dampio Публикувано 29 юни 2013 Сподели Публикувано 29 юни 2013 Здравейте, имам Митсубиши Аутлендър 2008 дизел. В момента колата е на 126000 км. Интересува ме дали този модел е с ремък или верига и кога / на колко км се сменя, понеже не открих нищо в сервизната книжка с инструкции по този въпрос, а в Интернет има доста разновидни мнения. Ще се радвам и ако ми препоръчате сервиз който Ви е извършил подобна операция и колко пари Ви е излезнало. Предварително благодаря.Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 юни 2013 Сподели Публикувано 29 юни 2013 С ремък и 3 ролки е този модел .. Ако не е сменян ремъка, сега е моментът да го смениш, 120 000 км. му дават пробег ..С хубав ремък на Гейтс или Континентал и ролки на ИНА или СКФ и трудът, излиза към 400 лв. обслужването .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 юни 2013 Сподели Публикувано 29 юни 2013 С ремък и 3 ролки е този модел .. Ако не е сменян ремъка, сега е моментът да го смениш, 120 000 км. му дават пробег ..С хубав ремък на Гейтс или Континентал и ролки на ИНА или СКФ и трудът, излиза към 400 лв. обслужването ..С тази комбинация само частите излизат около 400 лв. и то без водната помпа, която е желателно да се смени.......Предпочитам качественото пред евтиното......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 29 юни 2013 Admin Сподели Публикувано 29 юни 2013 А труда колко излиза? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dampio Публикувано 29 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2013 (редакция) Ехее, гаранцията му е 120000 хил. , а колата е на 126000, какви щети могат да се причинят ако недай Боже се скъса, има ли вариант според вас да покарам още малко или по-скоро веднага да го сменям? Редактирано 29 юни 2013 от dampio Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 юни 2013 Сподели Публикувано 29 юни 2013 Ехее, гаранцията му е 120000 хил. , а колата е на 126000, какви щети могат да се причинят ако недай Боже се скъса, има ли вариант според вас да покарам още малко или по-скоро веднага да го сменям?На кантар си, на 5 години е, и на 126 к км.........подминал си всичко, от тук нататък само господ може да ти каже......обикновенно издържат повече, но не трябва да разчиташ на това,тъй като това е нова и скъпа кола, и едно евентуално правене на мотор вследствие на скъсването на ремъка е скъпо и безотговорно отношение......макар че уж не удряли клапаните,аз лично съм правил такъв мотор и си ги "шляпа" яко....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 юни 2013 Сподели Публикувано 29 юни 2013 А труда колко излиза?120-150 лв е нормално , ти ако искаш, му го направи и за 2 бири ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 юни 2013 Сподели Публикувано 30 юни 2013 С тази комбинация само частите излизат около 400 лв. и то без водната помпа, която е желателно да се смени.......Предпочитам качественото пред евтиното.........Даже и с водната помпа не излизат толкова частите, пък и са си достатъчно качествени, щом ги ползват и за ОЕМ вграждане в този мотор . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 30 юни 2013 Сподели Публикувано 30 юни 2013 Да питам и аз,за Mitsubishi Outlander 2.0i бензин колко излиза обслужването при вас . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 юни 2013 Сподели Публикувано 30 юни 2013 Даже и с водната помпа не излизат толкова частите, пък и са си достатъчно качествени, щом ги ползват и за ОЕМ вграждане в този мотор ...........приземи се малко,отиди в първия магазин за авточасти и питай колко ще ти излезе всичко.......OEM вгражданите части нямат нищо общо с продаваните тук в магазина части ,единствено ако си ги вземеш от официален представител,макар че и там злоупотребяват понякога......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 30 юни 2013 Сподели Публикувано 30 юни 2013 Ехее, гаранцията му е 120000 хил. , а колата е на 126000, какви щети могат да се причинят ако недай Боже се скъса, има ли вариант според вас да покарам още малко или по-скоро веднага да го сменям? Не се чуди, ами сменяй. Заради такова "чудене" ми се случи едно от общо двете за 20 години шофьорлък прибирания на въже. Тогава изкарах късмет, разминах се само с ремък и ролки, но не е гаранция. И, добър съвет, или иди някъде, където знаят какво правят (ама наистина) или чети МНОГО внимателно документацията и без експерименти, ако ще се оправяш сам. Преди 2-3 седмици попаднах на едно любопитно изпълнение на "майстори", явно убедени, че обтегача служи само за украса. Див късмет, че пичовете бяха успели да счупят и капака, та докато го сменяхме, случайно обърнах внимание и на това... ....единствено ако си ги вземеш от официален представител,макар че и там злоупотребяват понякога......... Факт. Заради супероригиналните свещи на суперофициалните дистрибутори Косер хвърлих Лансера преди 4 години :( И още поне 14 ще ги псувам по тоя повод. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 юни 2013 Сподели Публикувано 30 юни 2013 OEM-ски VAG от Порше БГ (представителя за БГ) - около 580лв без водната помпа, водната помпа около 320лв.ОЕМ-ски Mitsubishi - около 530лв без водната помпа, водна помпа около 300лв. Алтернативни варианти - ремък с ролки около 400лв, водна помпа варианти много от 50 до 200лв. Наистина всичко опира до конкретния търговец, но цена за ремъци и ролки с труд включвайки и водна помпа няма как да излезе 400лв(дори и в Тех-ко за които говори колегата, цените им не са чак толкова ниски, че да се стигне до тази сума със смяната).При положение, че тази операция в общия случай ще се прави веднъж на 5 години или 90-100хил.км, не бих търсил възможно най-евтиния вариант.Точно това казах и аз.......Конкретно за колегата, който е тръгнал да сменя,пак ще повторя - не си струва да рискуваш с по "еФтини" части, колата ти е нова и има още много ресурс,би ли я съсипал?Един съвет - като сменяш агр. ремък, смени и пистовия + роклката, тя е пластмасова и на няколко пъти се е случвало след смяна на агренаж, след 10-15 к км да се скапе и тя........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 юни 2013 Сподели Публикувано 30 юни 2013 Факт. Заради супероригиналните свещи на суперофициалните дистрибутори Косер хвърлих Лансера преди 4 години :( И още поне 14 ще ги псувам по тоя повод.Знаеме го ние и това,то и на доста от частите, на опаковката си пише че е 2,3,4, и т.н. качество,което обаче много умело се пази в "тайна" от търговците тази подробност....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tyanka Публикувано 9 декември 2013 Сподели Публикувано 9 декември 2013 Здравейте,собственик съм на Outlander 2.0 Di-D 140 Hp. 2008 в момента автомобила е на 98000 км.Ангренажния ремък не е сменян,въпроса ми е до кога мога да карам с него.Препоръки за марки ремъци и сервизи във Варна.От БС ми обявиха 1900лв за комплект ремък+помпа-направо ме заболя ухото.Не съм руса жена,но тази материя ми е малко мътна.Благодаря предварително.Изпрати ми Email Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tyanka Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 Цени за частите по ангренажа - оргинални около 900лв, не виждам как ще я докарат до 1900лв освен ако в обслужването не са включени и други смени - масла, филтри и някои други обслужвания. На място в БС се оказа,че цената комтлект ангренажен ремък+водна помпа труд е 1600лв.Свързах се по телефон с VW оторизиран сервиз цена за посочени части+труд около 960лв пак при 2 год.гаранция.Двигателя VW ли е и добра ли е офертата?Моля за съвет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 На място в БС се оказа,че цената комтлект ангренажен ремък+водна помпа труд е 1600лв.Свързах се по телефон с VW оторизиран сервиз цена за посочени части+труд около 960лв пак при 2 год.гаранция.Двигателя VW ли е и добра ли е офертата?Моля за съвет.Според мене цената е ОК, ако си близо до 120 000 сменяй агренажа и не го мисли много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tyanka Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 Според мене цената е ОК, ако си близо до 120 000 сменяй агренажа и не го мисли много.Малка грешка цената в БС е 1500лв.На 98000 съм,а нашия двигател VW ли е,защото в сервиза на VW по номера на шасито не могат да търсят в техния комп. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 А гаранционен ли е автомобила, май не е (2008)? Ако не е, защо търсите оторизирани сервизи, в други такива ще ви излезе по-евтино, а и вероятността "майсторите" да не оплескат нещо, е по-малка (визирам БС, говоря "по слухове", не от опит).Двигателят е на VW 100%, ще го търсите в сервиза на VW не по номер на шаси, а по номер на двигател - а той какъв е, не знам Всъщност май е BKD, ако няма DPF. Сверка тук Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 На моя мотор буквите пред номера са му BSY. Оригиналния агренаж го смених на 120к, а втора смяна направих на 192к. Мислех да карам до 200к и тогава да го сменям, но DJ-я беше разколачил мотора и решихме да го сменим, така или иначе беше бокса. Оригиналния пистов ремък го смених на 192 к ), Пламен се хвана за главата - толкова бяха изтъркани ролките. Никога не съм знаел какви части влагат майсторите в колата ми, и никога не съм имал проблем. Явно господ пази душманите )Карай си до 120к и тогава сменяй агренаж, но задължително сменяй всичко в сервизния комплект, не прави компромиси.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lem Публикувано 15 декември 2013 Сподели Публикувано 15 декември 2013 Дали някой е наясно какъв интервала за смяна на ремъка при френския двигател 2.2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 декември 2013 Сподели Публикувано 15 декември 2013 Дали някой е наясно какъв интервала за смяна на ремъка при френския двигател 2.2....м/у 60 и 90 к км....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lem Публикувано 16 декември 2013 Сподели Публикувано 16 декември 2013 ....м/у 60 и 90 к км.......Благодаря за бързия отговор. Притесних се защото колата ми е на 125 000 км и ремъка не е сменян. Попитах последователно Балканстар и София-франс-ауто. БС отговориха: "240 000 км, но ние го сменяме на 200 000 км", а СФА: "до 180 000 можеш да караш спокойно" . Мисля че имаше и ограничение на годините, до 8, ако не се лъжа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 декември 2013 Сподели Публикувано 16 декември 2013 Благодаря за бързия отговор. Притесних се защото колата ми е на 125 000 км и ремъка не е сменян. Попитах последователно Балканстар и София-франс-ауто. БС отговориха: "240 000 км, но ние го сменяме на 200 000 км", а СФА: "до 180 000 можеш да караш спокойно" . Мисля че имаше и ограничение на годините, до 8, ако не се лъжа.Пълни глупости са това, самия факт че си противоречат различните представители е доказателство.....освен това има и експоатационен срок ,който се измерва както на пробег, така и на време, и той е 5 години...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 16 декември 2013 Сподели Публикувано 16 декември 2013 Всъщност те не го сменят изобщо на този двигател, защото нямат клиенти с такъв автомобил и пробег над 200хил.км. (майтапя се, но така ми звучи).Не ми се струва реално нормален човек да си прави колата в БС след като и изтече гаранцията, но знае ли човек Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 5 ноември 2014 Сподели Публикувано 5 ноември 2014 Я да поразбутам задрямалата тема. Последно ремъкът на френския дизел 2,2, монтиран на аутлендер на какъв пробег се сменя? Щото в книгата пише 120 000 км., пък Пламенчо някакви 60-90К споменува... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.