Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

rtilqep

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Varna

rtilqep's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. rtilqep

    Mitsubishi Galant 2.4 GDI

    Колеги аз в темата писах, че я закачахме на диагностика и майстора, каза помпа за високо налягане, чек-ът не свети и няма никаква мощност до 2000 оборота. Само на място като се форсира се форсира до 2000 добре а оборотите и са перфектни двигателя не претрепва въобще!
  2. rtilqep

    Mitsubishi Galant 2.4 GDI

    Здравейте колеги имам Galant 2.4 GDI 150hp никога не е имал газово... както си вървеше и изведнъж спря! не може да се из форсира повече от 2000 оборота и въобще не върви като го форсирам на място до 1500 оборота е добре и оборотите му са перфектни но като стигне 2000 и гасне веднага независимо дали сам задържал газта или съм я пуснал. Карах я на майстори 1-2-3 проверяваха я от гърнетата до двигателя и казаха че проблема е от помпата за високо налягане, но тая помпа струва 1600 лв. тук в България. Искам да попитам има ли начин тая помпа да се рециклира по някакъв начин и дали проблема е точно от нея или от някой датчик на нея и дали е възможно да е от клапана за излишния бензин, да пада налягането на бензина в рейката и оттам на елкона да показва помпата за високо налягане... ето я помпата---> Цък Ако някой е имал същия проблем ще съм много благодарен да сподели и да помогне Благодаря предварително!
×
×
  • Създаване...