Премини към съдържание

Здравейте!


Препоръчано мнение

Току що се регистрирах в този изключителен форум,понеже мисля да се сдобия с Митсубиши.Много отзивчиви хора има тук,което искрено ме радва на фона на злорадство и двуличие в България!Както и да е,доскоро карах Нисан примера П10 дизел 1999г.7 години вярна служба от японката,но накрая се наложи да се разделим.Горните носачи-най големия проблем на примерите ги бях направил с лагери вместо втулки,но от 2 години ги пръскам с масло през 4-5 дена да не скърцат.Искам да попитам спейса с какво окачване е?Харесъл съм си тази http://www.cars.bg/c178444 ,макар че от прочетеното тук предпочитам сякаш бензинка...Говорих с момчето и той ми каза че е сменил ремъци и ролки декември,но от прочетеното в този форум,разбрах че се сменя и водна помпа при смяна на ангренажа.И двамата сме от един град и имам достатъчно познати майстори да я погледнат.835 преглеждания за такава кола,регистрирана и още непродадена...незнам.Моля за всякъкви препоръки и мнения,Благодаря и се извинявам за дългия ферман.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

автомобила прилича 1:1 с моя - цвят на купето, цвят на тапицерия, табло с 4 уреда и т.н. Разликите са че този е дизел, френски мотор, френска ск.кутия, има турбо, има и скъп за смяна съединител (+маховик) когато му дойде времето. Цената лично ми се струва малко ниска, освен ако не предстоят ремонтите на последните 2 възела. Най-добре е да се пипа прецизно, като ти я прегледат в доверен сервиз. Ако имаш приготвени 6000лв, каквото и да излезне (да чукаме на дърво), би се вместил в тази сума. Понеже при дизела разходите са по-високи може би като цяло, затова ми е съвета и за сервиз, който знае къде и какво да гледа.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за отговорите,явно наистина ще си търся бензинка.А за предното окачване нещо?Както писах в първият си пост-кола с горни носачи голямо скърцане...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не зная как е при дизела, но при моята бензинка се разбиха макферсоните. Горе тампоните се взеха от каризма (оригиналното окачване не не издържало много и е по около 160 лв на страна). Една седмица след като се смениха тампоните и чашките, за жалост изтърва единия амортисьор (а тресачката си казваше дни само преди това, че има много хляб). Затова колега, тупне ли ти се този дерт по предницата задължително сменяй амортисьори (130 лв/бр) + макферсоните (моите вече са каризмови) наведнъж. Оригиналните амортисьори които се вграждаха бяха на Монро, такива си взех пак (няма голям избор за Space Star). Ей ги на и тука имаш около 500 лв. Идва и не пита, който е собственик, той му бере дерта ;)

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за отговорите,явно наистина ще си търся бензинка.

 

Не знам само дали обърнахте внимание че периода за тази сума от 1700лв е за 4год. и половина. А при бензина за газова само стартирате с 1000лв.(ако се слага изобщо де). Нямам намерение да Ви убеждавам в противното, то си е до усещане. Просто седнете в автомобила, покарайте го и ако Ви хареса го вземете без значение дали е бензин или дизел, дали една или друга марка. Едните имат едни разходи другите други разходи. За този прословут маховик на съединителя запитвали ли сте се колко собственика са го сменили? А за турбото какво му е лошото да го има, то по тази логика да не си пускаме климатика че може да се счупи! Един иска колата да ускорява прилично, друг държи да му гори малко колата, затова Ви казвам че е въпрос на вътрешно усещане. Няма правилен отговор кое е по-добро бензин или дизел. :) Може би турбиниран бензин. Нищо лично към никой!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Окачването не е като на Нисана (карал съм Р11 преди и знам за какво става въпрос ) Моята я карам вече към 25 000км. и тази година за първи път правя нещо по окачването. Два шарнирна и един кормилен накрайник (рециклирани, а не нови) 32лв. всичко. Ако ще взимаш дизел гледай по обстойно турбината и съединителя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм твърдо за дизеловия Спейс Стар.

Другата ми кола Ситроен е на бензин с ГИ и предишните ми коли бяха на бензин с АГУ.

Разходите са съизмерими. Разликата в разходите е около 1-2 лв на 100 км. (бензин, газ, нафта, масло, ролки, филтри, гуми и т.н.)

Най-неприятния момент за газифицираната кола е "Подземен паркинг. Забранено за коли с газови уредби." А открития паркинг е зает защото там са паркирали "гъзарите" без газови уредби. Бутилката в багажника е неизбежен момент. Освен това 60-80 коня са малко за 1200-1300 кг купе. Но предимството е малкия данък.

Недостатък на дизеловия Спейс Стар е двумасовия съединител, но дали е за смяна зависи от предишния и от сегашния собственик.(Ситроена го взех на 160х км сега е на 295х км, още НЕ съм сменял феродов или притискателен диск).

Друг недостатък е високия данък (102 к.с.), но за това пък се изстрелва като самолет.

При нормално каране(90-100) разхода е под 5/100 извън града, градско 5,5-6/100.

На Спейс Стар-а съм сменял само накладки и обичайните консумативи (масла, филтри, ролки, ремъци).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за мненията.Вече десетина дни търся и не мога да намеря нещо свястно около моя район-Шумен,а не ми се бъхти на далеко за кола-имал съм доста несполучливи опити преди време,3-4 разходки до Пловдив и не знам още къде и колите...дърво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://ivo-auto.mobile.bg/ колега я погледни тая Вижда ми се читава.

Да и на мен,но ми е далечко...а и тази във Варна е регистрирана и обслужена...поне по описанието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

GDI означава че може да я караш само на бензин .....................забрави газта !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам само дали обърнахте внимание че периода за тази сума от 1700лв е за 4год. и половина. А при бензина за газова само стартирате с 1000лв.(ако се слага изобщо де). Нямам намерение да Ви убеждавам в противното, то си е до усещане. Просто седнете в автомобила, покарайте го и ако Ви хареса го вземете без значение дали е бензин или дизел, дали една или друга марка. Едните имат едни разходи другите други разходи. За този прословут маховик на съединителя запитвали ли сте се колко собственика са го сменили? А за турбото какво му е лошото да го има, то по тази логика да не си пускаме климатика че може да се счупи! Един иска колата да ускорява прилично, друг държи да му гори малко колата, затова Ви казвам че е въпрос на вътрешно усещане. Няма правилен отговор кое е по-добро бензин или дизел. :) Може би турбиниран бензин. Нищо лично към никой!

По принцип съм фен на дизеловите машини..но незнам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11365862194772655&f1=details&slink=3dkvmm

 

Погледни и това. Шумен е на еднакво разстояние от Варна и Русе. Двигателя е здрав и непретенциозен. Може да му се слага всякаква газ. Колата е комфортна, обемна, удобна. От снимките не е ясно колко е читава, но това само новия и собственик ще разбере. Данъка и е по-голям. 136 коня е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=3dkvmm

 

Погледни и това. Шумен е на еднакво разстояние от Варна и Русе. Двигателя е здрав и непретенциозен. Може да му се слага всякаква газ. Колата е комфортна, обемна, удобна. От снимките не е ясно колко е читава, но това само новия и собственик ще разбере. Данъка и е по-голям. 136 коня е.

 

Това е правилния избор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мнение за тази,понеделник съм на оглед.Направо я вкарвам при приятел майстор да я гледа. http://www.cars.bg/c305536

Здравей, аз също съм от Шумен и пред мен е същата дилема за Спеис стара дали да е дизел или газ и бензин.Като я вземеш дай някъква информация за колата? Май искам да е 1,8 бензин с газов инжекцион.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте някой може ли да ми каже нещо за Митсубиши Спейс Стар 1,8 газов инжекцион? много ми хареса,ето и линк :

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11370526603375272&f1=details&slink=3enxlz

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте някой може ли да ми каже нещо за Митсубиши Спейс Стар 1,8 газов инжекцион? много ми хареса,ето и линк :

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=3enxlz

 

Това не е 1.8,а 1.3 или 1.6 но иди и виж на място ,иначе е прекалено лъскава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, аз също съм от Шумен и пред мен е същата дилема за Спеис стара дали да е дизел или газ и бензин.Като я вземеш дай някъква информация за колата? Май искам да е 1,8 бензин с газов инжекцион.

Няма проблем,мен за дизел ме спира това,че двигатела и скоростната кутия са френски.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем,мен за дизел ме спира това,че двигатела и скоростната кутия са френски.

 

Ама ти ще си говориш ли с тях или ще караш :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...