Премини към съдържание

Дистанционно палене на автомобил - мнения и препоръки


Препоръчано мнение

Жалко че сега виждам темата иначе щях да се включа по рано. Та, противно на всичкото написано до сега бих казал че екстрата вече 1 година ми върши повече от прекрасна работа и нямам и грам оплаквания. Моята е малко по сложна защото си дойде с алармата и всичко. Ето клипче което бях сглобил и то се вижда как работи как пали и т.н. Обхвата е на километър при което имаш и обратна връзка, тоест мога да разбера дали е запалила, дали някой я е отворил, разбира се ако някой я отвори докато работи алармата автоматично гаси двигателя и ти продухва ушите със сирената :). Измилили са го като хората.

 

Сглобката - аз съм с галант 2.0 ръчна. Един сензор се слага на ръчната спирачка, ако тя не е дръпната няма да пали. Разбира се зимата ръчната не е хубаво да се дърпа, при което не я вдигам до край а колкото да ми светне лампичкта на таблото че е вдигната (което повярвайте ми не е никак много). Лятото се кефя на студено купе, зимата се кефя на топло купе :) единственото е че не съм направил и подгрявката на задното стъкло да се включва. Пак се отплеснах... та сглобката, разбира се самото устройство за палене не е достатъчно. Трябва и допълнително такова за имобилайзера. Таксиметровите щофьори се изхитряват относно него и си залеят оригиналния ключ точно до ключалката. Аз не се циганих и си купих устройството което имитира имобилайзера. В него разбира се се слага оригиналния ключ от колата и цялото устройство се скрива дълбоко в централната конзола. Докато някой успее да го набара ще мине бая време. Иначе разбира се някой ако тръгне да ми краде ужасно скъпия галант няма да има никакви проблеми, обаче алармата ще го побърка :) отделно че мога от нея да гася двигателя по всяко време ако ми е в радиус от 3 километра. Най-хубавото е че имам обратна връзка, тоест каквото се случи с колата аз го получавам на пейджърчето.

 

Относно монтажа мога да ти дам коориднати в София на МНОГО доверен електричар, с дългогодишен опит. Доста колеги са ме питали за контактите му и не са оставали недоволни.

 

Ето и клипче да се похваля пак с мойта мица ;)

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прилича ми на моя Blazzer таз аларма, дето още не съм я монтирал, дистанционното е същото :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За автоматик най-добре когато се спира под наклон да се направи следното: Бута се лоста на N като се държи педала на спирачката натиснат, дърпа се ръчната и се отпуска педала на спирачката като по този начин колата ще помръдне леко напред или назад, след това се връща лоста на позиция Р и гасите двигателя. По този начин не се създава никакво механично напрежение в скоростната кутия и при следващото преместване на лоста от Р на D например няма да има никакви шумове и трудности

Това е начина :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще споделиш ли модела на алармата?

 

Здрасти колега, не помня марката изхвърлих кутията, но я намерих същата в eBay

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш че тази аларма си има и дистанционно запалване ли ?

Ако е така това е добре защото си е направо 2в1 и направо пак ме накара да се замисля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да в самата аларма е всичко. Разбира се алармата е много по advanced от всички други на пазара защото има и програмируеми датчици както и ключове. Например мога ако си сложа правилното устройство да си отварям задния багажник с дистанционното, както и предния както и прозорците и т.н. но разбира се за всяко едно от тези удобства ти трябва допълнителен модул, иначе алармата си има каналите които само чакат да бъдат навързани. Между другото сетих се каква е марката - Carvox, поръчах я от щатите, на митницата платих има няма 30 лева мито.

 

Едно от най готините неща при тая аларма между другото е че от самото дистанционно си програмираш цялата аларма. Тоест ако примерно реша като се отвори вратата да ми светкат аварийките, си го правя от дистанционното. Общо имам 12 такива глезотийки в една книжка описани :). От дистанционното задавам колко време ще ми върти стартера примерно защото лятото му трябва малко обаче зимата трябва с 2 сек повече. Мога още да задавам дали алармата сама да се активира след като спра колата, изкарам ключа, отворя врата и затворя. Имам и една много готина екстра (turbo/short run), която реално спирам, активирам от дистанционното вадя ключа от колата, двигателя още работи, нагласям след колко време да се изгаси и той го прави, това го ползвам като трябва да свърша нещо бързо обаче не искам да гася. Пускам го излизам от колата, активирам алармата и заключвам и си ходя, като се върна тя още си бачка и просто давам един вид continue и си потеглям. Мога да задавам също и колата да се пали вечер на всеки 2,3,4 часа за да държи двигателя топъл. Това е при екстремни температури да не ти замине съвсем ;) и още куп такива глезотийки.

Редактирано от rafaelo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега и мен ме замисли! :) Само трябва да проуча във Варна как седи въпроса с монтажа! Някой колега знае ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ли да има визуален контакт с колата, за да хваща дистанционното? Не е ли малко рискова тази екстра във времена на криза?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно да има визуален контакт с колата. Аз примерно на 6-ти етаж у нас в моята стая (през няколко бетонни плочи) колата паркирана на две пресечки по надолу, без проблем си се свързам. Какво имаш предвид "рискова във времена на криза" ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам в предвид дистанционното да сработи, колата да запали и отивайки на мястото на което си я паркирал да не я откриеш :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма такава вероятност. Всяко палене си има времетраене. Той хубаво ще ти разбие колата ще влезе вътре и ще потегли обаче след 15 мин ще му изгасне двигателя и е до там, да не говорим че трябва да откючи волана преди това. Отделно че ако алармата засече отваряне на врата двигателя веднага гасне и се пуска сирената. Помислили са го спокойно... А и аз вече цяла година нон стоп си паля колата от нас :) никой не е тръгнал да ми я взима.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А след като веднъж е запален автомобила безключово ,като ключа за да се отключи волана,не завърта ли пак стартера докато работи колата?Интересно ми е как става самата процедура. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно правилно stevensgr. А по принцип автомобилите с дистанционно палене след като се отключат, се вкарва ключа, завърта се до втори контакт след което се натиска спирачката веднъж. Това подава сигнал на алармата че в колата вече има човек и може да изключи системата за да може човека да продължи само с ключа. Аз за сметка на това, не си добавих датчика на стоп педала, а реших като си влеза в колата, да дам на контакт и да натисна комбинацията за дистанционно палене от самото дистанционно. Това по принцп изключва двигателя, но тъй като вижда че ключа е вече даден на контакт, процедурата по работа на колата продължава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно правилно stevensgr. А по принцип автомобилите с дистанционно палене след като се отключат, се вкарва ключа, завърта се до втори контакт след което се натиска спирачката веднъж. Това подава сигнал на алармата че в колата вече има човек и може да изключи системата за да може човека да продължи само с ключа. Аз за сметка на това, не си добавих датчика на стоп педала, а реших като си влеза в колата, да дам на контакт и да натисна комбинацията за дистанционно палене от самото дистанционно. Това по принцп изключва двигателя, но тъй като вижда че ключа е вече даден на контакт, процедурата по работа на колата продължава.

 

Ако някоя сутрин гаджето ти реши да иде някъде с колата, ще трябва само един едночасов лекционен курс да и проведеш.:icon_thumbup: Всъщност на един истински фен не приляга да дава колата си на когото и да било, май. :icon_clap: А, щях да забравя, сигурно няма да може да проникне в колата заради несъответствието на пръстовия отпечатък на дръжката на вратата и ирисовото разпознаване в сенника на шофьорското място:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега.... моля ти се пръстовия отпечатък и ириса са технологии от миналото. В момента има други много по велики технологии като например като седнеш на седалката се проверява отпечатъка от задника ти както и газовете. По този начин се верифицира идентичноста на собственика и колата се стартира автоматично веднага след което следва дълъг репорт от снощното ядене и препоръки за закуска базирана на резултатите.

Редактирано от rafaelo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега.... моля ти се пръстовия отпечатък и ириса са технологии от миналото. В момента има други много по велики технологии като например като седнеш на седалката се проверява отпечатъка от задника ти както и газовете. По този начин се верифицира идентичноста на собственика и колата се стартира автоматично веднага след което следва дълъг репорт от снощното ядене и препоръки за закуска базирана на резултатите.

Е това е бъдещето :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Баща ми си инсталира такава екстра на Субару-то,борбата продължи около седмица,сега казва,че е доволен,сутрин излиза рано и колата го чака загрята,седалките подгрени,предно стъкло размразено,а бе кеф голям.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Аз от 5 години ползвам аларма с дистанционно палене и вграден пейджьр в дистанционното и сьм много доволен сьщо. Има доста голям обхват дистанционното. Новата ми такава аларма на последната ми кола има условия за кола с рьчни скорости които трябва да се изпьлнят за да запали дистанционно.

Значи докато работи колата се вади контактния ключ и се слиза от колата. След като се отвори и затвори вратата тя преценява че шофьора е вьн от колата и тогава гаси колата. Значи колата е работила след като е слезнал шофьора и не е била на скорост.

Може да се угаси принудително като след като се извади ключа от контакта се натисне спирачката. Тогава гасне колата но неможе да се запали дистанционно.

Има и някакьв модул който през телефона може да се командва колата за палене и гасене и даже да изпрати GPS кординати на точката в която се намира в момента. Но сьм стигал до там защото се ожених преди няколко месеца и вече няма пари за такива хубави неща:) хахах

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги,най-важното за дистанционното палене е колата да е автомат.Според мен кола на ръчна през имата не е добра идея.Да не говорим за кола оставена на 1 скорост и запалена дистанционно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...