Премини към съдържание

Разход на гориво?(дизел)


borzagor

Препоръчано мнение

Скоро си закупих Галант 2.0 GLS TD и тъй като това е първата ми дизелова кола не съм наясно как триабва да се държи тя.Определено имам някои проблеми с автомобила.Първо установих че е претърпял удар отпред и радиатора му е сменен с такъв от NISSAN.След това ми направи впечетление високия според мен разход на гориво.В градски условия (не че мога да засека точно) но е някъде над 10/100 а извън града около 8, освен това при скорост над 140км. предните прозорци шумят доста странно.

 

Имал ли е някой подобни проблеми и какъв е нормалния разход за този автомобил??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоро си закупих Галант 2.0 GLS TD и тъй като това е първата ми дизелова кола не съм наясно как триабва да се държи тя.Определено имам някои проблеми с автомобила.Първо установих че е претърпял удар отпред и радиатора му е сменен с такъв от NISSAN.След това ми направи впечетление високия според мен разход на гориво.В градски условия (не че мога да засека точно) но е някъде над 10/100 а извън града около 8, освен това при скорост над 140км. предните прозорци шумят доста странно.

 

Имал ли е някой подобни проблеми и какъв е нормалния разход за този автомобил??

Шума от прозорците...обикновено не е от прозорците а от лоша тенекеджийска работа по купето, особено по вратите...което още повече говори за твърде лошия челен удар.

След като радиатора е от друга марка...въпроса е кой и как е събирал двигателя :icon_blush: ...особено след удара.

Моя камион на градско ми гори между 9,6 и 10,5 нафта в зависимост от карането. Горния разход е когато съм пръв по светофарите, колкото и смехотворно да ти звучи това. Извънградското при висока скорост ми се качва до 11, а оффроуда до 14-15, без хард за какъвто пикапа не е пригоден.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоро си закупих Галант 2.0 GLS TD и тъй като това е първата ми дизелова кола не съм наясно как триабва да се държи тя.Определено имам някои проблеми с автомобила.Първо установих че е претърпял удар отпред и радиатора му е сменен с такъв от NISSAN.След това ми направи впечетление високия според мен разход на гориво.В градски условия (не че мога да засека точно) но е някъде над 10/100 а извън града около 8, освен това при скорост над 140км. предните прозорци шумят доста странно.

 

Имал ли е някой подобни проблеми и какъв е нормалния разход за този автомобил??

Колега това за прозорците не е нормално - или трябва да я погледнат някъде, или няма да вдигаш повече от 140км/ч :D :D

А що се отнася до разхода, се разтърси и ще намериш много теми по въпроса. Като начало си смени маслото и всички филтри(ако не си го направил вече) и след това засечи на пълен-пълен резервоар като изминеш поне 500км. :good: :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега за разхода немога да ти говоря,но не защото не искам а защото не съм имал дизелов мотор на галант,...но виж за прозорците те разбирам...просто след дадени години уплатненията се прецакват и трябва да си ги оправиш...Старият ми галант беше така...дори ще ти кажа от каде ти шуми...в горната дясан част на стъклото от към колонката:) :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега за разхода немога да ти говоря,но не защото не искам а защото не съм имал дизелов мотор на галант,...но виж за прозорците те разбирам...просто след дадени години уплатненията се прецакват и трябва да си ги оправиш...Старият ми галант беше така...дори ще ти кажа от каде ти шуми...в горната дясан част на стъклото от към колонката:) :good:

 

уплътненията изглеждат добре а и колата е 1999г.А иначе шума е горе долу кадето го казваш.

 

Утре ще ходиа в Балканстар на диагностика и геометрия.Някакви наблюдения относно кадърността на хората там?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

уплътненията изглеждат добре а и колата е 1999г.А иначе шума е горе долу кадето го казваш.

 

Утре ще ходиа в Балканстар на диагностика и геометрия.Някакви наблюдения относно кадърността на хората там?

 

Незнам...по принцип необичам да давам коментари за Балканстар,за да няма противоречия и да не изпадам в такива,но аз лично там не ходя. За разлика от много други аз съм доволен от ротолата която се намира в панчарево и смо там я карам колат си...Успех.... :good: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето две теми за разход, които намерих след бегло търсене във форума:

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...ic=2551&hl=

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...pic=649&hl=

 

ако се разровиш по-сериозно може и още да намериш.

 

:icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

има ли , няма ли , работи ли ... защото ако го няма или не работи (постоянно отворен) е логичен този разход... така си мисля просто :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

има ли , няма ли , работи ли ... защото ако го няма или не работи (постоянно отворен) е логичен този разход... така си мисля просто :D

Ако няма термостат или не работи не трябва ли да загрява колата?Тя държи нормална температура по вътрешия си датчик дето е на таблото

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма термостат няма да загрява - напротив трудно ще достига до нормалната си работна температура. И точно когато е в нормална темп-ра двигатела е най-икономичен. Това да се махне термостата и да се кара без такъв трябва доста сериозна причина да има.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма термостат няма да загрява - напротив трудно ще достига до нормалната си работна температура. И точно когато е в нормална темп-ра двигатела е най-икономичен. Това да се махне термостата и да се кара без такъв трябва доста сериозна причина да има.

например?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти показва на таблото че е добре температурата значи няма проблем - трябва бързо да загрява до средата и после да си седи твърдо там :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако термостата е останал отворен, ще си достигне раб. температура мотора но значително по бавно , а на дълъг път може би никога. Това беше предположение само, дали е проверен. А въздушен филтър сменен ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако термостата е останал отворен, ще си достигне раб. температура мотора но значително по бавно , а на дълъг път може би никога. Това беше предположение само, дали е проверен. А въздушен филтър сменен ли е?

След като я купих я дадох на сервиз и и смениха и петте ремака, филтри и масло!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като я купих я дадох на сервиз и и смениха и петте ремака, филтри и масло!

 

Приятел като се има в предвид всеки ден по кави задръствания кара ме в града и че все пак скорост над 140км/ч на кавато и да е кола не е най-икномичната смятам че този разход е нормален и не си създваи главоболиа да я правиш щом всичко си е наред :D :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приятел като се има в предвид всеки ден по кави задръствания кара ме в града и че все пак скорост над 140км/ч на кавато и да е кола не е най-икномичната смятам че този разход е нормален и не си създваи главоболиа да я правиш щом всичко си е наред :D :good:

Може и да си прав но пустото подозрение че нешто не и е в ред не ми дава мира

:icon_hmm:

Днес ще ходя на диагностика в БалканСтар и ще ви уведомя за резултата :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи *нормало* е относително понятие- зависи от стила на каране. Мисля че разход от 7 на 100 е оптимално за тези двигатели при скорост от 130 км. Но нека имат думата колегите с такива коли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз потвърждавам, че разхода на която и да е дизелова кола изключително много зависи от начина на шофиране или иначе казано - от тежината на крака на шофьора. Първата ми западна кола беше Фиат Регата 1,9 дизел - при 90км/час гореше 4,5 литра, при 140км/час гореше повече от 9 литра. При скорости над 120 км/час съпротивлението на въздуха рязко се увеличава и дизеловите коли започват да горят повече от бензиновите, защото калоричността на дизела е по-малка от тази на бензина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, и аз потвърждавам, че разхода на която и да е дизелова кола изключително много зависи от начина на шофиране или иначе казано - от тежината на крака на шофьора. Първата ми западна кола беше Фиат Регата 1,9 дизел - при 90км/час гореше 4,5 литра, при 140км/час гореше повече от 9 литра. При скорости над 120 км/час съпротивлението на въздуха рязко се увеличава и дизеловите коли започват да горят повече от бензиновите, защото калоричността на дизела е по-малка от тази на бензина.

 

Аз с една рентвана Шкода Октавия дизел, със 150км/ч изгори... 6/100.

Обаче това не е кола! Всяко изпреварване на ТИР макар с малка разлика от 20км/ч се усеща, сякаш тира те блъска... Много са близо осите една до друга, нали е Голф платформа, а Шкодата имитира голяма кола... Не става :D Но в интерес на истината, изгори забележително малко нафта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи при по сериозно "настъпване" си гори повече :) нормално но просто бензиновите коли не се държат точно така :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...