oncho1 Публикувано 9 ноември 2012 Публикувано 9 ноември 2012 (редакция) Здравейте Колеги, Карам си първата и любима кола Mitsubishi Colt 1.3 12V - 1995 год.!!! Подържам си я като писано яйце, но тя ме оставя а аз НЕ!! Имам следния проблем, преди година имах проблем с комутатора, колата прекъсваше много и гаснеше когато загрее, поливам с вода и се оправя докато стигна до сервиза, смених комутатора и всичко си се оправи!!! Колата е с АГУ, преди време се появи същия проблем и реших да сменя почти всичко по запалителната част, свещи, кабели, палец, дистрибуторна капачка + ремонт на двигателя сигменти лагери влошки гарнитури и т.н. + Нов комутатор от Spectromatic, всичко както трябва Колата след тези ремонти си тръгна, карам я вече месец и започна отново с проблемите!!! Когато загрее директно изгасва без прекъсване без нищо, след което не мога да я запаля отново - тегля я на въже, тук пробвах с охлаждане отново с Вода върху делкото /изпитания начин, който не е вариант/, но не ПОМАГА, следователно мисля че проблема не е от КОМУТАТОРА и ситуацията се повтаря 2 пъти, колата съм я оставил в БОКСА пред на с. Колеги, Моля, ако някой от Вас е имал подобни проблеми да коментира по темата. Благодаря Ви!!! Редактирано 9 ноември 2012 от Емил Димитров Редактирано заглавие Цитат
vladimirov Публикувано 9 ноември 2012 Публикувано 9 ноември 2012 (редакция) И от къде знаеш, че проблема не е същия? Свети ли ти чека? Пробвай се да ѝ прочетеш грешката, ако светва. Може и някой датчик да отказва в този случай. Трябва да се види дали има ток до инжекторите и "искра" на свещите в най-общия случай. Това с водата ми изглежда крайно противопоказно. Намери най-добре що-годе читав майстор и се опитай да постигнеш условията, при които изгасва, докато си при него. Може и нещо по газовата, което прекъсва бензиновата система да поражда тоталния отказ. И напиши от къде си, ако искаш да ти помогнат. Ако си от Варна, мисля че има лек проблем с майсторите, но колегите ще те упътят при кой да отидеш. Редактирано 9 ноември 2012 от vladimirov Цитат
lancer4x4 Публикувано 9 ноември 2012 Публикувано 9 ноември 2012 Колега за първи път чувам за кола, която като и намокриш делкото да е панацея за какъвто и да е проблем :o :blink: Цитат
Емил Димитров Публикувано 9 ноември 2012 Публикувано 9 ноември 2012 Ончо, колата и на ГАЗ и на бензин ли го прави проблема? Цитат
oncho1 Публикувано 9 ноември 2012 Автор Публикувано 9 ноември 2012 Ончо, колата и на ГАЗ и на бензин ли го прави проблема?Здрасти Емо,И на ГАЗ и на Бензин една и съща работа Като изгасне няма палене докато не изстине двигателя... Цитат
oncho1 Публикувано 12 ноември 2012 Автор Публикувано 12 ноември 2012 Здравейте Колеги! Оказа се, че новият Комутатор закупен от Spectromatic, е дефектен и понеже моята кола се кара на "ГАЗ" няма как да се признае гаранцията му, след което си закупих от същият вносител нов комутатор, понеже няма други алтернативни варианти! Възможно ли е нещо по запалителната система да довежда до този неприятен проблем, и дали този комутатор ще бъде поредния консуматив за този модел ? Моля да изразите мнения! Благодаря! Цитат
DJ Tymbi Публикувано 13 ноември 2012 Публикувано 13 ноември 2012 Здравейте Колеги! Оказа се, че новият Комутатор закупен от Spectromatic, е дефектен и понеже моята кола се кара на "ГАЗ" няма как да се признае гаранцията му, след което си закупих от същият вносител нов комутатор, понеже няма други алтернативни варианти! Възможно ли е нещо по запалителната система да довежда до този неприятен проблем, и дали този комутатор ще бъде поредния консуматив за този модел ? Моля да изразите мнения! Благодаря! Възможно е бубината да е скапала комутатора ти, тъй като при нея "остатъчното" напрежение често си скача на около 400 волта,което може да доведе до дефект в комутатора ако не е разчетен както трябва........ Цитат
oncho1 Публикувано 15 ноември 2012 Автор Публикувано 15 ноември 2012 (редакция) Възможно е бубината да е скапала комутатора ти, тъй като при нея "остатъчното" напрежение често си скача на около 400 волта,което може да доведе до дефект в комутатора ако не е разчетен както трябва........ Бубината също е сменена още при първата подмяна на комутатора с чисо на MOBIL ELECTRONIC.Трябва да има някаква причина за тази честа повреда на комутаторите, а отношението на единствените вносители на тази част за България е недопостимо!!! Не може от оторизиран елкон да им се обадят и да им кажат че комутатора е дефектен и работи само 30 мин. след което изключва и те да се оправдаят че колата се кара на ГАЗ и гаранцията отпада, на комутатор на 2 дена ))) Здраве! Важното е че жабката се държи добре за сега, след като си купих още един НОВ комутатор А дано стигнем до някакъв отговор за тази причина, или така казано "дефект" на тази модификация! Редактирано 15 ноември 2012 от oncho1 Цитат
vladimirov Публикувано 16 ноември 2012 Публикувано 16 ноември 2012 а отношението на единствените вносители на тази част за България е недопостимо!! А дали е единствения? Дилърите на :mitsu-smiley: броиш ли ги? Вярно, че за оригиналния вероятно ще ти отрежат главата. Можело е и втора употреба да сложиш, но поне ще знаеш че ще работи и не е менте. Цитат
aalexieff Публикувано 22 април 2013 Публикувано 22 април 2013 На мен също ми омръзна всяка година да сменям комутатор и то на горепосочената фирма. Преди месец пак комутатор и този път: ......извеждане на комутатор и бобина (от лада самара)извън делкото, има ги навсякъде, стават от ГАЗ-ки, VW. Има по моргите за 5 лева.Мисля, че вече няма да съм спонсор на арабите от Симеон.С поздрав Цитат
Andy Van Der Drift Публикувано 22 април 2013 Публикувано 22 април 2013 (редакция) Трябва да видиш кабелите по инсталацията към и вътре в делкото. Може би заради опечена изолация по някое време се допират жички или една оголена жица се докосва към алуминия и комутаторът приключва. Най-добре нова инсталация в тази й част и ще се возиш още мнооого време. хехе, хайде и аз в старата тема :icon_doh: Редактирано 22 април 2013 от Andy Van Der Drift Цитат
Иван Мийков Публикувано 23 април 2013 Публикувано 23 април 2013 Бубината също е сменена още при първата подмяна на комутатора с чисо на MOBIL ELECTRONIC.Трябва да има някаква причина за тази честа повреда на комутаторите, а отношението на единствените вносители на тази част за България е недопостимо!!! Не може от оторизиран елкон да им се обадят и да им кажат че комутатора е дефектен и работи само 30 мин. след което изключва и те да се оправдаят че колата се кара на ГАЗ и гаранцията отпада, на комутатор на 2 дена ))) Здраве! Важното е че жабката се държи добре за сега, след като си купих още един НОВ комутатор А дано стигнем до някакъв отговор за тази причина, или така казано "дефект" на тази модификация! Не са "Единствен" вносител, просто са едни от многото но некоректни! Веднъж само се прекарах да взема от тях една бобина за Сузуки Лианна ,нямаше в момента при другите вносители.Пратиха ми я по куриер с наложен платеж, в момента в който я сложих се оказа че чисто новата бобина прехвърля искра между единия канал на високото и магнитопровода(бааахмааму чисто нов боклук) Звъня им веднага на спектроматикса и оня отсреща ми заявява че не е възможно, и да съм махнел лепенката стъкера на бобината и да видя отдолу какво пишело, разлепих стикера на който имаше някаква си номерация не отговаряща на нищо, и ОООООО чудо отдолу гордо стоеше надписа БРЕМИ!!!! и номер по текдока! Ахаа...номера ми е ясен!! " че попадия ЩЕ Я Е.ЪТ да ама язък за пуйката".....94лв си останаха за моя сметка и сега си имам една неработеща чисто нова бобинка Бреми за красора и като я видя да се подсещам да отправям благословии по адрес на всите от Спектроматикс и роднините им! Онзи с гордото название "продавач консултант" по телефона ми обясни че не можело да приемат бобината обратно понеже трябвало да я изпратят за експертиза в германия и бла бла глупости и т.н. А то нещата са ясни , тея "единствени" вносители пазаруват от китай фалшификати на килограм, тоест отпаднали от поточната производствена линия елементи и части"изделия" с нарушени параметри установени при крайния изходен контрол(твест)!Тоест ТРЕТО КАЧЕСТВО и в много случаи БРАК......за жълти стотинки а ги продават като за ОРИГИНАЛ! Да ама "мъжко дупе веднъж се Е.Е" и повече при тея мизерници не повторих да купя и съм ги задраскал от списъка с доставчиците на електро и електронни компоненти!Ето друга фирма http://www.fugo.bg/ със тяхни компоненти не съм виждал проблем , поне при мен до сега, или ако има нещо то те са коректни и сменят веднага !- Не знам от кой град си но няма да е лошо да се замери ЕЦУ-то , при промяна на някои' от напреженията в него оказва влияние на работата на процесора и съответно на тактовата честота на самия процесор, отам лоша работа като цяло и в особенни случаи оставя входа на комутатора с по високо опорно напрежение(ликажно) вследствие на това комутатора прегрява и не стаботва!-Та напълно възможно е (според мен) проблема да идва от "компира" ! Цитат
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.