lesko Публикувано 20 октомври 2013 Сподели Публикувано 20 октомври 2013 Вчера ходих да помагам на една вила в Кладница и колата с която трябваше да отидем се оказа звездичка 1.3 Заприказвахме се за колата и човека сподели че е Икономисал откакто я е купил около 500 лв. от смяна на масло .Не го е сменял 50000 км. Естествено му се накарах както му е реда за тази гавра с колата. :icon_box: Другото което ще споделя е че Мицку имаше ремарке доста голямо и го натоварихме с тон и половина железа + 5 човека и се прибрахме до София без проблем ,издържа пущината му.И това ако не е здрава кола !!!!!!!!!!! А мурдери колкото щеш. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 20 октомври 2013 Сподели Публикувано 20 октомври 2013 Мой много добър приятел имаше лансер 1.3. Давах му маслото, което източвам от галанта, но той го наливаше едва тогава, когато с щеката за масло можеш да си почистиш ушите... Не можа да го убие. Лансера го блъсна кола без шофьор, едва ли не Бог пожела да му съкрати мъките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 20 октомври 2013 Сподели Публикувано 20 октомври 2013 Хм, ся кво, опитвате се да ме навиете да не му сменям маслото ли? Щото не съм го сменял, откакто имам колата, но все още е под 10к км, обаче по-голямата част изтече през картера и му долях с Еурол :D. После му долях с някво по-скъпо, не помня марката. Но не! След зимата маслото ще бъде източено и сменено, наред с него и някои други дреболии. Обещавам! ПП: Много искам да си взема Субару заради 4х4 бързи/бавни и преди това да продам Мицка. Но винаги, когато ми мине тази идея през ума, си обещавам, че няма да оставя Мицка, докато тя не ме остави. Много здрава, действително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 октомври 2013 Сподели Публикувано 20 октомври 2013 Каквото и да вземеш, безпроблемността и евтината поддръжка ще ти липсват.Аз с моите 300 км/месец се чудя за какво ми е изобщо личен автомобил... и докато още се чудя, му сменям маслото на 3500-4000 км. Имам бележка в жабката с километрите при смяната и дата. Близо съм :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 октомври 2013 Сподели Публикувано 21 октомври 2013 Каквото и да вземеш, безпроблемността и евтината поддръжка ще ти липсват.Аз с моите 300 км/месец се чудя за какво ми е изобщо личен автомобил... и докато още се чудя, му сменям маслото на 3500-4000 км. Имам бележка в жабката с километрите при смяната и дата. Близо съм :icon_angel:Анди, ти може и такси да си позволиш, та сигурно ще си на далавера... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 21 октомври 2013 Сподели Публикувано 21 октомври 2013 Вчера ходих да помагам на една вила в Кладница и колата с която трябваше да отидем се оказа звездичка 1.3 Заприказвахме се за колата и човека сподели че е Икономисал откакто я е купил около 500 лв. от смяна на масло .Не го е сменял 50000 км. Естествено му се накарах както му е реда за тази гавра с колата. :icon_box: Другото което ще споделя е че Мицку имаше ремарке доста голямо и го натоварихме с тон и половина железа + 5 човека и се прибрахме до София без проблем ,издържа пущината му.И това ако не е здрава кола !!!!!!!!!!! А мурдери колкото щеш. :icon_thumbup: Баси, как върви кола с 1,3 мотор, пет души и тон и половина желязо...:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 октомври 2013 Сподели Публикувано 21 октомври 2013 Ни нам, изтеглих си с галанта моето ремарке тежащо 230кг и пълно с баластра 850кг, т. е. общо 1080кг. общо 5км, бая зор го тегли, ем сам бях... Виж атв-то на бавни ни гу усети : -) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 21 октомври 2013 Сподели Публикувано 21 октомври 2013 За вървенето ще върви...аз с мойта въшка съм теглил гимии над 1.5 тона. Лошото е, че малкия съединител го отнася... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 октомври 2013 Сподели Публикувано 21 октомври 2013 Както галант 2.5 тегли кола 1000 кг и в нея усещам ускорение, което тя с двигателя си не може да генерира. Така че ще върви и 1.3 - І, ІІ по баирите и после може трета ... четвърта. Не ще да е сгъвала асфалта, по-скоро е било придвижване, но за теглене не се съмнявай че е теглила. Аз не съм си правил сметка колко пари съм спестил, защото не съм. Грижа се за него и се радвам как се държи не ми създава проблеми. Само сметнах че без да съм мръднал един метър от нас трябва да платя 722 лева. Те включват данък, гражданска, преглед автомобил, преглед пожарогасител, масло с маслен филтър и винетка. За бензин средногодишно давам към 2000 лева. Зорът е, че моето каране рядко е над 5 минути, а през това време бензинът се излива с кофите. Резултатът е 100 км в града се минават с 45-50 лева. Това е разликата между човек, който се върши работа с колата и такъв, който обича автомобилите и има гадния навик да спами по форуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 21 октомври 2013 Сподели Публикувано 21 октомври 2013 (редакция) Като стана въпрос за теглене, въпреки че главният въпрос е за "здравината на Мицките", да напомня, че има разлика между теглене и теглене... Има теглене зорлен, има теглене харно. Въпросната Мицка май е от първите . В случая въпросът е кой кого тегли и в крайна сметка колко са теглили докато са се изтеглили... И с носталгия си спомням за темата от близкото минало "Кой е по-по-най", където нашироко се дискутираше дали малолитражен дизел може да изтегли малка караванка (1.5т), главните участници бяха Сузуки 1.5Д, Мазда 2.0Д, Тойота 2.0Д, Хонда 1.7Д и някои други славни и забравени герои от войната.Наскоро се замислих, дали да не сложа един теглич на Колта, но се отказах, не че защото няма да дърпа, ами да не ми се смеят Иначе много здрава кола, признавам си!Па и икономична, пущината! Аз не съм си правил сметка колко пари съм спестил, защото не съм. Грижа се за него и се радвам как се държи не ми създава проблеми. Само сметнах че без да съм мръднал един метър от нас трябва да платя 722 лева. Те включват данък, гражданска, преглед автомобил, преглед пожарогасител, масло с маслен филтър и винетка. За бензин средногодишно давам към 2000 лева. Зорът е, че моето каране рядко е над 5 минути, а през това време бензинът се излива с кофите. Резултатът е 100 км в града се минават с 45-50 лева.Това е разликата между човек, който се върши работа с колата и такъв, който обича автомобилите и има гадния навик да спами по форуми. Тези сметки наистина са само за "милионери" . Аз за Колта имам административни разходи от порядъка на 200лв - 150 ГО, 40 ГТП, данък не плащам, каско нямам, винетка не плащам... и другите разходи са ми средно около 20-40лв/месец за бензин. Предимно карам градско. Надявам се да си оправя газовата скоро, за да си позволя не да икономисам, а да покарам повечко Редактирано 21 октомври 2013 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 22 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2013 Длъжен съм да направя малко уточнение ,като сметнах по -прецизно товара беше 1,2 тона.Предимно спускане но на Владая си е баир.Маслото е сменено след натиска ми. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 октомври 2013 Сподели Публикувано 22 октомври 2013 (редакция) Супер! Щях да предложа да му подаря старото си масло, с което карам в момента. На повечето с галанти 2.5 постоянните разходи са такива. Онзи ден от любопитство се поинтересувах от поддръжка на премиум автомобил по-висок клас от галант и останах потресен. Трябвало да изкарвам всеки месец между 3 и 5 хиляди лева за да мога да си позволя такава кола. Смятам да пропусна... Редактирано 22 октомври 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 22 октомври 2013 Сподели Публикувано 22 октомври 2013 Аз в друга тема бях писал, че няколко месеца /не помня колко/ карах стария Лансър с трансмисионно масло в двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 октомври 2013 Сподели Публикувано 23 октомври 2013 Аз в друга тема бях писал, че няколко месеца /не помня колко/ карах стария Лансър с трансмисионно масло в двигателя.Ей ся ако не те одюкаме, няма кога :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 29 октомври 2013 Сподели Публикувано 29 октомври 2013 (редакция) .....Тези сметки наистина са само за "милионери" . Аз за Колта имам административни разходи от порядъка на 200лв - 150 ГО, 40 ГТП, данък не плащам, каско нямам, винетка не плащам... и другите разходи са ми средно около 20-40лв/месец за бензин. Предимно карам градско. Надявам се да си оправя газовата скоро, за да си позволя не да икономисам, а да покарам повечко Ако той е "милионер" с тия разходи, то аз съм "милиардер"... :help: Редактирано 29 октомври 2013 от me4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.