borzagor Публикувано 7 февруари 2007 Сподели Публикувано 7 февруари 2007 Скоро си закупих Галант 2.0 GLS TD и тъй като това е първата ми дизелова кола не съм наясно как триабва да се държи тя.Определено имам някои проблеми с автомобила.Първо установих че е претърпял удар отпред и радиатора му е сменен с такъв от NISSAN.След това ми направи впечетление високия според мен разход на гориво.В градски условия (не че мога да засека точно) но е някъде над 10/100 а извън града около 8, освен това при скорост над 140км. предните прозорци шумят доста странно. Имал ли е някой подобни проблеми и какъв е нормалния разход за този автомобил?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki64 Публикувано 7 февруари 2007 Сподели Публикувано 7 февруари 2007 Скоро си закупих Галант 2.0 GLS TD и тъй като това е първата ми дизелова кола не съм наясно как триабва да се държи тя.Определено имам някои проблеми с автомобила.Първо установих че е претърпял удар отпред и радиатора му е сменен с такъв от NISSAN.След това ми направи впечетление високия според мен разход на гориво.В градски условия (не че мога да засека точно) но е някъде над 10/100 а извън града около 8, освен това при скорост над 140км. предните прозорци шумят доста странно. Имал ли е някой подобни проблеми и какъв е нормалния разход за този автомобил?? Шума от прозорците...обикновено не е от прозорците а от лоша тенекеджийска работа по купето, особено по вратите...което още повече говори за твърде лошия челен удар.След като радиатора е от друга марка...въпроса е кой и как е събирал двигателя :icon_blush: ...особено след удара.Моя камион на градско ми гори между 9,6 и 10,5 нафта в зависимост от карането. Горния разход е когато съм пръв по светофарите, колкото и смехотворно да ти звучи това. Извънградското при висока скорост ми се качва до 11, а оффроуда до 14-15, без хард за какъвто пикапа не е пригоден. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 8 февруари 2007 Сподели Публикувано 8 февруари 2007 Скоро си закупих Галант 2.0 GLS TD и тъй като това е първата ми дизелова кола не съм наясно как триабва да се държи тя.Определено имам някои проблеми с автомобила.Първо установих че е претърпял удар отпред и радиатора му е сменен с такъв от NISSAN.След това ми направи впечетление високия според мен разход на гориво.В градски условия (не че мога да засека точно) но е някъде над 10/100 а извън града около 8, освен това при скорост над 140км. предните прозорци шумят доста странно. Имал ли е някой подобни проблеми и какъв е нормалния разход за този автомобил??Колега това за прозорците не е нормално - или трябва да я погледнат някъде, или няма да вдигаш повече от 140км/ч :D :D А що се отнася до разхода, се разтърси и ще намериш много теми по въпроса. Като начало си смени маслото и всички филтри(ако не си го направил вече) и след това засечи на пълен-пълен резервоар като изминеш поне 500км. :good: :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 8 февруари 2007 Сподели Публикувано 8 февруари 2007 Колега за разхода немога да ти говоря,но не защото не искам а защото не съм имал дизелов мотор на галант,...но виж за прозорците те разбирам...просто след дадени години уплатненията се прецакват и трябва да си ги оправиш...Старият ми галант беше така...дори ще ти кажа от каде ти шуми...в горната дясан част на стъклото от към колонката :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borzagor Публикувано 8 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2007 Колега за разхода немога да ти говоря,но не защото не искам а защото не съм имал дизелов мотор на галант,...но виж за прозорците те разбирам...просто след дадени години уплатненията се прецакват и трябва да си ги оправиш...Старият ми галант беше така...дори ще ти кажа от каде ти шуми...в горната дясан част на стъклото от към колонката :good: уплътненията изглеждат добре а и колата е 1999г.А иначе шума е горе долу кадето го казваш. Утре ще ходиа в Балканстар на диагностика и геометрия.Някакви наблюдения относно кадърността на хората там? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 8 февруари 2007 Сподели Публикувано 8 февруари 2007 уплътненията изглеждат добре а и колата е 1999г.А иначе шума е горе долу кадето го казваш. Утре ще ходиа в Балканстар на диагностика и геометрия.Някакви наблюдения относно кадърността на хората там? Незнам...по принцип необичам да давам коментари за Балканстар,за да няма противоречия и да не изпадам в такива,но аз лично там не ходя. За разлика от много други аз съм доволен от ротолата която се намира в панчарево и смо там я карам колат си...Успех.... :good: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 8 февруари 2007 Сподели Публикувано 8 февруари 2007 Ето две теми за разход, които намерих след бегло търсене във форума: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ic=2551&hl= http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...pic=649&hl= ако се разровиш по-сериозно може и още да намериш. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 8 февруари 2007 Сподели Публикувано 8 февруари 2007 Термостат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 8 февруари 2007 Сподели Публикувано 8 февруари 2007 Термостат? Какъв термостат?!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 8 февруари 2007 Сподели Публикувано 8 февруари 2007 Термостат? :icon14: :icon14: :icon14: :icon14: :icon14: :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 8 февруари 2007 Сподели Публикувано 8 февруари 2007 има ли , няма ли , работи ли ... защото ако го няма или не работи (постоянно отворен) е логичен този разход... така си мисля просто :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borzagor Публикувано 8 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2007 има ли , няма ли , работи ли ... защото ако го няма или не работи (постоянно отворен) е логичен този разход... така си мисля просто :DАко няма термостат или не работи не трябва ли да загрява колата?Тя държи нормална температура по вътрешия си датчик дето е на таблото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 8 февруари 2007 Сподели Публикувано 8 февруари 2007 Ако няма термостат няма да загрява - напротив трудно ще достига до нормалната си работна температура. И точно когато е в нормална темп-ра двигатела е най-икономичен. Това да се махне термостата и да се кара без такъв трябва доста сериозна причина да има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borzagor Публикувано 8 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2007 Ако няма термостат няма да загрява - напротив трудно ще достига до нормалната си работна температура. И точно когато е в нормална темп-ра двигатела е най-икономичен. Това да се махне термостата и да се кара без такъв трябва доста сериозна причина да има.например? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 8 февруари 2007 Сподели Публикувано 8 февруари 2007 Щом ти показва на таблото че е добре температурата значи няма проблем - трябва бързо да загрява до средата и после да си седи твърдо там :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 8 февруари 2007 Сподели Публикувано 8 февруари 2007 Ако термостата е останал отворен, ще си достигне раб. температура мотора но значително по бавно , а на дълъг път може би никога. Това беше предположение само, дали е проверен. А въздушен филтър сменен ли е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borzagor Публикувано 9 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2007 Ако термостата е останал отворен, ще си достигне раб. температура мотора но значително по бавно , а на дълъг път може би никога. Това беше предположение само, дали е проверен. А въздушен филтър сменен ли е?След като я купих я дадох на сервиз и и смениха и петте ремака, филтри и масло! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 9 февруари 2007 Сподели Публикувано 9 февруари 2007 След като я купих я дадох на сервиз и и смениха и петте ремака, филтри и масло! Приятел като се има в предвид всеки ден по кави задръствания кара ме в града и че все пак скорост над 140км/ч на кавато и да е кола не е най-икномичната смятам че този разход е нормален и не си създваи главоболиа да я правиш щом всичко си е наред :D :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borzagor Публикувано 9 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2007 Приятел като се има в предвид всеки ден по кави задръствания кара ме в града и че все пак скорост над 140км/ч на кавато и да е кола не е най-икномичната смятам че този разход е нормален и не си създваи главоболиа да я правиш щом всичко си е наред :D :good:Може и да си прав но пустото подозрение че нешто не и е в ред не ми дава мира :icon_hmm: Днес ще ходя на диагностика в БалканСтар и ще ви уведомя за резултата :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borzagor Публикувано 9 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2007 Параметрите на двигателя близки до идеално геометрията ОК!Колко е нормалния разход никои не ми каза :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 9 февруари 2007 Сподели Публикувано 9 февруари 2007 Значи *нормало* е относително понятие- зависи от стила на каране. Мисля че разход от 7 на 100 е оптимално за тези двигатели при скорост от 130 км. Но нека имат думата колегите с такива коли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 9 февруари 2007 Сподели Публикувано 9 февруари 2007 Да, и аз потвърждавам, че разхода на която и да е дизелова кола изключително много зависи от начина на шофиране или иначе казано - от тежината на крака на шофьора. Първата ми западна кола беше Фиат Регата 1,9 дизел - при 90км/час гореше 4,5 литра, при 140км/час гореше повече от 9 литра. При скорости над 120 км/час съпротивлението на въздуха рязко се увеличава и дизеловите коли започват да горят повече от бензиновите, защото калоричността на дизела е по-малка от тази на бензина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 10 февруари 2007 Сподели Публикувано 10 февруари 2007 Да, и аз потвърждавам, че разхода на която и да е дизелова кола изключително много зависи от начина на шофиране или иначе казано - от тежината на крака на шофьора. Първата ми западна кола беше Фиат Регата 1,9 дизел - при 90км/час гореше 4,5 литра, при 140км/час гореше повече от 9 литра. При скорости над 120 км/час съпротивлението на въздуха рязко се увеличава и дизеловите коли започват да горят повече от бензиновите, защото калоричността на дизела е по-малка от тази на бензина. Аз с една рентвана Шкода Октавия дизел, със 150км/ч изгори... 6/100. Обаче това не е кола! Всяко изпреварване на ТИР макар с малка разлика от 20км/ч се усеща, сякаш тира те блъска... Много са близо осите една до друга, нали е Голф платформа, а Шкодата имитира голяма кола... Не става :D Но в интерес на истината, изгори забележително малко нафта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borzagor Публикувано 10 февруари 2007 Автор Сподели Публикувано 10 февруари 2007 Значи при по сериозно "настъпване" си гори повече нормално но просто бензиновите коли не се държат точно така Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 10 февруари 2007 Сподели Публикувано 10 февруари 2007 А как се държат? Явно някоя малолитражка си карал :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.