Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Колеги здравейте ... вече мога да се похваля че имам причина да се включвам в подраздела еклипс.. купих си ФТО 2.0 В6 мивек от София .. колата е черна на цвят с автоматична кутия ... единственото което не ми харесва в колата е това че е автомат и няма никакъв старт в ниските скорости но вдигне ли 100 нагоре става много добре.. само да попитам колегите които имат такава кола.. какво означава червената лампа която е най-долу в ляво на километража... знам че само автоматиците я имат .. светна ми 3-4 пъти когато я настъпвах ... когато светне муцуната забива и след като пусна гаста си включва следваща предавка .. направи го на 3-та скорост...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Каква ще да е таз лампа? Не звучи добре както го описваш. Провери ли си токовете? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лампата прилича на катализатор над който се вдига мараня.. нещо такова е ... но колата с тази кутия няма никакъв старт.. с колта ще я направя на пух и прах на старта ... искам да и сложа механична скоростна кутия четох из темите че можело да стане но никъде не пише начина по които се прави.. компа на двигателя има ли връзка с този на кутията и ако има и трябва да се байпасне какво точно се прави... или се сменя самия комп на двигателя.. в ибей гледах комп за фто на които пише мивек мейнуал трансмишън .. което ще рече че според мен има значение ...

Засега ще си го карам така защото се занулих откъм средства.. ще я обслужа откъм масло ангренажи и т.н. но за в бъдеще мисля да сменя кутията ако не е толкова сложно .... само донор да има ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

 

Ако си в час с английския в този сайт www.coltuk.org има доста суапове с донори ФТО.По спомен имаше един Колт с V6 от ФТО и кутия на Space Star.Ще ти трябва и ECU е за ръчка, най-малкото поне запалването да се оправи.

Редактирано от S.Iliev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко я гонихме с колта ... до 200 колта седи отпреде.. а фто-то трябва да го духне още на 1ва .. поне така смятам аз.. все пак е 200 коня.. когато го оставя на обороти и му подам гас много бавно се развърта.. не съм карал до сега 6 цилиндъра .. знам че се развъртат по-бавно от 4-ките но този се развърта наистина бавно.. другото което е .. като го припомпя до 4000 оборота .. изчакам да падне до 3000 и припомпя пак газта до долу колата вдига обороти едно такова несиметрично .. все едно на 4-5 цилиндъра.. чува се както 4 цилиндров двигател работи на 3 цилиндъра.. съмнява ме че е объркана центровката на ангренажа.. тъй -като човека от които я купувах каза че сам си е сменял ремъка.. тази дни ще ревизираме тези неща и отново ще пиша в форума.. дано да е някъде там проблема че 200-та коня грам не ги усещам ... а гори си е.... мамата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги качих видеоклипче за да видите как върви въпросната кола... мене ми се струва че е много бавна.. поне като я сравнявам с клипчета от ютюб вижда се също така и лампата която светва.. в последствие разбрах че и тези с ръчна кутия я имат.. означавало висока температура в изпускателната система... явно и там имат термосонди...

ето го моето фто .. http://vbox7.com/play:ccbd98241f

а тук ето произволни други клипчета на същите фто-та с автоматични кутии

.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги прегледах центровката на ангренажа.. в ред е , свалихме катализатора .. не е запушен .. напротив като нов е ! Гърнетата назад също не са запушени ... малката и голяма меки връзки са спукани и колата духа от там.. според вас възможно ли е това да спъва колата толкова много.. все още не сме мерили компресия тия дни ще го правим ..

И другия ми въпрос е дали е възможно ако автоматичната скоростна кутия е с износени дискове или каквото там има вътре.. въобще не съм наясно , така да спъва колата.. не би ли трябвало да става както при нормална скоростна кутия с износен съединител.. автомобила да вдига обороти несиметрично с километрите .. както когато вече съединителя буксува..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бавно ти е,защото го няма нещото под капака дето съска и още повече, че е автоматик. А разликата с другия клип е просто в звука :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бавно ти е,защото го няма нещото под капака дето съска и още повече, че е автоматик. А разликата с другия клип е просто в звука :).

И колта няма такова дет съска но е наказвал коли с по-големи двигатели и "съскавици" а на клипа се вижда че фто-то вдига 60 мили за 12 секунди а на другите 2 клипа ускорението е съвсем различно.. на първия клип (с белите километражи) ускорява за около 6-7 секунди до 100... кое му е същото и къде е разликата само в звука....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Братле....не се шашкай бе......Не дей сравнявай Колта ти с ФТО то .....само като тръгнеш от там че Колта е поне с 200 кила по лек от ФТО.....Другото е че....ФТОто ти е афтомат....

Като ти гледам клиповете...има разлика да....но,тия на клиповете може да са пипани нещо знае ли се.Мернах някъде че споменаваш,колата ти работела на 3,4 цилиндара...??...така си е усещал ....Провери,инжекторите,кабели,свещи....

И в крайна сметка що си я купил като не те кефи как върви ??http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а бе и V6-то си е по тромав мотор :) не е резачка като R4-то :) така че не се учудвайте!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Колата си е доста бавничка ,закараи я на диагностика да ти проверят смесите , дебитомер вище дали е читав да не е в авариен режим разбирасе много лесно откачаш буксата на дебитомера на загряла кола и ако върви повече ,или ако е същата работа значи е заминал , горивен филтър , свещи , кабели , ламба сонда , за друго не се сещам успех.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност тоя мотор се развъртва трудно...има и нещо на тази кола :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Колата си е доста бавничка ,закараи я на диагностика да ти проверят смесите , дебитомер вище дали е читав да не е в авариен режим разбирасе много лесно откачаш буксата на дебитомера на загряла кола и ако върви повече ,или ако е същата работа значи е заминал , горивен филтър , свещи , кабели , ламба сонда , за друго не се сещам успех.

 

Това може и да не запали без дебитомера :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това може и да не запали без дебитомера :)

GPX 200 коня няма с дебитомер.. на мап сензор са...

предполагам са объркани разпределителните валове на колата (в смисъл не центровката.. а разпределителния вал за едната глава примерно на интейк клапаните да е сложен на другата.. консултирах се с човек имащ такава кола и тои сподели че е възможно това..).. тези дни ще я гледаме... в момента подготвяме гаража и се занимаваме с ремонтни работи по него и не остава време за фто-то .. малко го пооправих като понаместих тпс-а както и оборотите на празен ход посредством звездообразното болче на дросела регулиращ потока на празен ход ... изтеглих сервизната документация на колата... ще закачаме осцилоскоп гледайки кранк и камшафт датчиците... та и с вас да се консултирам на кой цилиндър дюза трябва да впръсква когато 1-ви цилиндър е на горна мъртва.. аз предполагам че 3-ти защото 1ви детонира , 2ри згъстява в този момент , а 3-ти пълни горивна смес.... малко са ми неясни тия 3/6 цилиндрови животни но ще го накарам да вРъй !

Редактирано от SlowDead
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/68416_4474626437277_1956795289_n.jpg

ето какво трябва да видя на осцилоскопа когато свържа 2-те сонди .. едната на кам-а другата на кранк-а... та идеята ми е в момента на дългия импулс на камшафта (този отдолу) 1ви цилиндър е в горна мъртва точка.. тогава би трябвало 3ти цилиндър да пълни ... когато закача 1-вата сонда към 3-ти цилиндър би трябвало времената да се застъпят.. след това дюза 4ти цилиндър да е по напред в времето и така н. и т.н до 6-ти .. а 1ви и 2-ри да са преди въпросния дълъг импулс...

А относно това колко трябва да върви колата... карах скоро 6 цилиндрово дизел бмв заводско 130 коня .. това било чипнато според собственика и било около 170 180 .. да ви кажа осещаше се сериозно тягата при настъпан педал а иначе тия бмв-та колко са куциииии.... вие знаете ли въобще това фто в момента колко е умряло.. ако мога да ви го упиша по следния начин...

все едно да трябва да дадете лансър ево фк400 на дъщеря си да отиде до слънчев бряг знаейки я че преди седмица е взела книжка и обича да понастъпва колата.. та вие слизате в гаража и се чудите какво да изхвърлите от колата за да я спънете.. е тоя дет е пипал фто-то се е справил доста добре... колата е наистина много зле :) като е студена немога да тръгна .. давам гас и тя гасне.. позагрее ли се пооправя .. иска си нейното и ще я оправим въпрос на време е :) а относно въпроса защо съм я купил.. то отговора е прост.. харесва ми първо защото е мицубиши а лошо мицубиши за мен просто не съществува ... купето е просто перфектно визията на тази кола наистина е магнетична а всичко останало под капака се оправя...

Редактирано от SlowDead
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, колата е не само много красива, ами е и много екзотична (нещо на което аз много се радвам). Това не е като да спреш с голфа на светофара и като погледнеш на дясно и на ляво да видиш същите коли като твоята. Най много някой да те пита дали я бива колата, че не се среща по улиците :D Поздравления, че си я взел и си се захванал с нея. Също така смятам, че каквито и препятствия да има по мотора ще се справиш (то това си е и тръпка ;)) и после ще се наслаждаваш на двулитровия мивек :) Поздрави ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво за ентусиазма. Нека са повече такива хора. Дано да я ремонтирате по-скоро :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с фто и е забавно,все едно караш картинг. Скоро исках да я закача на компютър,но не намерих букса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги това фто много се пъне нещо .. неможем да го оправим да вървти

мерихме компресия - 14+ на всички цилиндри , ходихме до Варна при един приятел които много ги прави ... закача я на модул с безжична мреже и през лаптоп си хваща връзка и си гледа кво се случва дори в движение .. много яка апаратура.. всичко и е в норми .... сменихме мап-а с негов същия , нямаше промяна гледахме валовете да не са объркани , гледахме с луфтомери реглажа на клапаните , гледахме датчиците входящ изходящ а у .. всичко и е в ред ...

На колата и е спукана меката връзка , гледахме катализатора - като нов е , гледахме гърнетата не са запушени ... според него проблема е в меките връзки и двете са спукани ... според вас могат ли толкова много да спънат колата.. вече нямам идея какво да гледаме.. чудя се тази кутия може ли да спъне колата толкова много ... говорих с човек които кара автоматик и тои сподели че когато кутията се износи започва да буксува и мотора си вдига обороти а колата ускорява бавно както при буксуващ съединител при нормална кутия... и аз се озадачавам и ми се струва нереално някфа кутия да успее да спре развъртане на 200 коня кола.. за целта ще е нужно доста голямо количество енергия която предполагам ще се превърне в топлина ... е те тая кутия ще се стопи .....

вече почти нямам идея.. тази мека връзка ми е последната надежда и след това сме в задънена улица :)

А до колегата от Бургас дай да се срещнем да сравним 2-те коли :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едната е 10 сантиметра дълга с фи около 50 и се намира между вътрешните изпускателни колектори и връзката с 3-ника който отива към предните колектори и от там назад.. като тръгне назад има 2-ра мека връзка която е дълга 40 санта и е с Ф60 или малко повече... 160 лева ми излезе смяната им с гарнитурите .. сега колата върви малко по-добре и гори доста по-малко.... но все още си е бавна ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едната е 10 сантиметра дълга с фи около 50 и се намира между вътрешните изпускателни колектори и връзката с 3-ника който отива към предните колектори и от там назад.. като тръгне назад има 2-ра мека връзка която е дълга 40 санта и е с Ф60 или малко повече... 160 лева ми излезе смяната им с гарнитурите .. сега колата върви малко по-добре и гори доста по-малко.... но все още си е бавна ...

Днес не искаше да запали,заредих на бензиностанцията и ще тръгвам и до там.Останах си на колонката,отворих капака набих един шут на двигателя и запали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес не искаше да запали,заредих на бензиностанцията и ще тръгвам и до там.Останах си на колонката,отворих капака набих един шут на двигателя и запали.

Моята не ми е създавала още такива проблеми.. днес и оправях инсталацията.. има инсталирана аларма и някакъв незнаен модул залят в смола от които излизат 9 еднакво дебели двойноизолирани черни кабела без номера и каквото и да е по тях.. абе абсолютно еднакви като цвят и дължина... а дължинатаа.. - 5 метра и бяха навити на топ под волана .. ако ги притопя и върна за мед ще взема 100-тина лева :Д:Д:Д

Колеги според вас може ли заради старо масло да е спъната колата (говоря за маслото на скоростната кутия)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...