stevensgr Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/spam.gifЕла у правата вяра чедо,хе хе http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/spamer.gifКолега не сън източил нафтата предния ден като запали и се пооправи , купих добавка за нафта castrol уж най-добрата сипах от нея за 15 литра и заредих още , карах 10 км гасих я след час пак я карах палеше само като види че отивам към нея http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif обаче тая сутрин същия сценарии пали след 4-5 сек. въртене и леко леко губи обороти и гасне , а филтъра е на 1 месец , добре че майстора е на 2 метра от колата и в понеделник ще му я оставям , искам да пали и да няма проблеми колко струва толко http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif и той се съмнява че замръзва някъде , днес ако беше запалила газ за осветление щях да сипвам така ми препоръча друг дизелджия с мазда , ама майстора ще каже кво що , мерси за препоръките все пак , пролетта живот и здраве ще я сменям за бензинка , отказвам се от дизела http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 16 декември 2012 Сподели Публикувано 16 декември 2012 За дизел който я чуе как работи пита бензин ли е , много е тиха работи перфектно дори не се чува тракане , лошото е че предишния собственик каза че нищо не е пипал понея не е имал проблеми никога та сигурно сега при мен ще почват подменки леки ремонти разбира се няма да я сменя за бензин просто съм и сърдит мисля да взема на жената бензинка втек . Japan power 4ever :rulez: :icon_rock: :mitsu-smiley: Поздрави ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Valchanov Публикувано 23 декември 2012 Сподели Публикувано 23 декември 2012 Колеги помагайте!!! Галанта ми не пали, изгасих го работещ и в добра кондиция и 2 дни по-късно решавам да го запаля но без резултатно, заредих и акумулатора но като тръгне да върви забива все едно двигателя затяга, възможно ли е да е прехвърлил зъб защото като го дръпнах запали и тракаше като трактор и не работеше добре а е V6 и го изгасих на момента. Моля помагайте...:( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 24 декември 2012 Сподели Публикувано 24 декември 2012 И моя неще да пали , от ония дни зе та запали карах го 2-3 дни , сега пак неще идва майстор каза че е възможно сондата да се е затиснала, случайно запали работи 1 минута макс и губи обороти и огасна , а вече неще и да пали , зареждам акумолатора изхарчвам му тока и пак на ново сега съм с 2 и само ги редувам , незнам кво да си мисла вече , майстора му е студено да сваля сонди глупости и незнам :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 24 декември 2012 Сподели Публикувано 24 декември 2012 Догодина си вземете Галант 2.0 ТД.Няма проблеми с паленето.Айде весело посрещане на празниците и като се затопли ще ги запалите :wine: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 декември 2012 Сподели Публикувано 24 декември 2012 Случайно става въпрос точно за 2.0ТД :icon_bye: , който въпреки че е 95-ти набор, е същият като твоя. А на другия колега - нека ти проверят ремъка дали е на белег щом е тракал като трактор.Ако е на белези драскай тука да го мислим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 24 декември 2012 Сподели Публикувано 24 декември 2012 (редакция) Случайно става въпрос точно за 2.0ТД :icon_bye: , който въпреки че е 95-ти набор, е същият като твоя. . Значи нещо са го "поразили".Горивния филтър сменил ли е, помпата да не смуче въздух отнякъде???Филтъра може вчера да го е сменил и днес да се е затиснал. Аз карам с моя втора година, но гаранция няма.На служебните бусове миналата зима в големите студове ги сменявахме през ден.П.П. Предполагам, че подгревните свещи са ги проверили. Редактирано 24 декември 2012 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 декември 2012 Сподели Публикувано 24 декември 2012 Догодина си вземете Галант 2.0 ТД. Много са хубави тези коли :icon_thumbup: ама имат един голям недостатък, не могат да работят със замръзнала нафта ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 24 декември 2012 Сподели Публикувано 24 декември 2012 Много са хубави тези коли :icon_thumbup: ама имат един голям недостатък, не могат да работят със замръзнала нафта ..:D Вярно е! :icon_clap: Ма то май нито една друга не може.Интересно, на мен и при -26 не ми замръзна и си вървеше.От време на време и сипвах /и сипвам/ по малко двутактово масълце резмесено с гаса за горене, но не съм прекалявал. По-скоро за по-мека и тиха работа на двигателя и помпата.Има ефект и като чели минавам 10 км. повече с 20 лв. нафта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 25 декември 2012 Сподели Публикувано 25 декември 2012 Краско филтъра не съм го сменил , ама е от месец сигурно пак ще го сменям , за помпата незнам , казаха ми че сондата може да се е затиснала, защото палеше работи малко и гасне не му достига гориво , сега вече и не пали да минат празниците и ще и обърна повече внимание , и аз сипвах castrol tda и газ за осветление , карах я 2-3 дни и сега нема палене , незнам въздушния филтър играе ли няква роля Весели празници и Честита Коледа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 25 декември 2012 Сподели Публикувано 25 декември 2012 (редакция) Краско филтъра не съм го сменил , ама е от месец сигурно пак ще го сменям , Като го свалиш то ще си проличи дали се е задънил с парафин или други боклуци и дали е за смяна.Изобщо трябва си се подхване "изместо". Филтър, въздух да не смуче, проходимост от резервоара до филтъра, надуй с нещо от филтъра към резервоара. Като се убедиш, че с горивото всичко е наред, тогава ще се мисли по-нататък.На мен зимата единия бус "Пежо Боксер" ми правеше тези номера. В гаража запали, подгрее го шофьора и като тръгне към автогарата на линия по пътя угасне. Механиците първо се вгледаха в една "плочка" отстрани на двигателя през която минава нафтата да се подгрява. Смучело оттам въздух. Изолирахме я. След това филтъра се задръстваше буквално за минути с парафин /макар, че при зимната нафта не би трябвало, зареждаме от бензиностанция/. Изолирахме и филтъра и няколко дни карахме в големите студове без филтър. Директно от резервоара към помпата.Що не пробваш с една тубичка и маркуче да подадеш директно на помпата нафта, да видим какво ще стане? П.П. Аз за разните добавки нямам добро мнение щото на бензиновия Галант сипвах една за чистене на инжекцията и тя "вдигна" всички боклуци и ми се затиснаха дюзите. Редактирано 25 декември 2012 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 20 февруари 2013 Сподели Публикувано 20 февруари 2013 Колеги имам нужда от помощ , колата ми си пали , но от време на време въртя ключа и само цък и така 2-3 пъти после си пали , дали четките или четкодържателя са за смяна ?? (клемите на акумолатора не са) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mom4i74 Публикувано 20 февруари 2013 Сподели Публикувано 20 февруари 2013 Или четките са заминали или шалтера на стартера е нагорял и за това само цька и непрехварля тока кьм четките . И в двата случая ще се сваля стартера. Незнам дали ако е шалтер има вьзможност да се разглби и почистят нагорелите контакти. По запознатите колеги ще споделят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mom4i74 Публикувано 20 февруари 2013 Сподели Публикувано 20 февруари 2013 (редакция) Оказа се замръзнала нафта , сега с добавката се надявам да не замръзва и дано само това да е било . Поздрави !!! Колеги ще споделя нещо за замрьзване на нафтата. От 10 години ползвам един метод който ме научиха стари профисионални шофьори. На 100 л нафта се слага 50-100 грама спирачна течност и забравяш че някога може да замрьзне нафтата. Хем става по мазна и подобрява смазването на дюзите ,хем промива нагара хем по никакьв начин няма как да замрьзне нафтата. И при минус 25 градуса не сьм имал ядове. Дали ще се вьзползвате си е ваш избор . Аз сьм доволен от тая система. Редактирано 20 февруари 2013 от mom4i74 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 20 февруари 2013 Сподели Публикувано 20 февруари 2013 Колеги ще споделя нещо за замрьзване на нафтата. От 10 години ползвам един метод който ме научиха стари профисионални шофьори. На 100 л нафта се слага 50-100 грама спирачна течност и забравяш че някога може да замрьзне нафтата. Хем става по мазна и подобрява смазването на дюзите ,хем промива нагара хем по никакьв начин няма как да замрьзне нафтата. И при минус 25 градуса не сьм имал ядове. Дали ще се вьзползвате си е ваш избор . Аз сьм доволен от тая система. Хм, това е интересна идея за първи път я чувам:icon_clap:. Ако не забравя ще я пробвам и дано да има студ поне ден два да мога да я тествам в реално време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 февруари 2013 Сподели Публикувано 21 февруари 2013 Хм, това е интересна идея за първи път я чувам:icon_clap:. Ако не забравя ще я пробвам и дано да има студ поне ден два да мога да я тествам в реално време.Дано студа да е само по Варна викам аз :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 февруари 2013 Сподели Публикувано 21 февруари 2013 Хм, това е интересна идея за първи път я чувам:icon_clap:. Ако не забравя ще я пробвам и дано да има студ поне ден два да мога да я тествам в реално време.Във фризера има студ колкото искаш, защо трябва заради теб и ние да студуваме 2 дни ..:lol:Пък и метода е изпитан и действа, най много да откриеш, че нафтата наистина не замръзва при опита .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.