rtilqep Публикувано 7 ноември 2012 Сподели Публикувано 7 ноември 2012 (редакция) Здравейте колеги имам Galant 2.4 GDI 150hp никога не е имал газово... както си вървеше и изведнъж спря! не може да се из форсира повече от 2000 оборота и въобще не върви като го форсирам на място до 1500 оборота е добре и оборотите му са перфектни но като стигне 2000 и гасне веднага независимо дали сам задържал газта или съм я пуснал. Карах я на майстори 1-2-3 проверяваха я от гърнетата до двигателя и казаха че проблема е от помпата за високо налягане, но тая помпа струва 1600 лв. тук в България. Искам да попитам има ли начин тая помпа да се рециклира по някакъв начин и дали проблема е точно от нея или от някой датчик на нея и дали е възможно да е от клапана за излишния бензин, да пада налягането на бензина в рейката и оттам на елкона да показва помпата за високо налягане... ето я помпата---> Цък Ако някой е имал същия проблем ще съм много благодарен да сподели и да помогне Благодаря предварително! Редактирано 18 февруари 2013 от Светльо Ангелов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 ноември 2012 Сподели Публикувано 7 ноември 2012 Това на снимката не е помпата, пише си че е регулатора. Хората карат с години с проблемни помпи, искам да кажа че това нещо ей така отведнъж не се разваля. Ако е гледана на компютър какво е налягането на горивото на празен ход, и в момента в който прави проблема......Желателно е в подобна ситуация да се почне със смяна на горивен филтър. Иначе да може да се рециклира с гаранция, цената е в пъти по-ниска от новата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 7 ноември 2012 Сподели Публикувано 7 ноември 2012 Колега, при мен проблема е същият. Само че аз съм с Галан 2.0 и карам на газ. Всъщност колата пали на бензин и прави същият проблем като при теб+не работи равномерно и само буботи)-всякаш не и достига гориво или въздух,а когато мине на газ всичко е 6-работи перфектно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 ноември 2012 Сподели Публикувано 7 ноември 2012 здр. колеги имам Galant 2.4 GDI 150hp никога не е имал газово... както си вървеше и изведнъж спря! неможе да се изфорсира повече от 2000 оборота и въобще невърви като го форсирам на място до 1500 оборота е добре и оборотите му са перфектни но като стигне 2000 и гасне веднага независимо дали сам задаржал газта или съм я пуснал. Карах я на майстори 1-2-3 проверяваха я от гърнетата до двигателя и казаха че проблема е от помпата за високо налягане, но тая помпа струва 1600 лв. тук в българия. Искам да попитам има ли начин тая помпа да се рециклира по някакъв начин и дали проблема е точно от нея или от някой датчик на нея и дали е възможно да е от клапана за излишния бензин, да пада налягането на бензина в рейката и оттам на елкона да показва помпата за високо налягане... ето я помпата---> Цък Ако някой е имал същия проблем ще съм много благодарен да сподели и да помогне Благодаря предварително!А мига ли чека?Като я карате, имали мощност колата, макар и само до 2000 об. или няма душа?Закачихте ли я на диагностика? Каква грешка отчете? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 ноември 2012 Сподели Публикувано 7 ноември 2012 Колега при мен проблема е същият.Само че аз съм с Галан 2.0 и карам на газ.Всъщност колата пали на бензин и прави същият проблем като при теб+не работи равномерно и само буботи)-всякаш не и достига гориво или въздух,а когато мине на газ всичко е 6-работи перфектно.При вас е друго, най вероятно са ви запушени дюзите и/или имате проблем с налягането на бензина от помпата........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 7 ноември 2012 Сподели Публикувано 7 ноември 2012 При вас е друго, най вероятно са ви запушени дюзите и/или имате проблем с налягането на бензина от помпата........Мерси DJ!дюзите не съм ги чистил никога,но малко преди да стане така я покарах на бензин 98 октана(от Лухембург-до Австрия-това са повече от 600км.....мисълта ми е такава че нали се прочистват дюзите от високо октановият бензин или?Остава да е по вероятно помпата така ли? :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 7 ноември 2012 Сподели Публикувано 7 ноември 2012 (редакция) .. Редактирано 7 ноември 2012 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rtilqep Публикувано 8 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 8 ноември 2012 (редакция) Колеги аз в темата писах, че я закачахме на диагностика и майстора, каза помпа за високо налягане, чек-ът не свети и няма никаква мощност до 2000 оборота. Само на място като се форсира се форсира до 2000 добре а оборотите и са перфектни двигателя не претрепва въобще! Редактирано 15 февруари 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 ноември 2012 Сподели Публикувано 8 ноември 2012 Какво е казал маистора не е важно, ако беше в час щеше да я е оправил..... Важно е колко е налягането на горивото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maistoraaa Публикувано 15 февруари 2013 Сподели Публикувано 15 февруари 2013 (редакция) Знам, че темата е старичка, но да не отварям нова. Знае ли някой какво стана с проблема на колегата? Оправили се тая негова повреда и какво и излезе болно на колата? Понеже имам точно същия проблем, но аз вече смених филтъра на помпата и регулатора на високото налягане. Редактирано 15 февруари 2013 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 февруари 2013 Сподели Публикувано 15 февруари 2013 Milen_z ще ти помогне, колега :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maistoraaa Публикувано 18 февруари 2013 Сподели Публикувано 18 февруари 2013 (редакция) Milen_z ще ти помогне, колега :rulez:Милен ми е малко далече .Моята както си върви изведнъж започва да и пада мощноста и пада на 1500-2000 оборота и повече невдига и едно пукане се чува в колекторите и както е на скорост гася контакта и пак давам и колата полита все едно нищо и няма .Така 4-5 км. и отново същото.Когата не върви чека свети немига като изгасне се оправя, това става по време на движение или като върна и дам контакт отново.Майстора ми каза , че клапата е проверена и нищо и няма тя е с целия магнит , регулатора на налягане също е добре, остава да е помпата за високо налягане. Редактирано 18 февруари 2013 от maistoraaa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mom4i74 Публикувано 18 февруари 2013 Сподели Публикувано 18 февруари 2013 (редакция) http://media.snimka.bg/s1/1740/029723611-big.jpg http://mom4i74.snimka.bg/other/fobos.575654.29723763.big http://mom4i74.snimka.bg/other/fobos.575654.29723764.big Редактирано 18 февруари 2013 от mom4i74 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 18 февруари 2013 Сподели Публикувано 18 февруари 2013 Милен ми е малко далече .Моята както си върви изведнъж започва да и пада мощноста и пада на 1500-2000 оборота и повече невдига и едно пукане се чува в колекторите и както е на скорост гася контакта и пак давам и колата полита все едно нищо и няма .Така 4-5 км. и отново същото.Когата не върви чека свети немига като изгасне се оправя, това става по време на движение или като върна и дам контакт отново.Майстора ми каза , че клапата е проверена и нищо и няма тя е с целия магнит , регулатора на налягане също е добре, остава да е помпата за високо налягане. Ако дойдеш до Шумен,ще ти покажа човека,който може да ти я оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maistoraaa Публикувано 19 февруари 2013 Сподели Публикувано 19 февруари 2013 (редакция) Ако дойдеш до Шумен,ще ти покажа човека,който може да ти я оправи.Искам да се пробвам първо сам да видим дали ще успея. А Милен ако има няко предположения може да сподели ако желае. Редактирано 19 февруари 2013 от maistoraaa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emo2 Публикувано 16 март 2013 Сподели Публикувано 16 март 2013 ЗДРАВЕЙТЕ колеги имам следния проблем ако може някои да помогне имам галант 2.4 16в 150коня скъсах ремак изкриви клипани смених всичко но имам проблем с ангренажа каде се зацепва или по точно по кои белези по показаните на валовете и съответно на капака на клапаните не пали благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petko A. Публикувано 10 октомври 2015 Сподели Публикувано 10 октомври 2015 Здравейте колеги имам Galant 2.4 GDI 150hp никога не е имал газово... както си вървеше и изведнъж спря! не може да се из форсира повече от 2000 оборота и въобще не върви като го форсирам на място до 1500 оборота е добре и оборотите му са перфектни но като стигне 2000 и гасне веднага независимо дали сам задържал газта или съм я пуснал. Карах я на майстори 1-2-3 проверяваха я от гърнетата до двигателя и казаха че проблема е от помпата за високо налягане, но тая помпа струва 1600 лв. тук в България. Искам да попитам има ли начин тая помпа да се рециклира по някакъв начин и дали проблема е точно от нея или от някой датчик на нея и дали е възможно да е от клапана за излишния бензин, да пада налягането на бензина в рейката и оттам на елкона да показва помпата за високо налягане... ето я помпата---> Цък Ако някой е имал същия проблем ще съм много благодарен да сподели и да помогне Благодаря предварително! Колега имах същия проблем,каде ли неходих на диагностика и немогат да ми открият проблема.Казваха ми да почвам да сменям помпи една по една докато се оправи,но ме насочиха каъм Милен GDI му викали.Отидох при него и ми свали едно филтарче на помпата за високото налягане което е много финно и малко.Беше задръстено.Смени го и се оправи колата.2.4 GDI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Станчев Георгиев Публикувано 19 март 2017 Сподели Публикувано 19 март 2017 Ако дойдеш до Шумен,ще ти покажа човека,който може да ти я оправи.Гледам темата е стара, но да попитам-от Шумен съм,имам Каризма,към кой майстор ще ме насочиш?.Просто искам профилактика,понеже не съм много опитен и ме е страх да ходя при кой да е специалист. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 20 март 2017 Сподели Публикувано 20 март 2017 Какво значи профилактика? Ако отидеш с вървяща кола без проблеми, ще те върне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.