Премини към съдържание

Ангренажен ремък или верига за Аутлендър 2.0 Дизел


Препоръчано мнение

Сменяй си го на 90 000км за да си спокоен, иначе наистина го дават за смяна на 120 000км.

На моя Otlander е 2.0 с VW двигател смених на 120к, и след това смених на 192к по необходимост. При смяната ясно се виждаше как показалеца на обтяжната ролка беше отишъл на края, на скалата. Така, че между 70 и 90к макс. според мен трябва да се сменя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за препоръките. Миро, дай, моля цена с ролки и евентуално водна помпа на лично.

 

Хубуу, ма защо толко голяма разлика с предписанието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за препоръките. Миро, дай, моля цена с ролки и евентуално водна помпа на лично.

 

Хубуу, ма защо толко голяма разлика с предписанието.

......за да ти се счупи колата по бързо......а това дет съм го казал не е случайно,имам доста опит и съм се нагледал на какви ли не работи...... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......за да ти се счупи колата по бързо......а това дет съм го казал не е случайно,имам доста опит и съм се нагледал на какви ли не работи...... :icon_blush:

Няма логика в точно тая концепция. По сервизен интервал да дават 120, те на 90 масово да късат ремъци и моторът на салата... Ще наснимам стария ремък с ролките като го сваля около Коледа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма логика в точно тая концепция. По сервизен интервал да дават 120, те на 90 масово да късат ремъци и моторът на салата... Ще наснимам стария ремък с ролките като го сваля около Коледа.

........със снимки нищо не можеш да докажеш, защото на външен вид изглеждат като да минат още 120 к,но действителноста е друга и има логика, тъй като 120 к км е вече следгаранционен........може би ако сложиш отново само оригинален със всичките му части ,ще изкара толкова......това е като на ония Пасати, дето ремъка се разпъвал и се слага само оригинален, защото се късал след имало нямало 100 км....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте, в момента чета за Аутландер 177к.с , дизелов двигател с верига,доколкото успях да разбера се правят в Холандия с двигатели от Япония . Почти всички са близо на 200000км. а са 2011-2012г. , та естествено си задавам въпроса ако закупя такава кола какво следва да очаквам като разходи(ремонти, обслужване и т.н). За да се освобождават собствениците им от тях около тези километри, означава ли това, че е момент в който настъпват много разходи и не е обосновано влагането на толкова пари. За някои нови двигатели съм чувал че се разработват с ресурс около 250000км. и след това настава мъка за собственика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, в момента чета за Аутландер 177к.с , дизелов двигател с верига,доколкото успях да разбера се правят в Холандия с двигатели от Япония . Почти всички са близо на 200000км. а са 2011-2012г. , та естествено си задавам въпроса ако закупя такава кола какво следва да очаквам като разходи(ремонти, обслужване и т.н). За да се освобождават собствениците им от тях около тези километри, означава ли това, че е момент в който настъпват много разходи и не е обосновано влагането на толкова пари. За някои нови двигатели съм чувал че се разработват с ресурс около 250000км. и след това настава мъка за собственика.

........горе долу е така, както го казваш......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...