rafaelo Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 Жалко че сега виждам темата иначе щях да се включа по рано. Та, противно на всичкото написано до сега бих казал че екстрата вече 1 година ми върши повече от прекрасна работа и нямам и грам оплаквания. Моята е малко по сложна защото си дойде с алармата и всичко. Ето клипче което бях сглобил и то се вижда как работи как пали и т.н. Обхвата е на километър при което имаш и обратна връзка, тоест мога да разбера дали е запалила, дали някой я е отворил, разбира се ако някой я отвори докато работи алармата автоматично гаси двигателя и ти продухва ушите със сирената . Измилили са го като хората. Сглобката - аз съм с галант 2.0 ръчна. Един сензор се слага на ръчната спирачка, ако тя не е дръпната няма да пали. Разбира се зимата ръчната не е хубаво да се дърпа, при което не я вдигам до край а колкото да ми светне лампичкта на таблото че е вдигната (което повярвайте ми не е никак много). Лятото се кефя на студено купе, зимата се кефя на топло купе единственото е че не съм направил и подгрявката на задното стъкло да се включва. Пак се отплеснах... та сглобката, разбира се самото устройство за палене не е достатъчно. Трябва и допълнително такова за имобилайзера. Таксиметровите щофьори се изхитряват относно него и си залеят оригиналния ключ точно до ключалката. Аз не се циганих и си купих устройството което имитира имобилайзера. В него разбира се се слага оригиналния ключ от колата и цялото устройство се скрива дълбоко в централната конзола. Докато някой успее да го набара ще мине бая време. Иначе разбира се някой ако тръгне да ми краде ужасно скъпия галант няма да има никакви проблеми, обаче алармата ще го побърка отделно че мога от нея да гася двигателя по всяко време ако ми е в радиус от 3 километра. Най-хубавото е че имам обратна връзка, тоест каквото се случи с колата аз го получавам на пейджърчето. Относно монтажа мога да ти дам коориднати в София на МНОГО доверен електричар, с дългогодишен опит. Доста колеги са ме питали за контактите му и не са оставали недоволни. Ето и клипче да се похваля пак с мойта мица ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 Ще споделиш ли модела на алармата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 Прилича ми на моя Blazzer таз аларма, дето още не съм я монтирал, дистанционното е същото :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 За автоматик най-добре когато се спира под наклон да се направи следното: Бута се лоста на N като се държи педала на спирачката натиснат, дърпа се ръчната и се отпуска педала на спирачката като по този начин колата ще помръдне леко напред или назад, след това се връща лоста на позиция Р и гасите двигателя. По този начин не се създава никакво механично напрежение в скоростната кутия и при следващото преместване на лоста от Р на D например няма да има никакви шумове и трудностиТова е начина :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 12 януари 2013 Сподели Публикувано 12 януари 2013 Ще споделиш ли модела на алармата? Здрасти колега, не помня марката изхвърлих кутията, но я намерих същата в eBay Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 12 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2013 Искаш да кажеш че тази аларма си има и дистанционно запалване ли ? Ако е така това е добре защото си е направо 2в1 и направо пак ме накара да се замисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 (редакция) Да в самата аларма е всичко. Разбира се алармата е много по advanced от всички други на пазара защото има и програмируеми датчици както и ключове. Например мога ако си сложа правилното устройство да си отварям задния багажник с дистанционното, както и предния както и прозорците и т.н. но разбира се за всяко едно от тези удобства ти трябва допълнителен модул, иначе алармата си има каналите които само чакат да бъдат навързани. Между другото сетих се каква е марката - Carvox, поръчах я от щатите, на митницата платих има няма 30 лева мито. Едно от най готините неща при тая аларма между другото е че от самото дистанционно си програмираш цялата аларма. Тоест ако примерно реша като се отвори вратата да ми светкат аварийките, си го правя от дистанционното. Общо имам 12 такива глезотийки в една книжка описани . От дистанционното задавам колко време ще ми върти стартера примерно защото лятото му трябва малко обаче зимата трябва с 2 сек повече. Мога още да задавам дали алармата сама да се активира след като спра колата, изкарам ключа, отворя врата и затворя. Имам и една много готина екстра (turbo/short run), която реално спирам, активирам от дистанционното вадя ключа от колата, двигателя още работи, нагласям след колко време да се изгаси и той го прави, това го ползвам като трябва да свърша нещо бързо обаче не искам да гася. Пускам го излизам от колата, активирам алармата и заключвам и си ходя, като се върна тя още си бачка и просто давам един вид continue и си потеглям. Мога да задавам също и колата да се пали вечер на всеки 2,3,4 часа за да държи двигателя топъл. Това е при екстремни температури да не ти замине съвсем ;) и още куп такива глезотийки. Редактирано 13 януари 2013 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Сега и мен ме замисли! Само трябва да проуча във Варна как седи въпроса с монтажа! Някой колега знае ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Трябва ли да има визуален контакт с колата, за да хваща дистанционното? Не е ли малко рискова тази екстра във времена на криза? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Не е нужно да има визуален контакт с колата. Аз примерно на 6-ти етаж у нас в моята стая (през няколко бетонни плочи) колата паркирана на две пресечки по надолу, без проблем си се свързам. Какво имаш предвид "рискова във времена на криза" ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavB Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Имам в предвид дистанционното да сработи, колата да запали и отивайки на мястото на което си я паркирал да не я откриеш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 13 януари 2013 Сподели Публикувано 13 януари 2013 Няма такава вероятност. Всяко палене си има времетраене. Той хубаво ще ти разбие колата ще влезе вътре и ще потегли обаче след 15 мин ще му изгасне двигателя и е до там, да не говорим че трябва да откючи волана преди това. Отделно че ако алармата засече отваряне на врата двигателя веднага гасне и се пуска сирената. Помислили са го спокойно... А и аз вече цяла година нон стоп си паля колата от нас никой не е тръгнал да ми я взима. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 14 януари 2013 Сподели Публикувано 14 януари 2013 Браво за клипчето и колата, the best . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 14 януари 2013 Сподели Публикувано 14 януари 2013 А след като веднъж е запален автомобила безключово ,като ключа за да се отключи волана,не завърта ли пак стартера докато работи колата?Интересно ми е как става самата процедура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 14 януари 2013 Сподели Публикувано 14 януари 2013 Позицията за отключване на волана е преди тази за контакт,така че няма проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 15 януари 2013 Сподели Публикувано 15 януари 2013 Абсолютно правилно stevensgr. А по принцип автомобилите с дистанционно палене след като се отключат, се вкарва ключа, завърта се до втори контакт след което се натиска спирачката веднъж. Това подава сигнал на алармата че в колата вече има човек и може да изключи системата за да може човека да продължи само с ключа. Аз за сметка на това, не си добавих датчика на стоп педала, а реших като си влеза в колата, да дам на контакт и да натисна комбинацията за дистанционно палене от самото дистанционно. Това по принцп изключва двигателя, но тъй като вижда че ключа е вече даден на контакт, процедурата по работа на колата продължава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 15 януари 2013 Сподели Публикувано 15 януари 2013 Абсолютно правилно stevensgr. А по принцип автомобилите с дистанционно палене след като се отключат, се вкарва ключа, завърта се до втори контакт след което се натиска спирачката веднъж. Това подава сигнал на алармата че в колата вече има човек и може да изключи системата за да може човека да продължи само с ключа. Аз за сметка на това, не си добавих датчика на стоп педала, а реших като си влеза в колата, да дам на контакт и да натисна комбинацията за дистанционно палене от самото дистанционно. Това по принцп изключва двигателя, но тъй като вижда че ключа е вече даден на контакт, процедурата по работа на колата продължава. Ако някоя сутрин гаджето ти реши да иде някъде с колата, ще трябва само един едночасов лекционен курс да и проведеш.:icon_thumbup: Всъщност на един истински фен не приляга да дава колата си на когото и да било, май. :icon_clap: А, щях да забравя, сигурно няма да може да проникне в колата заради несъответствието на пръстовия отпечатък на дръжката на вратата и ирисовото разпознаване в сенника на шофьорското място:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 15 януари 2013 Сподели Публикувано 15 януари 2013 (редакция) Колега.... моля ти се пръстовия отпечатък и ириса са технологии от миналото. В момента има други много по велики технологии като например като седнеш на седалката се проверява отпечатъка от задника ти както и газовете. По този начин се верифицира идентичноста на собственика и колата се стартира автоматично веднага след което следва дълъг репорт от снощното ядене и препоръки за закуска базирана на резултатите. Редактирано 15 януари 2013 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 17 януари 2013 Сподели Публикувано 17 януари 2013 Колега.... моля ти се пръстовия отпечатък и ириса са технологии от миналото. В момента има други много по велики технологии като например като седнеш на седалката се проверява отпечатъка от задника ти както и газовете. По този начин се верифицира идентичноста на собственика и колата се стартира автоматично веднага след което следва дълъг репорт от снощното ядене и препоръки за закуска базирана на резултатите.Е това е бъдещето :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian2012 Публикувано 23 януари 2013 Сподели Публикувано 23 януари 2013 (редакция) За автоматик е хубаво, но за ръчка, особено през зимата не е препоръчително.... Редактирано 24 януари 2013 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 25 януари 2013 Сподели Публикувано 25 януари 2013 (редакция) Баща ми си инсталира такава екстра на Субару-то,борбата продължи около седмица,сега казва,че е доволен,сутрин излиза рано и колата го чака загрята,седалките подгрени,предно стъкло размразено,а бе кеф голям. Редактирано 25 януари 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mom4i74 Публикувано 15 февруари 2013 Сподели Публикувано 15 февруари 2013 Аз от 5 години ползвам аларма с дистанционно палене и вграден пейджьр в дистанционното и сьм много доволен сьщо. Има доста голям обхват дистанционното. Новата ми такава аларма на последната ми кола има условия за кола с рьчни скорости които трябва да се изпьлнят за да запали дистанционно. Значи докато работи колата се вади контактния ключ и се слиза от колата. След като се отвори и затвори вратата тя преценява че шофьора е вьн от колата и тогава гаси колата. Значи колата е работила след като е слезнал шофьора и не е била на скорост.Може да се угаси принудително като след като се извади ключа от контакта се натисне спирачката. Тогава гасне колата но неможе да се запали дистанционно. Има и някакьв модул който през телефона може да се командва колата за палене и гасене и даже да изпрати GPS кординати на точката в която се намира в момента. Но сьм стигал до там защото се ожених преди няколко месеца и вече няма пари за такива хубави неща хахах Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerov Публикувано 6 април 2013 Сподели Публикувано 6 април 2013 Колеги,най-важното за дистанционното палене е колата да е автомат.Според мен кола на ръчна през имата не е добра идея.Да не говорим за кола оставена на 1 скорост и запалена дистанционно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.