Премини към съдържание

Галант 2,4 към 2,5 v6


BurgasGDI

Препоръчано мнение

Добър ден. Скоро се сдобих с Galant 2,4 GDI, за незначитална сума. Интересувам се мога ли да намърдам 2,5 V6 вътре, защото ме удоволетворява възможноста му за газова инжекция. Въпросите ми по точно са:

- Скоростната кутия ще поеме ли по-големия двигател

- Трябва ли да сменям електрониката(аз си мисля, че трябва) и ако ДА -> то горе долу каква сума ще ми трябва за нея

 

П.С -> Ако има нещо друго което ми е нужно моля споделете :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква цена нормално мога да му пусна за продажба ? 1999 година е Cruise Control, Климатроник, запазена е доста

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Да сме реалисти колега 3300-500 е цената на такъв Галант заради мотора.

http://www.cars.bg/c84909 даже е с няколко години по-млад , да не говорим че има и за по 2900 лв.

Редактирано от Vetov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много "харесвам" някой да ми оценява колата спрямо цената на автомобилите от същият модел пуснати за продажба или като ми каже : "Ама то ги има същите за два пъти по-малко пари". Еми като ги има да си купи някой по-евтин.

 

@BurgasGDI ти най-добре познаваш състоянието на колата си, така че не се повлиявай на подобни коментари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо не се замислиш за газ, течна фаза от каравел газ?

 

Слагат до колкото знам и на новите мотори на VW, така, че опция за газ има просто е по-скъпа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо не се замислиш за газ, течна фаза от каравел газ?

Колега с нашата газ в България е добре да се обърне внимание за проблемите с помпата в бутилката при течна фаза. На едни 20-30 000 км да даваш 600-700лв за помпа не си е оферта.... не са го доизмислили още този проблем, така че е добре да се проучи много внимателно преди да налееш няколко хиляди лева за течна фаза газово.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква цена нормално мога да му пусна за продажба ? 1999 година е Cruise Control, Климатроник, запазена е доста

 

Зависи от цялостното му състояние. От 3000лв. (с половината кола за смяна), до 5000лв. (ако всички болни места са оправени). Под тази граница са галантите пред основен ремонт, а над нея са такива на които само ламарините са 99'ти набор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега с нашата газ в България е добре да се обърне внимание за проблемите с помпата в бутилката при течна фаза. На едни 20-30 000 км да даваш 600-700лв за помпа не си е оферта.... не са го доизмислили още този проблем, така че е добре да се проучи много внимателно преди да налееш няколко хиляди лева за течна фаза газово.

 

Звънях в София, Пловдив, Варна ... и тука в Бургас питах в фирми където слагат газови уредби .. след като чуят Mitsubishi Galant 2,4 GDI ме прекъсват директно и казват НЕ ... за ВАГ системите става... Фолцваген Ауди и т.н... но за мицубиши нявсякъде ме режат

Редактирано от BurgasGDI
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Звънях в София, Пловдив, Варна ... и тука в Бургас питах в фирми където слагат газови уредби .. след като чуят Mitsubishi Galant 2,4 GDI ме прекъсват директно и казват НЕ ... за ВАГ системите става... Фолцваген Ауди и т.н... но за мицубиши нявсякъде ме режат

Обади се на Пешо, слагат на :mitsu-smiley: GDI :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Те слагат, но край завинаги с бензина на тази кола.

Освен това е много спорно как ще работи колата.

Интересно ми е ако някой се престраши да сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обади се на Пешо, слагат на :mitsu-smiley: GDI :icon_thumbup:

http://www.zavoli.bg/%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8-%D0%B4%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BD%D0%BE-%D0%B2%D0%BF%D1%80%D1%8A%D1%81%D0%BA%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5 погледни моделите на които слагат.... мисля, че повечето са VAG-ови... и на други места виждах същата опция, но хората като чуеха мицубиши и подскачаха :Д

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те слагат, но край завинаги с бензина на тази кола.

Освен това е много спорно как ще работи колата.

Интересно ми е ако някой се престраши да сподели.

Не мисля, че е точно така...Петър търсеше тестова кола, ГДИ, на която да монтира система от последното поколение за директно впръскване :yes3:

Аз бих се обадил :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той има ли регистрация тука някъде да ми обясни черно на бяло за какво иде реч ?

Няма регистрация.

 

Най-много да го направят като лада, всичко емулирано и обикновена газова

Сигурно :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега с нашата газ в България е добре да се обърне внимание за проблемите с помпата в бутилката при течна фаза. На едни 20-30 000 км да даваш 600-700лв за помпа не си е оферта.... не са го доизмислили още този проблем, така че е добре да се проучи много внимателно преди да налееш няколко хиляди лева за течна фаза газово.

При виале помпата е скъпа, тези които предлагат в каравел газ ICOM мисля, ги бях прехвърлил по форумите, че след като се счупи хората си слагат универсална помпа от бензинова кола бошовска за 60-70 лв. и пак си работи системата.

 

И ланди имат ГИ, които пуска около 10% бензин с обикновен газов инжекцион и пак казват, че работи без проблем.

 

В случая май по-скоро търсиш подходящия човек, който го е правил и знае как се прави, защото по-сериозните фирми си предлагат газова уредба за тоя двигател.

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...