Премини към съдържание

Моля за мнение


Препоръчано мнение

Колегите са ти отговорили смятам на запитванията,зависи как ще я караш колата зависи и от двигателя .Аз лично карам дизеловият мотор 2.0 ТД 90 к.с и съм доволен на мен ми върши работа и мога да ти дам мнение за него.За бензиновите колегите са се постарали да ти отговорят.Поздрави

П.С:

 

 

Е колко да гори: 8/100 градско ,6-6,5/100 извън града със средна скорост 130.

Ако искаш да гори 5/100 ами няма как да стане.

Поздрави. :mitsu-smiley:

 

Нещо бъркате ако караш с 80 км гори 5 л на 100 дизел

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Нещо бъркате ако караш с 80 км гори 5 л на 100 дизел

 

Ами такъв автомобил няма как да го караш с 80 км :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То има как да го караш с 80, но лошото е, че и с 70 да го караш, пак не дава този разход от 5 л.:no2:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мене плюса на дизела е че е по-старо поколение и бръмчи със всякаква нафта, както и това, че е сравнително безпроблемен.

Разхода не е приоритет в случая.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

П.С Само не ми пояснихте на Галант предницата колко пари излиза, иначе ми казахте на всички други коли.. ?

 

Ще ти споделя по това аз какво съм сменял и колко ми е излязло:

 

Лагер - 100 лв.

Горен носач - нов 100лв

Крив носач - рециклиран 55лв

Прав носач - не съм сменял, но ако не се лъжа е към стотина лева

Амортисьори - KYB маслени 2 х 80лв.

Външен, вътрешен кормилен накрайник - 15лв, 25лв

 

На мен лично не ми се труват толкова високи цените, предвид че освен ако не минаваш през бордюри с 50 км/ч, най-вероятно тези части ще надживеят колата.

 

Като цяло проблемните части на галанта са тези които не са предвидени да се чупят (т.е. се развалят от неправилен монтаж или експлоатация, удар/катастрофа, огромна дупка по нашите пътища или чисто и просто заради амортизация - да не забравяме че тези коли са почти 15 годишни, а тези от 97' даже са ги минали )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти споделя по това аз какво съм сменял и колко ми е излязло:

 

Лагер - 100 лв.

Горен носач - нов 100лв

Крив носач - рециклиран 55лв

Прав носач - не съм сменял, но ако не се лъжа е към стотина лева

Амортисьори - KYB маслени 2 х 80лв.

Външен, вътрешен кормилен накрайник - 15лв, 25лв

 

На мен лично не ми се труват толкова високи цените, предвид че освен ако не минаваш през бордюри с 50 км/ч, най-вероятно тези части ще надживеят колата.

 

Като цяло проблемните части на галанта са тези които не са предвидени да се чупят (т.е. се развалят от неправилен монтаж или експлоатация, удар/катастрофа, огромна дупка по нашите пътища или чисто и просто заради амортизация - да не забравяме че тези коли са почти 15 годишни, а тези от 97' даже са ги минали )

 

Оригиналните прави и криви носачи на галанта струват доста над 1000 лв. В над 90 на сто от случаите на нов внос галант правите носачи са за смяна, доскоро бяха евтини, вече са много скъпи - около 300 лв. на брой. Кривите винаги са били скъпи, единият беше 370 лв., доколкото помня, когато ги сменях на моя преди 5 години. Кривите долни носачи също често имат проблеми. Това, че се рециклират за 55 лв. може да е предимство, може да е недостатък, не коментирам. Прав носач не се рециклира, щото може да се пребиеш, иначе кривите носачи са два вида, тоест отпред има 4 криви и два прави носача. Доколко вероятно е при алтернативни носачи да се прецакаш и да се наложи да се сменят всяка година не коментирам, сигурно зависи от произхода- корейски, италиански, китайски, някакви. Минаването през бордюри няма общо, правите носачи са чест консуматив, кривите по-рядко, накрайниците ги оставяме настрана, те не са особено голям разход.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи кой какво ти сменя, кой познаваш, каква отстъпка можеш да си уредиш от фирмите - вносители на части.

Цитираните по - горе цени са още по - тънки, взети с максималната отстъпка :rulez:

Относно рециклирането, в София ви вземат дебело, но това си е в реда на нещата. Аз плащам безумната цена от 15лв на шарнир, човека в Казанлък ги прави много здраво! Досега съм си правил при него 3 шарнира на криви носачи, не съм сигурен дали ще може да прави и този на U-образния носач, но си имам 2 разбити и при първа възможност ще разбера :D

 

Ха, Росен ме е преварил, абсолютно така е, при положение, че държиш да си закупиш ОЕМ части, горе - долу това са цените, но трябва да кажа, че не е от слабите предницата на галанта, имайки в предвид по какви разкопки се кара ежедневно :rulez:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали ще може да прави и този на U-образния носач, но си имам 2 разбити и при първа възможност ще разбера :D

 

Ти може да не си, но аз вече сменях шарнири на U-образния, колко му е да дойдеш един път около Майнатаун и си готов :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Оригиналните прави и криви носачи на галанта струват доста над 1000 лв. В над 90 на сто от случаите на нов внос галант правите носачи са за смяна, доскоро бяха евтини, вече са много скъпи - около 300 лв. на брой. Кривите винаги са били скъпи, единият беше 370 лв., доколкото помня, когато ги сменях на моя преди 5 години. Кривите долни носачи също често имат проблеми. Това, че се рециклират за 55 лв. може да е предимство, може да е недостатък, не коментирам. Прав носач не се рециклира, щото може да се пребиеш, иначе кривите носачи са два вида, тоест отпред има 4 криви и два прави носача. Доколко вероятно е при алтернативни носачи да се прецакаш и да се наложи да се сменят всяка година не коментирам, сигурно зависи от произхода- корейски, италиански, китайски, някакви. Минаването през бордюри няма общо, правите носачи са чест консуматив, кривите по-рядко, накрайниците ги оставяме настрана, те не са особено голям разход.

 

Ти може да ги намираш и за доста над хиляда лева, но аз мога да намеря абсолютно оригинални ОЕМ за 40 процента по-ниска цена от това, което пишеш.

Доставка около седмица от Япония.

Има алтернативи за носачите (криви, прави). Може да се поръчат Klokkerholm (перфектно качество от Дания), което не отстъпва почти от оригиналното на половин цена.

Delphi също е една не лоша алтернатива.

 

..не съм сигурен дали ще може да прави и този на U-образния носач...

 

От сега бъди сигурен, че се прави. Има чудесни шарнири 555 на смешна цена. Made in Taiwan. Това е японския завод в Тайван, като качеството е перфектно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти може да ги намираш и за доста над хиляда лева, но аз мога да намеря абсолютно оригинални ОЕМ за 40 процента по-ниска цена от това, което пишеш.

Доставка около седмица от Япония.

Има алтернативи за носачите (криви, прави). Може да се поръчат Klokkerholm (перфектно качество от Дания), което не отстъпва почти от оригиналното на половин цена.

Delphi също е една не лоша алтернатива.

 

 

 

От сега бъди сигурен, че се прави. Има чудесни шарнири 555 на смешна цена. Made in Taiwan. Това е японския завод в Тайван, като качеството е перфектно.

 

 

Каква е цената на ОЕМ 4 криви и двата прави носача за ЕА галант, франко София, доставени от Япония? Ако е 600 лв. за комплекта, ми дай пейпал мейл, да ти пратя парите. Не ги бързам, може и до две седмици да ги доставят.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Правият е 183лв., кривия е 265лв.

Това с ДДС, транспорт - всичко.

Дай VIN за всеки случай на ЛС.

Преведи ми парите на банковата сметка, знаеш я.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правият е 183лв., кривия е 265лв.

Това с ДДС, транспорт - всичко.

Дай VIN за всеки случай на ЛС.

Преведи ми парите на банковата сметка, знаеш я.

У-образните криви подарък ли са?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Оригиналните прави и криви носачи на галанта струват доста над 1000 лв.

 

Ами...

 

У-образните криви подарък ли са?

 

Не са. Японците на подаряват. Поне така знам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами...

 

 

 

Не са. Японците на подаряват. Поне така знам.

 

 

Виж какво съм писал в цитирания от теб пост. 4 криви, два прави. :icon_thumbup:

1100 лв. минус 40 процента......

Пък те пак близо 900 лв. само четирите.:icon_thumbup:

 

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Какви 4 криви?

Има 2 криви, два прави и 2 U-образни.

U-образните се сменят за смешни пари само шарнирите, по-горе съм писал на Илия пост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви 4 криви?

Има 2 криви, два прави и 2 U-образни.

U-образните се сменят за смешни пари само шарнирите, по-горе съм писал на Илия пост.

Айде сега какво изобретение на мисълта. Горните У-образни носачи прави ли са или криви? Питай някой от форумните майстори. В двата ми последователни поста пиша за цените на 6 предни носачи на галант. Знаем ги кои са.

Пък то че шарнирчето на горния крив носач че се се сменя, сменя се. Също както се рециклират долните криви и долните прави за смешни пари. Въпросът ни е колко е тоталът за предните криви и прави носачи на ЕА галант. Well over 1000 лв. Нищо де, полезно е да се знае, че има по-добра цена в Япония. Има и в САЩ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

На Галант отпред има 2 U-образни носачи, 2 криви и 2 прави.

От къде измислихте терминология на U-образните носачи думата криви?

Така ли им викате? :lol:

Пак ти пиша, ако искаш да сменяш U-образните носачи, ще ти поръчам шарнири и готово.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На Галант отпред има 2 U-образни носачи, 2 криви и 2 прави.

От къде измислихте терминология на U-образните носачи думата криви?

Така ли им викате? :lol:

Пак ти пиша, ако искаш да сменяш U-образните носачи, ще ти поръчам шарнири и готово.

Трудно, ма се разбрахме. Криви им викаме на U образните, вие прави ли им викате :icon_thumbup:

Давай цената, че вече ти пратих 600 лв. по сметката, ма няма да стигнат...:rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Трудно, ма се разбрахме. Криви им викаме на U образните, вие прави ли им викате :icon_thumbup:

Давай цената, че вече ти пратих 600 лв. по сметката, ма няма да стигнат...:rolleyes:

 

Ние викаме на U-образните носачи, U-образни. Вие им викайте там както си искате - криви, прави, вълнообразни...както си искате.

Измислянето на нова терминология изисква въображение. :lol:

Познавам трима форумни майстори - Пламен, Дани и Жоро и те казват на U-образния носач - U-образен.

На кривия му казват крив. На правия - прав.

Може ли да кажеш кой форумен майстор казва на U-образния носач крив, да се посмея малко. :lol:

Или ако някой види, че нещо има извивка измисля лесната дума "крив". Хахахахахахаха. :hysterical:

Цената е тази, която ти писах. Ако искаш два шарнира на U-образния носач, ще ги поръчаме от тук за дребни пари и си готов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ние викаме на U-образните носачи, U-образни. Вие им викайте там както си искате - криви, прави, вълнообразни...както си искате.

Измислянето на нова терминология изисква въображение. :lol:

Познавам двама форумни майстори - Пламен и Жоро и те казват на U-образния носач - U-образен.

На кривия му казват крив. На правия - прав.

Може ли да кажеш кой форумен майстор казва на U-образния носач крив, да се посмея малко. :lol:

Или ако някой види, че нещо има извивка измисля лесната дума "крив". Хахахахахахаха. :hysterical:

Цената е тази, която ти писах. Ако искаш два шарнира на U-образния носач, ще ги поръчаме от тук за дребни пари и си готов.

Няма лошо, питай форумните майстори още веднъж, дай цената за всичките носачи и пак ще си приказваме.

Не е никак близка офертата за 40 на сто по-евтино. :icon_dance: Но всъщност да се поизхвърли човек не е чак толково укоримо.

От цялата безсмислена дискусия и извъртания стана ясно, че:

1. ОЕМ предното окачване е скъпо, както всичко ОЕМ при повечето автомобили с изключение на старите немски и италиански.

2. Има алтернативни решения за по-нисък бюджет, които крият някои рискове, смятани за повечето хора за поносими.

3. Рециклирането е вариант и то не лош, особено в условията на бюджетен дефицит :icon_dance:

4. Галант е добърза парите си. Една от най-добрите до 15 годишни коли за под 4000 лв.

5. Купувач с невисоки доходи и 14-годишна кола е застрашен от някои стресови разходи, с които вероятно ще намери сили да се справи в името на това да кара по-голяма и по красива 14- годишна кола. Дето се вика трудностите и преодоляването на перипетиите ни правят по- силни и по-зрели.:icon_n_king:

6. Покупката на кола си остава емоционален избор. Това е чарът. Знаеш, че е по-красива, отколкото здрава и практична, по-скъпа и по-обезценяваща се, но е по-красива, мамка му и ще си я купиш. И това е готиното всъщност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо, питай форумните майстори още веднъж, дай цената за всичките носачи и пак ще си приказваме.

Не е никак близка офертата за 40 на сто по-евтино. :icon_dance: Но всъщност да се поизхвърли човек не е чак толково укоримо.

От цялата безсмислена дискусия и извъртания стана ясно, че:

1. ОЕМ предното окачване е скъпо, както всичко ОЕМ при повечето автомобили с изключение на старите немски и италиански.

2. Има алтернативни решения за по-нисък бюджет, които крият някои рискове, смятани за повечето хора за поносими.

3. Рециклирането е вариант и то не лош, особено в условията на бюджетен дефицит :icon_dance:

4. Галант е добърза парите си. Една от най-добрите до 15 годишни коли за под 4000 лв.

5. Купувач с невисоки доходи и 14-годишна кола е застрашен от някои стресови разходи, с които вероятно ще намери сили да се справи в името на това да кара по-голяма и по красива 14- годишна кола. Дето се вика трудностите и преодоляването на перипетиите ни правят по- силни и по-зрели.:icon_n_king:

6. Покупката на кола си остава емоционален избор. Това е чарът. Знаеш, че е по-красива, отколкото здрава и практична, по-скъпа и по-обезценяваща се, но е по-красива, мамка му и ще си я купиш. И това е готиното всъщност.

 

 

:icon_clap: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересувам се от шарнирите за U-образните предни (цена, от къде се купуват) и от къде да намеря Klokkerholm прави (цени, срок)? Цените са ми по-важни. Мога да чакам :icon_n_whistling:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Няма лошо, питай форумните майстори още веднъж, дай цената за всичките носачи и пак ще си приказваме.

Не е никак близка офертата за 40 на сто по-евтино. :icon_dance: Но всъщност да се поизхвърли човек не е чак толково укоримо.

От цялата безсмислена дискусия...

 

 

За мен дискусията не беше безсмислена.

Тъй като си нямам друга работа, реших да прозвъня форумните майстори. :D

Пламен, Жоро и Дани казват на U-образния носач, U-образен.

Милен казва на U-образния носач - горен, но никога не му е казвал крив! И според него е U-образен, защото прилича на латинско U.

Ти да видиш! :)

 

Не ми отговори на въпроса кой форумен майстор казва на U-образния носач - крив?

 

Пак ти пиша, ако искаш да сменяш крушката на фара, целия фар ли сменяш?

Та в този ред на мисли U-образния носач не се сменя, а само шарнира и ако са разбити 2 втулки към него за дребни пари.

Аз лично сменях миналата седмица на U-образния носач шарнир за 30 лева.

Скачам по дупките 2 години с Галант-а от както съм го взел и това ми е първата смяна по предницата. Другото още си е оригинално.

Предстои ми смяна и на два задни амортисьора, които си държат, но единия не е протекъл и леко хлопчи и ме дразни.

Ако искаш да смениш всичките носачи - 2 прави, 2 криви и шарнирите на U-образния носач ти излиза около 800 лева всичко с ОЕМ части - абсолютно оригинални с поръчка от Япония.

Сега, ако ти искаш да дадеш и 2 хиляди за всичко това - няма проблем. :D

Както вече писах на бъдещите собственици на Галант, на които им предстои смяна има много алтернативи.

Милен рециклира вече с години и няма нито една рекламация (надявам се да прочете темата и да потвърди).

Има и доста добри варианти от перфектна фирма от Дания, на половин цена от японската.

В този случай подмяната на всичко с чисто ново, което се случва само на книга, излиза около 400-500 лева.

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Интересувам се от шарнирите за U-образните предни (цена, от къде се купуват) и от къде да намеря Klokkerholm прави (цени, срок)? Цените са ми по-важни. Мога да чакам :icon_n_whistling:

 

 

От сега бъди сигурен, че се прави. Има чудесни шарнири 555 на смешна цена. Made in Taiwan. Това е японския завод в Тайван, като качеството е перфектно.

 

Чети Анди, чети...:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен дискусията не беше безсмислена.

Тъй като си нямам друга работа, реших да прозвъня форумните майстори. :D

Пламен, Жоро и Дани казват на U-образния носач, U-образен.

Милен казва на U-образния носач - горен, но никога не му е казвал крив! И според него е U-образен, защото прилича на латинско U.

Ти да видиш! :)

 

Не ми отговори на въпроса кой форумен майстор казва на U-образния носач - крив?

 

Пак ти пиша, ако искаш да сменяш крушката на фара, целия фар ли сменяш?

Та в този ред на мисли U-образния носач не се сменя, а само шарнира и ако са разбити 2 втулки към него за дребни пари.

Аз лично сменях миналата седмица на U-образния носач шарнир за 30 лева.

Скачам по дупките 2 години с Галант-а от както съм го взел и това ми е първата смяна по предницата. Другото още си е оригинално.

Предстои ми смяна и на два задни амортисьора, които си държат, но единия не е протекъл и леко хлопчи и ме дразни.

Ако искаш да смениш всичките носачи - 2 прави, 2 криви и шарнирите на U-образния носач ти излиза около 800 лева всичко с ОЕМ части - абсолютно оригинални с поръчка от Япония.

Сега, ако ти искаш да дадеш и 2 хиляди за всичко това - няма проблем. :D

Както вече писах на бъдещите собственици на Галант, на които им предстои смяна има много алтернативи.

Милен рециклира вече с години и няма нито една рекламация (надявам се да прочете темата и да потвърди).

Има и доста добри варианти от перфектна фирма от Дания, на половин цена от японската.

В този случай подмяната на всичко с чисто ново, което се случва само на книга, излиза около 400-500 лева.

 

 

Е, 800 лв. е добра цена, безспорно.:icon_thumbup: У-образните носачи ги наричам криви аз. Щото и долните носачи на галанта, ако си ги виждал, пак имат U-образна форма. Ма нищо, нека да ги наричаме 6-те предни носача за неразбралите. Щото в два поредни поста съм писал колко носача и кои имам предвид, но нещо си пропуснал.

За трите петици си позволявам да съм дълбоко скептичен.

Сега може да отворим тема за амортисьорите, спирачните дискове и апарати, кормилните накрайници, лагерите на скоростната кутия, хидравличните повдигачи и още нещо. И вместо литературни описания, да кажем. Това струва толкова ОЕМ, има такава и такава афтърмаркет алтернатива или възможност да се рециклира еди къде си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...