Премини към съдържание

aalexieff

Потребител
  • От него общо

    35
  • Регистрация

  • Беше тук

За aalexieff

  • Рожден ден 04/05/1960

Местоживеене

  • Град
    Павликени

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Мицубиши Колт 1.3 СА1- продаден, Мицубиши Колт VI, 1.5 MPI

Интернет контакт

  • Yahoo
    aalexieffbg@yahoo.com
  • Skype
    nadegda60

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

aalexieff's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Аз съм с такъв дисплей и навигация, които са оригинални на Мицубиши. Копчетата не работят също, явно е монтирана в последствие, не е заводска. Използвай копчетата на медията! Някой беше споменал, че настройките по дисплея работят само с оригиналния CD диск на навигацията, не съм пробвал, не ми е трябвало. С поздрав!
  2. Колт 6, спорет мен а и не само, не е кола за градски условия. Предните странични колони са двойни и ограничават много видимостта, на мен ми се е случвало не само пешеходец да не видя а и кола. На моята съм сменял съединител, спирачни дискове, един спирачен апарат, рейка и дисплей!!! Няма да казвам колко ми излиза до сега тази количка и ако не е слабостта ми към Мицубиши до сега да съм се отървал. Сравнявам Колт 4 и Колт 6 и си мисля, че четворката е стократно по здрава.
  3. Не ти трябва само двигател ами и спирачни дискове, апарати, нали трябва освен да бягаш ами и да спираш! И не си ли се замислял защо 1.5 с турбо, 150 к.с. е само на купе?
  4. aalexieff

    АГУ за Колт 6 1.3

    Моят Колт е 1,5; 109 к.с. и миналия януари сложих ГИ Ланди. Пишеш за АГУ, мисля, че не е проблем но заслужава ли си? В сервиза в ВТ ми казаха, че монтират само Ланди повече от 12 години. За една година съм изминал 20 000 км, среден разход 8.00 / 100 км при 102 зарядки до горе, стигал съм и до 9.7/100. През зимата сложи и повечко бензин, не съм го изчислявал колко но около 20-30 лв на месец. По принцип зареждам само на Лукойл, в града има и бензиностанция на Марешки, но след две зарядки не отидох на трета .... След първоначалната настройка на компютъра повече не са пипали. Сега смених само филтрите. Използвах бутилка която заема местото на "резервната гума" (то ние нямаме такава) с вместимост 30 л. и и стигам до всички краища на България. Не намирам разлика в мощността! Всичко ми излезе 1120 лева. Дано съм бил полезен.
  5. Здравей, Честито за придобивката! Имам почти същата количка, но 1.5, 109 к.с. За жена е добра, но много да внимава при завой на кръстовища или при пресичането на пешеходни пътеки, предните колоните доста ограничават видимостта и ми се е случвало да не видя кола или пешеходец!!! 1. Имам два ключ, единия с бутони за дистанционно отключване/заключване на автомобила и втори без, резервен. В Балканстар би могъл да си направиш ключ с бутони за централното заключване, носиш голям талон, ЛК и около 15 дни, след което отиваш с колата за обучение. 2. Мисля, че колата няма заводска аларма. само светлини индикации. 3. Лятото съм с оригиналните алуминиеви джанти 16, гуми 205/45/16 и нямам шум, но .... тръска. Зимата съм с железните и джанти 15 цола, гумите ми са 185/60/15 като правилният размер за моята кола е 185/55/15 но предпочетох по високите, но ми се намали разстоянието между гумата и калника и по-бързо се запълва със сняг. Със зимните гуми е доста по шумна. Мисля, че можеш да използваш 175/60/14 82Т. 4. Мисля, че не става, търсих си тампончета за задна кора и намерих такива от 2/3 врати, но ми казаха,че не били еднакви. Ако са ме излъгали и аз те лъжа http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/callgsm.gif. Като гледам има разлика в стоповете, така, че ще има разлика и в задната врата а от там и в щората. 5.Нямам този проблем? И колко по малко хора бърникат софтуера толкова по добре. Нашите коли не са масови и се оказа, че и в лицензираните сервизи нямат добър или актуален софтуер!!! С поздрав;
  6. Какво стана с колта?
  7. Имах подобен проблем, моето колтче е като твоето. Воланът ми ставаше твърд при движение, на место въртеше без проблем, не ми светеха никакви алармиращи лампички. Къде ли не ходих, включително и в лицензирани сервизи и всички които правеха диагностика, казваха, кълняха се, че проблемът ми не е електрически а механичен. Само ми вземаха парите и нищо. Така 6 месеца докато не купих рейка и ECU втора ръка (200+100 лева). Същите са и на Смарт с четири места. От форума ми предложиха майстор от гр. Левски и така....... При него също на диагностика се е оказало че нямам грешка, сменил ECU пак няма грешка, вързал и "новата" рейка, пак няма грешка и му светнало, че програмата му не върши работа. Използвал друга програма и хоп, не работещ ТОРК СЕНЗОР, неговото предназначение било да втвърдява волана при висока скорост. Сменил рейката само ( на нея е ел. моторът и торк сензора) оставил моето ECU, стенд на предница и досега се радвам на количката. А забравих ... и продаде закупеното ECU за 100 лева и разходът ми падна. Проблемът, за мен, е че за нашите коли няма актуален софтуер за диагностика, включително и в лицензираните сервизи. Има тема, виж я! Дано съм бил полезен, ако имаш въпроси 0886157127.
  8. Темата е малко стара, но актуална. Поиграх си да преведа кой ел. предпазител за какво е. Ако има някаква неточност, коригирайте! Z36A5F 1.5MPI 109 к.с. Обозначение на предпазителите Консуматори ЗАПОМНИ:Спазвайте определения ампераж - Използвайекстрактора на предпазители от автомобилният инструментариум 1. Ключ запалване 40А 2. Ел. стъкла 40А 3. Вентилатор на радиатора 40А 4. Автоматична/механична СК 40А 5. Подгряване на стъкло 30А 6. Подгряване на седалки 30А 7. Дизелов двигател 30А 8.Нагревател дизелов двигател 40А 9.Радио 10А 10.Вътрешно осветление 10А 11.Отопление огледала 7.5А 12.GSM модул 7.5А 13.Чистачки 20А 14. Мигачи десни 7.5А 15. Мигачи леви 7.5А 16. Двигател бензинов 20А 17. Гориво подкачаща помпа бензинов двигател 15А 18. Клаксон 10А 19. Осветление дълги, ляв фар 10А 20. Осветление дълги, десен фар 10А 21. Дизел двигател 7.5А 22. Гориво подкачаща помпа дизеловдвигател 15А 23. Външни огледала за обратно виждане 7.5А 24. Задна светлина за мъгла 7.5А 25. Запалка 15А 26.Чистачка задно стъкло 15А 27.Шибедах 20А 28.Конектор на захранването (борд мрежа) 15А 29.Не 30.Не 31.Аварийно осветление 10А 32.Не 33.Заключване врати 15А 34.Фарове за мъгла 15А 35. Осветление къси, ляв фар 10А 36. Осветление къси, десен фар 10А 37. Дневно/плафони осветление 7.5А 38. Контрол двигател 7.5А 39. Бобина 10А 40. Инструменти 7.5А 41. Реле 7.5А 42. Осветление/стоп/спирачни светлини 15А 43. Не 44. Не 45. Резерва 46. Резерва 7.5А - кафяв предпазител 10 A - червен предпазител 15А - син предпазител 20А - жълт предпазител 30А - голям предпазител – зелен 40А- голям предпазител - червен ЗАПОМНИ: Спазвай ампеража!!!
  9. Здравей, Акумулатора е на 3 години и е здрав, но за по сигурно сложих от Мерцедеса 720 А, който е на 1 год. Берга и пак същото, не се подобри ел. волана. Благодаря, ще имам в предвид написаното. Весела и здрава! С поздрав
  10. Благодаря, В Горна Оряховица има човек, който се занимава само с рейки и догодина ще говорим с него. Здраве, късмет и просперитет Години напред!
  11. Мисля, че си абсолютно прав. При мен и ск. лост беше затегнат, оправих го. Сега остана волана. Колата е на 140000 реални километри, има история. Да споделя ходих в Севлиево на диагностика, казаха, че колата няма електрически проблеми. Мнението ми е, че хората са много отзивчиви, любезни, гостоприемни но относно компютърната диагностика на Колт VI им трябва още професионализъм. Не ми дадоха разпечатка, не ми казаха какви са ми били грешките, не направиха нова диагностика след изтриване на грешките, казаха, че проблема е механичен, лагери на макферсоните или рейка, поискаха ми баснословни пари за два лагера MR961796 и последващ ремонт и т.н. Лагерите са проверявани и проблема не е от тях, но въпреки това съм предприел стъпка за подмяната им след Нова година. Мисля, че ме изгубиха като клиент. С поздрав
  12. Къде се намира този датчик? При мен воланът не се връща като го пуснеш, на место няма проблем, завива много лесно в крайни положения, но когато го караш с по голяма скорост е доста трудничко, а на хлъзгав път ще е кошмар, движи се като "шаси"., ту на ляво, ту на дясно докато го стабилизираш. Майсторите предполагат, че е някой датчик в електронното управление на волана. Мисля да посетя Дисиком - Севлиево, оторизиран сервизен център на Балкан Стар за диагностика, оказа се, че за нашите Мицубишите (Kolt VI) е проблем компютърната диагностика. Някой има ли мнение за сервиза в Севлиево? С поздрав
  13. aalexieff

    Colt czc

    Най-евтин вариант в нета беше от Латвия около 126$+36$ доставка, излиза колкото в БГ.
×
×
  • Създаване...