Премини към съдържание

Дистанционно палене на автомобил - мнения и препоръки


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,от едно известно време се замислям за дали да си направя колата да се пали дистанционно .Реших да пусна една тема за да чуя и вашите мнения(предимства и недостатъци на тази екстра).А това е на дистанционното на което съм се спрял за сега - http://www.lesibg.com/index.php?main_page=product_info&cPath=&products_id=77#fragment-1

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не съм запознат с тая глезотийка. Интересно какъв обхват има? Според мен за ръчна кутия не е много на далавера, ако палиш с това дистанционно, все трябва да оставяш на свободна скорост. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично не съм запознат с тая глезотийка. Интересно какъв обхват има? Според мен за ръчна кутия не е много на далавера, ако палиш с това дистанционно, все трябва да оставяш на свободна скорост. :icon_hmm:

Ми ако е на ръчна според мен няма да има проблем. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Последния път когато оставих колата на ръчна спирачка, влачих задна гума от Горубляне до включването към бул.Цариградско шосе, където сега е Експо центъра! Това бе през ІІ-рата половина на Декември 1995 година.

От тогава такива глупости през Зимата не правя, а смисъла на тази екстра е точно през Зимата. Освен ако няма да я ползваш за банкови обири, а нямаш кадърен шофьор! :rolleyes:

 

Не е ли по-добре да загряваш охладителната течност в двигателя?

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, как оставяш автоматика на паркинг, под наклон без ръчна? После ебаси ужасния звук се чува, като преместиш лоста???!!!Един път погрешка го направих и повече не искам и да си помислям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се е случвало такова нещо. :icon_hmm:

Обикновенно въртя волана напълно вдясно и подпирам гумата в бордюра.:yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_hmm: Ами спирай :plane: напреко! :D

А как ще решиш въпроса с чипа в ключа?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина :icon_doh: :icon_hmm: ,за това не се бях замислил.Ами дали не я настройват нещо по чипа.Сега ще им пусна едно запитване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина :icon_doh: :icon_hmm: ,за това не се бях замислил.Ами дали не я настройват нещо по чипа.Сега ще им пусна едно запитване.

Отиваш при ключар, прави ти чип и го залепваш към контактната ключалката, така че да контактува и готово.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш при ключар, прави ти чип и го залепваш към контактната ключалката, така че да контактува и готово.

 

И после даже начинаещ крадец с фиба за коса,ще ти отвори и открадне колата,докато си я запалил да стопля в студената сутрин.Има си начин да се направи,да може да се тръгне само,ако след това е сложен ключа на таблото,без него да не може да се тръгва,ама мисля че това е за автоматиците главно. Печката е по-добрия вариант според мене,ама много мори акумулатора зимата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли ключ, неможеш да преместиш скоростния лост! Не върнеш ли лоста в положение Р, няма вадене на ключа!

Не коментирам по-скъпите модели с безключовото палене.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли ключ, неможеш да преместиш скоростния лост! Не върнеш ли лоста в положение Р, няма вадене на ключа!

Не коментирам по-скъпите модели с безключовото палене.

Е да но това се отнася за коли с автоматични скоростни кутии, а мен ме интересува как стоят работите при ръчните скоростни кутии,сутринта пуснах едно запитване до сайта им(за ключа с чип,оставяне на скорост и др.) и сега чакам отговор който ще споделя с вас

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A по принцип дизеловият Галант бавно ли загрява? И нали уж е по-добре след, като е стартиран двигателя да се тръгва в движение с цел по-бързо загряване. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не прочетох всички мнение, може и някой да го е казал, но почти всички аларми с такава екстра, колата трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да е на ръчна, за да можеш да я запалиш, което поне зимата за мен го обезсмисля. НЕ БИХ СИ ОСТАВИЛ КОЛАТА ЗИМАТА НА РЪЧНА.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не прочетох всички мнение, може и някой да го е казал, но почти всички аларми с такава екстра, колата трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да е на ръчна, за да можеш да я запалиш, което поне зимата за мен го обезсмисля. НЕ БИХ СИ ОСТАВИЛ КОЛАТА ЗИМАТА НА РЪЧНА.

 

Една печица на Вебасто втора употреба ще реши въпроса доста елегантно, ако разбира се, не се дадат едни 10 к евро за гараж.:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата rafaelo си я е направил колата да пали дистанционно, мисля, че е с галант ръчка 2.0 :rulez:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Паленето не е проблем дори при -30!

http://www.youtube.com/watch?v=cwHjfk7Fyi0&list=HL1357909242

По скоро на някой меките части му измръзват! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата rafaelo си я е направил колата да пали дистанционно, мисля, че е с галант ръчка 2.0 :rulez:

 

Всъщност проблемът най-вече е в студения старт. Дали дистанционен или на място - все вредно за маторя при минус 20, 30 градуса.... Да, приемаме, че е значително по-удобно за човешкия задник, но за колата е все така кофти. Печицата е добра, защото стартът е при 80 градуса температура на охлаждащата течност и износването е значително по-малко, казват. Друг е въпросът, че температурата на маслото сигурно няма да е съвсем адекватна. Някъде четох, че се продаваха вебасто печлета втора употреба за някакви относително преглъщаеми пари. И няма драми с чипове, ръчни спирачки и прочее, а за заклетия фен е страшен кеф, че за колицата е полезно.:icon_thumbup:

Моята сегашна кола има дизелова печка, ама е от типа, който не може да се управлява, работи автономно при външна температура под 7 градуса. При мен не се включва, защото в гаража е винаги над 10 градуса, но съм виждал как сработва 30 сек. след запалване и макар двигателят да е дизелов, след 2, 3 минути колата е загряла и парното духа съвсем топло. Разходът на печката е 0,9 л. час.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И после даже начинаещ крадец с фиба за коса,ще ти отвори и открадне колата,докато си я запалил да стопля в студената сутрин.Има си начин да се направи,да може да се тръгне само,ако след това е сложен ключа на таблото,без него да не може да се тръгва,ама мисля че това е за автоматиците главно. Печката е по-добрия вариант според мене,ама много мори акумулатора зимата.

Че то ако някой е решил да ти краде колата, повярвай ми нито имобилайзер, нито ако щеш жива охрана да има няма да и простят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че то ако някой е решил да ти краде колата, повярвай ми нито имобилайзер, нито ако щеш жива охрана да има няма да и простят.

Че то галантите някой краде ли ги изобщо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Паленето не е проблем дори при -30!

http://www.youtube.com/watch?v=cwHjfk7Fyi0&list=HL1357909242

По скоро на някой меките части му измръзват! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

 

Ники,по същото време и аз го гледах същия клип,много ми беше полезен за да отворя вратата с копията :icon_clap:,но като се замисля,не разбрах как не е проблем паленето при -30 :icon_blush:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето какъв отговор получих от фирмата :

Модулът за дистанционно запалване сам по себе си не решава въпросът с

имобилайзера. Решение на този въпрос може да Ви предложи техникът който ще

монтира устройството.

Аз съм от хората който не харесват да им човъркат колата докато е ОК и поради тази причина и скромния отговор който получих (зададох 4 въпроса ,а получих отговор на един ), смятам за сега да го отложа във времето

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много разумно решение! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-добре без дистанционно палене, за какво му е на някой да си пали колата от разстояние без да погледне таблото какво свети и какво не, ами ако има нещо механично повредено и светне сигнална лампа а двигателя продължи да работи без масло или без вода например за 5-10 минути дали ще му стане по-добре?! А до колкото за ръчната ако жилата не са мокрени обилно и спирачките като цяло са сухи от студа проблем няма, но ако са намокрени добре и после пренощува на -15 малиии. За автоматик най-добре когато се спира под наклон да се направи следното: Бута се лоста на N като се държи педала на спирачката натиснат, дърпа се ръчната и се отпуска педала на спирачката като по този начин колата ще помръдне леко напред или назад, след това се връща лоста на позиция Р и гасите двигателя. По този начин не се създава никакво механично напрежение в скоростната кутия и при следващото преместване на лоста от Р на D например няма да има никакви шумове и трудности, звучи много дълго и широко , но е много лесно и като се повтори няколко пъти после става и навик даже.

Поздрави :mitsu-smiley:

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...