KrumBo Публикувано 20 август 2014 Сподели Публикувано 20 август 2014 Колата ти преди или след фейслифт-а е ? Таблото което ще слагаш,преди или след фейслифт-а е и то ? Питам,защото има разлика в крушките,иначе таблото се ползва само за индикация на круиза. Ако си след 99-та и сложиш такова табло,не би трябвало да имаш проблеми,направо си светва крушката,би трябвало и преди 99-та да е същото.Аз съм с Галант 97г и 2,5 мотор ръчка. Дали ще ми пасне от 2,4 ГДИ мотора също ръчка? На старото ми табло имам оранжева и зелена лампи за круиза, ще си работят ли и на новото ( и на аналоговата и на дигиталната схеми показани в постовете преди мен има само круиз зелен пин)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 22 август 2014 Сподели Публикувано 22 август 2014 Проблема е един единствен оборотомера не работи както трябва. Стрелката много трепти, не отчита правилно, и при форсиране забива максимално до 4000об/мин а като отпусна газта падат на 0об/мин. Новото табло е от 2,4 GDI. Всички лампи и лампички работят, скоростомера и ODO метъра също. Саааамо оборотомера. Heeeelp Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 август 2014 Сподели Публикувано 22 август 2014 Проблема е един единствен оборотомера не работи както трябва. Стрелката много трепти, не отчита правилно, и при форсиране забива максимално до 4000об/мин а като отпусна газта падат на 0об/мин. Новото табло е от 2,4 GDI. Всички лампи и лампички работят, скоростомера и ODO метъра също. Саааамо оборотомера. Heeeelp Този проблем вече е за електро техник,с доста добри познания. На моето изобщо не отчиташе оборотомера,но с правилният човек всичко заспа. Няма да те поздравя за избора на табло от деснячка,ама мисля ти си знаеш,надявам се само,че си го взел евтино,че иначе си е пълна набутвация с тия мили в час и мили вместо километри за изминатия път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 22 август 2014 Сподели Публикувано 22 август 2014 Нека електришаните се включат сега Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 22 август 2014 Сподели Публикувано 22 август 2014 Този проблем вече е за електро техник,с доста добри познания. На моето изобщо не отчиташе оборотомера,но с правилният човек всичко заспа. Няма да те поздравя за избора на табло от деснячка,ама мисля ти си знаеш,надявам се само,че си го взел евтино,че иначе си е пълна набутвация с тия мили в час и мили вместо километри за изминатия път. Винаги може да му лепне един циферблат от heiler-tachodesign.de и да си стане само в километри. ODO-то в мили обаче е куца работа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 22 август 2014 Сподели Публикувано 22 август 2014 Винаги може да му лепне един циферблат от heiler-tachodesign.de и да си стане само в километри. ODO-то в мили обаче е куца работа...Милите не се проблем. Оборотомера дразни :(. Консултирах се с електришан и обмисляме да елиминираме платката която преобразува сигнала от GDI-то. Така реално ще се ползва само часовника???? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 22 август 2014 Сподели Публикувано 22 август 2014 Милите не се проблем. Оборотомера дразни :(. Консултирах се с електришан и обмисляме да елиминираме платката която преобразува сигнала от GDI-то. Така реално ще се ползва само часовника????Пък някой ако има и схеми на аналоговото и на оптронното табло ще е от полза Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 22 август 2014 Сподели Публикувано 22 август 2014 Моят сайт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 август 2014 Сподели Публикувано 22 август 2014 Пък някой ако има и схеми на аналоговото и на оптронното табло ще е от полза Колега,аналогово табло няма бе,това да не ти е ЗИЛ или УАЗ-ка . Айде един жокер от мен, изкарайте от старото табло платката за оборотите и разглобете новото и му кажи на твоя майстор да размени правилните елементи и ако му разбира,ще стане работата. Ако е достатъчно кадърен,за това табло не му трябват схеми-меми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 22 август 2014 Сподели Публикувано 22 август 2014 Колега една страница по-назад хората са ги наименували Analog unit и High contrast unit а Газките и Уазките са с жила ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 август 2014 Сподели Публикувано 22 август 2014 Колега една страница по-назад хората са ги наименували Analog unit и High contrast unit а Газките и Уазките са с жила ;) Не обичам да ме изкарват,че говоря глупости,затова ти показвам как е написано в Workshop Manual-a : Ако не разбираш английски означават стандартно измервателен уред и високо-контрастен измервателен уред,а не аналогово. Правилно се ориентираш,че аналоговите са с жило,което движи застопорена за него стрелка,а тези табла са си дигитални,защото преобразуват електрическите импулси от различните датчици по колата,в напрежение подходящо за изобразяване от бобинките на стрелките. Като го извадиш отзад има само 3 букси нали,ако беше аналогово,къде са му жилата тогава и ако е аналогово,как тогава двете табла ще са съвместими ??? Ако под аналогово имаш предвид отчитането на изминатите километри,защото са с движещи се цифри в стил водомер,пак се замисли какво кара тия цифри да се движат,нещо механично или просто електричество . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 23 август 2014 Сподели Публикувано 23 август 2014 Не обичам да ме изкарват,че говоря глупости,затова ти показвам как е написано в Workshop Manual-a : Ако не разбираш английски означават стандартно измервателен уред и високо-контрастен измервателен уред,а не аналогово. Правилно се ориентираш,че аналоговите са с жило,което движи застопорена за него стрелка,а тези табла са си дигитални,защото преобразуват електрическите импулси от различните датчици по колата,в напрежение подходящо за изобразяване от бобинките на стрелките. Като го извадиш отзад има само 3 букси нали,ако беше аналогово,къде са му жилата тогава и ако е аналогово,как тогава двете табла ще са съвместими ??? Ако под аналогово имаш предвид отчитането на изминатите километри,защото са с движещи се цифри в стил водомер,пак се замисли какво кара тия цифри да се движат,нещо механично или просто електричество .Колега темата ли ще спамим или ще стигнем до някакво решение?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 23 август 2014 Сподели Публикувано 23 август 2014 http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/23/70b8a4900a7946f597735dc509207256.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 23 август 2014 Сподели Публикувано 23 август 2014 http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/23/cb3afeff663995141653b2ac45cd90a7.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 23 август 2014 Сподели Публикувано 23 август 2014 http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/23/d6671073620a2b1233b0f366660b9c41.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 23 август 2014 Сподели Публикувано 23 август 2014 http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/08/23/80ae8bbf9c6c57990fb878ff01813c14.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 23 август 2014 Сподели Публикувано 23 август 2014 Решението ти го казах по-горе,как се оправят оборотите,няма как да ти го направя,защото аз само гледах,моя техник го правеше. А за да ти показва в километри вместо в мили изминатия път,трябва да се изчете един чип от таблото и да имаш изчетен същия от друга кола,която работи в километри. Замества се секцията с битовете в неговия дъмп файл, с твоята част с километрите и се презаписва чипа. Запоява се и вече работиш в километри. Затова ти писах,че тия операции се правят от много кадърен техник.Още ли спамя темата според теб ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 20 септември 2014 Сподели Публикувано 20 септември 2014 (редакция) Интерестно е, че никой не е споменал (или поне аз не прочетох) че при смяна от нормално към оптитронно табло спира да работи регулирането на силата на светлината. Проблема е, че за оптитронното табло копчето с потенциометъра е друго (с 5 пина, а не с 3 както е при нормалното табло) и ако не го смениш таблото остава да свети на максимум а това вечерно време си е малко гадно... Не е голяма драма с пускането на сигнал за другите 2 пина на копчето (другите 3 съвпадат и на букса даже) по-скоро останах неприятно изненандън, че трябва и него да си набавя при "трансплантацията" ;) Редактирано 20 септември 2014 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 26 октомври 2014 Сподели Публикувано 26 октомври 2014 При мен няма проблем регулира се силата на светене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 11 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 11 февруари 2015 Интерестно е, че никой не е споменал (или поне аз не прочетох) че при смяна от нормално към оптитронно табло спира да работи регулирането на силата на светлината. Проблема е, че за оптитронното табло копчето с потенциометъра е друго (с 5 пина, а не с 3 както е при нормалното табло) и ако не го смениш таблото остава да свети на максимум а това вечерно време си е малко гадно... Не е голяма драма с пускането на сигнал за другите 2 пина на копчето (другите 3 съвпадат и на букса даже) по-скоро останах неприятно изненандън, че трябва и него да си набавя при "трансплантацията" ;) Колега, аз съм с Галант 99 декември 2-ка мотор 136 коня, купих от Германия оптитрнонно табло от 2.4 гди и го сложих на моят и нямах никакви проблеми. Светлината се регулира нормално и нямам никакъв проблем с намалянето вечер на светлината :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 11 февруари 2015 Сподели Публикувано 11 февруари 2015 А с колко пина ти е копчето, с което регулираш светлината на таблото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 11 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 11 февруари 2015 А с колко пина ти е копчето, с което регулираш светлината на таблото? Да ти кажа честно идея си нямам, не сме го пипали него въобще, помня че само подадохме + на лед светлината и това беше, друго всичко си работеше :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 17 март 2015 Сподели Публикувано 17 март 2015 А как се вадят самите пинчета да се преместят - самата букса не излиза повече от 5см. навънка, повдигат ли се, натискат ли се за да се извадят и преместят? И още, това "подаване на +" става ли като се оголи кабелчето на на номер 4, и за нег се върже кабелче с пин накрая, което пък се вкарва в номер 5? Колега взимам снимките от друг потребител просто за да покажа схемите Теб те интересува най в дясно буксата която е показана на снимкатаhttp://media.snimka.bg/s1/1007/028257929.jpg?r=0 Това е схемата на трите букси след като махнеш километража, като лявата е твоето табло средната е как трябва да ги подредиш за Оптитронното табло и в дясно не я пипай!http://media.snimka.bg/s1/1007/028257928-big.jpg?r=0 След като свалиш километража(много внимателно се издърпва с двете ръце равномерно и от двете страни) взимаш отверка и вадиш буксата(най в дясно) с жълтото оплатнение околко нея, като е на крачета от двете страни, много лесно става. След това обръщаш буксата в такова положение все едно си зад километража и я гледаш отзад. По точно както я свалиш така я завърташ(на дясно) няма да скъсаш кабелите не се притеснявай здрави са(има едни оранжеги капачета които държат пиновете с отверка ги вадиш)... пробвах ги :D След това:1. Извадете пин номер 5(лапата на маслото) и я слагате на 11 което е празно попринцип2. Слагате нов пин на 5 и го запоявате към 4 като му давате съответно +(необходими са два пина + за новият километраж)3. Местите 3(лампата за казанчето) на 12 което е празно попринцип Надявам се да съм бил ясен :rulez: :good::rulez: :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 7 април 2015 Сподели Публикувано 7 април 2015 (редакция) Значи, след като се махнат оранжевите капачета горе и долу, се пъха една игла или нещо друго много тясно в отворчето, което е непосредствено под пина, освобождава се пинчето, и излиза мазно и лесно, после си щраква на новата позиция... А относно таблото - запоихме внимателно една тънка жичка м/у края на пътеките 4 и 5, и оптитронното светна, та блесна. Единствения проблем е, че новото табло е от VR-4, т.е. е разграфено на 9000 оборота, и това, което преди беше почти незабележимо потреперване на стрелката на оборотите, сега е едно постоянно подскачане на стрелката +/- 200 оборота, ама бели кахъри, затуй пък се вижда чудесно през деня, а нощем може да се намали интензитета, потенциометъра си работи, а има и индикация за пуснати фарове на новото табло. Въпреки че скоростомера е разграфен в мили, си показва скоростта в километри, както и километража си отчита в километри. Ето едно gif-че преди-сега на неизбърсани табла https://drive.google.com/file/d/0ByPcMTQSzN6zNllVUWJLQzZiRms/view?usp=sharing Редактирано 7 април 2015 от Galantoid Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 20 август 2015 Автор Сподели Публикувано 20 август 2015 Сега като си сложил от VR-4 километража карай само над 180км. за да не може патрулките да те гонят :icon_clap: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.