Премини към съдържание

Проблем с Каризмата - счупен съединител


shoshoto

Препоръчано мнение

Здравейте на всички, понеже не съм много вещ в автомобилите, имам Каризма 1,8 GDI, 1998 година, но вчера съединителя даде фира .. Докато баща ми караше колата, съединителя просто отказа и не можахме да сменим нито една предавка :( Педалът не е потънал надолу, това означава ли, че трябва да се смени целия съединител или някоя отделна част се е прецакала ? Ако може да ми дадете и съвет къде мога да намеря читав сервиз, където да погледнат колата :) Много благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаше ли признаци преди това или изведнъж стана?щото на мойта предната преди да се издъни разбрах,че ще става беля...А и колата си вървеше,но не повече с 20км\ч...

Според мен може нещо друго да е...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като се натиска педала,потъва ли лесно?На моята има хидравличен цилиндър и той се беше развалил/гумичката на цилиндърчето се беше пробила/и не отделяше.Не знам на 1.8ГДИ дали е същото управление.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На моята Каризма 1.8 гди 98г.два пъти имах подобен проблем и всеки път беше въпросният хидравличен цилиндър.Той е на скоростната кутия отпред към предницата.Виж го дали по него има течност или дали се е издуло гуменото му уплатнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре сутринта ще проверя дали това може да е проблемът, благодаря :) Всъщност се оказа, че педала си е потънал надолу ...

 

п.п Досега май не е имало някакви индикации, стана изведнъж и много неочаквано за мен :(

Редактирано от shoshoto
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре сутринта ще проверя дали това може да е проблемът, благодаря :) Всъщност се оказа, че педала си е потънал надолу ...

 

п.п Досега май не е имало някакви индикации, стана изведнъж и много неочаквано за мен :(

Изпуснала ти е помпата на съединителя и ти е изтекла спир. течност, .......лесно се оправя,просто се подменят с нови ремонтни комплекти и си в "джаза"........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..лесно се оправя,просто се подменят с нови ремонтни комплекти и си в "джаза"........

В джаза си ако няма шупли по стената на цилиндърчето и причината е само в гумичките ..:)

Ако има язви, започва един рокендрол :D с търсене на помпа на приемлива цена ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, при мен този ремонтен комплект издържа точно 1 година и пак изпусна.Казаха ми че не ми е добра спирачната течност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, при мен този ремонтен комплект издържа точно 1 година и пак изпусна.Казаха ми че не ми е добра спирачната течност.

Или ремонтния комплект е бил турски...или и двете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В джаза си ако няма шупли по стената на цилиндърчето и причината е само в гумичките ..:)

Ако има язви, започва един рокендрол :D с търсене на помпа на приемлива цена ..

.........и за това си има решение.........така че ще заложа на джаз....... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или ремонтния комплект е бил турски...или и двете.

...по скоро да е китайски менте ,отколкото турски, освен това много зависи и какво е състоянието на съединителя ви, ако трудно се натиска, това зсначи че помпите ще искарат по малко време от нормалното...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря за отзивчивостта :) Оказа се, че помпата е за смяна и ще се размина с по-малко разходи, от колкото очаквах :) Благодаря на всички още веднъж :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте!

За да не отварям нова тема реших да пиша тук.

Та тръгвам си от работа, сядам в колата, паля и като натиснах съединителя ми стана странно, че е много мек и не можах да включа на скорост. След няколко напомпвания на педала нещата се получиха и лека полека се добрах до вкъщи. Отворих капака да видя какво се случва и видях, че течността в казанчето е под минимума и е много гъста. Като напомпя педала гумения маншон който е до съединителя става доста твърд и като го стисна и започва да хвърля яко масло. Та от темите които изчетох разбрах, че това е долната помпа на съединителя и че най вероятно са износени уплътненията. И следователно ще трябва да си купя комплект за ремонт. Ще съм благодарен ако някой колега ми каже парт номера на този комплект, за да мога да го потърся по магазините(велико Търнов).

 

VIN: XMCLNDA2AWF054821

 

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега с точен парт номер не мога да помогна :) но в този сайт може да го издириш http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/mi2.mycat може да ти е полезен и занапред на теб и на други колеги, който търсят части.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те, преди около 3 години и аз имах тоя проблем. На връщане от Пловдив от веднъж педал потъна, оказа се помпа на съединителя прибрах се на 4 скорос универсална :). На другия ден на майстор и цялото удоволствие с подмяна на гумените уплътнения в помпата и труда ми излезе 25 лева. Така че, ако са само гумените уплътнения не е скъп ремонта. Споделям само за информация :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, при мен този ремонтен комплект издържа точно 1 година и пак изпусна.Казаха ми че не ми е добра спирачната течност.

 

При мен Пламен го прави преди ... 6 години.

А колата не се спира. :icon_clap:

 

Явно има и ментета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен Пламен го прави преди ... 6 години.

А колата не се спира. :icon_clap:

 

Явно има и ментета.

........брех, той пак е издържал доста........ :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, при мен този ремонтен комплект издържа точно 1 година и пак изпусна.Казаха ми че не ми е добра спирачната течност.

Възможно е да е от спирачната течност, ако майсторът е икономисал. Един колега от форума бра бая ядове с калпава течност и сам си прави помпата на Галанта на път... Но неговата издържа няколко дена само, а ти си изкарал цяла година :):):)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема беше в долната помпа. Гумичката беше се скъсала и всичкото масло се събираше в маншона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...