Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ново Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 200 kc.


Препоръчано мнение

Здравейте на всички, нов съм във форума и причината да се регистрирам е че искам да си взема нов Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 200 кс.Проблемът е че почти никъде не намерих информация за този последен модел. Така че ако някой би изразил някакво мнение за него бих бил много благодарен. Колата ще се използва предимно в града, и лятото по излети. Нещата които ме интересуват са следните:

1. Разхода от 10 градско реален ли е?

2.Каква му е поддръжката?

3.Трябва ли да очаквам иненади след тази 3 годишна гаранция,която ми се струва малко смешна за кола от този клас?

4.Автоматичната трансмисия, която доста хора хвалят наистина ли е толкова надеждна?

5. Конкретно този модел страда ли от някакви болежки?

Може да ви се сторят малко смешни тези въпроси, но когато човек се разделя с 100к трябва да знае за какво ги дава.Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички, нов съм във форума и причината да се регистрирам е че искам да си взема нов Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D 200 кс.Проблемът е че почти никъде не намерих информация за този последен модел. Така че ако някой би изразил някакво мнение за него бих бил много благодарен. Колата ще се използва предимно в града, и лятото по излети. Нещата които ме интересуват са следните:

1. Разхода от 10 градско реален ли е?

2.Каква му е поддръжката?

3.Трябва ли да очаквам иненади след тази 3 годишна гаранция,която ми се струва малко смешна за кола от този клас?

4.Автоматичната трансмисия, която доста хора хвалят наистина ли е толкова надеждна?

5. Конкретно този модел страда ли от някакви болежки?

Може да ви се сторят малко смешни тези въпроси, но когато човек се разделя с 100к трябва да знае за какво ги дава.Благодаря предварително.

Машината е много добра, мотора е много еластичен и за тегло от 2.5 тона няма проблем да ускори като лек автомобил.......внимавайте за агренажната верига, напоследък доста хора се оплакаха от нея , а някои дори пропищяха - разбирай скъсана верига........на 100-150к км пробег се сменя, но предвид че я купуваш нова, това не трябва да те вълнува сега......разхода е трудно постижим в градски условия, според мен реално си прибави още 2л./100км отгоре.....маслата и консумативите ги сменяйте често ,дават ги на 15к км. но опита ми е да ги сменяте на 10к км пробег........в града малко е кофти , тъй като е доста голям и трудно се паркира и въобще дали ще намериш място - личен опит....... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор.Май ще е вариант Б новия hyundai santa fe. Няма offroad качества като pajero, но и разходите му явно ще са по-ниски. И за града и за леки забежки по поляните става с тоя блокаж на диференциала.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Новото Санта Фе не е ли излишно скъпо? Разходите сигурно ще са по-ниски, но срещу дебелата цена не виждам какво ще носи особено в частта с движение извън пътя. Да го сравняваш с Outlander да разбера, но с паджеро мисля, че не е от този клас. Защот не помислиш за Land Cruiser например?

Благодаря за бързия отговор.Май ще е вариант Б новия hyundai santa fe. Няма offroad качества като pajero, но и разходите му явно ще са по-ниски. И за града и за леки забежки по поляните става с тоя блокаж на диференциала.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А новият аутлендър не е ли най-добрият избор като се вземе в предвид градското каране и излети от време на време и когато става и въпрос за икомомия на гориво,...?! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързия отговор.Май ще е вариант Б новия hyundai santa fe. Няма offroad качества като pajero, но и разходите му явно ще са по-ниски. И за града и за леки забежки по поляните става с тоя блокаж на диференциала.

Може да прецениш че съм вече пристрастен...но първо направи един хубав тест както на сантафето така и на аутлендъра, паджерото е един друг клас. Аз преди да купя моят аутлендър доста четох и се интересувах, тествах доста коли. Първо според мен трябва да се свикне с интериора на хюндая, мен не ми допада, но аз лично не разбирам защо е толкова скъп? По-тежък е, по-мудно се кара, повече гори, а изненадата е че не ускорява по-добре от аутлендъра. :icon_doh:

Ако искаш истинска джипка плащай паджерото, а и сега имат промоция. Това е истински проходим автомобил. И според мен има култова визия :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина сантафе-то излиза доста солено за паркетник , но на outlandera хич не ми харесва визията. В крайна сметка мисля да направя както казахте един обстоен тест и да преценя. И наистина като визия и възможности Паджерото е уникален автомобил. Само да попитам автомата създава ли някакви проблеми. Не съм имал досега автоматик и не съм запознат. И това което най-много ме притеснява е тая поддръжка в Балкан стар.Никой не ги харесва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина сантафе-то излиза доста солено за паркетник , но на outlandera хич не ми харесва визията. В крайна сметка мисля да направя както казахте един обстоен тест и да преценя. И наистина като визия и възможности Паджерото е уникален автомобил. Само да попитам автомата създава ли някакви проблеми. Не съм имал досега автоматик и не съм запознат. И това което най-много ме притеснява е тая поддръжка в Балкан стар.Никой не ги харесва.

Е ти си от Пловдив, значи като отидеш до балкан стар да пробваш мицубишито, ще пробваш и хундая от другата страна на пътя. Аз съм много доволен от обслужването в балкан стар, нищо лошо не мога да кажа освен, че е много скъпо като трябва да платиш.

Отдел продажби, Мира и Владо са много готини и отзивчиви. Успех с избора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е толкова скъпо обслужването.Аз преди поддържах Мерцедес и там мога да ви кажа,че е скъпичко.Иначе като цени на части и труд :mitsu-smiley: е пъти по-евтино .За Хюндай виж какви са интервалите на обслужване и какво се сменя,защото винаги в началото не се казва всичко.Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А този автоматик дава ли някакви проблеми? Макар че то зависи и от задкормилното устройство :rolleyes:

За сега не.......кутията е 5 степенна,естествено типтроник INVECT IV и в комбинация от AWC Super Select 4WD-II раздатка, го прави един от най съвършенните джипове в света..........в режим 4H,върт. момент се разпределя от раздатката в режим на VCU( виско муфа- т.е. разпределението може да стигне в съотношение 20-80%) диференциал, а когато е на 4HLc или 4LLc режими, тогава раздатката става "твърда" и разпределя върт. момент от мотора по равно на двата моста......

А, и отделно имаш копче на централната конзола ,под пепелника , което включва блокажа на задния диференциал........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За сега не.......кутията е 5 степенна,естествено типтроник INVECT IV и в комбинация от AWC Super Select 4WD-II раздатка, го прави един от най съвършенните джипове в света..........в режим 4H,върт. момент се разпределя от раздатката в режим на VCU( виско муфа- т.е. разпределението може да стигне в съотношение 20-80%) диференциал, а когато е на 4HLc или 4LLc режими, тогава раздатката става "твърда" и разпределя върт. момент от мотора по равно на двата моста......

А, и отделно имаш копче на централната конзола ,под пепелника , което включва блокажа на задния диференциал........

 

Ей това е колата :mitsu-smiley: :good: :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей това е колата :mitsu-smiley: :good: :drinks:

Карал съм такива 3-4 и е доста зарибяваща играчка, особено на Офроад "платформа"......... :D Някъде бях чел че макс. ъгъл на изкачване е бил 35 градуса, а страничния наклон - 45......според мен ъгъла на изкачване не е верен ,тъй като по баира който тествах е около 42 градуса ( в оффроададжийската карта така е отбелязано )и се движеше без проблем и нагоре, и настрани........вярно, да се движиш под такъв наклон си е страшничко, но го преодоля........така че по официални данни е едно, но рееално този джип може доста повече.....разбира се, сега да не тръгнете да пробвате ей....... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф-шегичка, мисла ,че картите за Националната пътна мрежа трябва да се заменят с

Off-Road картите .. така поне големите ями ще бъдат отбелязани.. :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм такива 3-4 и е доста зарибяваща играчка, особено на Офроад "платформа"......... :D Някъде бях чел че макс. ъгъл на изкачване е бил 35 градуса, а страничния наклон - 45......според мен ъгъла на изкачване не е верен ,тъй като по баира който тествах е около 42 градуса ( в оффроададжийската карта така е отбелязано )и се движеше без проблем и нагоре, и настрани........вярно, да се движиш под такъв наклон си е страшничко, но го преодоля........така че по официални данни е едно, но рееално този джип може доста повече.....разбира се, сега да не тръгнете да пробвате ей....... :D

Здравей!

Как се държи на дълъг път? Проблеми с накланяне в завой?

За офроуд е ясно, че няма да ме остави, но ми е важно като карам цял ден, след 600-700 км да не съм като размазан. Достатъчно еластичен ли е при изпреварване, все пак е тежичка кола?

Благодаря за коментарите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Как се държи на дълъг път? Проблеми с накланяне в завой?

За офроуд е ясно, че няма да ме остави, но ми е важно като карам цял ден, след 600-700 км да не съм като размазан. Достатъчно еластичен ли е при изпреварване, все пак е тежичка кола?

Благодаря за коментарите!

Не съм карал такива растояния и не мога да кажа, но според мен ,няма неудобно Мицубиши ............по този въпрос ще трябва да питаш Иво Ленков,той обикаля "по света и у нас" с такава джипка........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф-шегичка, мисла ,че картите за Националната пътна мрежа трябва да се заменят с

Off-Road картите .. така поне големите ями ще бъдат отбелязани.. :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Абсолютно съм съгласен с това........ :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

но ми е важно като карам цял ден, след 600-700 км да не съм като размазан.

Никой не може да ти даде конкретен отговор на въпроса, просто защото това как се чувстваш след 600-700 км. зависи от много неща ( например пътната обстановка, метеорологичните условия, и т.н. ). Мисля, че каквато и да е колата след 600-700 км. нон-стоп каране е нормално да си най-малкото изморен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой не може да ти даде конкретен отговор на въпроса, просто защото това как се чувстваш след 600-700 км. зависи от много неща ( например пътната обстановка, метеорологичните условия, и т.н. ). Мисля, че каквато и да е колата след 600-700 км. нон-стоп каране е нормално да си най-малкото изморен.

Благодаря на всички за отговорите!

Съгласен съм, че зависи от много неща. Но имам кола, с която след 500-600 км редовно ми се обажда дископатията и друга, при която нямам никакви проблеми. Говоря за почти еднакви маршрути.

 

А иначе как е шумът вътре в купето? Не е ли малко по-гласовит мотора? Говоря за каране с около 120 км/ч например.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите!

Съгласен съм, че зависи от много неща. Но имам кола, с която след 500-600 км редовно ми се обажда дископатията и друга, при която нямам никакви проблеми. Говоря за почти еднакви маршрути.

 

А иначе как е шумът вътре в купето? Не е ли малко по-гласовит мотора? Говоря за каране с около 120 км/ч например.

Моето лично мнение е, че купето е много добре шумоизолирано. При 120 км/ч шумът почти не се усеща. Има си лек шум, разбира се, но не е в прекомерни децибели. Иначе децибелите се увеличават малко повече при по-сериозна скорост от порядъка на 180-190 км/ч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите!

Съгласен съм, че зависи от много неща. Но имам кола, с която след 500-600 км редовно ми се обажда дископатията и друга, при която нямам никакви проблеми. Говоря за почти еднакви маршрути.

 

А иначе как е шумът вътре в купето? Не е ли малко по-гласовит мотора? Говоря за каране с около 120 км/ч например.

По принцип джипката си е малко шумничка,сравнена с лек автомобил примерно,но все пак е джип........ако сравнявам едно и също купе, но едното е с 3.2 дизелов мотор, а другото е с 3.8 24клапанов бензинов мотор, то последния е много, ама наистина много по безшумен от дизела, откъдето и да го погледнеш - вътре в купето, отвън при затворен капак, при отворен капак,при 40-60-80-120......200 км./ч. все тая, бензиновия е много по безшумен........

Иначе в купето седалките са много удобни,поне според мен, и шофьорската има дори и реглулиране на твърдостта й, така че при пресечен терен или ще подскача седалката и омекотява лашкането, или ти целия ще подскачаш спрямо седалката....... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Как се държи на дълъг път? Проблеми с накланяне в завой?

За офроуд е ясно, че няма да ме остави, но ми е важно като карам цял ден, след 600-700 км да не съм като размазан. Достатъчно еластичен ли е при изпреварване, все пак е тежичка кола?

Благодаря за коментарите!

 

Моята е от предния модел (2006) и за КОледа ходих до Италия.1 400 км. супер приятно и комфортно пътуване!На дълъг път се държи много добре,разход при - 5 С и много багаж -9/100.За сравнение предишната ми кола беше Субару Аутбек,което друса като каруца

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички!

Предполагам последните промени по двигателя и повишаването на мощността са направили колата доста по-пъргава.

Така ли ми се струва или страничната поддръжка на седлаките не е много добра?

Четох някъде, че вероятно през 2014 ще се появи и 6-цилиндров дизелов мотор или това са само слухове?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички!

Предполагам последните промени по двигателя и повишаването на мощността са направили колата доста по-пъргава.

Така ли ми се струва или страничната поддръжка на седлаките не е много добра?

Четох някъде, че вероятно през 2014 ще се появи и 6-цилиндров дизелов мотор или това са само слухове?

На пръв поглед конете изглеждат малко за кола със собствено тегло около 2,2-2,4 тона, но в никакъв случай не може да се твърди, че мощността не е достатъчна. Естествено в сравнение с други джипове, които тежат 1,8 тона и имат 200+ конски сили не е толкова пъргава. Но за мен въпросните сув-ове нямат нищо общо с истинската ми представа за един джип, който може да мине буквално през почти всеки терен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...