Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Мицубиши Каризма - гасне


ivanov1166

Препоръчано мнение

Здравейте, нов съм във форума и се радвам, че се регистрирах тук, а главната причина да се регистрирам е carisma-та, която си купих скоро. Та значи колата ми харесва много, само ме дразни това, че когато я карам гасне понякога, оборотите падат почти до нула и после вдигат до нормалното или направо гасне понякога, иначе си върви добре ама е малко гадно това, че гасне така.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като я гледахме в автокъщата не искаше да пали щот и беше слаб акумулатора и не държеше много ток и ми дадоха друг от един Сеат Леон.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Коя година производство е автомобила, и колко км е минала след тези испълнения с акумулатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колата е 2000г. ,купих я преди 10 дена, като пробвахме да я запалим не можа щот нямаше достатъчно ток. Даже не завъртя, момчето от автокъщата дръпна неговата кола и подаде ток на carisma-та и я запалихме за да я пробваме, покарахме я около 3-4км и се върнахме в автокъщата и я изгасихме, защото се навихме да я купим(харесахме я), а нямаше бензин викам си поне да я закарам да зареда да има малко. Та изгасихме я ама веднага след това я опитахме дали ще запали поне да взема друг акумулатор, ако тоя не става и както казах пробвахме, но не запали и тогава тоя от автокъщата каза на колегата си да иде да даде акумулатора от един Seat Leon щот е хубав, от тогава е сменен акумулатора и повече не са пипани нито акумулатор нито са вадени клеми. По колата съм сменил само масло, маслен филтър и въздушен, сега се замислям да си купя спрей за почистване на дебитомера и другото там дросел ли е, стъпков мотор ли е, ще вида какво и къде се намира, просто искам да я изчистя профилактично.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Milen_z прочетох доста добри неща още преди да се бях регистрирал, видях че на много места има мнения и на други от форума, на които директно им се дава съвет да тръгват към Пловдив, но аз реших да опитам като пусна тема и пробвам да се справя сам без да хода до Пловдив. Защото може да е нещо дребно и така, по принцип преди време ме хвана мерака за мотори и сега ми е като хоби да се цапам с тях и най-важното е, че си ги оправям и работят добре а сега с коли се почвам

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво имаш предвид, като казваш че са махали акумулатора :rolleyes:

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

GDI е с електрически управляема дроселова клапа. Абсолютно всеки път след откачане на акумулатора се прави процедура по програмиране (адаптация) на тази дроселова клапа. Процедурата е следната:

1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1мин. и я закачаш обратно.

2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта

3. изчаква се на махнат контакт 10-15сек. при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе цъкване от реле

4. Веднага след като се чуе цъкването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа и се пали без газ

5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите (познава се по леката промяна на оборотите)

6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко за да може двигателя да мине през всички режими.

Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота. И това е процедурата. Пак повтарям трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора.

 

P.S. Забравих да добавя, това се прави на всяко GDI. Не само на 2,4 Ако не се направи са възможни аномалии и нестабилен празен ход, гаснене по светофари и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ооооооо това е страшен отговор, даде ми големи надежди, само трябва да ида да опитам, ако не се сдържа може след малко да изляза вънка, нищо че е скапано времето, ако не ще е утре сутринта...

 

Благодаря на всички, които се притекоха на помощ :drinks: :icon_dance: :icon_thumbup:

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички, колата вече много по-добре, работи както трябва, направих процедурата, която е задължителна след откачане на клемите на акумулатора, която ми показахте и сега е 6... и Весели празници на всички :drinks:

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Същото нещо - при откачването на акумулатора, важи ли за 1.6 1999 г., 90к.с. мотора ?

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

същото нещо при откачването на акумулатора важи ли за 1.6 90к.с. мотора ? 1999г.

 

Колега, за 1.8 МПИ четох и я правих. Би трябвало да е същата на 1.6 и 1.8 МПИ, не знам. Някой по компетентен да каже дали е еднаква процедурата...

Ефекта беше голям..

:icon_thumbup:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Не знам точно, аз разбирам от това което пише, че е за GDI, при мене си има ефект, като имах проблем ми казаха как става тук в темата и всичко е ок. (Горе профила-ivanov1166 е моя стария профил, който нещо стана и не можех да вляза и съм с нов)

 

- TASSO: Бате, вземи ползвай от време на време някоя главна буква.. -

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Колеги при мен проблема е подобен, но гасне когато е в движение и освободя от скорост. Иначе тихите обороти малко играят (не от вчера), но в движение никога не съм имал проблем. А сега като е загряала и освободя от скорост веднага изгасва....

Ще пробвам процедурата с акумулатора и ще видия какво ще стане....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми нищо няма да стане, ще стане по-зле... Ако се зачетете това е процедура за адаптация на дроселовата клапа, ако е електрическа. А вашата е с жило на газта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми нищо няма да стане, ще стане по-зле... Ако се зачетете това е процедура за адаптация на дроселовата клапа, ако е електрическа. А вашата е с жило на газта.

 

 

Дайте съвет какво може да се направи при това положение...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте,колеги.При мен стана нещо подобно като при колегата по горе.След откачване на "-"клемата на акумулатора(замерваха ми го за заверка на гаранцията)покарах километър и стана "шоуто".На свободна гасне,на скорост прекъсва адски много докато не угасна и до там.После няма палене(да си кажа,паленето от известно време ми е проблем от първия път рядко се случва да запаля)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

На моята 1.8 GLX бензин имам такъв проблем от много време. Когато е на място, на свободна скорост оборотите играят почти до минимум и повечето пъти гасне. Възможно ли е това да е някакъв проблем с тоците или да дава някаква грешка, и ако направя една диагностика дали ще се намери проблема? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.И моята Каризма ГДИ газнеше,но след като спрях да зареждам в ОМВ проблема се оправи.Преди това ходих на диагностика,но от там ми казаха,че този модел се самодиагностицирал,но обезателно трябва да сменя свещите ако не съм,и акумулатора да ми е читав.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Моята е с ел.дросел затова сам си правя адаптацията, а ти ако си с жило може би се адаптира сам дросела. Може да си почистите дроселите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...