://vbox7.com/play:45b8435882

Редактирано от Karceto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всичко.

Първо искам да се извиня с голямото забавяне...

Но вече е факт.Проекта е завършен.

Една осъществена мечта вече е реалност :)

От къде да започна и аз не знам,трудно ми е като знам през какво преминах ме.

Първото с което искам да започна и да споделя ( за следващия ако има такъв с такъв проект като моя)

е.........

Двигателя когато го пуснете в купето не го хващайте никъде и за нищо.Тампон и т.н

Защото ние го вадих ме 2-3.Или нещо някъде ще опре или ще се наложи да се повдигне ...

 

1.Махнах ме акумулатора и стойката му в багажника.Няма място за тях отпред.

 

2.перката за радиатора не става по голяма е и опира.Намерих още една перка за климатика която е по малко и по плоска.С 2 перки от климатика съм.Работят постоянно.

 

3.Westgate на предната турбина се наложи да се преработва.

 

4.Радиатора на климатика се маха ,няма място за него .

 

5.Още куп дребни неща се местят където не се съберат,но за тях толкова..

 

6.Нов маркуч на хидравлика с метално тяло ,защото минава много близко до турбината и гръмна.И това трябва да стане ако е възможно преди да се пусне двигателя,защото няма място да навреш и

пръст.

 

7.Наложи се и местене на рейкатa,защото турбината опря в нея.

 

8.Нова горивна помпа Walbro 5(бар)

 

9.Преработване на тръбите от турбините към кулера.И задължително трябва да минават отстрани на мотора иначе няма да се затвори капака.

 

10.Цялата електроника на FTO-to се маха( не става за този мотор)

 

11.Радиатора за водата на фто-то по принцип не се сменя.Защото на новия мотор водата се налива на радиатора,а на Фто -то има как да го кажа пропка отстрани до двигателя.

Взема се тази част от Фто -то и се монтира на Vr4- става.

 

И най-големият проблем който ще трябва да решим е скоростната кутия.

Първа и втора предавка почти ги няма ,смисъл такъв кутия на Фто-то е с много къси 1-2.

Просто ги имам само за тръгване :)

Един път да стигна до 3 -та и всичко свършва рязко :) Иска да върви зверската.

Има варианти за друга скоростна кутия или за смяна на карантиите на тази.

Тези дни майстора ми ще умува как да се справим с този толкова деликатен проблем.

Просто ако така си остане всичките тези пари са хвърлени на вятъра.

А до колкото за парите трябва да не те слуша главата за да си сътвориш такава глупост.

Всичко ми излезна над 5000 лв.1000 лв съм сложил за глезотийки които можеш да спестя.

Примерно предно Brembo с дискове и накладки за 550 лв.

Предполагам,че основното за което се сещам съм го споделил

Разтоварващият клапан се чува адски силно.Просто доставя голям кеф като го слушаш:)

Тези дни ще кача и други клипове на колата.

http://karceto.snimka.bg/automobiles/fto-vr4-engine.863795

 

http://vbox7.com/play:45b8435882

Не искам да те плаша, но имаш още доста приключения до завършването на проекта. Но браво за усилията.

ПП. Горещо ти препоръчвам да преосмислите охлаждането.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Здравей колега. Отдавна следя темата ти с интерес. Радвам се, че реализира този проект, с изключение проблемите, които имаш. Надявам се да я видим и на живо тази машина :)
Искам да ти дам приятелски съвет, надявам се да не го приемеш като забележка, а като пояснение. Системно бъркаш кратката форма (ме) на местоимението мен с последната сричка -ме на глаголи в минало време за 1л. мн.ч. Например, в единия случай се пише разделно ТЪРСИ МЕ, а в другия слято ТЪРСИМЕ или ТЪРСИХМЕ. Не е нужно да задълбаваш в граматиката, но щом може да заместиш с мен (мен ме търси) - пишеш разделно, щом трябва да добавиш ние (ние търсиме, ние търсихме) пишеш слято частицата ме. В повечето от твоите случаи трябва да я пишеш слято, а не разделно. Поздрави и успех с решаването на останалите проблеми по колата :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Здравей колега. Отдавна следя темата ти с интерес. Радвам се, че реализира този проект, с изключение проблемите, които имаш. Надявам се да я видим и на живо тази машина :)

Искам да ти дам приятелски съвет, надявам се да не го приемеш като забележка, а като пояснение. Системно бъркаш кратката форма (ме) на местоимението мен с последната сричка -ме на глаголи в минало време за 1л. мн.ч. Например, в единия случай се пише разделно ТЪРСИ МЕ, а в другия слято ТЪРСИМЕ или ТЪРСИХМЕ. Не е нужно да задълбаваш в граматиката, но щом може да заместиш с мен (мен ме търси) - пишеш разделно, щом трябва да добавиш ние (ние търсиме, ние търсихме) пишеш слято частицата ме. В повечето от твоите случаи трябва да я пишеш слято, а не разделно. Поздрави и успех с решаването на останалите проблеми по колата :icon_thumbup:

Нема такъв филм с търсиме http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Ако трябва да бъдем съвсем коректни, в сегашно време даже не се пише ТЪРСИМЕ, (въпреки че се ползва разговорно) а ТЪРСИМ. В минало време ТЪРСИХМЕ дори е трудно да го произнесеш отделно ТЪРСИХ МЕ. Все едно мецаш като коза :D Ползвах този пример, защото го бях срещнал някъде от колегата. Ясно е, че SLX ги знае тези неща, без да ги споменавам, но колега karceto моля обърни им внимание.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще покажа ще покажа :)

Неделя ще ходя на пистата и ще направя клип.

Какво точно искате да видите, да знам на какво да наблегна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ще ми е любопитно да видя как 6A13TT предава голямата мощност само на един мост, въпреки че е достатъчно тежък за добро сцепление. Също как се справя със завиване при висока скорост, дали има недозавиване. За целта например може да направиш слалум между няколко конуса или друго което да заобикаляш. Очакваме включване на живо в ефир :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...