Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Трансформация на стар километраж с нов Лед! ПОМОЩ


Steven Gerrard

Препоръчано мнение

Колата ти преди или след фейслифт-а е ? Таблото което ще слагаш,преди или след фейслифт-а е и то ? Питам,защото има разлика в крушките,иначе таблото се ползва само за индикация на круиза. Ако си след 99-та и сложиш такова табло,не би трябвало да имаш проблеми,направо си светва крушката,би трябвало и преди 99-та да е същото.

Аз съм с Галант 97г и 2,5 мотор ръчка. Дали ще ми пасне от 2,4 ГДИ мотора също ръчка? На старото ми табло имам оранжева и зелена лампи за круиза, ще си работят ли и на новото ( и на аналоговата и на дигиталната схеми показани в постовете преди мен има само круиз зелен пин)?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 82
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Проблема е един единствен оборотомера не работи както трябва. Стрелката много трепти, не отчита правилно, и при форсиране забива максимално до 4000об/мин а като отпусна газта падат на 0об/мин. Новото табло е от 2,4 GDI. Всички лампи и лампички работят, скоростомера и ODO метъра също. Саааамо оборотомера. Heeeelp

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е един единствен оборотомера не работи както трябва. Стрелката много трепти, не отчита правилно, и при форсиране забива максимално до 4000об/мин а като отпусна газта падат на 0об/мин. Новото табло е от 2,4 GDI. Всички лампи и лампички работят, скоростомера и ODO метъра също. Саааамо оборотомера. Heeeelp

 

Този проблем вече е за електро техник,с доста добри познания. На моето изобщо не отчиташе оборотомера,но с правилният човек всичко заспа. Няма да те поздравя за избора на табло от деснячка,ама мисля ти си знаеш,надявам се само,че си го взел евтино,че иначе си е пълна набутвация с тия мили в час и мили вместо километри за изминатия път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем вече е за електро техник,с доста добри познания. На моето изобщо не отчиташе оборотомера,но с правилният човек всичко заспа. Няма да те поздравя за избора на табло от деснячка,ама мисля ти си знаеш,надявам се само,че си го взел евтино,че иначе си е пълна набутвация с тия мили в час и мили вместо километри за изминатия път.

 

Винаги може да му лепне един циферблат от heiler-tachodesign.de и да си стане само в километри. ODO-то в мили обаче е куца работа...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Винаги може да му лепне един циферблат от heiler-tachodesign.de и да си стане само в километри. ODO-то в мили обаче е куца работа...

Милите не се проблем. Оборотомера дразни :(. Консултирах се с електришан и обмисляме да елиминираме платката която преобразува сигнала от GDI-то. Така реално ще се ползва само часовника????

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Милите не се проблем. Оборотомера дразни :(. Консултирах се с електришан и обмисляме да елиминираме платката която преобразува сигнала от GDI-то. Така реално ще се ползва само часовника????

Пък някой ако има и схеми на аналоговото и на оптронното табло ще е от полза :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пък някой ако има и схеми на аналоговото и на оптронното табло ще е от полза :)

 

Колега,аналогово табло няма бе,това да не ти е ЗИЛ или УАЗ-ка . Айде един жокер от мен, изкарайте от старото табло платката за оборотите и разглобете новото и му кажи на твоя майстор да размени правилните елементи и ако му разбира,ще стане работата. Ако е достатъчно кадърен,за това табло не му трябват схеми-меми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега една страница по-назад хората са ги наименували Analog unit и High contrast unit а Газките и Уазките са с жила ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега една страница по-назад хората са ги наименували Analog unit и High contrast unit а Газките и Уазките са с жила ;)

 

Не обичам да ме изкарват,че говоря глупости,затова ти показвам как е написано в Workshop Manual-a :

post-3680-079947300 1408743445_thumb.jpg

post-3680-022109900 1408743456_thumb.jpg

 

Ако не разбираш английски означават стандартно измервателен уред и високо-контрастен измервателен уред,а не аналогово. Правилно се ориентираш,че аналоговите са с жило,което движи застопорена за него стрелка,а тези табла са си дигитални,защото преобразуват електрическите импулси от различните датчици по колата,в напрежение подходящо за изобразяване от бобинките на стрелките. Като го извадиш отзад има само 3 букси нали,ако беше аналогово,къде са му жилата тогава и ако е аналогово,как тогава двете табла ще са съвместими ??? Ако под аналогово имаш предвид отчитането на изминатите километри,защото са с движещи се цифри в стил водомер,пак се замисли какво кара тия цифри да се движат,нещо механично или просто електричество .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не обичам да ме изкарват,че говоря глупости,затова ти показвам как е написано в Workshop Manual-a :

post-3680-079947300 1408743445_thumb.jpg

post-3680-022109900 1408743456_thumb.jpg

 

Ако не разбираш английски означават стандартно измервателен уред и високо-контрастен измервателен уред,а не аналогово. Правилно се ориентираш,че аналоговите са с жило,което движи застопорена за него стрелка,а тези табла са си дигитални,защото преобразуват електрическите импулси от различните датчици по колата,в напрежение подходящо за изобразяване от бобинките на стрелките. Като го извадиш отзад има само 3 букси нали,ако беше аналогово,къде са му жилата тогава и ако е аналогово,как тогава двете табла ще са съвместими ??? Ако под аналогово имаш предвид отчитането на изминатите километри,защото са с движещи се цифри в стил водомер,пак се замисли какво кара тия цифри да се движат,нещо механично или просто електричество .

Колега темата ли ще спамим или ще стигнем до някакво решение?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Решението ти го казах по-горе,как се оправят оборотите,няма как да ти го направя,защото аз само гледах,моя техник го правеше. А за да ти показва в километри вместо в мили изминатия път,трябва да се изчете един чип от таблото и да имаш изчетен същия от друга кола,която работи в километри. Замества се секцията с битовете в неговия дъмп файл, с твоята част с километрите и се презаписва чипа. Запоява се и вече работиш в километри. Затова ти писах,че тия операции се правят от много кадърен техник.

Още ли спамя темата според теб ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Интерестно е, че никой не е споменал (или поне аз не прочетох) че при смяна от нормално към оптитронно табло спира да работи регулирането на силата на светлината. Проблема е, че за оптитронното табло копчето с потенциометъра е друго (с 5 пина, а не с 3 както е при нормалното табло) и ако не го смениш таблото остава да свети на максимум а това вечерно време си е малко гадно... Не е голяма драма с пускането на сигнал за другите 2 пина на копчето (другите 3 съвпадат и на букса даже) по-скоро останах неприятно изненандън, че трябва и него да си набавя при "трансплантацията" ;)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...
  • преди 3 месеца ...

Интерестно е, че никой не е споменал (или поне аз не прочетох) че при смяна от нормално към оптитронно табло спира да работи регулирането на силата на светлината. Проблема е, че за оптитронното табло копчето с потенциометъра е друго (с 5 пина, а не с 3 както е при нормалното табло) и ако не го смениш таблото остава да свети на максимум а това вечерно време си е малко гадно... Не е голяма драма с пускането на сигнал за другите 2 пина на копчето (другите 3 съвпадат и на букса даже) по-скоро останах неприятно изненандън, че трябва и него да си набавя при "трансплантацията" ;)

 

Колега, аз съм с Галант 99 декември 2-ка мотор 136 коня, купих от Германия оптитрнонно табло от 2.4 гди и го сложих на моят и нямах никакви проблеми. Светлината се регулира нормално и нямам никакъв проблем с намалянето вечер на светлината :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А с колко пина ти е копчето, с което регулираш светлината на таблото?

 

Да ти кажа честно идея си нямам, не сме го пипали него въобще, помня че само подадохме + на лед светлината и това беше, друго всичко си работеше :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

А как се вадят самите пинчета да се преместят - самата букса не излиза повече от 5см. навънка, повдигат ли се, натискат ли се за да се извадят и преместят? И още, това "подаване на +" става ли като се оголи кабелчето на на номер 4, и за нег се върже кабелче с пин накрая, което пък се вкарва в номер 5?

 

Колега взимам снимките от друг потребител просто за да покажа схемите

 

Теб те интересува най в дясно буксата която е показана на снимката

http://media.snimka.bg/s1/1007/028257929.jpg?r=0

 

Това е схемата на трите букси след като махнеш километража, като лявата е твоето табло средната е как трябва да ги подредиш за Оптитронното табло и в дясно не я пипай!

http://media.snimka.bg/s1/1007/028257928-big.jpg?r=0

 

След като свалиш километража(много внимателно се издърпва с двете ръце равномерно и от двете страни) взимаш отверка и вадиш буксата(най в дясно) с жълтото оплатнение околко нея, като е на крачета от двете страни, много лесно става. След това обръщаш буксата в такова положение все едно си зад километража и я гледаш отзад. По точно както я свалиш така я завърташ(на дясно) няма да скъсаш кабелите не се притеснявай здрави са(има едни оранжеги капачета които държат пиновете с отверка ги вадиш)... пробвах ги :D След това:

1. Извадете пин номер 5(лапата на маслото) и я слагате на 11 което е празно попринцип

2. Слагате нов пин на 5 и го запоявате към 4 като му давате съответно +(необходими са два пина + за новият километраж)

3. Местите 3(лампата за казанчето) на 12 което е празно попринцип

 

Надявам се да съм бил ясен :rulez: :good::rulez: :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Значи, след като се махнат оранжевите капачета горе и долу, се пъха една игла или нещо друго много тясно в отворчето, което е непосредствено под пина, освобождава се пинчето, и излиза мазно и лесно, после си щраква на новата позиция...

 

А относно таблото - запоихме внимателно една тънка жичка м/у края на пътеките 4 и 5, и оптитронното светна, та блесна. Единствения проблем е, че новото табло е от VR-4, т.е. е разграфено на 9000 оборота, и това, което преди беше почти незабележимо потреперване на стрелката на оборотите, сега е едно постоянно подскачане на стрелката +/- 200 оборота, ама бели кахъри, затуй пък се вижда чудесно през деня, а нощем може да се намали интензитета, потенциометъра си работи, а има и индикация за пуснати фарове на новото табло. Въпреки че скоростомера е разграфен в мили, си показва скоростта в километри, както и километража си отчита в километри. Ето едно gif-че преди-сега на неизбърсани табла :-)

 

https://drive.google.com/file/d/0ByPcMTQSzN6zNllVUWJLQzZiRms/view?usp=sharing

Редактирано от Galantoid
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Сега като си сложил от VR-4 километража карай само над 180км. за да не може патрулките да те гонят :icon_clap: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...