Премини към съдържание

Галанта не пали?


MelkoR

Препоръчано мнение

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/spam.gifЕла у правата вяра чедо,хе хе http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/spamer.gif

Колега не сън източил нафтата предния ден като запали и се пооправи , купих добавка за нафта castrol уж най-добрата сипах от нея за 15 литра и заредих още , карах 10 км гасих я след час пак я карах палеше само като види че отивам към нея http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif обаче тая сутрин същия сценарии пали след 4-5 сек. въртене и леко леко губи обороти и гасне , а филтъра е на 1 месец , добре че майстора е на 2 метра от колата и в понеделник ще му я оставям , искам да пали и да няма проблеми колко струва толко http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif и той се съмнява че замръзва някъде , днес ако беше запалила газ за осветление щях да сипвам така ми препоръча друг дизелджия с мазда , ама майстора ще каже кво що , мерси за препоръките все пак , пролетта живот и здраве ще я сменям за бензинка , отказвам се от дизела http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За дизел който я чуе как работи пита бензин ли е , много е тиха работи перфектно дори не се чува тракане , лошото е че предишния собственик каза че нищо не е пипал понея не е имал проблеми никога та сигурно сега при мен ще почват подменки леки ремонти :) разбира се няма да я сменя за бензин просто съм и сърдит :)

мисля да взема на жената бензинка втек :) . Japan power 4ever :rulez: :icon_rock: :mitsu-smiley: Поздрави !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте!!! Галанта ми не пали, изгасих го работещ и в добра кондиция и 2 дни по-късно решавам да го запаля но без резултатно, заредих и акумулатора но като тръгне да върви забива все едно двигателя затяга, възможно ли е да е прехвърлил зъб защото като го дръпнах запали и тракаше като трактор и не работеше добре а е V6 и го изгасих на момента. Моля помагайте...:(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моя неще да пали , от ония дни зе та запали карах го 2-3 дни , сега пак неще идва майстор каза че е възможно сондата да се е затиснала, случайно запали работи 1 минута макс и губи обороти и огасна , а вече неще и да пали , зареждам акумолатора изхарчвам му тока и пак на ново сега съм с 2 и само ги редувам , незнам кво да си мисла вече , майстора му е студено да сваля сонди глупости и незнам :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Догодина си вземете Галант 2.0 ТД.

Няма проблеми с паленето.

Айде весело посрещане на празниците и като се затопли ще ги запалите :wine:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Случайно става въпрос точно за 2.0ТД :icon_bye: , който въпреки че е 95-ти набор, е същият като твоя.

 

А на другия колега - нека ти проверят ремъка дали е на белег щом е тракал като трактор.

Ако е на белези драскай тука да го мислим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Случайно става въпрос точно за 2.0ТД :icon_bye: , който въпреки че е 95-ти набор, е същият като твоя.

 

.

 

Значи нещо са го "поразили".

Горивния филтър сменил ли е, помпата да не смуче въздух отнякъде???

Филтъра може вчера да го е сменил и днес да се е затиснал. Аз карам с моя втора година, но гаранция няма.

На служебните бусове миналата зима в големите студове ги сменявахме през ден.

П.П. Предполагам, че подгревните свещи са ги проверили.

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Догодина си вземете Галант 2.0 ТД.

 

Много са хубави тези коли :icon_thumbup: ама имат един голям недостатък, не могат да работят със замръзнала нафта ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много са хубави тези коли :icon_thumbup: ама имат един голям недостатък, не могат да работят със замръзнала нафта ..:D

 

Вярно е! :icon_clap:

Ма то май нито една друга не може.

Интересно, на мен и при -26 не ми замръзна и си вървеше.

От време на време и сипвах /и сипвам/ по малко двутактово масълце резмесено с гаса за горене, но не съм прекалявал. По-скоро за по-мека и тиха работа на двигателя и помпата.

Има ефект и като чели минавам 10 км. повече с 20 лв. нафта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Краско филтъра не съм го сменил , ама е от месец сигурно пак ще го сменям , за помпата незнам :) , казаха ми че сондата може да се е затиснала, защото палеше работи малко и гасне не му достига гориво , сега вече и не пали да минат празниците и ще и обърна повече внимание , и аз сипвах castrol tda и газ за осветление , карах я 2-3 дни и сега нема палене , незнам въздушния филтър играе ли няква роля :) Весели празници и Честита Коледа

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Краско филтъра не съм го сменил , ама е от месец сигурно пак ще го сменям ,

 

Като го свалиш то ще си проличи дали се е задънил с парафин или други боклуци и дали е за смяна.

Изобщо трябва си се подхване "изместо". Филтър, въздух да не смуче, проходимост от резервоара до филтъра, надуй с нещо от филтъра към резервоара. Като се убедиш, че с горивото всичко е наред, тогава ще се мисли по-нататък.

На мен зимата единия бус "Пежо Боксер" ми правеше тези номера. В гаража запали, подгрее го шофьора и като тръгне към автогарата на линия по пътя угасне. Механиците първо се вгледаха в една "плочка" отстрани на двигателя през която минава нафтата да се подгрява. Смучело оттам въздух. Изолирахме я. След това филтъра се задръстваше буквално за минути с парафин /макар, че при зимната нафта не би трябвало, зареждаме от бензиностанция/. Изолирахме и филтъра и няколко дни карахме в големите студове без филтър. Директно от резервоара към помпата.

Що не пробваш с една тубичка и маркуче да подадеш директно на помпата нафта, да видим какво ще стане?

 

П.П. Аз за разните добавки нямам добро мнение щото на бензиновия Галант сипвах една за чистене на инжекцията и тя "вдигна" всички боклуци и ми се затиснаха дюзите.

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги имам нужда от помощ , колата ми си пали , но от време на време въртя ключа и само цък и така 2-3 пъти после си пали , дали четките или четкодържателя са за смяна ?? (клемите на акумолатора не са)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или четките са заминали или шалтера на стартера е нагорял и за това само цька и непрехварля тока кьм четките . И в двата случая ще се сваля стартера. Незнам дали ако е шалтер има вьзможност да се разглби и почистят нагорелите контакти. По запознатите колеги ще споделят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се замръзнала нафта , сега с добавката се надявам да не замръзва и дано само това да е било . Поздрави !!!

 

Колеги ще споделя нещо за замрьзване на нафтата. От 10 години ползвам един метод който ме научиха стари профисионални шофьори. На 100 л нафта се слага 50-100 грама спирачна течност и забравяш че някога може да замрьзне нафтата. Хем става по мазна и подобрява смазването на дюзите ,хем промива нагара хем по никакьв начин няма как да замрьзне нафтата. И при минус 25 градуса не сьм имал ядове. Дали ще се вьзползвате си е ваш избор . Аз сьм доволен от тая система.

Редактирано от mom4i74
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ще споделя нещо за замрьзване на нафтата. От 10 години ползвам един метод който ме научиха стари профисионални шофьори. На 100 л нафта се слага 50-100 грама спирачна течност и забравяш че някога може да замрьзне нафтата. Хем става по мазна и подобрява смазването на дюзите ,хем промива нагара хем по никакьв начин няма как да замрьзне нафтата. И при минус 25 градуса не сьм имал ядове. Дали ще се вьзползвате си е ваш избор . Аз сьм доволен от тая система.

 

Хм, това е интересна идея за първи път я чувам:icon_clap:. Ако не забравя ще я пробвам и дано да има студ поне ден два да мога да я тествам в реално време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, това е интересна идея за първи път я чувам:icon_clap:. Ако не забравя ще я пробвам и дано да има студ поне ден два да мога да я тествам в реално време.

Дано студа да е само по Варна викам аз :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм, това е интересна идея за първи път я чувам:icon_clap:. Ако не забравя ще я пробвам и дано да има студ поне ден два да мога да я тествам в реално време.

Във фризера има студ колкото искаш, защо трябва заради теб и ние да студуваме 2 дни ..:lol:

Пък и метода е изпитан и действа, най много да откриеш, че нафтата наистина не замръзва при опита ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...