Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

oncho1

Потребител
  • От него общо

    21
  • Регистрация

  • Беше тук

За oncho1

  • Рожден ден 01/13/1988

Местоживеене

  • Град
    Варна

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://www.moto-butler.com
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Colt, Range Rover Classic, Suzuki GSXR-750-

oncho1's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте Колеги! Изкочи ми нещо интерено което бях си закупил преди време, но така и не го използвах..., мисля да споделя с Вас. Спортен изпускателен колектор за Mitsubishi Colt Двигател: 1.3i / 1.6i Година: 1999-2004 Изпускателния колектор е увит с термо лента на стойност 70 лв, към него има и мека връзка за монтаж. Цената която съм обявил всичко - колектор + термо лента + мека връзка е 170 лв. Прикачам линк към обявата в OLX.BG https://www.olx.bg/ad/sporten-izpuskatelen-kolektor-za-mitsubishi-colt-ID6u1tu.html Моля, ако някой има интерес да се свърже по телефона с мен Весели Празници и поздрави от Варна! Ованез - 0897 21 44 21
  2. Със сигурност се различават днес видях амортисьорите и тампоните имат съществена видима разлика. Реших да закупя 2 бр. макферсони цели от модела до 06.1995 и да монтирам нови амортисьори и тампони от предният модел, така ще реша този въпрос. Бомбетата са еднакви така, че ще стане врътката. Благодаря Ви за съдействието колеги! Дано темата бъде полезна на притежателите на 6 месечният модел
  3. Здравейте колеги! Mоля, за помощ не мога да открия предни амортисьори и тампоните за тях, нови или втора употреба. Реших да съживя малко моята малка сива перла - Mitsubishi Colt 1.3i, 1995, VIN: JMBMNCA1ASU511114 След дълго търсене се оказа, че Colt от 1992 до 06.1995 и Colt от 06.1995 до 1996 са с различни амортисьори и тампони. Моят модел е произвеждан само 6 месеца с тези амотисьори. Имам оригинални каталожни номера: Тампони: МR223294 Амортисьори: MR223173 / 75 Готов съм да закупя и втора употреба ако са читави. Можете да се свържете с мен също на телефон 0897 21 44 21, е-mail: oncho1@mail.bg Благодаря Ви предварително!
  4. oncho1

    Помагайте колеги

    Бубината също е сменена още при първата подмяна на комутатора с чисо на MOBIL ELECTRONIC. Трябва да има някаква причина за тази честа повреда на комутаторите, а отношението на единствените вносители на тази част за България е недопостимо!!! Не може от оторизиран елкон да им се обадят и да им кажат че комутатора е дефектен и работи само 30 мин. след което изключва и те да се оправдаят че колата се кара на ГАЗ и гаранцията отпада, на комутатор на 2 дена ))) Здраве! Важното е че жабката се държи добре за сега, след като си купих още един НОВ комутатор А дано стигнем до някакъв отговор за тази причина, или така казано "дефект" на тази модификация!
  5. oncho1

    Помагайте колеги

    Здравейте Колеги! Оказа се, че новият Комутатор закупен от Spectromatic, е дефектен и понеже моята кола се кара на "ГАЗ" няма как да се признае гаранцията му, след което си закупих от същият вносител нов комутатор, понеже няма други алтернативни варианти! Възможно ли е нещо по запалителната система да довежда до този неприятен проблем, и дали този комутатор ще бъде поредния консуматив за този модел ? Моля да изразите мнения! Благодаря!
  6. oncho1

    Помагайте колеги

    Здрасти Емо, И на ГАЗ и на Бензин една и съща работа Като изгасне няма палене докато не изстине двигателя...
  7. Здравейте Колеги, Карам си първата и любима кола Mitsubishi Colt 1.3 12V - 1995 год.!!! Подържам си я като писано яйце, но тя ме оставя а аз НЕ!! Имам следния проблем, преди година имах проблем с комутатора, колата прекъсваше много и гаснеше когато загрее, поливам с вода и се оправя докато стигна до сервиза, смених комутатора и всичко си се оправи!!! Колата е с АГУ, преди време се появи същия проблем и реших да сменя почти всичко по запалителната част, свещи, кабели, палец, дистрибуторна капачка + ремонт на двигателя сигменти лагери влошки гарнитури и т.н. + Нов комутатор от Spectromatic, всичко както трябва Колата след тези ремонти си тръгна, карам я вече месец и започна отново с проблемите!!! Когато загрее директно изгасва без прекъсване без нищо, след което не мога да я запаля отново - тегля я на въже, тук пробвах с охлаждане отново с Вода върху делкото /изпитания начин, който не е вариант/, но не ПОМАГА, следователно мисля че проблема не е от КОМУТАТОРА и ситуацията се повтаря 2 пъти, колата съм я оставил в БОКСА пред на с. Колеги, Моля, ако някой от Вас е имал подобни проблеми да коментира по темата. Благодаря Ви!!!
  8. oncho1

    Проблем!

    и аз имах същия проблем, обаче ми се пълнеше само където е резервната кума и т.н. реших си проблема с една дрелка и свредло 6мм - 3 дупки и вече този проблем го нямам :icon_rock:
  9. здравейте колеги! :mitsu-smiley: просто днеска си реших проблема с задната чистачкат и бях потресен ! самато рамо където се хваща за оста на машинката беше брутално раждясало и клеясало, понеже там двете части са от метал и алумин - нормално. едва оспях да ги разделя без да счупя нещо, имам чуството че 2 години поне колата не е ползвала задната си чистачка за да клеяса така. накрая оспях да ги разделя със специален инструмент които незнам как се казва но е за вадене на лагери с 3 рамена като куки и болт в центъра като упора. но успях!!! смазах всичко и чистачката заработи като нова, а вътре нямаше и следа от износване и това ме изненада но нормално MADE IN JAPAN :icon_rock: . а за другия проблем с датчика на вратата не ми остана време да погледна какво мога да направя може би ще ви послушам и ще отида при някои които прави алармени системи да ми сложи нов датчик и ще си реша проблема пак благодаря за информациите !!! със сигурност ще се консултирам 1во с вас преди да се захвана с решаването на някои проблем дори даже и незначителен да е и тои!!! :mitsu-smiley:
  10. значи точно там изглежда много добре гумичката е като нова смисъл няма притрито, а предпазителите съм ги проверявал 1 по 1 няма да е от тях утре сутринта смятам да разглобя задната врата и да видя дали не е заминал самият механизъм, понеже аз скоро я зех колата а като я взех си беше така значи е имала този проблем и по рано, можеби това е слабото място на колт?!? :rolleyes:
  11. здравейте маниаци! отново ви споделям малките си проблеми които искам да разреша с ваша помощ. значи единия проблем е в датчика на вратата с които светва лампичката в купето и с него работи алармата и имобилаизера. не прави добра връзка отвреме на време а датчика е капсолован от ктде мога да си намеря такъв 2-ра употреба или нов? или някои ако има такъв проблем да сподели как го е решил? а другия проблем е задната чистачка която не работи??? от какво може да е този проблем?значи задните пръскачки за чистачката работят а самата чистачка не работи??? пак ви благодаря предварително за мненията и информациите!
  12. oncho1

    Проблем с паленето

    и моя разход е около 10, значи извън градско ми гори около 6 но в тези задръствания във Варна нормално да годи около десятка
  13. oncho1

    Свещи

    някъкво мнение за свещи champion?
  14. здравейте отново колт фенове! искам да попитам нормално ли е когато не съм палил колата 1 ден, на другата сутрин да запали чак от 3-я път? а колата когато съм я палил сутрин няма никъкви проблеми цял ден пали си от 1-вия път без газ! знам че смукача е автоматичен, паля колата без газ,но когато подам газ няма разлика?!? дали някой е имал същия проблем и ако е имал такъв как го е решил?
×
×
  • Създаване...