Премини към съдържание

OUTLANDER–Повишен шум в купето


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,имам OUTLANDER-2003г 136кс. 2000кубика.Имам проблем с шума в купето. При обороти над 3000-3500об. шума в купето става много силен, та чак дразнещ, получава се едно бучене ужас направо.Огледал съм генерацията няма пропуски.Каква може да е причината.Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли задвижването по осите за луфтове, измятане, износване на елементи? Диференциал, кардан и другите му прилежащи елементи? Друг вариант за шума да е от гумите, ако им се е случило нещо и са разбалансирани, предполагам ако си за реглаж може и от там да се увеличава бученето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е от ходовата част или трансмисията защото при движение с 120-140км. като изключа от скорост и оборотите паднат на 1000 шума(бученето) изчезва и колата е много тиха даже и при тази скорост.Ако е от ходова част или трансмисия шума ще бъде постоянен.Когато подам газ бученето се подновява.Предполагам че проблема може да е от тампон на двигател,генерация,катализатор или,или,,,,,

Редактирано от quo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е от ходовата част или трансмисията защото при движение с 120-140км. като изключа от скорост и оборотите паднат на 1000 шума(бученето) изчезва и колата е много тиха даже и при тази скорост.Ако е от ходова част или трансмисия шума ще бъде постоянен.Когато подам газ бученето се подновява.Предполагам че проблема може да е от тампон на двигател,генерация,катализатор или,или,,,,,

Сменял ли си скоро агренаж?мотора ,както и колата как я усещае? Мудна,рязка и т.н.......?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подменил съм и трите ремъка и ролките преди 30000км.Зацепването е по белезите и няма прехвърлени зъби.Ускорението е добро даже и на газ.

Редактирано от quo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега , сори за спама . При мен се случи нещо подобно , шум с леко тракане . Изтрепаха се момчетата да я гледат всичко 6 , диагностики , друсачки кво ли не . И се оказа един квадратен пласмасов маркуч който идва от кутията за въздушния филтър към двг (фабрично е разделен на две части по хоризонталата) В БС като сменяли въздушния филтър счупили половината щипки на това нещо и при 2500-3000 оборота се получава резонанс и тва издава шума . Една свинска опашка по нашенски и всичко заспа . :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е спам колега.Мнението ти е от значение,защото това са неща който се получават в процеса на експлоатация и надали някой ще им обърне внимание.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,тъй като съм си на Пловдив вчера закарах колата в РАТОЛА-Пловдив за преглед на ходовата част и споделих проблема с шума в купето.Приемчика Крум(много точен човек)поиска да направят проверка на зацепването на балансиращия вал и на ангренажа, защото и други Аутлендъри са идвали със същия проблем.Оказа се че проблема е точно там като предположи колегата DJ Tymbi :good: .Колата е внесена от Италия и когато я взех усетих че има лек шум но помислих че е от генерацията.Веднага смених масла и ремъци при местен майстор, уж най-добрият попитах го дали е спазил белезите и той ме увери многократно че е монтирал ремъците както трябва :icon_thumbup: , но тъй като не карам бързо не усетих нищо нередно.Реших да я натисна малко по магистралата и около3500-4000об. ааааа изненада шум и то доста, намалявам до 3000об.и шума изчезва.Та така доста километри :icon_crying: карам си до 120км. :drive: и проблем няма.Бях решил да махам катализатора и да монтирам резонатор и да видя дали ще има разлика, добре че отложих.Вчера си взимам колата и Крум ми вика мъжки това вече е друга кола качвай се и карай.Качих се и вярно друг звук друго усещане форсирам до 4500об.двигателя мърка не се чува :icon_doh: и тръгнах ми то направо :plane: .Та в заключение, Крум ми каза че е имало прехвърляне на зъби на ремъка на балансиращия вал и от там и проблемите.Направо останах като гръмнат като ми каза.Благодаря на момчетата от сервиза.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,тъй като съм си на Пловдив вчера закарах колата в РАТОЛА-Пловдив за преглед на ходовата част и споделих проблема с шума в купето.Приемчика Крум(много точен човек)поиска да направят проверка на зацепването на балансиращия вал и на ангренажа, защото и други Аутлендъри са идвали със същия проблем.Оказа се че проблема е точно там като предположи колегата DJ Tymbi :good: .Колата е внесена от Италия и когато я взех усетих че има лек шум но помислих че е от генерацията.Веднага смених масла и ремъци при местен майстор, уж най-добрият попитах го дали е спазил белезите и той ме увери многократно че е монтирал ремъците както трябва :icon_thumbup: , но тъй като не карам бързо не усетих нищо нередно.Реших да я натисна малко по магистралата и около3500-4000об. ааааа изненада шум и то доста, намалявам до 3000об.и шума изчезва.Та така доста километри :icon_crying: карам си до 120км. :drive: и проблем няма.Бях решил да махам катализатора и да монтирам резонатор и да видя дали ще има разлика, добре че отложих.Вчера си взимам колата и Крум ми вика мъжки това вече е друга кола качвай се и карай.Качих се и вярно друг звук друго усещане форсирам до 4500об.двигателя мърка не се чува :icon_doh: и тръгнах ми то направо :plane: .Та в заключение, Крум ми каза че е имало прехвърляне на зъби на ремъка на балансиращия вал и от там и проблемите.Направо останах като гръмнат като ми каза.Благодаря на момчетата от сервиза.

Бях сигурен че зацепването не е както трябва дори и от разстояние и без да съм виждал колата.......... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,тъй като съм си на Пловдив вчера закарах колата в РАТОЛА-Пловдив за преглед на ходовата част и споделих проблема с шума в купето.Приемчика Крум(много точен човек)поиска да направят проверка на зацепването на балансиращия вал и на ангренажа, защото и други Аутлендъри са идвали със същия проблем.Оказа се че проблема е точно там като предположи колегата DJ Tymbi :good: .Колата е внесена от Италия и когато я взех усетих че има лек шум но помислих че е от генерацията.Веднага смених масла и ремъци при местен майстор, уж най-добрият попитах го дали е спазил белезите и той ме увери многократно че е монтирал ремъците както трябва :icon_thumbup: , но тъй като не карам бързо не усетих нищо нередно.Реших да я натисна малко по магистралата и около3500-4000об. ааааа изненада шум и то доста, намалявам до 3000об.и шума изчезва.Та така доста километри :icon_crying: карам си до 120км. :drive: и проблем няма.Бях решил да махам катализатора и да монтирам резонатор и да видя дали ще има разлика, добре че отложих.Вчера си взимам колата и Крум ми вика мъжки това вече е друга кола качвай се и карай.Качих се и вярно друг звук друго усещане форсирам до 4500об.двигателя мърка не се чува :icon_doh: и тръгнах ми то направо :plane: .Та в заключение, Крум ми каза че е имало прехвърляне на зъби на ремъка на балансиращия вал и от там и проблемите.Направо останах като гръмнат като ми каза.Благодаря на момчетата от сервиза.

Да, и аз мога да кажа само хубави неща за Ратола Пловдив,както и за Крум-приемчика там,за шефа им Мирослав-много са точни!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Понеже имам същия проблем с 2008 модел, дизел, някой би ли предложил къде , качествено може да се извърши подобна гимнастика в София? Може би Ратола София?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...
  • преди 2 години ...

Колега , сори за спама . При мен се случи нещо подобно , шум с леко тракане . Изтрепаха се момчетата да я гледат всичко 6 , диагностики , друсачки кво ли не . И се оказа един квадратен пласмасов маркуч който идва от кутията за въздушния филтър към двг (фабрично е разделен на две части по хоризонталата) В БС като сменяли въздушния филтър счупили половината щипки на това нещо и при 2500-3000 оборота се получава резонанс и тва издава шума . Една свинска опашка по нашенски и всичко заспа . :)

 

 

 

 

колега само да те попитам този шум като си на предавка ли го издава или и на празен ход. благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да не пускам нова тема: DJ - възможно ли е подобно нещо да се случи и на паджерото с 3.2 двигателя с верига. вчера карах по магистралата и над 2100-2200об/мин започва да бучи. това със застопоряването на кутията на въздушния филтър съм го направил отдавна, но бученето си остава при скорости над 130км/ч и то само когато ускоряваш, когато поотпуснеш газта на 2000об/мин няма проблем.

поздрави!!1

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

да не пускам нова тема: DJ - възможно ли е подобно нещо да се случи и на паджерото с 3.2 двигателя с верига. вчера карах по магистралата и над 2100-2200об/мин започва да бучи. това със застопоряването на кутията на въздушния филтър съм го направил отдавна, но бученето си остава при скорости над 130км/ч и то само когато ускоряваш, когато поотпуснеш газта на 2000об/мин няма проблем.

поздрави!!1

...може ,но и няма да имаш мощност ,или поне след 120 км./ч.....днес едно П3 дърпаше моторна лодка от Гърция към БГ и пушеше като пре*бан Урал и креташе с 70,сигурно и чека му светеше и веднага мислено му диагностицирах проблема...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за вървеж-върви (без пушек да се вдига) само където ми се струва, че бучи. може и да си въобразявам?

поздрави!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пробваш да смениш нафтата. В момента зареждам на ЕКО и двигатела мърка,а на 100 км се чува само шума на гумите .Горивото е отвратително ,веднъж е хубаво след това гадно ,не знам как го кръщават ама лоша работа.Колко пъти пипах центровката.....сега просто сменям бензиностанцията. Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...