quo Публикувано 9 август 2013 Сподели Публикувано 9 август 2013 Здравейте колеги,имам OUTLANDER-2003г 136кс. 2000кубика.Имам проблем с шума в купето. При обороти над 3000-3500об. шума в купето става много силен, та чак дразнещ, получава се едно бучене ужас направо.Огледал съм генерацията няма пропуски.Каква може да е причината.Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 9 август 2013 Сподели Публикувано 9 август 2013 Провери ли задвижването по осите за луфтове, измятане, износване на елементи? Диференциал, кардан и другите му прилежащи елементи? Друг вариант за шума да е от гумите, ако им се е случило нещо и са разбалансирани, предполагам ако си за реглаж може и от там да се увеличава бученето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quo Публикувано 9 август 2013 Автор Сподели Публикувано 9 август 2013 (редакция) Проблема не е от ходовата част или трансмисията защото при движение с 120-140км. като изключа от скорост и оборотите паднат на 1000 шума(бученето) изчезва и колата е много тиха даже и при тази скорост.Ако е от ходова част или трансмисия шума ще бъде постоянен.Когато подам газ бученето се подновява.Предполагам че проблема може да е от тампон на двигател,генерация,катализатор или,или,,,,, Редактирано 9 август 2013 от quo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 август 2013 Сподели Публикувано 9 август 2013 Проблема не е от ходовата част или трансмисията защото при движение с 120-140км. като изключа от скорост и оборотите паднат на 1000 шума(бученето) изчезва и колата е много тиха даже и при тази скорост.Ако е от ходова част или трансмисия шума ще бъде постоянен.Когато подам газ бученето се подновява.Предполагам че проблема може да е от тампон на двигател,генерация,катализатор или,или,,,,,Сменял ли си скоро агренаж?мотора ,както и колата как я усещае? Мудна,рязка и т.н.......? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quo Публикувано 10 август 2013 Автор Сподели Публикувано 10 август 2013 (редакция) Подменил съм и трите ремъка и ролките преди 30000км.Зацепването е по белезите и няма прехвърлени зъби.Ускорението е добро даже и на газ. Редактирано 10 август 2013 от quo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
junakov Публикувано 10 август 2013 Сподели Публикувано 10 август 2013 Колега , сори за спама . При мен се случи нещо подобно , шум с леко тракане . Изтрепаха се момчетата да я гледат всичко 6 , диагностики , друсачки кво ли не . И се оказа един квадратен пласмасов маркуч който идва от кутията за въздушния филтър към двг (фабрично е разделен на две части по хоризонталата) В БС като сменяли въздушния филтър счупили половината щипки на това нещо и при 2500-3000 оборота се получава резонанс и тва издава шума . Една свинска опашка по нашенски и всичко заспа . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quo Публикувано 10 август 2013 Автор Сподели Публикувано 10 август 2013 Не е спам колега.Мнението ти е от значение,защото това са неща който се получават в процеса на експлоатация и надали някой ще им обърне внимание. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quo Публикувано 14 август 2013 Автор Сподели Публикувано 14 август 2013 Здравейте отново,тъй като съм си на Пловдив вчера закарах колата в РАТОЛА-Пловдив за преглед на ходовата част и споделих проблема с шума в купето.Приемчика Крум(много точен човек)поиска да направят проверка на зацепването на балансиращия вал и на ангренажа, защото и други Аутлендъри са идвали със същия проблем.Оказа се че проблема е точно там като предположи колегата DJ Tymbi :good: .Колата е внесена от Италия и когато я взех усетих че има лек шум но помислих че е от генерацията.Веднага смених масла и ремъци при местен майстор, уж най-добрият попитах го дали е спазил белезите и той ме увери многократно че е монтирал ремъците както трябва :icon_thumbup: , но тъй като не карам бързо не усетих нищо нередно.Реших да я натисна малко по магистралата и около3500-4000об. ааааа изненада шум и то доста, намалявам до 3000об.и шума изчезва.Та така доста километри :icon_crying: карам си до 120км. и проблем няма.Бях решил да махам катализатора и да монтирам резонатор и да видя дали ще има разлика, добре че отложих.Вчера си взимам колата и Крум ми вика мъжки това вече е друга кола качвай се и карай.Качих се и вярно друг звук друго усещане форсирам до 4500об.двигателя мърка не се чува :icon_doh: и тръгнах ми то направо :plane: .Та в заключение, Крум ми каза че е имало прехвърляне на зъби на ремъка на балансиращия вал и от там и проблемите.Направо останах като гръмнат като ми каза.Благодаря на момчетата от сервиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 август 2013 Сподели Публикувано 14 август 2013 Здравейте отново,тъй като съм си на Пловдив вчера закарах колата в РАТОЛА-Пловдив за преглед на ходовата част и споделих проблема с шума в купето.Приемчика Крум(много точен човек)поиска да направят проверка на зацепването на балансиращия вал и на ангренажа, защото и други Аутлендъри са идвали със същия проблем.Оказа се че проблема е точно там като предположи колегата DJ Tymbi :good: .Колата е внесена от Италия и когато я взех усетих че има лек шум но помислих че е от генерацията.Веднага смених масла и ремъци при местен майстор, уж най-добрият попитах го дали е спазил белезите и той ме увери многократно че е монтирал ремъците както трябва :icon_thumbup: , но тъй като не карам бързо не усетих нищо нередно.Реших да я натисна малко по магистралата и около3500-4000об. ааааа изненада шум и то доста, намалявам до 3000об.и шума изчезва.Та така доста километри :icon_crying: карам си до 120км. и проблем няма.Бях решил да махам катализатора и да монтирам резонатор и да видя дали ще има разлика, добре че отложих.Вчера си взимам колата и Крум ми вика мъжки това вече е друга кола качвай се и карай.Качих се и вярно друг звук друго усещане форсирам до 4500об.двигателя мърка не се чува :icon_doh: и тръгнах ми то направо :plane: .Та в заключение, Крум ми каза че е имало прехвърляне на зъби на ремъка на балансиращия вал и от там и проблемите.Направо останах като гръмнат като ми каза.Благодаря на момчетата от сервиза.Бях сигурен че зацепването не е както трябва дори и от разстояние и без да съм виждал колата.......... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shamy Публикувано 15 август 2013 Сподели Публикувано 15 август 2013 Здравейте отново,тъй като съм си на Пловдив вчера закарах колата в РАТОЛА-Пловдив за преглед на ходовата част и споделих проблема с шума в купето.Приемчика Крум(много точен човек)поиска да направят проверка на зацепването на балансиращия вал и на ангренажа, защото и други Аутлендъри са идвали със същия проблем.Оказа се че проблема е точно там като предположи колегата DJ Tymbi :good: .Колата е внесена от Италия и когато я взех усетих че има лек шум но помислих че е от генерацията.Веднага смених масла и ремъци при местен майстор, уж най-добрият попитах го дали е спазил белезите и той ме увери многократно че е монтирал ремъците както трябва :icon_thumbup: , но тъй като не карам бързо не усетих нищо нередно.Реших да я натисна малко по магистралата и около3500-4000об. ааааа изненада шум и то доста, намалявам до 3000об.и шума изчезва.Та така доста километри :icon_crying: карам си до 120км. и проблем няма.Бях решил да махам катализатора и да монтирам резонатор и да видя дали ще има разлика, добре че отложих.Вчера си взимам колата и Крум ми вика мъжки това вече е друга кола качвай се и карай.Качих се и вярно друг звук друго усещане форсирам до 4500об.двигателя мърка не се чува :icon_doh: и тръгнах ми то направо :plane: .Та в заключение, Крум ми каза че е имало прехвърляне на зъби на ремъка на балансиращия вал и от там и проблемите.Направо останах като гръмнат като ми каза.Благодаря на момчетата от сервиза. Да, и аз мога да кажа само хубави неща за Ратола Пловдив,както и за Крум-приемчика там,за шефа им Мирослав-много са точни! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dampio Публикувано 16 септември 2013 Сподели Публикувано 16 септември 2013 Понеже имам същия проблем с 2008 модел, дизел, някой би ли предложил къде , качествено може да се извърши подобна гимнастика в София? Може би Ратола София? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 16 септември 2013 Сподели Публикувано 16 септември 2013 Отиди при Плмен (dj tymbi) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dangiev Публикувано 10 октомври 2013 Сподели Публикувано 10 октомври 2013 а близо до Варна? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
randyu Публикувано 7 септември 2016 Сподели Публикувано 7 септември 2016 Колега , сори за спама . При мен се случи нещо подобно , шум с леко тракане . Изтрепаха се момчетата да я гледат всичко 6 , диагностики , друсачки кво ли не . И се оказа един квадратен пласмасов маркуч който идва от кутията за въздушния филтър към двг (фабрично е разделен на две части по хоризонталата) В БС като сменяли въздушния филтър счупили половината щипки на това нещо и при 2500-3000 оборота се получава резонанс и тва издава шума . Една свинска опашка по нашенски и всичко заспа . колега само да те попитам този шум като си на предавка ли го издава или и на празен ход. благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 8 септември 2016 Сподели Публикувано 8 септември 2016 да не пускам нова тема: DJ - възможно ли е подобно нещо да се случи и на паджерото с 3.2 двигателя с верига. вчера карах по магистралата и над 2100-2200об/мин започва да бучи. това със застопоряването на кутията на въздушния филтър съм го направил отдавна, но бученето си остава при скорости над 130км/ч и то само когато ускоряваш, когато поотпуснеш газта на 2000об/мин няма проблем.поздрави!!1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 септември 2016 Сподели Публикувано 11 септември 2016 да не пускам нова тема: DJ - възможно ли е подобно нещо да се случи и на паджерото с 3.2 двигателя с верига. вчера карах по магистралата и над 2100-2200об/мин започва да бучи. това със застопоряването на кутията на въздушния филтър съм го направил отдавна, но бученето си остава при скорости над 130км/ч и то само когато ускоряваш, когато поотпуснеш газта на 2000об/мин няма проблем.поздрави!!1...може ,но и няма да имаш мощност ,или поне след 120 км./ч.....днес едно П3 дърпаше моторна лодка от Гърция към БГ и пушеше като пре*бан Урал и креташе с 70,сигурно и чека му светеше и веднага мислено му диагностицирах проблема...... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 13 септември 2016 Сподели Публикувано 13 септември 2016 за вървеж-върви (без пушек да се вдига) само където ми се струва, че бучи. може и да си въобразявам?поздрави!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Biser Savov Публикувано 14 септември 2016 Сподели Публикувано 14 септември 2016 Защо не пробваш да смениш нафтата. В момента зареждам на ЕКО и двигатела мърка,а на 100 км се чува само шума на гумите .Горивото е отвратително ,веднъж е хубаво след това гадно ,не знам как го кръщават ама лоша работа.Колко пъти пипах центровката.....сега просто сменям бензиностанцията. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.