Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi Galant 2.4 GDI


rtilqep

Препоръчано мнение

Здравейте колеги имам Galant 2.4 GDI 150hp никога не е имал газово... както си вървеше и изведнъж спря! не може да се из форсира повече от 2000 оборота и въобще не върви като го форсирам на място до 1500 оборота е добре и оборотите му са перфектни но като стигне 2000 и гасне веднага независимо дали сам задържал газта или съм я пуснал. Карах я на майстори 1-2-3 проверяваха я от гърнетата до двигателя и казаха че проблема е от помпата за високо налягане, но тая помпа струва 1600 лв. тук в България. Искам да попитам има ли начин тая помпа да се рециклира по някакъв начин и дали проблема е точно от нея или от някой датчик на нея и дали е възможно да е от клапана за излишния бензин, да пада налягането на бензина в рейката и оттам на елкона да показва помпата за високо налягане...

 

ето я помпата---> Цък

 

Ако някой е имал същия проблем ще съм много благодарен да сподели и да помогне Благодаря предварително!

Редактирано от Светльо Ангелов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това на снимката не е помпата, пише си че е регулатора. Хората карат с години с проблемни помпи, искам да кажа че това нещо ей така отведнъж не се разваля. Ако е гледана на компютър какво е налягането на горивото на празен ход, и в момента в който прави проблема......Желателно е в подобна ситуация да се почне със смяна на горивен филтър.

Иначе да може да се рециклира с гаранция, цената е в пъти по-ниска от новата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при мен проблема е същият. Само че аз съм с Галан 2.0 и карам на газ. Всъщност колата пали на бензин и прави същият проблем като при теб+не работи равномерно и само буботи)-всякаш не и достига гориво или въздух,а когато мине на газ всичко е 6-работи перфектно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здр. колеги имам Galant 2.4 GDI 150hp никога не е имал газово... както си вървеше и изведнъж спря! неможе да се изфорсира повече от 2000 оборота и въобще невърви като го форсирам на място до 1500 оборота е добре и оборотите му са перфектни но като стигне 2000 и гасне веднага независимо дали сам задаржал газта или съм я пуснал. Карах я на майстори 1-2-3 проверяваха я от гърнетата до двигателя и казаха че проблема е от помпата за високо налягане, но тая помпа струва 1600 лв. тук в българия. Искам да попитам има ли начин тая помпа да се рециклира по някакъв начин и дали проблема е точно от нея или от някой датчик на нея и дали е възможно да е от клапана за излишния бензин, да пада налягането на бензина в рейката и оттам на елкона да показва помпата за високо налягане...

 

ето я помпата---> Цък

 

Ако някой е имал същия проблем ще съм много благодарен да сподели и да помогне Благодаря предварително!

А мига ли чека?Като я карате, имали мощност колата, макар и само до 2000 об. или няма душа?Закачихте ли я на диагностика? Каква грешка отчете?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен проблема е същият.Само че аз съм с Галан 2.0 и карам на газ.Всъщност колата пали на бензин и прави същият проблем като при теб+не работи равномерно и само буботи)-всякаш не и достига гориво или въздух,а когато мине на газ всичко е 6-работи перфектно.

При вас е друго, най вероятно са ви запушени дюзите и/или имате проблем с налягането на бензина от помпата........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При вас е друго, най вероятно са ви запушени дюзите и/или имате проблем с налягането на бензина от помпата........

Мерси DJ!дюзите не съм ги чистил никога,но малко преди да стане така я покарах на бензин 98 октана(от Лухембург-до Австрия-това са повече от 600км.....мисълта ми е такава че нали се прочистват дюзите от високо октановият бензин или?Остава да е по вероятно помпата така ли? :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз в темата писах, че я закачахме на диагностика и майстора, каза помпа за високо налягане, чек-ът не свети и няма никаква мощност до 2000 оборота. Само на място като се форсира се форсира до 2000 добре а оборотите и са перфектни двигателя не претрепва въобще!

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво е казал маистора не е важно, ако беше в час щеше да я е оправил..... Важно е колко е налягането на горивото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Знам, че темата е старичка, но да не отварям нова. Знае ли някой какво стана с проблема на колегата? Оправили се тая негова повреда и какво и излезе болно на колата? Понеже имам точно същия проблем, но аз вече смених филтъра на помпата и регулатора на високото налягане.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Milen_z ще ти помогне, колега :rulez:

Милен ми е малко далече .

Моята както си върви изведнъж започва да и пада мощноста и пада на 1500-2000 оборота и повече невдига и едно пукане се чува в колекторите и както е на скорост гася контакта и пак давам и колата полита все едно нищо и няма .Така 4-5 км. и отново същото.Когата не върви чека свети немига като изгасне се оправя, това става по време на движение или като върна и дам контакт отново.Майстора ми каза , че клапата е проверена и нищо и няма тя е с целия магнит , регулатора на налягане също е добре, остава да е помпата за високо налягане.

Редактирано от maistoraaa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Милен ми е малко далече .

Моята както си върви изведнъж започва да и пада мощноста и пада на 1500-2000 оборота и повече невдига и едно пукане се чува в колекторите и както е на скорост гася контакта и пак давам и колата полита все едно нищо и няма .Така 4-5 км. и отново същото.Когата не върви чека свети немига като изгасне се оправя, това става по време на движение или като върна и дам контакт отново.Майстора ми каза , че клапата е проверена и нищо и няма тя е с целия магнит , регулатора на налягане също е добре, остава да е помпата за високо налягане.

 

Ако дойдеш до Шумен,ще ти покажа човека,който може да ти я оправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако дойдеш до Шумен,ще ти покажа човека,който може да ти я оправи.

Искам да се пробвам първо сам да видим дали ще успея. А Милен ако има няко предположения може да сподели ако желае.

Редактирано от maistoraaa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

ЗДРАВЕЙТЕ колеги имам следния проблем ако може някои да помогне имам галант 2.4 16в 150коня скъсах ремак изкриви клипани смених всичко но имам проблем с ангренажа каде се зацепва или по точно по кои белези по показаните на валовете и съответно на капака на клапаните не пали благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте колеги имам Galant 2.4 GDI 150hp никога не е имал газово... както си вървеше и изведнъж спря! не може да се из форсира повече от 2000 оборота и въобще не върви като го форсирам на място до 1500 оборота е добре и оборотите му са перфектни но като стигне 2000 и гасне веднага независимо дали сам задържал газта или съм я пуснал. Карах я на майстори 1-2-3 проверяваха я от гърнетата до двигателя и казаха че проблема е от помпата за високо налягане, но тая помпа струва 1600 лв. тук в България. Искам да попитам има ли начин тая помпа да се рециклира по някакъв начин и дали проблема е точно от нея или от някой датчик на нея и дали е възможно да е от клапана за излишния бензин, да пада налягането на бензина в рейката и оттам на елкона да показва помпата за високо налягане...

 

ето я помпата---> Цък

 

Ако някой е имал същия проблем ще съм много благодарен да сподели и да помогне Благодаря предварително!

 

 

 

Колега имах същия проблем,каде ли неходих на диагностика и немогат да ми открият проблема.Казваха ми да почвам да сменям помпи една по една докато се оправи,но ме насочиха каъм Милен GDI му викали.Отидох при него и ми свали едно филтарче на помпата за високото налягане което е много финно и малко.Беше задръстено.Смени го и се оправи колата.2.4 GDI

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Ако дойдеш до Шумен,ще ти покажа човека,който може да ти я оправи.

Гледам темата е стара, но да попитам-от Шумен съм,имам Каризма,към кой майстор ще ме насочиш?.Просто искам профилактика,понеже не съм много опитен и ме е страх да ходя при кой да е специалист.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...