shoshoto Публикувано 8 януари 2013 Сподели Публикувано 8 януари 2013 Здравейте на всички, понеже не съм много вещ в автомобилите, имам Каризма 1,8 GDI, 1998 година, но вчера съединителя даде фира .. Докато баща ми караше колата, съединителя просто отказа и не можахме да сменим нито една предавка :( Педалът не е потънал надолу, това означава ли, че трябва да се смени целия съединител или някоя отделна част се е прецакала ? Ако може да ми дадете и съвет къде мога да намеря читав сервиз, където да погледнат колата Много благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 8 януари 2013 Сподели Публикувано 8 януари 2013 Имаше ли признаци преди това или изведнъж стана?щото на мойта предната преди да се издъни разбрах,че ще става беля...А и колата си вървеше,но не повече с 20км\ч...Според мен може нещо друго да е... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 8 януари 2013 Сподели Публикувано 8 януари 2013 Като се натиска педала,потъва ли лесно?На моята има хидравличен цилиндър и той се беше развалил/гумичката на цилиндърчето се беше пробила/и не отделяше.Не знам на 1.8ГДИ дали е същото управление. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilen.m Публикувано 8 януари 2013 Сподели Публикувано 8 януари 2013 На моята Каризма 1.8 гди 98г.два пъти имах подобен проблем и всеки път беше въпросният хидравличен цилиндър.Той е на скоростната кутия отпред към предницата.Виж го дали по него има течност или дали се е издуло гуменото му уплатнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shoshoto Публикувано 8 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2013 (редакция) Утре сутринта ще проверя дали това може да е проблемът, благодаря Всъщност се оказа, че педала си е потънал надолу ... п.п Досега май не е имало някакви индикации, стана изведнъж и много неочаквано за мен :( Редактирано 8 януари 2013 от shoshoto Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 януари 2013 Сподели Публикувано 9 януари 2013 Утре сутринта ще проверя дали това може да е проблемът, благодаря Всъщност се оказа, че педала си е потънал надолу ... п.п Досега май не е имало някакви индикации, стана изведнъж и много неочаквано за мен :(Изпуснала ти е помпата на съединителя и ти е изтекла спир. течност, .......лесно се оправя,просто се подменят с нови ремонтни комплекти и си в "джаза"........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 януари 2013 Сподели Публикувано 9 януари 2013 ..лесно се оправя,просто се подменят с нови ремонтни комплекти и си в "джаза"........В джаза си ако няма шупли по стената на цилиндърчето и причината е само в гумичките ..Ако има язви, започва един рокендрол :D с търсене на помпа на приемлива цена .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilen.m Публикувано 9 януари 2013 Сподели Публикувано 9 януари 2013 Колеги, при мен този ремонтен комплект издържа точно 1 година и пак изпусна.Казаха ми че не ми е добра спирачната течност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 9 януари 2013 Сподели Публикувано 9 януари 2013 Колеги, при мен този ремонтен комплект издържа точно 1 година и пак изпусна.Казаха ми че не ми е добра спирачната течност.Или ремонтния комплект е бил турски...или и двете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 януари 2013 Сподели Публикувано 9 януари 2013 В джаза си ако няма шупли по стената на цилиндърчето и причината е само в гумичките ..Ако има язви, започва един рокендрол :D с търсене на помпа на приемлива цена ...........и за това си има решение.........така че ще заложа на джаз....... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 януари 2013 Сподели Публикувано 9 януари 2013 Или ремонтния комплект е бил турски...или и двете....по скоро да е китайски менте ,отколкото турски, освен това много зависи и какво е състоянието на съединителя ви, ако трудно се натиска, това зсначи че помпите ще искарат по малко време от нормалното........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilen.m Публикувано 10 януари 2013 Сподели Публикувано 10 януари 2013 Благодаря колега.Явно при мен проблема е в съединителя за да се получава толкова често. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shoshoto Публикувано 11 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2013 Много ви благодаря за отзивчивостта Оказа се, че помпата е за смяна и ще се размина с по-малко разходи, от колкото очаквах Благодаря на всички още веднъж Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
No_FeaR Публикувано 28 февруари 2013 Сподели Публикувано 28 февруари 2013 Здравейте!За да не отварям нова тема реших да пиша тук.Та тръгвам си от работа, сядам в колата, паля и като натиснах съединителя ми стана странно, че е много мек и не можах да включа на скорост. След няколко напомпвания на педала нещата се получиха и лека полека се добрах до вкъщи. Отворих капака да видя какво се случва и видях, че течността в казанчето е под минимума и е много гъста. Като напомпя педала гумения маншон който е до съединителя става доста твърд и като го стисна и започва да хвърля яко масло. Та от темите които изчетох разбрах, че това е долната помпа на съединителя и че най вероятно са износени уплътненията. И следователно ще трябва да си купя комплект за ремонт. Ще съм благодарен ако някой колега ми каже парт номера на този комплект, за да мога да го потърся по магазините(велико Търнов). VIN: XMCLNDA2AWF054821 Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilen.m Публикувано 28 февруари 2013 Сподели Публикувано 28 февруари 2013 Имаш ЛС. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 28 февруари 2013 Сподели Публикувано 28 февруари 2013 Здравей колега с точен парт номер не мога да помогна но в този сайт може да го издириш http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/mi2.mycat може да ти е полезен и занапред на теб и на други колеги, който търсят части. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KorteZ Публикувано 1 март 2013 Сподели Публикувано 1 март 2013 Здравей те, преди около 3 години и аз имах тоя проблем. На връщане от Пловдив от веднъж педал потъна, оказа се помпа на съединителя прибрах се на 4 скорос универсална . На другия ден на майстор и цялото удоволствие с подмяна на гумените уплътнения в помпата и труда ми излезе 25 лева. Така че, ако са само гумените уплътнения не е скъп ремонта. Споделям само за информация Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 7 март 2013 Сподели Публикувано 7 март 2013 Колеги, при мен този ремонтен комплект издържа точно 1 година и пак изпусна.Казаха ми че не ми е добра спирачната течност. При мен Пламен го прави преди ... 6 години.А колата не се спира. :icon_clap: Явно има и ментета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 март 2013 Сподели Публикувано 7 март 2013 При мен Пламен го прави преди ... 6 години.А колата не се спира. :icon_clap: Явно има и ментета.........брех, той пак е издържал доста........ :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
No_FeaR Публикувано 7 март 2013 Сподели Публикувано 7 март 2013 Отстраних проблема с помоща на svilen.m , за което му изказвам благодарности. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go_go Публикувано 7 март 2013 Сподели Публикувано 7 март 2013 Отстраних проблема с помоща на svilen.m , за което му изказвам благодарности.А какъв беше проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 7 март 2013 Сподели Публикувано 7 март 2013 Колеги, при мен този ремонтен комплект издържа точно 1 година и пак изпусна.Казаха ми че не ми е добра спирачната течност.Възможно е да е от спирачната течност, ако майсторът е икономисал. Един колега от форума бра бая ядове с калпава течност и сам си прави помпата на Галанта на път... Но неговата издържа няколко дена само, а ти си изкарал цяла година :) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
No_FeaR Публикувано 8 март 2013 Сподели Публикувано 8 март 2013 Проблема беше в долната помпа. Гумичката беше се скъсала и всичкото масло се събираше в маншона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.