sandimen Публикувано 16 ноември 2012 Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Аз ли не разбрах или новото табло самó си сверява километрите? (компа на колата нали дава един и същ сигнал към уреда) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 16 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2012 Аз ли не разбрах или новото табло самó си сверява километрите? (компа на колата нали дава един и същ сигнал към уреда) Ами колега, според мне е точно така, поне при мен се получи именно това. Чета тука коментари от други, че не е така но незнам... при мен беше така :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 17 ноември 2012 Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Добре,значи според тебе,ако сложиш моето табло на твоята кола,след това ще ми се сменят километрите.Съгласен съм,които поиска да пробва с моето табло да го сложа на неговата кола и да проверим дали ще се сменят километрите. Аз каквото пиша съм го видял с очите си или пипнал с ръцете си. Препрограмирането на чипа ,в който се записват километрите се прави на компютър,като преди това се разпоява,доста си поиграхме с техника ми,докато стане на точните километри и да работи нормално таблото,защото ако се запише неправилен дъмп,скоростомера и оборотомера започват да показват много големи показания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 17 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 17 ноември 2012 Добре,значи според тебе,ако сложиш моето табло на твоята кола,след това ще ми се сменят километрите.Съгласен съм,които поиска да пробва с моето табло да го сложа на неговата кола и да проверим дали ще се сменят километрите. Аз каквото пиша съм го видял с очите си или пипнал с ръцете си. Препрограмирането на чипа ,в който се записват километрите се прави на компютър,като преди това се разпоява,доста си поиграхме с техника ми,докато стане на точните километри и да работи нормално таблото,защото ако се запише неправилен дъмп,скоростомера и оборотомера започват да показват много големи показания. Незнам при мен всичко си работи перфектно и обортомера и километрите са точно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 18 ноември 2012 Сподели Публикувано 18 ноември 2012 Ами колега, според мне е точно така, поне при мен се получи именно това. Чета тука коментари от други, че не е така но незнам... при мен беше така :icon_thumbup: Коментарите, които четеш са самата истина. Сещаш ли се, че доста хора вече сме минали по този път със смяната на километражите. Галанта никъде другаде не записва изминати километри, освен в паметта на оптитронното табло. :beach: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 18 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2012 Коментарите, които четеш са самата истина. Сещаш ли се, че доста хора вече сме минали по този път със смяната на километражите. Галанта никъде другаде не записва изминати километри, освен в паметта на оптитронното табло. :beach: Добре колега аз не споря просто казвам как е при мен и си мисля че са излишни тези кометари при положение, че аз дадох линкове на завършен вид и обяснения... :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 5 март 2013 Admin Сподели Публикувано 5 март 2013 http://media.snimka.bg/s1/1007/028257928-big.jpg?r=0 http://www.picvalley.net/u/2682/4190895055242071711362470740La929tEhi7puTMjaBJAZ.JPG Подредих всички коментари и снимки, защото стана пълно объркване.ОБЪРНЕТЕ ВНИМАНИЕ - на снимката на таблото конектор А е ограден в червено! В схемата е най-в ляво! След като свалите километража (много внимателно се издърпва с двете ръце равномерно и от двете страни) взимате отвертка и вадите буксата (най в дясно) с жълтото уплътнение около нея, като е на крачета от двете страни, много лесно става.След това обръщате буксата в такова положение все едно сте зад километража и я гледате отзад. По точно, както я свалите така я завъртате на дясно (няма да скъсате кабелите - здрави са (има едни оранжеви капачета които държат пиновете и с отвертка ги вадите).След това:1. Извадете пин номер 5 (лампата на маслото) и я слагате на 11 което е празно по принцип.2. Слагате нов пин на 5 и го запоявате към 4 като му давате съответно + (необходими са два пина + за новият километраж).3. Местите 3 (лампата за казанчето) на 12 което е празно по принцип (за коли с Cruise control. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ili_77 Публикувано 5 март 2013 Сподели Публикувано 5 март 2013 Да попитам,как стои вапроса с автомата? Може ли да се сложе оптитронно табло от ръчка като се спази тази схема която сте дали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 11 март 2013 Автор Сподели Публикувано 11 март 2013 Да попитам,как стои вапроса с автомата? Може ли да се сложе оптитронно табло от ръчка като се спази тази схема която сте дали? Колега малко късно ти отговарям, но чак сега го виждам, за което се извинявам... Може да се сложи, но ако сложиш от ръчка на автомат, няма да ги има лапите посредата между километража и обортомера... или по точно P, R, N, D, останалите лампи ще светят без проблем. Ако решиш да го сменяш аз имам едно за продан пиши на лично. Приятен ден :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 23 април 2013 Сподели Публикувано 23 април 2013 (редакция) 2. Слагате нов пин на 5 и го запоявате към 4 като му давате съответно + (необходими са два пина + за новият километраж). За хората без поялник и чували/ковчежета с всякакви глупости, от къде мога да намеря този нов пин и мога ли просто да ги "увия" едно в друго?Тази събота ми предстои да слагам оптитронно и се чудя как да го направя. Редактирано 23 април 2013 от CBeTHaX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 28 април 2013 Автор Сподели Публикувано 28 април 2013 За хората без поялник и чували/ковчежета с всякакви глупости, от къде мога да намеря този нов пин и мога ли просто да ги "увия" едно в друго?Тази събота ми предстои да слагам оптитронно и се чудя как да го направя.Колега ако не разбираш от тези неща, по добре не го прави сам за да не го омажеш... ако следваш инструкцийте от тази тема всичко ще е наред. Всичко е обяснено :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flexos Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Здравейте, най-после и аз се уредих с едно табло. Прилагам снимки за да видите още един метод по който може да се реши проблема с пиновете.http://media.snimka.bg/s1/2232/030707408-big.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/2232/030707410-big.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Това на снимката как се казва, "Отмъщението на поялника",може би ??? Колега,по тия тънки плаки върви електричество все пак,мен лично би ме било срам да качвам такъв калпазанлък и да ме гледат всички. Това същото става и с малка жичка между пътеките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Flexos Публикувано 9 юни 2013 Сподели Публикувано 9 юни 2013 Това на снимката как се казва, "Отмъщението на поялника",може би ??? Колега,по тия тънки плаки върви електричество все пак,мен лично би ме било срам да качвам такъв калпазанлък и да ме гледат всички. Това същото става и с малка жичка между пътеките. Колега снимките съм ги качил заради идеята понеже още се дъвче темата с пиновете и кой кабел към кой пин да се свърже. За мен това е един по простичък вариант. П.п. Работата с поялника не е моя, така го купих ;) И на мен ми е грозно ама работи както трябва а това е целта на занятието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 25 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 25 юни 2013 Това на снимката как се казва, "Отмъщението на поялника",може би ??? Колега,по тия тънки плаки върви електричество все пак,мен лично би ме било срам да качвам такъв калпазанлък и да ме гледат всички. Това същото става и с малка жичка между пътеките. Абсолютно съм съгласен... това е някаква пълна излагация, какви са тези брутални запоявания все едно го е правил някой Гоуфаджия :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: направо този вариант според мен отпада... МОЛЯ НЕ ПРАВЕТЕ ТОВА В КОЛИТЕ СИ :icon_doh: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Valchanov Публикувано 13 декември 2013 Сподели Публикувано 13 декември 2013 Колеги тая сутрин ми се появи проблем с километража на Galanta, когато тръгнах стрелката подскочи 2-3 пъти и падна на нулата и не се вдигна повече. Всичко друго по таблото работи нормално, можете ли да ме насочите къде е проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobringeorgiev Публикувано 19 декември 2013 Сподели Публикувано 19 декември 2013 А аз исках да питам от къде да си купя LED ленти за подсветки?Защото ровя из нета и има огромно разнообразние.Тук примерно:http://vikiwat.com/led-lenti.htmlми прави впечатление, че имат много бройки, но не знам дали са качествени? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
berberian Публикувано 20 април 2014 Сподели Публикувано 20 април 2014 Страхотна тема,благодаря за инфото.Голямо гадаене беше преди това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
berberian Публикувано 7 Май 2014 Сподели Публикувано 7 Май 2014 Много ме улесни,благодаря за инфото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexandurrr Публикувано 21 Май 2014 Сподели Публикувано 21 Май 2014 (редакция) Колеги Галанта ми е до 260 на километража, къде мога да си намеря от новите и колко струва горе-долу? Редактирано 21 Май 2014 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 21 Май 2014 Сподели Публикувано 21 Май 2014 (редакция) Колеги Галанта ми е до 260 на километража, къде мога да си намеря от новите и колко струва горе-долу? Мисля, че трябва да прочетеш тази тема, но изцяло, иначе за табло от някоя кола на части Редактирано 21 Май 2014 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CRS Публикувано 6 юни 2014 Сподели Публикувано 6 юни 2014 Колеги, благодаря ви за точната и изчерпателна информация за подмяна на таблото!Вече и моето грейна :icon_thumbup: Имам въпрос - при изключено положение на контактния ключ и включени фарове, таблото трябва ли да свети,защото старото светеше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steven Gerrard Публикувано 5 август 2014 Автор Сподели Публикувано 5 август 2014 Колеги, благодаря ви за точната и изчерпателна информация за подмяна на таблото!Вече и моето грейна :icon_thumbup: Имам въпрос - при изключено положение на контактния ключ и включени фарове, таблото трябва ли да свети,защото старото светеше. Здравей колега, не таблото светва само като е на контакт колата, фаровете нямат нищо общо с него ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 18 август 2014 Сподели Публикувано 18 август 2014 Колега взимам снимките от друг потребител просто за да покажа схемите Теб те интересува най в дясно буксата която е показана на снимкатаhttp://media.snimka.bg/s1/1007/028257929.jpg?r=0 Това е схемата на трите букси след като махнеш километража, като лявата е твоето табло средната е как трябва да ги подредиш за Оптитронното табло и в дясно не я пипай!http://media.snimka.bg/s1/1007/028257928-big.jpg?r=0 След като свалиш километража(много внимателно се издърпва с двете ръце равномерно и от двете страни) взимаш отверка и вадиш буксата(най в дясно) с жълтото оплатнение околко нея, като е на крачета от двете страни, много лесно става. След това обръщаш буксата в такова положение все едно си зад километража и я гледаш отзад. По точно както я свалиш така я завърташ(на дясно) няма да скъсаш кабелите не се притеснявай здрави са(има едни оранжеги капачета които държат пиновете с отверка ги вадиш)... пробвах ги :D След това:1. Извадете пин номер 5(лапата на маслото) и я слагате на 11 което е празно попринцип2. Слагате нов пин на 5 и го запоявате към 4 като му давате съответно +(необходими са два пина + за новият километраж)3. Местите 3(лампата за казанчето) на 12 което е празно попринцип Надявам се да съм бил ясен :rulez: :good::rulez: :drinks: Колеги решил съм да минавам на оптронно. Всичко ми е ясно с пинове и т.н., но имам едно питане . Никъде на буксите не виждам пин за круиза? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 18 август 2014 Сподели Публикувано 18 август 2014 Колата ти преди или след фейслифт-а е ? Таблото което ще слагаш,преди или след фейслифт-а е и то ? Питам,защото има разлика в крушките,иначе таблото се ползва само за индикация на круиза. Ако си след 99-та и сложиш такова табло,не би трябвало да имаш проблеми,направо си светва крушката,би трябвало и преди 99-та да е същото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.