aga Публикувано 11 февруари 2007 Сподели Публикувано 11 февруари 2007 Колеги, въпросче: Движейки се, като завъртя кормилото леко наляво, чувам един шум като от грайфер (брррр, приглушено), честотата във всеки случай е много по-висока от тази на колелата. Изправям - шума рязко изчезва. Надясно - няма шум. Само като завъртя наляво, при това само на няколко градуса... Смених гумите с летните, пак бръмчи. Не е лагер на колелото, защото това се чува дори без никакво натоварване, при 20км/ч и нищожен ъгъл на завиване. На изключена скорост пак така. Почвам да се тревожа да не е нещо около диференциала. Като сваля гумите, при завъртян волан въртя на ръка колелата - пак всичко е ОК... Утре съм на сервиз за год. преглед и ще искам да видят и това, но се чудя сега какво ли е... :help: :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 12 февруари 2007 Сподели Публикувано 12 февруари 2007 Дали не е лагера на главината на колелото.... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 12 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2007 Дали не е лагера на главината на колелото.... :icon_hmm: Прегледа го отложих за четвъртък и имам време да се ровя сам :D Дали е лагер? - като завъртя волана с "5 минути" и изчезва, при това при скорости 30км/ч. Чувал съм скапан лагер, там си е виене което нараства според натоварването. При мен не зависи много от натоварването. Но може и това да е, дано не е, че нова главина... И все пак интуитивно изключвам това. А бръмченето си е все едно от грайфер. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 12 февруари 2007 Сподели Публикувано 12 февруари 2007 Като сваля гумите, при завъртян волан въртя на ръка колелата - пак всичко е ОК... Утре съм на сервиз за год. преглед и ще искам да видят и това, но се чудя сега какво ли е... А защо не вдигнеш двете предни колелета и пробваш 'на скорос'? Тогава е най-удачно да чуеш щом и без натварване го има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 12 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2007 А защо не вдигнеш двете предни колелета и пробваш 'на скорос'? Тогава е най-удачно да чуеш щом и без натварване го има.Ще взема да пробвам :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 12 февруари 2007 Admin Сподели Публикувано 12 февруари 2007 Това се прави като сте двама. Предното колело се вдига на крик и ти развиваш олколо 40 километра в час на място на трета. После гасиш веднага колата и остава инерционното въртене на гумата.По този начин се чува ако вие някой лагер. Това го установява този, който е извън колата (обикновено майстора). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki64 Публикувано 12 февруари 2007 Сподели Публикувано 12 февруари 2007 Колеги, въпросче: Движейки се, като завъртя кормилото леко наляво, чувам един шум като от грайфер (брррр, приглушено), честотата във всеки случай е много по-висока от тази на колелата. Изправям - шума рязко изчезва. Надясно - няма шум. Само като завъртя наляво, при това само на няколко градуса... Смених гумите с летните, пак бръмчи. Не е лагер на колелото, защото това се чува дори без никакво натоварване, при 20км/ч и нищожен ъгъл на завиване. На изключена скорост пак така. Почвам да се тревожа да не е нещо около диференциала. Като сваля гумите, при завъртян волан въртя на ръка колелата - пак всичко е ОК... Утре съм на сервиз за год. преглед и ще искам да видят и това, но се чудя сега какво ли е... :help: :icon_hmm:Без да се смееш, но аз имах подобен случай, при който най-накрая установих, че пластмасовата кора на подкалника се е откачила(докато го хвана това - ръба на гумата почти беше срязал напълно кората)...Нищо не пречи да го огледаш хубаво. и дано да е това...P.S. Става въпрос за предишното мицу - спейс вагона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 12 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 12 февруари 2007 Това се прави като сте двама. Предното колело се вдига на крик и ти развиваш олколо 40 километра в час на място на трета. После гасиш веднага колата и остава инерционното въртене на гумата.По този начин се чува ако вие някой лагер. Това го установява този, който е извън колата (обикновено майстора). Пробвах, подпрях на 2 крика, но всичко е нормално. Развих 50км/ч, въртях наляво-надясно... Няма шумове. Обаче... Погледнах си летните изтрити гуми, които сложих за проба. Имат накъдрено износване от вътрешната страна, лявата предна гума. Като прокарам ръка по периферията... Стои леко на вълни... :icon_doh: и грайфера не е износен равномерно. Най вероятно става дума за разцентровано окачване... Само не мога да си обясня, защо това бръмчене се появява толкова рязко - както споменах, завъртям "5 минути" на ляво и почва изведнъж, все едно че гумата опира в нещо (ама не опира, проверих). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 15 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2007 Пробвах, подпрях на 2 крика, но всичко е нормално. Развих 50км/ч, въртях наляво-надясно... Няма шумове. Обаче... Погледнах си летните изтрити гуми, които сложих за проба. Имат накъдрено износване от вътрешната страна, лявата предна гума. Като прокарам ръка по периферията... Стои леко на вълни... :icon_doh: и грайфера не е износен равномерно. Най вероятно става дума за разцентровано окачване... Само не мога да си обясня, защо това бръмчене се появява толкова рязко - както споменах, завъртям "5 минути" на ляво и почва изведнъж, все едно че гумата опира в нещо (ама не опира, проверих). Така, засега диагнозата от сервиза е цяла нова главина... Познахте :D Гумата (17') отделно не е била балансирана добре и се е накъдрила - във всеки случай, откакто имам колата, са били балансирани, явно преди мен... Цена на MR475333 260? с ДДС. :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 февруари 2007 Admin Сподели Публикувано 15 февруари 2007 Ще ти изпратиме цялата от София, на 1/3 от цената на Nipparts или Japanparts, които са идеални заместители.Искаш ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 15 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 15 февруари 2007 Ще ти изпратиме цялата от София, на 1/3 от цената на Nipparts или Japanparts, които са идеални заместители.Искаш ли? Благодаря! Проблемът е в това, че колата ми трябва утре и те я почнаха... Освен това няма никога да се съгласят да сложат не-тяхна част... Така че, в конкретния случай за мое съжаление няма да стане... Ако на вас ви трябва нещо дефицитно за :mitsu-smiley: в България, казвайте... Мога по всяко време да питам. Отново благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 16 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 16 февруари 2007 Много съм щастлив, взех си любовницата от сервиза :D Свършили са си работата, браво на тях :D и сходимостта са ми проверили, има протоколчеимам си и старата главина, за спомен :D минах и ТЮФ - това е много важновзех си и каталог на Мицубиши, но няма нищо интересно :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 17 февруари 2007 Admin Сподели Публикувано 17 февруари 2007 Интересното е другото - от къде се е нарушила сходимостта на колата?В последсвие какво се е случило, че на толкова нова кола е дефектирала цялата главина? Има първопричина...Имам и още един въпрос - тя в гаранция ли е още, че да не можеш да я закараш в друг сервиз? Японска главина Коyo от България щеше да излезне значително по-евтино. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 17 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2007 Интересното е другото - от къде се е нарушила сходимостта на колата?В последсвие какво се е случило, че на толкова нова кола е дефектирала цялата главина? Има първопричина...Имам и още един въпрос - тя в гаранция ли е още, че да не можеш да я закараш в друг сервиз? Японска главина Коyo от България щеше да излезне значително по-евтино. Сходимостта е наред, проверена е само.Главината... и за мен е загадка. Карам я вече над 20 000км и това се прояви преди няколко хил. км.Имай предвид, че карам доста пенсионерски и е наистина странно. Имах едно малко премеждие описано в "ударени м.", но то беше само едно много меко потъване, без удар. Може и от това да е.Вече не е в гаранция от :mitsu-smiley: , но има гаранция от дилъра където я взех, това е на 200км от мен. А да си взема отпуск 2 дена заради това, в този момент, беше невъзможно... Докато е седяла колата пред сервиза, са идвали двама "купувачи" :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 17 февруари 2007 Сподели Публикувано 17 февруари 2007 Докато е седяла колата пред сервиза, са идвали двама "купувачи" :D :D Само двама?!!! Е там наистина не разбират от коли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galant 2.0 140 Hp Публикувано 18 февруари 2007 Сподели Публикувано 18 февруари 2007 Ако това е колата ти от аватара - двама са много малко. Видях и допълнителните снимки. В Европа колата наистина се предлага със супер пакет. По Арабелия няма такова изпълнение на Галант. Има я само в моя вариант и Супер салон, който е на половината на европейски нормален салон очевидно. Браво на докторите от сервиза! Леко каране! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 18 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 18 февруари 2007 Ако това е колата ти от аватара - двама са много малко. Видях и допълнителните снимки. В Европа колата наистина се предлага със супер пакет. По Арабелия няма такова изпълнение на Галант. Има я само в моя вариант и Супер салон, който е на половината на европейски нормален салон очевидно. Браво на докторите от сервиза! Леко каране! Разгледах снимките на твоя. Много си е хубав! С хромирана решетка е голям тежкар. А че е базова версия, какво от това. Колкото едно нещо е по-опростено, толкова е по-надеждно. Аз съм инженер по професия и много си падам по минималните и опростени решения. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.