ivanov1166 Публикувано 17 декември 2012 Сподели Публикувано 17 декември 2012 (редакция) Здравейте, нов съм във форума и се радвам, че се регистрирах тук, а главната причина да се регистрирам е carisma-та, която си купих скоро. Та значи колата ми харесва много, само ме дразни това, че когато я карам гасне понякога, оборотите падат почти до нула и после вдигат до нормалното или направо гасне понякога, иначе си върви добре ама е малко гадно това, че гасне така. Редактирано 17 декември 2012 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 17 декември 2012 Сподели Публикувано 17 декември 2012 Поемай към Пловдив. Там е спасението ти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 17 декември 2012 Сподели Публикувано 17 декември 2012 Май са ти махали акумолатора..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanov1166 Публикувано 17 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2012 (редакция) Като я гледахме в автокъщата не искаше да пали щот и беше слаб акумулатора и не държеше много ток и ми дадоха друг от един Сеат Леон. Редактирано 6 юни 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 17 декември 2012 Сподели Публикувано 17 декември 2012 Коя година производство е автомобила, и колко км е минала след тези испълнения с акумулатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanov1166 Публикувано 18 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2012 (редакция) Ами колата е 2000г. ,купих я преди 10 дена, като пробвахме да я запалим не можа щот нямаше достатъчно ток. Даже не завъртя, момчето от автокъщата дръпна неговата кола и подаде ток на carisma-та и я запалихме за да я пробваме, покарахме я около 3-4км и се върнахме в автокъщата и я изгасихме, защото се навихме да я купим(харесахме я), а нямаше бензин викам си поне да я закарам да зареда да има малко. Та изгасихме я ама веднага след това я опитахме дали ще запали поне да взема друг акумулатор, ако тоя не става и както казах пробвахме, но не запали и тогава тоя от автокъщата каза на колегата си да иде да даде акумулатора от един Seat Leon щот е хубав, от тогава е сменен акумулатора и повече не са пипани нито акумулатор нито са вадени клеми. По колата съм сменил само масло, маслен филтър и въздушен, сега се замислям да си купя спрей за почистване на дебитомера и другото там дросел ли е, стъпков мотор ли е, ще вида какво и къде се намира, просто искам да я изчистя профилактично. Редактирано 6 юни 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanov1166 Публикувано 18 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2012 (редакция) За Milen_z прочетох доста добри неща още преди да се бях регистрирал, видях че на много места има мнения и на други от форума, на които директно им се дава съвет да тръгват към Пловдив, но аз реших да опитам като пусна тема и пробвам да се справя сам без да хода до Пловдив. Защото може да е нещо дребно и така, по принцип преди време ме хвана мерака за мотори и сега ми е като хоби да се цапам с тях и най-важното е, че си ги оправям и работят добре а сега с коли се почвам Редактирано 6 юни 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanov1166 Публикувано 18 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2012 (редакция) Какво имаш предвид, като казваш че са махали акумулатора :rolleyes: Редактирано 6 юни 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CecoVas Публикувано 18 декември 2012 Сподели Публикувано 18 декември 2012 GDI е с електрически управляема дроселова клапа. Абсолютно всеки път след откачане на акумулатора се прави процедура по програмиране (адаптация) на тази дроселова клапа. Процедурата е следната:1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1мин. и я закачаш обратно.2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта3. изчаква се на махнат контакт 10-15сек. при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе цъкване от реле4. Веднага след като се чуе цъкването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа и се пали без газ5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите (познава се по леката промяна на оборотите)6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко за да може двигателя да мине през всички режими.Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота. И това е процедурата. Пак повтарям трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора. P.S. Забравих да добавя, това се прави на всяко GDI. Не само на 2,4 Ако не се направи са възможни аномалии и нестабилен празен ход, гаснене по светофари и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanov1166 Публикувано 18 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2012 (редакция) Ооооооо това е страшен отговор, даде ми големи надежди, само трябва да ида да опитам, ако не се сдържа може след малко да изляза вънка, нищо че е скапано времето, ако не ще е утре сутринта... Благодаря на всички, които се притекоха на помощ :drinks: :icon_dance: :icon_thumbup: Редактирано 6 юни 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanov1166 Публикувано 25 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 25 декември 2012 (редакция) Благодаря на всички, колата вече много по-добре, работи както трябва, направих процедурата, която е задължителна след откачане на клемите на акумулатора, която ми показахте и сега е 6... и Весели празници на всички :drinks: Редактирано 6 юни 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora_mz Публикувано 13 април 2013 Сподели Публикувано 13 април 2013 (редакция) Същото нещо - при откачването на акумулатора, важи ли за 1.6 1999 г., 90к.с. мотора ? Редактирано 14 април 2013 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 13 април 2013 Сподели Публикувано 13 април 2013 (редакция) същото нещо при откачването на акумулатора важи ли за 1.6 90к.с. мотора ? 1999г. Колега, за 1.8 МПИ четох и я правих. Би трябвало да е същата на 1.6 и 1.8 МПИ, не знам. Някой по компетентен да каже дали е еднаква процедурата...Ефекта беше голям.. :icon_thumbup: Редактирано 14 април 2013 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 6 юни 2013 Сподели Публикувано 6 юни 2013 (редакция) Не знам точно, аз разбирам от това което пише, че е за GDI, при мене си има ефект, като имах проблем ми казаха как става тук в темата и всичко е ок. (Горе профила-ivanov1166 е моя стария профил, който нещо стана и не можех да вляза и съм с нов) - TASSO: Бате, вземи ползвай от време на време някоя главна буква.. - Редактирано 6 юни 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitak117 Публикувано 13 април 2014 Сподели Публикувано 13 април 2014 Колеги при мен проблема е подобен, но гасне когато е в движение и освободя от скорост. Иначе тихите обороти малко играят (не от вчера), но в движение никога не съм имал проблем. А сега като е загряала и освободя от скорост веднага изгасва....Ще пробвам процедурата с акумулатора и ще видия какво ще стане.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 13 април 2014 Сподели Публикувано 13 април 2014 Ми нищо няма да стане, ще стане по-зле... Ако се зачетете това е процедура за адаптация на дроселовата клапа, ако е електрическа. А вашата е с жило на газта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitak117 Публикувано 13 април 2014 Сподели Публикувано 13 април 2014 Ми нищо няма да стане, ще стане по-зле... Ако се зачетете това е процедура за адаптация на дроселовата клапа, ако е електрическа. А вашата е с жило на газта. Дайте съвет какво може да се направи при това положение... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N.Todorov Публикувано 14 Май 2014 Сподели Публикувано 14 Май 2014 Здравейте,колеги.При мен стана нещо подобно като при колегата по горе.След откачване на "-"клемата на акумулатора(замерваха ми го за заверка на гаранцията)покарах километър и стана "шоуто".На свободна гасне,на скорост прекъсва адски много докато не угасна и до там.После няма палене(да си кажа,паленето от известно време ми е проблем от първия път рядко се случва да запаля) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bojo Публикувано 30 Май 2014 Сподели Публикувано 30 Май 2014 На моята 1.8 GLX бензин имам такъв проблем от много време. Когато е на място, на свободна скорост оборотите играят почти до минимум и повечето пъти гасне. Възможно ли е това да е някакъв проблем с тоците или да дава някаква грешка, и ако направя една диагностика дали ще се намери проблема? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Агелов Димитър Публикувано 7 юни 2014 Сподели Публикувано 7 юни 2014 Здравейте.И моята Каризма ГДИ газнеше,но след като спрях да зареждам в ОМВ проблема се оправи.Преди това ходих на диагностика,но от там ми казаха,че този модел се самодиагностицирал,но обезателно трябва да сменя свещите ако не съм,и акумулатора да ми е читав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 18 септември 2014 Сподели Публикувано 18 септември 2014 Моята е с ел.дросел затова сам си правя адаптацията, а ти ако си с жило може би се адаптира сам дросела. Може да си почистите дроселите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.