Steven Gerrard Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Здраейте колеги, Галанта е 2.0 2000 год. обаче километража е стар и реших да го подменя с новия лед мисля че се води не съм много сигурен... Съответно свалих стария и сложих новият ето и снимка http://i48.tinypic.com/1194jg8.jpg проблема е че основните светлини тоест на обортомера на километрите и на брояча на километрите не работи, а всички други лапи светят(SRS, ABS, мигачи, дълги светлини, масло, двигател и остатаналите) Поинтересувах се малко повече и разбрах, че трябва да се пусне "подсветка" мисля че се казва... някой има ли си идея как става и ако знае ще го помоля да ми помогне, защото нямам търпение да светне белият цвят Благодаря предварително :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Оптитронно табло. Имаше подробно описана интервенцията някъде из форума. Пусни търсачката ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 4 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Оптитронно табло. Имаше подробно описана интервенцията някъде из форума. Пусни търсачката ;) Правилно колега, не я бях видял тази тема преди да пиша... но и там никой не казва конкретно как трябва да се направи и какво трябва да се свърже за да се подкара осветлението... Благодаря иначе за инфото :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 А километража и оборотомера работят ли ти ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 4 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2012 А километража и оборотомера работят ли ти ? Работят и двета работят... всичките лапи работят но бялата светлина липсва ... :Д Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 (редакция) Работят и двета работят... всичките лапи работят но бялата светлина липсва ... :ДПодай + към пина за нивото за маслото и ще светне, но не забравяй, кабелчето което ти светва тази лампа да го преместиш на мястото на новото табло, иначе ще стане мазало. Редактирано 5 ноември 2012 от seducer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 5 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Подай + към пина за нивото за маслото и ще светне, но не забравяй, кабелчето което ти светва тази лампа да го преместиш на мястото на новото табло, иначе ще стане мазало. Добре колега така ще направя благодаря. Днес ходих до Тояга Плевен и ми казаха 60 лева щяло да струва... скъпо ли е според вас :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 14 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2012 Добри новини колеги. Толкова много усилия и накрая успях да си сложа оптитронното табло от 2.4ГДИ на 2.0 2000 година. Наистина се слагат пиновете така както пишат всички, но много внимаваите в какъв ред броите пиновете или по точно трябва да обърнете самата букса по такъв начин както са сложени в самото гнездо(по точно там където си стоят попринцип)1. Извадете пин номер 5(лапата на маслото) и я слагате на 11 което е празно попринцип2. Слагате нов пин на 5 и го запоявате към 4 като му давате съответно +3. Местите 3(лампата за казанчето) на 12 което е празно попринцип Довечера ще кача и снимки да видите вечер как свети :icon_angel: Това е цялата работа. Надявам се да съм помогнал :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Супер колега, чакаме снимки. Най-после някой да го обясни като хората :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 15 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2012 (редакция) Супер колега, чакаме снимки. Най-после някой да го обясни като хората :icon_thumbup: Аз още снощи ги качих колега, но просто ги постнах в друга тема... нищо ще се повторя => Завършен вид => http://i49.tinypic.com/2loye1.jpg и осветлението за управление на климатроника съм сменил с лед ленти като на плюса който съм пуснал съм добавил съпротивление 1к да намали светлината за да не дразни вечер => http://i50.tinypic.com/1z3mc0p.jpg Някой ако иска да пита нещо да пише. Дано съм бил полезен :mitsu-smiley: Редактирано 15 ноември 2012 от Steven Gerrard Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Много е добро... започвам и аз да се замислям доста сериозно само ми е интересно, изминатите километри на автомобила, които при теб са 207572 могат ли да се коригират? И всъщност този брояч, който ги брои вграден в таблото ли е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 И на двата километража могат да се "подмладяват" километрите . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 15 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2012 Много е добро... започвам и аз да се замислям доста сериозно само ми е интересно, изминатите километри на автомобила, които при теб са 207572 могат ли да се коригират? И всъщност този брояч, който ги брои вграден в таблото ли е ? Ами могат да се коригират... иначе компютъра сам си сверява километрите, защото този беше на 150 000 като го взех и само като го сложихме и сам се свери. Брояча си е вграден да както е на стария така е и при този с изключение, че този има две опций за засичане на километрите т.е. А и Б :mitsu-smiley: Скоро ще пусна да продавам аз един километраж точно като този, но ще е в Мили(което не е проблем защото под милите си има и километри) и немога да кажа кога точно ще е защото го очаквам :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 15 ноември 2012 Сподели Публикувано 15 ноември 2012 ... иначе компютъра сам си сверява километрите, защото този беше на 150 000 като го взех и само като го сложихме и сам се свери. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/nono.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 15 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2012 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/nono.gif Неможе и на двата километража като ги сложа и запаля колата да показва едно и също ако не ги сверява сам нали се сещаш ... :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Тоест искате да кажете че моя галанто 2.0 GLS си пази някъде в компютъра изминатите километри? Съмнително ми се вижда малко това... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Да не говорим глупости,а . Видял си еднакво показанието или trip 1 или trip 2 ,километрите се намират на odo.Това не е БМВ с CAN шина да ти пази километрите в таблото,компа и имо бокса,ръиш ли? Защо тогава като сложиш моето пишеше 120 405 километра примерно,а не реалните на колата,а го слагах и махах поне 30 пъти докато стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Trip А и В не са ли 4-разрядни плюс точка и стотици метри (до 9999.9)? Или е някакво супер съвпадение в пробега при двете табла, или при компютрите има някаква разлика. И двете ми се струват невероятни и не знам на кое да вярвам. Колко диода се хванаха при копчетата на пулта на климатроника? Моето не съм го оправил още, ама забелязвам изменение в интензитета на светлината на дисплея - все едно премигва ток и свети крушка с жичка. Всичко си светеше докато не го разглобих 3 пъти за един 2дин, но добре че знам кое къде е :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Trip А и В не са ли 4-разрядни плюс точка и стотици метри (до 9999.9)? Или е някакво супер съвпадение в пробега при двете табла, или при компютрите има някаква разлика. И двете ми се струват невероятни и не знам на кое да вярвам. Колко диода се хванаха при копчетата на пулта на климатроника? Моето не съм го оправил още, ама забелязвам изменение в интензитета на светлината на дисплея - все едно премигва ток и свети крушка с жичка. Всичко си светеше докато не го разглобих 3 пъти за един 2дин, но добре че знам кое къде е :D Са,ама няма как да ти покаже едно и също показание няколко пъти,защото интегралата е EEPROM и се презаписва само на компютър,на новите коли се синхронизира от едно от посочените места:табло,имо бокс,боди компютър,някой модели имат и на още едно-две места където се съхраняват километрите и ако само на едното място е различно показанието,веднага и другите стават с такова,защита срещу "коректни" джамбази. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondata Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Следващата стъпка е да се драсни нещо като схемичка за ориентир на колеги които тепърва ще се борят със смяната на табла :icon_clap: Под схемичка имам предвид да се драснат подредба на пиновете кой с кой се заменя от къде на къде се броят и т.н. :rolleyes: Давам просто идея де :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 16 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Trip А и В не са ли 4-разрядни плюс точка и стотици метри (до 9999.9)? Или е някакво супер съвпадение в пробега при двете табла, или при компютрите има някаква разлика. И двете ми се струват невероятни и не знам на кое да вярвам. Колко диода се хванаха при копчетата на пулта на климатроника? Моето не съм го оправил още, ама забелязвам изменение в интензитета на светлината на дисплея - все едно премигва ток и свети крушка с жичка. Всичко си светеше докато не го разглобих 3 пъти за един 2дин, но добре че знам кое къде е :D Колега аз съм махнал всички лампи ключително и тези които са на самия дисплей. На платката където се намира копчето(за усилване и намаляне на градусите) съм сложил Две ленти и от другата страна Една където е копчето за климатика, като съм добавил и съпротивление на + за да намали светлината, защото вечер свети силно и дразни като караш. Няма да обяснявам за веригата как се прави и затваря защото предполагам всеки се досеща. След като сложил съпротивление 1к се получава прекрасно, а отзад на дисплея съм сложил също Една лента като двата диода съм ги вкарал съответно на мястото на двете лампи. Трябва обаче да лепнеш лентата или с Поксипол или с някакво яко лепило, защото аз бях сложил изолирбан и се разлепи... диодите нагряват и го разлепват. Ако нещо не си разбрал питай пак ще обясня, не съм качил снимки, защото го правих отдавна преди таблото... :mitsu-smiley: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 16 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2012 (редакция) Следващата стъпка е да се драсни нещо като схемичка за ориентир на колеги които тепърва ще се борят със смяната на табла :icon_clap: Под схемичка имам предвид да се драснат подредба на пиновете кой с кой се заменя от къде на къде се броят и т.н. :rolleyes: Давам просто идея де :icon_dance: Колега взимам снимките от друг потребител просто за да покажа схемите Теб те интересува най в дясно буксата която е показана на снимкатаhttp://media.snimka.bg/s1/1007/028257929.jpg?r=0 Това е схемата на трите букси след като махнеш километража, като лявата е твоето табло средната е как трябва да ги подредиш за Оптитронното табло и в дясно не я пипай!http://media.snimka.bg/s1/1007/028257928-big.jpg?r=0 След като свалиш километража(много внимателно се издърпва с двете ръце равномерно и от двете страни) взимаш отверка и вадиш буксата(най в дясно) с жълтото оплатнение околко нея, като е на крачета от двете страни, много лесно става. След това обръщаш буксата в такова положение все едно си зад километража и я гледаш отзад. По точно както я свалиш така я завърташ(на дясно) няма да скъсаш кабелите не се притеснявай здрави са(има едни оранжеги капачета които държат пиновете с отверка ги вадиш)... пробвах ги :D След това:1. Извадете пин номер 5(лапата на маслото) и я слагате на 11 което е празно попринцип2. Слагате нов пин на 5 и го запоявате към 4 като му давате съответно +(необходими са два пина + за новият километраж)3. Местите 3(лампата за казанчето) на 12 което е празно попринцип Надявам се да съм бил ясен :rulez: :good::rulez: :drinks: Редактирано 16 ноември 2012 от Steven Gerrard Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Най дясната от втората снимка е Connector A нали така ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 16 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Най дясната от втората снимка е Connector A нали така ? Да колега тя е А просто тук са обърнати незнам и аз защо, снимката е от един холандски сайт... но там всичко е обяснено на холандски а този език е просто ужас... преди седмица бях в Амстердам и повярвай нищо не успях да хвана само РРРР и ХХХХ се чува :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 ... Супер ценно, благодаря ти ! :worthy: Най-после някой ясно и точно да обясни и да даде и схема .. :respect: ...при това положение ако някой продава оптитронно от V6 в км, може да ми пусне лично. Остава да се изясни процедурата по презаписване на Км в таблото, понеже ако сменям, искам да си сложа показанието от старото табло (тъй като съм сигурен че не е въртяно и показва реалния пробег). Някой..., идеи? :senile: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.