Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Задълбочих връзката с Mitsubishi Motors :mitsu-smiley: . Outlander III е избраникът. След няколко-месечен задълбочен анализ на пазара, стигнах до извода, че това е един от най изгодните модели 4х4. Балкан стар направиха добра цена, а и втори нов автомобил купуваме от тях.

Та crossover-чето е черно, instyle+ е, с механична трансмисия. Навъртял съм му вече 1200км. На общ прочит е коренно различен като усещане от Аутлендър II.

При интерес мога да споделя и конкретни впечатления.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Давай де, сподели, на всички ще е интересно. :) Особено, ако тръгнеш да сравняваш с други марки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Давай де, сподели, на всички ще е интересно. :) Особено, ако тръгнеш да сравняваш с други марки.

 

На мен пък ми е интересно директно сравнение с Аутлендър 2 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък ми е интересно директно сравнение с Аутлендър 2 :)

 

+1

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идеята около която е направяна тая кола е икономичност.

-Има eko mode режим при който се намалява всички косвени енергии които се употребяват при каране, климатична инсталация, осветление....

-На таблото има дозина функции на дисплея, които ти показват колко икономично караш, кога да смениш предавка с цел икономия, като накрая получаваш награда зелени листенца.

-Двигателя е с ниска степен на компресия, по ниско ниво на шум и икономия

-Теглото е намалено с повече от 100 кг. (според мен голям успех)

-Дизайна е такъв заради по-ниско съпротивление (демек казват била по-оптекаема)

-Системата stop&go (за големи градове като София-уникално пести гориво, за по малки населени места е излишна, даже дразнеща)

Относно поведението на пътя ми прави впечатление, че се усеща доста по лека и повратна от стария модел, като най-голямата разлика е сърцето, мотора е еластичен и доста икономичен, а и тих. Аз определено не харесвам огромната турбо дупка на стария модел, и тук я има ама е доста по-добре. Другата разлика е 4х4 системата. При "4х4 eko" дърпа предната ос, но с тази разлика, че ако някоя гума загуби част от сцеплението веднага се задейства и задната ос.

От вътре определено е по-добре ориентирана според мен. Първо таблото и горната част от корите на вратите са меки, арматурното табло е врътнато към водача, циферблатите са с много стилна и мека подсветка, климата е двузонова и не е с врътки. Общо казано материалите са една идея по-приятни на допир.

Последния ред седалки са си напълно нормални седалки, като може да се возиш нормално ако си не голям човек.

Ксенона е невероятен, аз съм невероятно изненадан, до където ми стига периферното зрение всичко е бяло, а и малко след него.

Пали се с копче.......

Общо взето това са основните разлики със старя аутлендър.

 

П.П. като остана по-свободен ще опиша какво съм тествал преди да се спра окончателно на моя избор и какви впечятления натрупах.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво, със здраве да си я ползваш и много безаварийни км. :)

 

Благодаря за инфото, но искаме още :)

 

Как е возията, спрямо Аутлендър 2, някъде бях чел, че противно на очакваното е втърдена малко ... ?!?!? Като цяло обезшумено ли е купето по-добре, освен, че новото дизелово моторче не тиктака така отчетливо, както предишния? Позицията на седене на водача и самите седалки имат ли промяна? Имаш ли идея дали ползват awc или s-awc система за 4х4 ?!

 

Поздрави,

Коко

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Между другото мотора 2.2 дизел - японския е същия, като на последните аутлендъри 2, но с намалена мощност с цел икономичност. Аз предпочетох модела с 180-те коня.

Има и още няколко разлики спрямо предния модел:

- новия е много "по-красив" и "привлекателен", просто не е фотогеничен (уточнявам - не е мое мнение).

- задната врата е единична, но за сметка на това пък е електрическа и ако са ти заети ръцете е супер (само дето някой трябва да натисне копчето вместо теб), скьорчетата и бордистите да се оправят.

- другото май колегата го е казал като се замисля...

 

Като собственик на Аутлендър 2 - първия с VAG мотор, сега на Аутлендър 2 с :mitsu-smiley: мотор мога да кажа, че нещата вървят на все по-големи икономии въпреки, че си взех топ оборудване.

Много се издразних например, че са махнали "комфорт" функцията на страничните стъкла освен на шофьорската, в която функция е и защитата от защипване. Дори лампите на задните седалки, като са сгънати ги няма.... добре че резервна гума има още... шофьорската седалка скърца и има луфт (руските събратя са написали тема 33 страници по въпроса)... абе думи нямам.

 

Много успешни, безаварийни и изминати с удоволствие километри на колегата с Аутлендър 3-ката и дано да има повече като него да споделят мнения.

Успех! :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Задълбочих връзката с Mitsubishi Motors :mitsu-smiley: . Outlander III е избраникът. След няколко-месечен задълбочен анализ на пазара, стигнах до извода, че това е един от най изгодните модели 4х4. Балкан стар направиха добра цена, а и втори нов автомобил купуваме от тях.

Та crossover-чето е черно, instyle+ е, с механична трансмисия. Навъртял съм му вече 1200км. На общ прочит е коренно различен като усещане от Аутлендър II.

При интерес мога да споделя и конкретни впечатления.

 

Честито колега и безаварийно пътуване :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

В петъка минах първия преглед на 1500км. в Балкан стар. На тези километри разхода на гориво при 130 км/ч е 7.5л, а при 100км/ч е 6.1л. Струва ми се че разликата от 1.4л е твърде голяма за 20км/ч разлика. Надявам се след 5000ния км разхода да падне още.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В петъка минах първия преглед на 1500км. в Балкан стар. На тези километри разхода на гориво при 130 км/ч е 7.5л, а при 100км/ч е 6.1л. Струва ми се че разликата от 1.4л е твърде голяма за 20км/ч разлика. Надявам се след 5000ния км разхода да падне още.

Автоматик ли е или е ръчна кутията?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ръчка е.

Май много ти харчи, на колко км е? ако е до 20-30 к км ще е така, после би трябвало да падне малко .........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос относно навигацията...по специално как по-най лесен начин мога да си направя собствен маршрут? Имам в предвид че искам да ида от Пловдив до София, ама искам да мина през Пазарджик, после през Ихтиман, после през някакъв определен път...Как да ги вкарам тези междинни точки по най-лесен начин? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте искам да попитам кое е по-удачния вариант за автоматик за новия Аутлендър- 6-степенната автоматична скоростна кутия или безстепенната автоматична скоростна кутия CVT. По принцип съм фен да дизела поради по-ниския разход, но тук разликата е пренебрежимо малка, поне по документи :) затова бензина ми се трува добра идея, но не знам нищо за тази безстепенна кутия CVT. Ако някой има наблюдения относно поддръжка и динамика ще съм му благодарен ако ги сподели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте искам да попитам кое е по-удачния вариант за автоматик за новия Аутлендър- 6-степенната автоматична скоростна кутия или безстепенната автоматична скоростна кутия CVT. По принцип съм фен да дизела поради по-ниския разход, но тук разликата е пренебрежимо малка, поне по документи :) затова бензина ми се трува добра идея, но не знам нищо за тази безстепенна кутия CVT. Ако някой има наблюдения относно поддръжка и динамика ще съм му благодарен ако ги сподели.

Идеята ти е добра за бензина, тъй като разлика в количеството разход няма.........CVT кутиятата е добро решение, въпреки че вече сме ремонтирали такава на около 90 к км. пробег, но допускам че дефекта е дошъл от ненавременно обслужване на кутията ,т.е. масло и филтър и за това е довело до повреда в нея.....Според мен малсото трябва да се сменя на всеки 60к км пробег, а не както уж го пишат на 90 или 105к км..........разликата м/у ЦВТ и автоматика е ,че при ЦВТ не усещаш "превкл. на скоростите " защото там няма скорости, и другото е ,че разхода е по малък в градски условия ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...