Karceto Публикувано 3 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 3 Май 2015 Не. Потърси пуш вентилатор. Доста по тънък и върши работа. около 120 лв. Нов. Този мотор е много термично натоварен. А в този ред на мисли радиатора на FTO-то има ли разлика с на легнума ?И дали няма да се наложи да сменям и радиатор ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 А в този ред на мисли радиатора на FTO-то има ли разлика с на легнума ?И дали няма да се наложи да сменям и радиатор ? Не мога да отговоря на този въпрос, мисля, че радиаторът на ФТО -то е по-малък от този на ВР4, бих ти препоръчал да си намериш оригинален ВР-ски и да го промиеш старателно. Също имай предвид, че електрическото управление на вентилаторите на ВР не е on/off, а се управлява от ЕКУ-то, като перките се въртят с различна скорост в зависимост от температурата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 5 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2015 Не мога да отговоря на този въпрос, мисля, че радиаторът на ФТО -то е по-малък от този на ВР4, бих ти препоръчал да си намериш оригинален ВР-ски и да го промиеш старателно. Също имай предвид, че електрическото управление на вентилаторите на ВР не е on/off, а се управлява от ЕКУ-то, като перките се въртят с различна скорост в зависимост от температурата. Тези дни ще палим и ще покара малко майстора да я види как е..Ако всичко си е наред мисля да оставя всичко както си е и да не търся нищо повече.Поне така ме посъветваха на първо четене Ако не се получи отива ме на вариант "SLX" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Радиатора на VR-4ката е абсолютно същия P/N като на стандартния Galant 2.5, поне за автоматика със сигурност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Радиатора на VR-4ката е абсолютно същия P/N като на стандартния Galant 2.5, поне за автоматика със сигурност.И с ръчката и с 2.0. Въпросът е с фто как е. Като цяло охладителната система е слаба за тунинг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 За съжаление доста грее наистина - имаше един вариант за aftermarket радиатор - Koyo Type-R, но е към 4-500 евро... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 5 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 5 Май 2015 Има и друг вариант за Пуш вентилатор с перката на климатика да работят заедно.И предполагам,че вече тези 2 неща ще стигнат за охлаждането.Но докато не запалим да я подкара ме да видим как ще се държи ,всичко тука е само предположенияКъдето да съм прочел за този проект не съм срещнал нещо като проблем или от рода за охладителната система (така де)...Моля се да запали и да няма проблеми,а другото е "бям кашър".Така или иначе всичко ,което сме направили като промени ще го напиша и споделя тук в сайта.Всичко от До. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 Май 2015 Сподели Публикувано 5 Май 2015 Има и друг вариант за Пуш вентилатор с перката на климатика да работят заедно.И предполагам,че вече тези 2 неща ще стигнат за охлаждането.Но докато не запалим да я подкара ме да видим как ще се държи ,всичко тука е само предположенияКъдето да съм прочел за този проект не съм срещнал нещо като проблем или от рода за охладителната система (така де)...Моля се да запали и да няма проблеми,а другото е "бям кашър".Така или иначе всичко ,което сме направили като промени ще го напиша и споделя тук в сайта.Всичко от До.За обикновено стрийт каране е ок охаждането. Ако се тунингова и се кара пИста е драма. Палете и газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 15 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 15 Май 2015 Запалих ме )))))) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 15 Май 2015 Сподели Публикувано 15 Май 2015 Браво ... :icon_clap: %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif... ама от началото на темата се чудя защо държиш да отделяш "ме" то от примерно запалихме, подкарахме, направихме, взехме .. не го казвам с лошо. :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 16 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 16 Май 2015 Още малко и ще кача клипове и ще дам малко инфо за всичко което направих ме.Най-важнотоИ най-вече искам да вида как ще върви колата и как ще се държи с новия двигател.280 не са като 197 коня Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 19 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2015 Пак се зачекна работата направо вече нервичките ми се изпилиха :( :mad: Горивна помпа трябва нова с по голямо налягане Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 26 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 26 Май 2015 Звяра вече е буден и дебне в засада ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 26 Май 2015 Сподели Публикувано 26 Май 2015 очакваме клипчета снимки и доста детайли :icon_rock: :mitsu-smiley: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 26 Май 2015 Сподели Публикувано 26 Май 2015 Е айде давай тези клипове от чака ни се чакалото.... :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 27 Май 2015 Сподели Публикувано 27 Май 2015 И на следващата национална среща да дойдеш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 27 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2015 (редакция) Колеги ще ви разочаровам пак.Излезе проблем ще местим рейка с 2-3 см назад.Отиде още 3-4 дена.Тъкмо бях си нагласил платформата да отивам да си я прибирам колата и ..........Хубавите неща бавно ставам http://karceto.snimka.bg/automobiles/fto-vr4-engine.863795.35422044 Редактирано 27 Май 2015 от Karceto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 31 Май 2015 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2015 Колеги стискайте палци утре вечер ще си прибирам колата от майстораДано нищо не се обърква вече.И в най-скоро време очаквайте инфо и клипове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 4 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2015 (редакция) Здравейте на всичко.Първо искам да се извиня с голямото забавяне...Но вече е факт.Проекта е завършен.Една осъществена мечта вече е реалност От къде да започна и аз не знам,трудно ми е като знам през какво преминах ме.Първото с което искам да започна и да споделя ( за следващия ако има такъв с такъв проект като моя) е......... Двигателя когато го пуснете в купето не го хващайте никъде и за нищо.Тампон и т.нЗащото ние го вадих ме 2-3.Или нещо някъде ще опре или ще се наложи да се повдигне ... 1.Махнах ме акумулатора и стойката му в багажника.Няма място за тях отпред. 2.перката за радиатора не става по голяма е и опира.Намерих още една перка за климатика която е по малко и по плоска.С 2 перки от климатика съм.Работят постоянно. 3.Westgate на предната турбина се наложи да се преработва. 4.Радиатора на климатика се маха ,няма място за него . 5.Още куп дребни неща се местят където не се съберат,но за тях толкова.. 6.Нов маркуч на хидравлика с метално тяло ,защото минава много близко до турбината и гръмна.И това трябва да стане ако е възможно преди да се пусне двигателя,защото няма място да навреш и пръст. 7.Наложи се и местене на рейкатa,защото турбината опря в нея. 8.Нова горивна помпа Walbro 5(бар) 9.Преработване на тръбите от турбините към кулера.И задължително трябва да минават отстрани на мотора иначе няма да се затвори капака. 10.Цялата електроника на FTO-to се маха( не става за този мотор) 11.Радиатора за водата на фто-то по принцип не се сменя.Защото на новия мотор водата се налива на радиатора,а на Фто -то има как да го кажа пропка отстрани до двигателя.Взема се тази част от Фто -то и се монтира на Vr4- става. И най-големият проблем който ще трябва да решим е скоростната кутия.Първа и втора предавка почти ги няма ,смисъл такъв кутия на Фто-то е с много къси 1-2.Просто ги имам само за тръгване Един път да стигна до 3 -та и всичко свършва рязко Иска да върви зверската.Има варианти за друга скоростна кутия или за смяна на карантиите на тази.Тези дни майстора ми ще умува как да се справим с този толкова деликатен проблем.Просто ако така си остане всичките тези пари са хвърлени на вятъра.А до колкото за парите трябва да не те слуша главата за да си сътвориш такава глупост.Всичко ми излезна над 5000 лв.1000 лв съм сложил за глезотийки които можеш да спестя.Примерно предно Brembo с дискове и накладки за 550 лв.Предполагам,че основното за което се сещам съм го споделилРазтоварващият клапан се чува адски силно.Просто доставя голям кеф като го слушашТези дни ще кача и други клипове на колата.http://karceto.snimka.bg/automobiles/fto-vr4-engine.863795 http://vbox7.com/play:45b8435882 Редактирано 4 юни 2015 от Karceto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 4 юни 2015 Сподели Публикувано 4 юни 2015 (редакция) Здравейте на всичко.Първо искам да се извиня с голямото забавяне...Но вече е факт.Проекта е завършен.Една осъществена мечта вече е реалност От къде да започна и аз не знам,трудно ми е като знам през какво преминах ме.Първото с което искам да започна и да споделя ( за следващия ако има такъв с такъв проект като моя) е......... Двигателя когато го пуснете в купето не го хващайте никъде и за нищо.Тампон и т.нЗащото ние го вадих ме 2-3.Или нещо някъде ще опре или ще се наложи да се повдигне ... 1.Махнах ме акумулатора и стойката му в багажника.Няма място за тях отпред. 2.перката за радиатора не става по голяма е и опира.Намерих още една перка за климатика която е по малко и по плоска.С 2 перки от климатика съм.Работят постоянно. 3.Westgate на предната турбина се наложи да се преработва. 4.Радиатора на климатика се маха ,няма място за него . 5.Още куп дребни неща се местят където не се съберат,но за тях толкова.. 6.Нов маркуч на хидравлика с метално тяло ,защото минава много близко до турбината и гръмна.И това трябва да стане ако е възможно преди да се пусне двигателя,защото няма място да навреш и пръст. 7.Наложи се и местене на рейкатa,защото турбината опря в нея. 8.Нова горивна помпа Walbro 5(бар) 9.Преработване на тръбите от турбините към кулера.И задължително трябва да минават отстрани на мотора иначе няма да се затвори капака. 10.Цялата електроника на FTO-to се маха( не става за този мотор) 11.Радиатора за водата на фто-то по принцип не се сменя.Защото на новия мотор водата се налива на радиатора,а на Фто -то има как да го кажа пропка отстрани до двигателя.Взема се тази част от Фто -то и се монтира на Vr4- става. И най-големият проблем който ще трябва да решим е скоростната кутия.Първа и втора предавка почти ги няма ,смисъл такъв кутия на Фто-то е с много къси 1-2.Просто ги имам само за тръгване Един път да стигна до 3 -та и всичко свършва рязко Иска да върви зверската.Има варианти за друга скоростна кутия или за смяна на карантиите на тази.Тези дни майстора ми ще умува как да се справим с този толкова деликатен проблем.Просто ако така си остане всичките тези пари са хвърлени на вятъра.А до колкото за парите трябва да не те слуша главата за да си сътвориш такава глупост.Всичко ми излезна над 5000 лв.1000 лв съм сложил за глезотийки които можеш да спестя.Примерно предно Brembo с дискове и накладки за 550 лв.Предполагам,че основното за което се сещам съм го споделилРазтоварващият клапан се чува адски силно.Просто доставя голям кеф като го слушашТези дни ще кача и други клипове на колата.http://karceto.snimka.bg/automobiles/fto-vr4-engine.863795 http://vbox7.com/play:45b8435882Не искам да те плаша, но имаш още доста приключения до завършването на проекта. Но браво за усилията.ПП. Горещо ти препоръчвам да преосмислите охлаждането. Редактирано 4 юни 2015 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 4 юни 2015 Сподели Публикувано 4 юни 2015 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЗдравей колега. Отдавна следя темата ти с интерес. Радвам се, че реализира този проект, с изключение проблемите, които имаш. Надявам се да я видим и на живо тази машина Искам да ти дам приятелски съвет, надявам се да не го приемеш като забележка, а като пояснение. Системно бъркаш кратката форма (ме) на местоимението мен с последната сричка -ме на глаголи в минало време за 1л. мн.ч. Например, в единия случай се пише разделно ТЪРСИ МЕ, а в другия слято ТЪРСИМЕ или ТЪРСИХМЕ. Не е нужно да задълбаваш в граматиката, но щом може да заместиш с мен (мен ме търси) - пишеш разделно, щом трябва да добавиш ние (ние търсиме, ние търсихме) пишеш слято частицата ме. В повечето от твоите случаи трябва да я пишеш слято, а не разделно. Поздрави и успех с решаването на останалите проблеми по колата :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 юни 2015 Сподели Публикувано 5 юни 2015 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЗдравей колега. Отдавна следя темата ти с интерес. Радвам се, че реализира този проект, с изключение проблемите, които имаш. Надявам се да я видим и на живо тази машина Искам да ти дам приятелски съвет, надявам се да не го приемеш като забележка, а като пояснение. Системно бъркаш кратката форма (ме) на местоимението мен с последната сричка -ме на глаголи в минало време за 1л. мн.ч. Например, в единия случай се пише разделно ТЪРСИ МЕ, а в другия слято ТЪРСИМЕ или ТЪРСИХМЕ. Не е нужно да задълбаваш в граматиката, но щом може да заместиш с мен (мен ме търси) - пишеш разделно, щом трябва да добавиш ние (ние търсиме, ние търсихме) пишеш слято частицата ме. В повечето от твоите случаи трябва да я пишеш слято, а не разделно. Поздрави и успех с решаването на останалите проблеми по колата :icon_thumbup: Нема такъв филм с търсиме http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 5 юни 2015 Сподели Публикувано 5 юни 2015 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifАко трябва да бъдем съвсем коректни, в сегашно време даже не се пише ТЪРСИМЕ, (въпреки че се ползва разговорно) а ТЪРСИМ. В минало време ТЪРСИХМЕ дори е трудно да го произнесеш отделно ТЪРСИХ МЕ. Все едно мецаш като коза :D Ползвах този пример, защото го бях срещнал някъде от колегата. Ясно е, че SLX ги знае тези неща, без да ги споменавам, но колега karceto моля обърни им внимание. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Karceto Публикувано 5 юни 2015 Автор Сподели Публикувано 5 юни 2015 Ще покажа ще покажа Неделя ще ходя на пистата и ще направя клип.Какво точно искате да видите, да знам на какво да наблегна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 5 юни 2015 Сподели Публикувано 5 юни 2015 На мен ще ми е любопитно да видя как 6A13TT предава голямата мощност само на един мост, въпреки че е достатъчно тежък за добро сцепление. Също как се справя със завиване при висока скорост, дали има недозавиване. За целта например може да направиш слалум между няколко конуса или друго което да заобикаляш. Очакваме включване на живо в ефир Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.