Премини към съдържание

Шумове


aga

Препоръчано мнение

Колеги, въпросче:

 

Движейки се, като завъртя кормилото леко наляво, чувам един шум като от грайфер (брррр, приглушено), честотата във всеки случай е много по-висока от тази на колелата. Изправям - шума рязко изчезва. Надясно - няма шум. Само като завъртя наляво, при това само на няколко градуса... Смених гумите с летните, пак бръмчи. Не е лагер на колелото, защото това се чува дори без никакво натоварване, при 20км/ч и нищожен ъгъл на завиване. На изключена скорост пак така. Почвам да се тревожа да не е нещо около диференциала. Като сваля гумите, при завъртян волан въртя на ръка колелата - пак всичко е ОК... Утре съм на сервиз за год. преглед и ще искам да видят и това, но се чудя сега какво ли е... :help: :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дали не е лагера на главината на колелото.... :icon_hmm:

 

Прегледа го отложих за четвъртък и имам време да се ровя сам :D

Дали е лагер? - като завъртя волана с "5 минути" и изчезва, при това при скорости 30км/ч. Чувал съм скапан лагер, там си е виене което нараства според натоварването. При мен не зависи много от натоварването. Но може и това да е, дано не е, че нова главина... И все пак интуитивно изключвам това. А бръмченето си е все едно от грайфер. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като сваля гумите, при завъртян волан въртя на ръка колелата - пак всичко е ОК... Утре съм на сервиз за год. преглед и ще искам да видят и това, но се чудя сега какво ли е...

А защо не вдигнеш двете предни колелета и пробваш 'на скорос'? Тогава е най-удачно да чуеш щом и без натварване го има.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А защо не вдигнеш двете предни колелета и пробваш 'на скорос'? Тогава е най-удачно да чуеш щом и без натварване го има.

Ще взема да пробвам :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Това се прави като сте двама. Предното колело се вдига на крик и ти развиваш олколо 40 километра в час на място на трета. После гасиш веднага колата и остава инерционното въртене на гумата.

По този начин се чува ако вие някой лагер. Това го установява този, който е извън колата (обикновено майстора).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, въпросче:

 

Движейки се, като завъртя кормилото леко наляво, чувам един шум като от грайфер (брррр, приглушено), честотата във всеки случай е много по-висока от тази на колелата. Изправям - шума рязко изчезва. Надясно - няма шум. Само като завъртя наляво, при това само на няколко градуса... Смених гумите с летните, пак бръмчи. Не е лагер на колелото, защото това се чува дори без никакво натоварване, при 20км/ч и нищожен ъгъл на завиване. На изключена скорост пак така. Почвам да се тревожа да не е нещо около диференциала. Като сваля гумите, при завъртян волан въртя на ръка колелата - пак всичко е ОК... Утре съм на сервиз за год. преглед и ще искам да видят и това, но се чудя сега какво ли е... :help: :icon_hmm:

Без да се смееш, но аз имах подобен случай, при който най-накрая установих, че пластмасовата кора на подкалника се е откачила(докато го хвана това - ръба на гумата почти беше срязал напълно кората)...Нищо не пречи да го огледаш хубаво. :) и дано да е това...

P.S. Става въпрос за предишното мицу - спейс вагона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това се прави като сте двама. Предното колело се вдига на крик и ти развиваш олколо 40 километра в час на място на трета. После гасиш веднага колата и остава инерционното въртене на гумата.

По този начин се чува ако вие някой лагер. Това го установява този, който е извън колата (обикновено майстора).

 

Пробвах, подпрях на 2 крика, но всичко е нормално. Развих 50км/ч, въртях наляво-надясно... Няма шумове. Обаче... Погледнах си летните изтрити гуми, които сложих за проба. Имат накъдрено износване от вътрешната страна, лявата предна гума. Като прокарам ръка по периферията... Стои леко на вълни... :icon_doh: и грайфера не е износен равномерно. Най вероятно става дума за разцентровано окачване... Само не мога да си обясня, защо това бръмчене се появява толкова рязко - както споменах, завъртям "5 минути" на ляво и почва изведнъж, все едно че гумата опира в нещо (ама не опира, проверих).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах, подпрях на 2 крика, но всичко е нормално. Развих 50км/ч, въртях наляво-надясно... Няма шумове. Обаче... Погледнах си летните изтрити гуми, които сложих за проба. Имат накъдрено износване от вътрешната страна, лявата предна гума. Като прокарам ръка по периферията... Стои леко на вълни... :icon_doh: и грайфера не е износен равномерно. Най вероятно става дума за разцентровано окачване... Само не мога да си обясня, защо това бръмчене се появява толкова рязко - както споменах, завъртям "5 минути" на ляво и почва изведнъж, все едно че гумата опира в нещо (ама не опира, проверих).

 

 

Така, засега диагнозата от сервиза е цяла нова главина... Познахте :D Гумата (17') отделно не е била балансирана добре и се е накъдрила - във всеки случай, откакто имам колата, са били балансирани, явно преди мен...

 

Цена на MR475333 260? с ДДС.

 

:icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ще ти изпратиме цялата от София, на 1/3 от цената на Nipparts или Japanparts, които са идеални заместители.

Искаш ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти изпратиме цялата от София, на 1/3 от цената на Nipparts или Japanparts, които са идеални заместители.

Искаш ли?

 

 

Благодаря!

Проблемът е в това, че колата ми трябва утре и те я почнаха... Освен това няма никога да се съгласят да сложат не-тяхна част... Така че, в конкретния случай за мое съжаление няма да стане...

 

Ако на вас ви трябва нещо дефицитно за :mitsu-smiley: в България, казвайте... Мога по всяко време да питам.

 

Отново благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много съм щастлив, взех си любовницата от сервиза :D

Свършили са си работата, браво на тях :D

и сходимостта са ми проверили, има протоколче

имам си и старата главина, за спомен :D

минах и ТЮФ - това е много важно

взех си и каталог на Мицубиши, но няма нищо интересно :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Интересното е другото - от къде се е нарушила сходимостта на колата?

В последсвие какво се е случило, че на толкова нова кола е дефектирала цялата главина? Има първопричина...

Имам и още един въпрос - тя в гаранция ли е още, че да не можеш да я закараш в друг сервиз? Японска главина Коyo от България щеше да излезне значително по-евтино.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е другото - от къде се е нарушила сходимостта на колата?

В последсвие какво се е случило, че на толкова нова кола е дефектирала цялата главина? Има първопричина...

Имам и още един въпрос - тя в гаранция ли е още, че да не можеш да я закараш в друг сервиз? Японска главина Коyo от България щеше да излезне значително по-евтино.

 

Сходимостта е наред, проверена е само.

Главината... и за мен е загадка. Карам я вече над 20 000км и това се прояви преди няколко хил. км.

Имай предвид, че карам доста пенсионерски и е наистина странно. Имах едно малко премеждие описано в "ударени м.", но то беше само едно много меко потъване, без удар. Може и от това да е.

Вече не е в гаранция от :mitsu-smiley: , но има гаранция от дилъра където я взех, това е на 200км от мен. А да си взема отпуск 2 дена заради това, в този момент, беше невъзможно...

 

Докато е седяла колата пред сервиза, са идвали двама "купувачи" :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато е седяла колата пред сервиза, са идвали двама "купувачи" :D :D

 

Само двама?!!! Е там наистина не разбират от коли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е колата ти от аватара - двама са много малко. Видях и допълнителните снимки. В Европа колата наистина се предлага със супер пакет. По Арабелия няма такова изпълнение на Галант. Има я само в моя вариант и Супер салон, който е на половината на европейски нормален салон очевидно.

Браво на докторите от сервиза! Леко каране!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако това е колата ти от аватара - двама са много малко. Видях и допълнителните снимки. В Европа колата наистина се предлага със супер пакет. По Арабелия няма такова изпълнение на Галант. Има я само в моя вариант и Супер салон, който е на половината на европейски нормален салон очевидно.

Браво на докторите от сервиза! Леко каране!

 

Разгледах снимките на твоя. Много си е хубав! С хромирана решетка е голям тежкар. А че е базова версия, какво от това. Колкото едно нещо е по-опростено, толкова е по-надеждно. Аз съм инженер по професия и много си падам по минималните и опростени решения. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...