Премини към съдържание

quo

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Козлодуй

quo's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Темата е за коша,разбрах че разстоянието е регулирано фабрично на 1,1мм. Закупих луфтомер и замерих, отговаря.
  2. Здравейте колеги,закупих оригинални японски иридиеви свещи NGK-IGR6A11 за Аутлендър -2003 г. 2000куб. -136 кс. Интересува ме дали трябва да се регулира разстоянието между електродите или направо да се монтират. Ще съм благодарен ако някой ми отговори. Поздрави.
  3. Поръчах си частта от Ратола и я подмених за 15минути.Сега управлението е много по лесно и без задръжки.Направо е супер като се има на предвид че два пъти сменям жилото вече.
  4. Здравейте отново,тъй като съм си на Пловдив вчера закарах колата в РАТОЛА-Пловдив за преглед на ходовата част и споделих проблема с шума в купето.Приемчика Крум(много точен човек)поиска да направят проверка на зацепването на балансиращия вал и на ангренажа, защото и други Аутлендъри са идвали със същия проблем.Оказа се че проблема е точно там като предположи колегата DJ Tymbi :good: .Колата е внесена от Италия и когато я взех усетих че има лек шум но помислих че е от генерацията.Веднага смених масла и ремъци при местен майстор, уж най-добрият попитах го дали е спазил белезите и той ме увери многократно че е монтирал ремъците както трябва :icon_thumbup: , но тъй като не карам бързо не усетих нищо нередно.Реших да я натисна малко по магистралата и около3500-4000об. ааааа изненада шум и то доста, намалявам до 3000об.и шума изчезва.Та така доста километри :icon_crying: карам си до 120км. и проблем няма.Бях решил да махам катализатора и да монтирам резонатор и да видя дали ще има разлика, добре че отложих.Вчера си взимам колата и Крум ми вика мъжки това вече е друга кола качвай се и карай.Качих се и вярно друг звук друго усещане форсирам до 4500об.двигателя мърка не се чува :icon_doh: и тръгнах ми то направо :plane: .Та в заключение, Крум ми каза че е имало прехвърляне на зъби на ремъка на балансиращия вал и от там и проблемите.Направо останах като гръмнат като ми каза.Благодаря на момчетата от сервиза.
  5. Не е спам колега.Мнението ти е от значение,защото това са неща който се получават в процеса на експлоатация и надали някой ще им обърне внимание.
  6. Подменил съм и трите ремъка и ролките преди 30000км.Зацепването е по белезите и няма прехвърлени зъби.Ускорението е добро даже и на газ.
  7. Проблема не е от ходовата част или трансмисията защото при движение с 120-140км. като изключа от скорост и оборотите паднат на 1000 шума(бученето) изчезва и колата е много тиха даже и при тази скорост.Ако е от ходова част или трансмисия шума ще бъде постоянен.Когато подам газ бученето се подновява.Предполагам че проблема може да е от тампон на двигател,генерация,катализатор или,или,,,,,
  8. Здравейте колеги,имам OUTLANDER-2003г 136кс. 2000кубика.Имам проблем с шума в купето. При обороти над 3000-3500об. шума в купето става много силен, та чак дразнещ, получава се едно бучене ужас направо.Огледал съм генерацията няма пропуски.Каква може да е причината.Благодаря предварително.
  9. Колега, каде го монтира този модул дай координати.
  10. Благодаря колега,очаквам още мнения.Никой ли не кара Аутлендър с теглич да погледне от зад дали има такъв блок.
  11. Здравейте колеги,имам мицубиши Аутлендър -2003г. Монтирах си теглич закупен допълнително но още несъм го подвързал електрически.Има ли особеност при подвързването на ел.частта, трябва ли да се използва електронен модул или може да се подвърже директно към кабелите за мигачи, габарити и стопове. Благодаря предварително.
×
×
  • Създаване...