nikovas Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 Здравейте колеги,от едно известно време се замислям за дали да си направя колата да се пали дистанционно .Реших да пусна една тема за да чуя и вашите мнения(предимства и недостатъци на тази екстра).А това е на дистанционното на което съм се спрял за сега - http://www.lesibg.com/index.php?main_page=product_info&cPath=&products_id=77#fragment-1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 Аз лично не съм запознат с тая глезотийка. Интересно какъв обхват има? Според мен за ръчна кутия не е много на далавера, ако палиш с това дистанционно, все трябва да оставяш на свободна скорост. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dachbissnes Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 Аз лично не съм запознат с тая глезотийка. Интересно какъв обхват има? Според мен за ръчна кутия не е много на далавера, ако палиш с това дистанционно, все трябва да оставяш на свободна скорост. :icon_hmm:Ми ако е на ръчна според мен няма да има проблем. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 (редакция) Последния път когато оставих колата на ръчна спирачка, влачих задна гума от Горубляне до включването към бул.Цариградско шосе, където сега е Експо центъра! Това бе през ІІ-рата половина на Декември 1995 година.От тогава такива глупости през Зимата не правя, а смисъла на тази екстра е точно през Зимата. Освен ако няма да я ползваш за банкови обири, а нямаш кадърен шофьор! :rolleyes: Не е ли по-добре да загряваш охладителната течност в двигателя? Редактирано 10 януари 2013 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 Добре де, как оставяш автоматика на паркинг, под наклон без ръчна? После ебаси ужасния звук се чува, като преместиш лоста???!!!Един път погрешка го направих и повече не искам и да си помислям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 Не ми се е случвало такова нещо. :icon_hmm: Обикновенно въртя волана напълно вдясно и подпирам гумата в бордюра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 Хубаво, ама като няма бордюр? Няма да търся камъни, зер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 :icon_hmm: Ами спирай :plane: напреко! :D А как ще решиш въпроса с чипа в ключа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 11 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2013 Наистина :icon_doh: :icon_hmm: ,за това не се бях замислил.Ами дали не я настройват нещо по чипа.Сега ще им пусна едно запитване. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 Наистина :icon_doh: :icon_hmm: ,за това не се бях замислил.Ами дали не я настройват нещо по чипа.Сега ще им пусна едно запитване.Отиваш при ключар, прави ти чип и го залепваш към контактната ключалката, така че да контактува и готово. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 Отиваш при ключар, прави ти чип и го залепваш към контактната ключалката, така че да контактува и готово. И после даже начинаещ крадец с фиба за коса,ще ти отвори и открадне колата,докато си я запалил да стопля в студената сутрин.Има си начин да се направи,да може да се тръгне само,ако след това е сложен ключа на таблото,без него да не може да се тръгва,ама мисля че това е за автоматиците главно. Печката е по-добрия вариант според мене,ама много мори акумулатора зимата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 (редакция) Няма ли ключ, неможеш да преместиш скоростния лост! Не върнеш ли лоста в положение Р, няма вадене на ключа!Не коментирам по-скъпите модели с безключовото палене. Редактирано 11 януари 2013 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 11 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2013 Няма ли ключ, неможеш да преместиш скоростния лост! Не върнеш ли лоста в положение Р, няма вадене на ключа!Не коментирам по-скъпите модели с безключовото палене.Е да но това се отнася за коли с автоматични скоростни кутии, а мен ме интересува как стоят работите при ръчните скоростни кутии,сутринта пуснах едно запитване до сайта им(за ключа с чип,оставяне на скорост и др.) и сега чакам отговор който ще споделя с вас Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 A по принцип дизеловият Галант бавно ли загрява? И нали уж е по-добре след, като е стартиран двигателя да се тръгва в движение с цел по-бързо загряване. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 Не прочетох всички мнение, може и някой да го е казал, но почти всички аларми с такава екстра, колата трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да е на ръчна, за да можеш да я запалиш, което поне зимата за мен го обезсмисля. НЕ БИХ СИ ОСТАВИЛ КОЛАТА ЗИМАТА НА РЪЧНА. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 Не прочетох всички мнение, може и някой да го е казал, но почти всички аларми с такава екстра, колата трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да е на ръчна, за да можеш да я запалиш, което поне зимата за мен го обезсмисля. НЕ БИХ СИ ОСТАВИЛ КОЛАТА ЗИМАТА НА РЪЧНА. Една печица на Вебасто втора употреба ще реши въпроса доста елегантно, ако разбира се, не се дадат едни 10 к евро за гараж.:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 (редакция) Колегата rafaelo си я е направил колата да пали дистанционно, мисля, че е с галант ръчка 2.0 :rulez: Редактирано 11 януари 2013 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 (редакция) Паленето не е проблем дори при -30!http://www.youtube.com/watch?v=cwHjfk7Fyi0&list=HL1357909242По скоро на някой меките части му измръзват! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Редактирано 11 януари 2013 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 Колегата rafaelo си я е направил колата да пали дистанционно, мисля, че е с галант ръчка 2.0 :rulez: Всъщност проблемът най-вече е в студения старт. Дали дистанционен или на място - все вредно за маторя при минус 20, 30 градуса.... Да, приемаме, че е значително по-удобно за човешкия задник, но за колата е все така кофти. Печицата е добра, защото стартът е при 80 градуса температура на охлаждащата течност и износването е значително по-малко, казват. Друг е въпросът, че температурата на маслото сигурно няма да е съвсем адекватна. Някъде четох, че се продаваха вебасто печлета втора употреба за някакви относително преглъщаеми пари. И няма драми с чипове, ръчни спирачки и прочее, а за заклетия фен е страшен кеф, че за колицата е полезно.:icon_thumbup: Моята сегашна кола има дизелова печка, ама е от типа, който не може да се управлява, работи автономно при външна температура под 7 градуса. При мен не се включва, защото в гаража е винаги над 10 градуса, но съм виждал как сработва 30 сек. след запалване и макар двигателят да е дизелов, след 2, 3 минути колата е загряла и парното духа съвсем топло. Разходът на печката е 0,9 л. час. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 И после даже начинаещ крадец с фиба за коса,ще ти отвори и открадне колата,докато си я запалил да стопля в студената сутрин.Има си начин да се направи,да може да се тръгне само,ако след това е сложен ключа на таблото,без него да не може да се тръгва,ама мисля че това е за автоматиците главно. Печката е по-добрия вариант според мене,ама много мори акумулатора зимата.Че то ако някой е решил да ти краде колата, повярвай ми нито имобилайзер, нито ако щеш жива охрана да има няма да и простят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 Че то ако някой е решил да ти краде колата, повярвай ми нито имобилайзер, нито ако щеш жива охрана да има няма да и простят.Че то галантите някой краде ли ги изобщо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 Паленето не е проблем дори при -30!http://www.youtube.com/watch?v=cwHjfk7Fyi0&list=HL1357909242По скоро на някой меките части му измръзват! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Ники,по същото време и аз го гледах същия клип,много ми беше полезен за да отворя вратата с копията :icon_clap:,но като се замисля,не разбрах как не е проблем паленето при -30 :icon_blush:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 11 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2013 Ето какъв отговор получих от фирмата : Модулът за дистанционно запалване сам по себе си не решава въпросът симобилайзера. Решение на този въпрос може да Ви предложи техникът който щемонтира устройството. Аз съм от хората който не харесват да им човъркат колата докато е ОК и поради тази причина и скромния отговор който получих (зададох 4 въпроса ,а получих отговор на един ), смятам за сега да го отложа във времето Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 Много разумно решение! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 11 януари 2013 Сподели Публикувано 11 януари 2013 (редакция) По-добре без дистанционно палене, за какво му е на някой да си пали колата от разстояние без да погледне таблото какво свети и какво не, ами ако има нещо механично повредено и светне сигнална лампа а двигателя продължи да работи без масло или без вода например за 5-10 минути дали ще му стане по-добре?! А до колкото за ръчната ако жилата не са мокрени обилно и спирачките като цяло са сухи от студа проблем няма, но ако са намокрени добре и после пренощува на -15 малиии. За автоматик най-добре когато се спира под наклон да се направи следното: Бута се лоста на N като се държи педала на спирачката натиснат, дърпа се ръчната и се отпуска педала на спирачката като по този начин колата ще помръдне леко напред или назад, след това се връща лоста на позиция Р и гасите двигателя. По този начин не се създава никакво механично напрежение в скоростната кутия и при следващото преместване на лоста от Р на D например няма да има никакви шумове и трудности, звучи много дълго и широко , но е много лесно и като се повтори няколко пъти после става и навик даже. Поздрави :mitsu-smiley: Редактирано 11 януари 2013 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.