Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Трансформация на стар километраж с нов Лед! ПОМОЩ


Steven Gerrard

Препоръчано мнение

Здраейте колеги, Галанта е 2.0 2000 год. обаче километража е стар и реших да го подменя с новия лед мисля че се води не съм много сигурен... Съответно свалих стария и сложих новият ето и снимка http://i48.tinypic.com/1194jg8.jpg проблема е че основните светлини тоест на обортомера на километрите и на брояча на километрите не работи, а всички други лапи светят(SRS, ABS, мигачи, дълги светлини, масло, двигател и остатаналите) Поинтересувах се малко повече и разбрах, че трябва да се пусне "подсветка" мисля че се казва... някой има ли си идея как става и ако знае ще го помоля да ми помогне, защото нямам търпение да светне белият цвят :) Благодаря предварително :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 82
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Оптитронно табло. Имаше подробно описана интервенцията някъде из форума. Пусни търсачката ;)

 

Правилно колега, не я бях видял тази тема преди да пиша... но и там никой не казва конкретно как трябва да се направи и какво трябва да се свърже за да се подкара осветлението... Благодаря иначе за инфото :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А километража и оборотомера работят ли ти ?

 

Работят и двета работят... всичките лапи работят но бялата светлина липсва ... :Д

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Работят и двета работят... всичките лапи работят но бялата светлина липсва ... :Д

Подай + към пина за нивото за маслото и ще светне, но не забравяй, кабелчето което ти светва тази лампа да го преместиш на мястото на новото табло, иначе ще стане мазало.

Редактирано от seducer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подай + към пина за нивото за маслото и ще светне, но не забравяй, кабелчето което ти светва тази лампа да го преместиш на мястото на новото табло, иначе ще стане мазало.

 

Добре колега така ще направя благодаря. Днес ходих до Тояга Плевен и ми казаха 60 лева щяло да струва... скъпо ли е според вас :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Добри новини колеги. Толкова много усилия и накрая успях да си сложа оптитронното табло от 2.4ГДИ на 2.0 2000 година. Наистина се слагат пиновете така както пишат всички, но много внимаваите в какъв ред броите пиновете или по точно трябва да обърнете самата букса по такъв начин както са сложени в самото гнездо(по точно там където си стоят попринцип)

1. Извадете пин номер 5(лапата на маслото) и я слагате на 11 което е празно попринцип

2. Слагате нов пин на 5 и го запоявате към 4 като му давате съответно +

3. Местите 3(лампата за казанчето) на 12 което е празно попринцип

 

Довечера ще кача и снимки да видите вечер как свети :icon_angel:

 

Това е цялата работа. Надявам се да съм помогнал :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер колега, чакаме снимки. Най-после някой да го обясни като хората :) :icon_thumbup:

 

Аз още снощи ги качих колега, но просто ги постнах в друга тема... нищо ще се повторя => Завършен вид => http://i49.tinypic.com/2loye1.jpg и осветлението за управление на климатроника съм сменил с лед ленти като на плюса който съм пуснал съм добавил съпротивление 1к да намали светлината за да не дразни вечер => http://i50.tinypic.com/1z3mc0p.jpg Някой ако иска да пита нещо да пише. Дано съм бил полезен :mitsu-smiley:

Редактирано от Steven Gerrard
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много е добро... започвам и аз да се замислям доста сериозно :) само ми е интересно, изминатите километри на

автомобила, които при теб са 207572 могат ли да се коригират? И всъщност този брояч, който ги брои вграден в таблото ли е ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много е добро... започвам и аз да се замислям доста сериозно :) само ми е интересно, изминатите километри на

автомобила, които при теб са 207572 могат ли да се коригират? И всъщност този брояч, който ги брои вграден в таблото ли е ?

 

Ами могат да се коригират... иначе компютъра сам си сверява километрите, защото този беше на 150 000 като го взех и само като го сложихме и сам се свери. Брояча си е вграден да както е на стария така е и при този с изключение, че този има две опций за засичане на километрите т.е. А и Б :mitsu-smiley: Скоро ще пусна да продавам аз един километраж точно като този, но ще е в Мили(което не е проблем защото под милите си има и километри) и немога да кажа кога точно ще е защото го очаквам :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... иначе компютъра сам си сверява километрите, защото този беше на 150 000 като го взех и само като го сложихме и сам се свери.

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/nono.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/nono.gif

 

Неможе и на двата километража като ги сложа и запаля колата да показва едно и също ако не ги сверява сам нали се сещаш ... :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоест искате да кажете че моя галанто 2.0 GLS си пази някъде в компютъра изминатите километри? Съмнително ми се вижда малко това...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим глупости,а . Видял си еднакво показанието или trip 1 или trip 2 ,километрите се намират на odo.Това не е БМВ с CAN шина да ти пази километрите в таблото,компа и имо бокса,ръиш ли? Защо тогава като сложиш моето пишеше 120 405 километра примерно,а не реалните на колата,а го слагах и махах поне 30 пъти докато стане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Trip А и В не са ли 4-разрядни плюс точка и стотици метри (до 9999.9)?

Или е някакво супер съвпадение в пробега при двете табла, или при компютрите има някаква разлика. И двете ми се струват невероятни и не знам на кое да вярвам.

 

Колко диода се хванаха при копчетата на пулта на климатроника? Моето не съм го оправил още, ама забелязвам изменение в интензитета на светлината на дисплея - все едно премигва ток и свети крушка с жичка. Всичко си светеше докато не го разглобих 3 пъти за един 2дин, но добре че знам кое къде е :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Trip А и В не са ли 4-разрядни плюс точка и стотици метри (до 9999.9)?

Или е някакво супер съвпадение в пробега при двете табла, или при компютрите има някаква разлика. И двете ми се струват невероятни и не знам на кое да вярвам.

 

Колко диода се хванаха при копчетата на пулта на климатроника? Моето не съм го оправил още, ама забелязвам изменение в интензитета на светлината на дисплея - все едно премигва ток и свети крушка с жичка. Всичко си светеше докато не го разглобих 3 пъти за един 2дин, но добре че знам кое къде е :D

 

Са,ама няма как да ти покаже едно и също показание няколко пъти,защото интегралата е EEPROM и се презаписва само на компютър,на новите коли се синхронизира от едно от посочените места:табло,имо бокс,боди компютър,някой модели имат и на още едно-две места където се съхраняват километрите и ако само на едното място е различно показанието,веднага и другите стават с такова,защита срещу "коректни" джамбази.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Следващата стъпка е да се драсни нещо като схемичка за ориентир на колеги които тепърва ще се борят със смяната на табла :icon_clap: Под схемичка имам предвид да се драснат подредба на пиновете кой с кой се заменя от къде на къде се броят и т.н. :rolleyes: Давам просто идея де :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Trip А и В не са ли 4-разрядни плюс точка и стотици метри (до 9999.9)?

Или е някакво супер съвпадение в пробега при двете табла, или при компютрите има някаква разлика. И двете ми се струват невероятни и не знам на кое да вярвам.

 

Колко диода се хванаха при копчетата на пулта на климатроника? Моето не съм го оправил още, ама забелязвам изменение в интензитета на светлината на дисплея - все едно премигва ток и свети крушка с жичка. Всичко си светеше докато не го разглобих 3 пъти за един 2дин, но добре че знам кое къде е :D

 

Колега аз съм махнал всички лампи ключително и тези които са на самия дисплей. На платката където се намира копчето(за усилване и намаляне на градусите) съм сложил Две ленти и от другата страна Една където е копчето за климатика, като съм добавил и съпротивление на + за да намали светлината, защото вечер свети силно и дразни като караш. Няма да обяснявам за веригата как се прави и затваря защото предполагам всеки се досеща. След като сложил съпротивление 1к се получава прекрасно, а отзад на дисплея съм сложил също Една лента като двата диода съм ги вкарал съответно на мястото на двете лампи. Трябва обаче да лепнеш лентата или с Поксипол или с някакво яко лепило, защото аз бях сложил изолирбан и се разлепи... диодите нагряват и го разлепват. Ако нещо не си разбрал питай пак ще обясня, не съм качил снимки, защото го правих отдавна преди таблото... :mitsu-smiley: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Следващата стъпка е да се драсни нещо като схемичка за ориентир на колеги които тепърва ще се борят със смяната на табла :icon_clap: Под схемичка имам предвид да се драснат подредба на пиновете кой с кой се заменя от къде на къде се броят и т.н. :rolleyes: Давам просто идея де :icon_dance:

 

Колега взимам снимките от друг потребител просто за да покажа схемите

 

Теб те интересува най в дясно буксата която е показана на снимката

http://media.snimka.bg/s1/1007/028257929.jpg?r=0

 

Това е схемата на трите букси след като махнеш километража, като лявата е твоето табло средната е как трябва да ги подредиш за Оптитронното табло и в дясно не я пипай!

http://media.snimka.bg/s1/1007/028257928-big.jpg?r=0

 

След като свалиш километража(много внимателно се издърпва с двете ръце равномерно и от двете страни) взимаш отверка и вадиш буксата(най в дясно) с жълтото оплатнение околко нея, като е на крачета от двете страни, много лесно става. След това обръщаш буксата в такова положение все едно си зад километража и я гледаш отзад. По точно както я свалиш така я завърташ(на дясно) няма да скъсаш кабелите не се притеснявай здрави са(има едни оранжеги капачета които държат пиновете с отверка ги вадиш)... пробвах ги :D След това:

1. Извадете пин номер 5(лапата на маслото) и я слагате на 11 което е празно попринцип

2. Слагате нов пин на 5 и го запоявате към 4 като му давате съответно +(необходими са два пина + за новият километраж)

3. Местите 3(лампата за казанчето) на 12 което е празно попринцип

 

Надявам се да съм бил ясен :rulez: :good::rulez: :drinks:

Редактирано от Steven Gerrard
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най дясната от втората снимка е Connector A нали така ?

 

Да колега тя е А просто тук са обърнати незнам и аз защо, снимката е от един холандски сайт... но там всичко е обяснено на холандски а този език е просто ужас... преди седмица бях в Амстердам и повярвай нищо не успях да хвана само РРРР и ХХХХ се чува :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

 

 

Супер ценно, благодаря ти ! :worthy:

 

Най-после някой ясно и точно да обясни и да даде и схема .. :respect:

 

 

...при това положение ако някой продава оптитронно от V6 в км, може да ми пусне лично.

 

Остава да се изясни процедурата по презаписване на Км в таблото, понеже ако сменям, искам да си сложа показанието от старото табло (тъй като съм сигурен че не е въртяно и показва реалния пробег). Някой..., идеи? :senile:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...