Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Нов Лансър или...?


Препоръчано мнение

И аз да се впиша за съвет!

Привет!

Търсим си нова японска кола Отдавна съм фен на Митсубиши Лансър Новия Спортбек е... :rulez: , вътре е леко "дървен",но може да се прежаля за красотата вътре :D .

Обаче...

Чета темите из форума и установявам,че никак не са икономични бензиновите двигатели, на дизелови се накарахме.

Бях се ориентирала към 1,8, тъй като съм карала дизелов 2,0, 140 к.с. и като цяло "радостта от шофирането" е признак, по-който избирам. Обаче много лапат май тези двигатели на Митсубиши, а ми се иска да е по-икономичен, да е удобен за дълги пътувания за 4 човека, да ускорява достатъчно бързо, за да не ме нервира в надпревара с камиони, колони и т.н.... 1, 6 дали ще ме задоволи. Карахме пробно ASX- 1,6 бензин, много шумен и много слабичък действително. При Лансъра дали пак ги има тези дразнещи факти?

Какво ще кажете ? Започвам да се разколебавам... :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От доста време се каня да направя едно филмче за разхода при CVT скоростна кутия и все не остава време. Така ще може да се види какъв е разхода при 50, 60 и 90 км/ч - най-често използваните скорости. Отделно съм го изпробвал при 140+ в продължение на дълго време - над 30 минути. Там вече разхода няма как да е под 10 на 100, защото живеем в планинска страна, т.е. няма участъци от по 100-200 км без баири. Удобното при мен е, че когато настигна някой камион, движест се с 70-80 км/ч и нямам възможност за изпреварване оставям круиз контрола да поддържа скоростта. Това до голяма степен ти спестява нервите от превключване на 4-5-4-3 изпреварване и отново до 6-та. Освен това, ако ми се стори не достатъчно тягата, винаги мога да сваля една две предавки надолу от лопатките на волана без да минавам на ръчни скорости от скоростния лост. Единственото, което не ми допада е, че не мога да изключвам от скорост, както при ръчна скоростна кутия. Тогава разхода може още да се свали, ако имаш по-спокоен стил на шофиране.

Шума в купето се оправя с монтаж на гумите с по-нисък шум и допълнително шумоизолация на купето, която на последните модели може да са оправили. Просто направи един тест на Лансер, за да усетиш тези неща. Единствено твоите усещания са важни, а какво ще ти дадем като информация е друга бира!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето лично мнение, според изискванията на колежката е да се ориентира към дизеловия агрегат. Иначе най добре би било, колеги от Варна с новия лансер да поканят колежката да направи едно кръгче за най-добра представа към автомобила. Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Изключването от скорост и движение на неутрална не пестят гориво, дори напротив, харчат повече, това по официални данни, а и не е безопасно да се кара така. По въпроса за избор на двигател на новият Лансер, просто нямат добър вариант, за бърза и икономична, имат само бърза- Ralliart, Evo x, или икономична 1.5 или 1.6 ръчни скорости. Аз бих си купил 1.5 или 1.6 като ще трябва да се лиша от вървенето. Лошо, но факт, мое лично мнение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда, при спускане винаги си карам на скорост. Разход 0/100. :icon_thumbup:

 

Иначе Балкан Стар, че са мизерници всички го знаем, ама чак пък един Лансер 1.8 бензин да не могат да извадят за тестдрайв... Ако имаш път към София бих ти дал да покараш моя. Въпреки всеобщото мнение, че двигателя е слаб, аз не мисля точно така. Изпреварвам си супер. Просто трябва да се връщат скорости, защото силата му идва около 3-4 хиляди оборота, пък със 100 на 5-та си около 2 хиляди. :) Също така смятам, че колата може да бъде прилично икономична, но си трябва спокойно шофиране и "галене" на газта.

Редактирано от nekro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда, при спускане винаги си карам на скорост. Разход 0/100. :icon_thumbup:

 

Иначе Балкан Стар, че са мизерници всички го знаем, ама чак пък един Лансер 1.8 бензин да не могат да извадят за тестдрайв... Ако имаш път към София бих ти дал да покараш моя. Въпреки всеобщото мнение, че двигателя е слаб, аз не мисля точно така. Изпреварвам си супер. Просто трябва да се връщат скорости, защото силата му идва около 3-4 хиляди оборота, пък със 100 на 5-та си около 2 хиляди. :) Също така смятам, че колата може да бъде прилично икономична, но си трябва спокойно шофиране и "галене" на газта.

И това важи за всички атмосферни бензинки с мощност 120-30 коня

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нема филм спускането на скорост да стане с по-малко гориво в сравнение със спускането на неутрална. Един бензинов двигател 1.8-2.0 литра изразходва ~1 литър/час. Колко часа ще се спускате или минути? Разход от 16,7 мл в минута средно.

Интересуващото ни общо нещо между двете е пътуването без да се пипа газта. При спускане на скорост двигателят спира колата и минава по-късо разстояние от спускането на неутрална.

Може да е по-икономично само ако веднага след края на баира се спре и се отчете колко мл ги няма. Това е единствения случай когато спускането на скорост става с по-малко бензин. И то при условие, че оборотите са над границата, под която инжекционът възстановява подаването на бензин за поддържане на празния ход.

Кое му е опасното като изключим прегряването на спирачките? Дори и да има завои, колко хора ще могат да си овладеят колите при загуба на сцепление? - Няма да са много.

В инструкциите за безопасно шофиране пише в завоя да не се натиска спирачка и да не се сменя предавка, ама това кой го спазва или самите автоматични скорости го спазват? Или дори спускането на баир да става със скоростта и предавката, на която автомобилът може да го изкачи? Да, и това всичко го спазват...

 

На мен ми е любопитно това "или" в заглавието какво означава. Кои са другите харесвани модели?

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е единствения случай когато спускането на скорост става с по-малко бензин.

 

Единствения вариант е когато двигателя се ползва, като спирачка или наклона е достатъчен за поддържане на скоростта при включена предавка. Иначе пак го върти бензина за да не спира - няма как. Първия път като видях темата за разхода на лансъра и аз останах изненадан. Уж трябва да има някакъв прогрес в технологиите и разхода на новите модели да е по-малкък?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нема филм спускането на скорост да стане с по-малко гориво в сравнение със спускането на неутрална. Един бензинов двигател 1.8-2.0 литра изразходва ~1 литър/час. Колко часа ще се спускате или минути? Разход от 16,7 мл в минута средно.

Не е точно така - при спускане и използване на двигателя като моторна спирачка ми дава време на бензиновите инжектори 0 ms, което означава че не впръсква бензин, т.е. - разход 0 :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...