Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 януари 2013 Admin Сподели Публикувано 27 януари 2013 След като достатъчно четох за това колко лош бил Галант, пък и някой хора във форума не спряха да повтарят това в почти всеки свой пост, а също така и да издигат в култ невероятната - извънземна Honda Accord (повечето от които са виждали само на картичка или в списания), реших да запозная многоуважаемите колеги с този супер кар и неговите страни по обслужването. Колата я познавам от 30 метра, купена чисто нова. Като лично аз съм я карал доста километри по принуда. След това тя беше заменена, защото пушеше и трябваше да се смени.Историята: 168000 километра.До преди репортажа дадени 2800 лева за сервизно обслужване.Колата влиза във сервиз за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик (не че не тропаше, като нова).Цена в Бултрако с труда 10 хиляди лева без ДДС.След многократна профилактика на уникално сложните и не ефективни спирачни апарати Лукас, пълна подмяна на един с цена 780 лева без ДДС!Установява се и повреда в турбината + още нещо си не знам си там какво - цена 4800 лева Без ДДС. Всичко = 15580 лева без ДДС.Алтернативни източници на ремонт - в някой не оторизиран сервиз за половината сума.Крайна цена за за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик - 6300 лева.Рециклиране на турбина 1800 лева + спирачен апарат 160 лева = Всичко 8260 лева без ДДС. И така да започваме. Ето го бленувания двигател с 19 световни рекорда, който харчи 3.3л/100км, ама друг път.http://media.snimka.bg/s1/1660/029563736.jpg?r=0 Какво имаме тук? Bosh made in Japan? http://media.snimka.bg/s1/1660/029563738.jpg?r=0 За да стигнем до съединителя и маховика трябва да разглобим целия преден мост.Проста работа - 4 човека по 25 човекочаса по фирмения каталог. Ето го "магарето".http://media.snimka.bg/s1/1660/029563747.jpg?r=0 Ето я и веригата. Забележете оригиналният хитлеристки знак на блока! http://media.snimka.bg/s1/1660/029563746.jpg?r=0 "Оригиналният" маховик "Лук" струващ 1800 лева! http://media.snimka.bg/s1/1660/029563743.jpg?r=0 И безумните спирчни апарати "Лукас". http://media.snimka.bg/s1/1660/029563745.jpg?r=0 Това е въпрос на вкус, но за мен няма по-съвършена "хармония" на цветове - жълто с оранжево.Колко пъти сме сменяли крушки по таблото е друг въпрос - десетки изгорели... http://media.snimka.bg/s1/1660/029563741.jpg?r=0 Следващ репортаж - Мазда 5 или 6, все едно. Пак са си Форд. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Всъщност не е срамно маховикът на една съвременна кола да струва повече от твоята собствена :icon_doh: За маздите ще направя и аз един репортаж със снимки :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 януари 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 27 януари 2013 Роска, къде си бре? Бях се обзаложил, че няма да пишеш в тази тема с колеги, но веднага загубих баса. :lol:Може ли да му посочиш какво е съвременното на тази кола и маховик и с какво той е по-различен от моята собствена кола? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Роска, къде си бре? Бях се обзаложил, че няма да пишеш в тази тема с колеги, но веднага загубих баса. :lol:Може ли да му посочиш какво е съвременното на тази кола и маховик и с какво той е по-различен от моята собствена кола?Ааа няма повече... Можем да се упражняваме с цени на ОЕМ части и за модели по на 15 години успешно. Съвременни наричам коли с над 150 нютона на литър, за които демпферните маховици са необходимост. Пък аз си мислех, че на съботната среща сте си говорили позитивни работи, не дребнотемия :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
backstage Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Направете един репортаж и за Мазда - наистина ще е много интересно, поне за мен де. А защо да е Форд, дизеловите двигатели на Мазда - форд ли са ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 януари 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 27 януари 2013 Ааа няма повече... Можем да се упражняваме с цени на ОЕМ части и за модели по на 15 години успешно. Съвременни наричам коли с над 150 нютона на литър, за които демпферните маховици са необходимост. Пък аз си мислех, че на съботната среща сте си говорили позитивни работи, не дребнотемия :icon_thumbup: А Галант с 4000 н*м от коя година е? Той с маховик ли е или с марсомаховик (разбирай произведен на Марс) .П.П.Не съм бил на среща в събота...Твоите постове срещу Галант какво са дребнопостия ли?П.П. 2С този пост си за раздел "Бисери". :icon_clap: Направете един репортаж и за Мазда - наистина ще е много интересно, поне за мен де. А защо да е Форд, дизеловите двигатели на Мазда - форд ли са ? Форд са след края на 90-те. Компанията-майка има огромен пръст в това Мазда да си стане тотален Форд с друга емблема. Търпение, ще направя и на Мазда 6, ей долу е пред входа. Гледам и безаварийноста 7 години вече. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Хихи, смЕх в залата......мислех че тази тема ще потъне, но тя изплува със "страшна" сила........ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 януари 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 27 януари 2013 Хихи, смЕх в залата......мислех че тази тема ще потъне, но тя изплува със "страшна" сила........ :D Гаранция, че това ще стане най-четената тема.Очаквам и другите "черни" станции да се включат.Нещо нямаше матрЯл скоро за тях.Скука....:lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Съвременни наричам коли с над 150 нютона на литър, за които демпферните маховици са необходимост. По голяма глупост не бях чувал.......нютоните се вадят от конструктивните свойства на мотора, а не от маховика........... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Гаранция, че това ще стане най-четената тема.Очаквам и другите "черни" станции да се включат.Нещо нямаше матрЯл скоро за тях.Скука....:lol:Като гледам цифрите за части , все едно карам бензинов Белаз в Софийско.......... :lol: Ма как бе, дизела бил много икономичен,давал само 6/100........ :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 След като достатъчно четох за това колко лош бил Галант, пък и някой хора във форума не спряха да повтарят това в почти всеки свой пост, а също така и да издигат в култ невероятната - извънземна Honda Accord (повечето от които са виждали само на картичка или в списания), реших да запозная многоуважаемите колеги с този супер кар и неговите страни по обслужването. Колата я познавам от 30 метра, купена чисто нова. Като лично аз съм я карал доста километри по принуда. След това тя беше заменена, защото пушеше и трябваше да се смени.Историята: 168000 километра.До преди репортажа дадени 2800 лева за сервизно обслужване.Колата влиза във сервиз за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик (не че не тропаше, като нова).Цена в Бултрако с труда 10 хиляди лева без ДДС.След многократна профилактика на уникално сложните и не ефективни спирачни апарати Лукас, пълна подмяна на един с цена 780 лева без ДДС!Установява се и повреда в турбината + още нещо си не знам си там какво - цена 4800 лева Без ДДС. Всичко = 15580 лева без ДДС.Алтернативни източници на ремонт - в някой не оторизиран сервиз за половината сума.Крайна цена за за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик - 6300 лева.Рециклиране на турбина 1800 лева + спирачен апарат 160 лева = Всичко 8260 лева без ДДС. Цифрите са ти малко завишени, но пак са там някъде, ма то при това положение ,дали ще е 100 или 200 ,няма значение......караш съвременен дизел все пак......... :lol: :lol: Цената за смяна на съединител е около 3000-3500 лв. в зависимост от марката, за веригата е същото, от 1000 до 2000лв комплекта със смяната й, пак зависи от марката........и това горе долу на ВСЕКИ 150-180 000 км пробег,(дори не може да стигне 200к км)........пфууу, язък за икономията........ :D :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 (редакция) Пак ще си дойдем до добрия стар телепорт. Редактирано 27 януари 2013 от Ivo Lenkov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 януари 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 27 януари 2013 Пламене, не са завишени изобщо цените. В Хонда толкова искат за смяната.Колко пари излиза да смениш на тази Хонда при тебе съединител, ангренажна верига, маховик? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Всъщност не е срамно маховикът на една съвременна кола да струва повече от твоята собствена :icon_doh: За маздите ще направя и аз един репортаж със снимки :icon_bye:Срам и позор е .........тамън си врътнал 10к км и си спестил некой лев(тук оспорвам и тази терория, ама хайде да не издребняваме, щото видиш ли, цифрите показват друго.......10/100 нафта градско и 7.5-8/100 извънградско.......) от икономията, и ся току виж си ги дал за части......... :D от ръцете на петролната мафия в ръцете на производителите на резервни части, и кво излиза, пак на гол шкембак........ :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 По голяма глупост не бях чувал.......нютоните се вадят от конструктивните свойства на мотора, а не от маховика........... :icon_bye:Искаш да кажеш, по голяма глупост не си си превел, при грешното четене ..:icon_bye:Я кажи сега, къде точно го пише това, че нютоните се вадят от маховика, че аз 5 пъти го четох и все си пише, че маховика е просто необходимост .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Пламене, не са завишени изобщо цените. В Хонда толкова искат за смяната.Колко пари излиза да смениш на тази Хонда при тебе съединител, ангренажна верига, маховик?Колкото и да го умувам,колкото и съчуствие да имам към човечеца, пак толкова, съединител - 2.5-3к лв.............за верига, (то и на бензиновите коли които са с верига са пак там някъде, но има доста по евтини варианти при тях, за Мазда 6 1.8 мотора,оригиналде е към 1200 лв само частите, но има и алтернативи никак лоши за по 4-500лв..........) същото положение......Ама тук имаме и още неща, от сорта на гръмнала турбина, която издава багажа на около 200к км( тук е като маховика, колкото повече се "ръчка" печката, толкова по малко карат тия неща)......или пък дюзи,чиято цена на брой ще вгорчи вкуса и на доста богатите чичковци :D от цена 1200-1500 лв. на брой.......... :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Искаш да кажеш, по голяма глупост не си си превел, при грешното четене ..:icon_bye:Я кажи сега, къде точно го пише това, че нютоните се вадят от маховика, че аз 5 пъти го четох и все си пише, че маховика е просто необходимост ..Ами ти професоре кажи ми как без тоз маховик при тез нютони?Как ще остане коляновия вал читав.....? :D Щото аз 10 пъти го четох и си задавам тоз въпрос и не мога да вдяна нещо......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Колкото и да го умувам,колкото и съчуствие да имам към човечеца, пак толкова, съединител - 2.5-3к лв.............за верига, (то и на бензиновите коли които са с верига са пак там някъде, но има доста по евтини варианти при тях, за Мазда 6 1.8 мотора,оригиналде е към 1200 лв само частите, но има и алтернативи никак лоши за по 4-500лв..........) същото положение......Ама тук имаме и още неща, от сорта на гръмнала турбина, която издава багажа на около 200к км( тук е като маховика, колкото повече се "ръчка" печката, толкова по малко карат тия неща)......или пък дюзи,чиято цена на брой ще вгорчи вкуса и на доста богатите чичковци :D от цена 1200-1500 лв. на брой.......... :icon_doh:С тия цени скоро дизел няма да имам,а казват че вървял много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Ех, зимата няма да е скучна и бяла, ще кипи огИн пак :D. Решавам да се включа, но няма да се правя на разбирач, нито ще задавам глупави въпроси. По-скоро само ще чета, за да се науча и аз като вас (то и практика трябва де...) .Първо - да, тази тема ще стане доста четена, дали ще бие "онзи" рекорд, времето ще покаже Второ - ако искаме да бъдем обективни и изчерпателни, нека да задълбаем малко по-детайлно. Имам предвид - това, което аз научих от анализа на Хондата, е че доста важни елементи са немски, въпросът е "какво от това?", лошо ли е да са немски?... И тук отговорът трябва да е подплатен предимно с факти, конструктивни и технически недостатъци и т.н., а не коментари от вида "немското е боклук!"... Все пак разправяхме в онази тема, че в Япония "не знаели що е това дизел", а Европа изкуствено го налагала. Значи е логично Хонда да ползва немските достижения .Трето - нека има само "техн. обосновани коментари" (моля за врори път). Наскоро четох материал, писан от Dj-я през далечната... 2005/8 (не помня) за турбото - еми стана ми всичко ясно (т.е. нищо не ми стана ясно, но разбрах, че е нещо доста доста сложно ). Така, ако може пак подобен анализ за съвременния дизел... Евала. Знам, че изисква много време, но... при добро желание всичко е възможно. Знам, че и това, да разглобиш Хондата и да снимаш, изисква усилия, за което благодаря на админа . А точка 3 (настоящата) я казвам по повод на това, че демпферния маховик не прави нютони, а е необходимост при много нютони да присъства между двигателя и скоростите, за да предава въртящ момент без тресене (така мисля) - това което казва Роско. А не, че той правил нютоните :D (с молба да четем внимателно постовете).Четвърто - аз пък искам да пусна една също много интересна тема (относно дизела), но вече ме е страх... засега ще изчакам да достигнем кулминацията в тази тема и да охладим страстите Очакваме Маздата, а дотогава ще четем за Хондата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 С тия цени скоро дизел няма да имам,а казват че вървял много. :lol: :lol: :lol: Вървят бре, аз съм карал една такава......бегачка е да знаиш......... :lol: ма то всека таратайка с принудително пълнене бега, ако ще и на ракия да е........само поне нема да трака като трактор, щото на тез като запалиш и требе да стоиш на 1 км. разтояние да си чуеш думата........... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 По голяма глупост не бях чувал.......нютоните се вадят от конструктивните свойства на мотора, а не от маховика........... :icon_bye:Не можеш да четеш, или имаш някакви недостатъци? Демпферните маховици обират дизеловите вибрации, трябват и на коли с висок въртящ момент. Взами да четеш форума, преди да пишеш! Може малко за твоя газов самолет да ни кажеш :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Ех, зимата няма да е скучна и бяла, ще кипи огИн пак :D. Решавам да се включа, но няма да се правя на разбирач, нито ще задавам глупави въпроси. По-скоро само ще чета, за да се науча и аз като вас (то и практика трябва де...) .Първо - да, тази тема ще стане доста четена, дали ще бие "онзи" рекорд, времето ще покаже Второ - ако искаме да бъдем обективни и изчерпателни, нека да задълбаем малко по-детайлно. Имам предвид - това, което аз научих от анализа на Хондата, е че доста важни елементи са немски, въпросът е "какво от това?", лошо ли е да са немски?... И тук отговорът трябва да е подплатен предимно с факти, конструктивни и технически недостатъци и т.н., а не коментари от вида "немското е боклук!"... Все пак разправяхме в онази тема, че в Япония "не знаели що е това дизел", а Европа изкуствено го налагала. Значи е логично Хонда да ползва немските достижения .Трето - нека има само "техн. обосновани коментари" (моля за врори път). Наскоро четох материал, писан от Dj-я през далечната... 2005/8 (не помня) за турбото - еми стана ми всичко ясно (т.е. нищо не ми стана ясно, но разбрах, че е нещо доста доста сложно ). Така, ако може пак подобен анализ за съвременния дизел... Евала. Знам, че изисква много време, но... при добро желание всичко е възможно. Знам, че и това, да разглобиш Хондата и да снимаш, изисква усилия, за което благодаря на админа . А точка 3 (настоящата) я казвам по повод на това, че демпферния маховик не прави нютони, а е необходимост при много нютони да присъства между двигателя и скоростите, за да предава въртящ момент без тресене (така мисля) - това което казва Роско. А не, че той правил нютоните :D (с молба да четем внимателно постовете).Четвърто - аз пък искам да пусна една също много интересна тема (относно дизела), но вече ме е страх... засега ще изчакам да достигнем кулминацията в тази тема и да охладим страстите Очакваме Маздата, а дотогава ще четем за Хондата Архитекте,прав си и има риска да обидя още някого,за което предварително се извинявам........ще се опитам целенасочено,смислено да обясня всикчко в детайли без излишни"емоции" ,и снимков материал ще има.....но това по късно...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Не можеш да четеш, или имаш някакви недостатъци? Демпферните маховици обират дизеловите вибрации, трябват и на коли с висок въртящ момент. Ок, но това какво променя нещата???Нали е за смяна, пак удря в джоба на всеки заблудил се.....?? :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 януари 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 27 януари 2013 Нали ги видяхме страхотните демпферните маховици, които обират вибрациите. Представляват ето това: http://media.snimka.bg/s1/1660/029563744.jpg?r=0 Два съчленени диска с няколко пружинки вътре. И за това 1800 лева на 160 000 км + съединителя целия комплект отделно. Няма такова недоразумение, като "съвременния дизел". Иначе вибрациите при обикновените маховици се поемат от пружините на феродовия диск в предишните модели и всичко си беше идеално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Срам и позор е .........тамън си врътнал 10к км и си спестил некой лев(тук оспорвам и тази терория, ама хайде да не издребняваме, щото видиш ли, цифрите показват друго.......10/100 нафта градско и 7.5-8/100 извънградско.......) от икономията, и ся току виж си ги дал за части......... :D от ръцете на петролната мафия в ръцете на производителите на резервни части, и кво излиза, пак на гол шкембак........ :lol:Нещо на мен ли икаш да ми кажеш. Айде, 500 кинта на масата. :icon_thumbup: София Варна София. Двата вана, пълно:--пълно. Който мине пътя с по малко пари, прибира кешчето. Босът ще се вози при мен, за баланс :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.