Премини към съдържание

Дигитален термометър за кола


lancer4x4

Препоръчано мнение

http://www.lidl.de/media/product/0/0/3/7/9/0/6/auriol-innen-aussenthermometer-auto.jpg

9,99лв. http://www.lidl.bg/cps/rde/xchg/lidl_bg/hs.xsl/index_18947.htm

 

 

Ще взема една такава пластмаска да видя дали ще има полза от нея в колата. :D

Лансера 94" няма външна температура на таблото.

Само не ми идва наум подходящо място за датчика за външна температура който е с кабел. За дясното огледало не ми се разглобява кората на врата и др. работи. И някак си мисля, че отоплението на огледалото ще влияе на показанията.

 

Ако някой е слагал да предложи място или да пробвам по метода проба-грешка.

 

Имам няколко идеи в подкалниците до страничните мигачи, челно в основата на бронята, но не знам насрещния вятър дали ще му влияе.

Май няма подсветка което е минус, и втори часовник в колата е някак си дразнещо.

Дано изкара поне седмица в колата преди да почне да събира прах в кашон безполезни дрънкулки :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.lidl.de/media/product/0/0/3/7/9/0/6/auriol-innen-aussenthermometer-auto.jpg

9,99лв. http://www.lidl.bg/cps/rde/xchg/lidl_bg/hs.xsl/index_18947.htm

 

 

Ще взема една такава пластмаска да видя дали ще има полза от нея в колата. :D

Лансера 94" няма външна температура на таблото.

Само не ми идва наум подходящо място за датчика за външна температура който е с кабел. За дясното огледало не ми се разглобява кората на врата и др. работи. И някак си мисля, че отоплението на огледалото ще влияе на показанията.

 

Ако някой е слагал да предложи място или да пробвам по метода проба-грешка.

 

Имам няколко идеи в подкалниците до страничните мигачи, челно в основата на бронята, но не знам насрещния вятър дали ще му влияе.

Май няма подсветка което е минус, и втори часовник в колата е някак си дразнещо.

Дано изкара поне седмица в колата преди да почне да събира прах в кашон безполезни дрънкулки :)

В предната броня. Въпрос: температура от 29 градуса целзий при 10 км ч. и при 100 км. ч. различава ли се по нещо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос: температура от 29 градуса целзий при 10 км ч. и при 100 км. ч. различава ли се по нещо?

{style_images_url}/offtop.gif
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В предната броня. Въпрос: температура от 29 градуса целзий при 10 км ч. и при 100 км. ч. различава ли се по нещо?

 

Принципно няма разлика! Реално обаче при 100км/ч отчетените данни са по-верни, защото при 10км/ч двигателя топли датчика в предната броня.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Стъпвам на кантара с двата си крака и скалата показва 100кг. Ако вдигна единия си крак във въздуха и остана на един, колко ще тежа тогаз? :D



разбира се, че 50кг


до колкото си спомням на Галанта датчика за външната температура е зад предната броня в ляво гледано от мястото на водача. Мисля, че е излишно да споменавам, че трябва да е на завет. Редактирано от javor_vd
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

:D

 

Съдя по това, че датчика за външна температура на домашната метеорологична станция е една солидна кутия.

А вятъра при 100 км. си е фактор според мен. Защо лаптопа обича повече 700 оборота на вентилатора на подложката отколкото 0 оборота.

 

За какво иначе е тази кутия http://haskovo.info/images/stories/big/uchenici_meteorologichna_satncia_19_03_07/5.jpg

И лятно време ако ми кажеш, че на сянка и на слънца t е еднаква значи проблема е в мен :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Стъпвам на кантара с двата си крака и скалата показва 100кг. Ако вдигна единия си крак във въздуха и остана на един, колко ще тежа тогаз? :D


Зависи :D ако си пил Red Bull може и по малко от 100 :D
Приет ли съм за милиционер :icon_hmm:
Редактирано от lancer4x4
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Местоположение на датчици за външна температура при различни автомобили:

Пежо 306- отдолу под стойката на дясно огледало... мери що годе нормално и не зависи от подгрева на самото огледало.

Нисан Примера- някъде в багажника, собственика на колата не се оплакваше в драстична разлика на показанията.

Опел Комбо- в предната броня (там поставих и моя датчик)... големи толеранси в показанията, зависещи от температура на асфалта; на двигателя и скорост на движение:icon_crying:

Пробвай да го залепиш (датчика) от вътрешната страна на левия калник - някъде по близо до купето.

 

Първо там си го поставих... почти целия загрят въздух от моторя циркулира из тези дебри на автомобилното купе.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само не слагай датчика под предния капак да го топли двигателя... дори възможно най-близко до чистачките да го сложиш - лятото пак ще дава грешка и то доста. Внимавай и как прекарваш кабела за външния датчик. Тези термометърчета имат доста тънко кабелче и се къса/прекъсва много лесно. Това, което аз имах (подобно на това от снимката) лятото така се напичаше, че не му се виждаха цифрите (почерняваше цялото екранче) и когато започнеше да показва видимо нещо на екрана пишеше около 58-60 градуса :)... Идеята ми е не монтирай дисплейчето така че да го пече слънце отгоре на таблото.

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е датчика при галан ЕА_А (снимано е отпред на колата при свалена броня)

От двата кабела които се виждат датчика е левия .. които е по в средата на снимката.

http://picbg.net/u/14364/26779/thumbs/520087_fr.jpg

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За сега с монтажа не бързам нали съм на топло вкъщи :D

 

http://prikachi.com/thumbs/295/5371295.jpg

(кликни върху картинката за по-голямо изображение)

Това е външния датчик.

За цената си от 10 лв. надмина очакванията ми :D

 

Монтажа няма да е най отгоре на таблото, както си мислех да го бодна отначало :D

За датчика измислих перфектно място :) над резервоара капачката за бензиновата помпа примерна снимка http://img505.imageshack.us/img505/632/pompaqw5.jpg слагам го на дупката дето минава винтчето стягам и той остава извън купето на открито и на завет :good:

 

Според другите термометри вкъщи мери точно без отклонение. Външни датчик е по чувствителен на промяна /имам на предвид като го сложа в хладилника на датчика за вътрешна температура му трябва повече време да смени показанията си / то така трябва и да бъде.

Има и памет за най-ниски и високи отчитани температури, които могат да се нулират ръчно или автоматично на 24ч.

Целзий - фаренхайт. И предупреждение за замръзване заради, което го купих на 5 мин. звуков сигнал доста полезно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За цената си от 10 лв. надмина очакванията ми :D

 

 

А откъде?

Видях- видях:D

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя Мицку миналото лято го оборудвах с термометър за кола. От него исках само да ми следи/показва 2 неща:

 

1. Температурата на въздуха в купето (за външната си имам на борд компютър) с цел при пускане лятото на климатик да зная до къде да го избузвам спрямо външната за да не се настине и

2. Цифрите на дисплея да са достатъчно големи с един мигновен поглед да видя показанието. Първоначално си бях купил като този в началото на темата, но се страхувах да не си отвлека вниманието по време на шофиране, ако се взирам прекалено дълго да го намеря и фокусирам върху 1/3 от него

 

Сложих си го в нишата на пепелника, а датчика му леко виси в купето.

 

Купих си същия за 8-9 лв през някакъв онлайн магазин и с доставката стана 15 лв. Върши чудесна работа :icon_n_king:

 

 

http://forums.hondabg.com/uploads/1255977670/gallery_9111_1076_13462.jpg

 

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти нямаш ли си на таблото темп?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти нямаш ли си на таблото темп?

 

Ако този пост се отнася за мен...както казах в показанията на бордовия компютър имам само външна температура. Не зная дали чрез режимите може да се настрои да показва вътрешната, но аз нямам оригинален касетофон и става дълга и широка. Затова с този на снимката се реши неудобството.

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На Каризмата датчика за външната температура е точно пред радиатора. Мери точно, но ако спреш на място започва да се повишава показанието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако този пост се отнася за мен...както казах в показанията на бордовия компютър имам само външна температура. Не зная дали чрез режимите може да се настрои да показва вътрешната, но аз нямам оригинален касетофон и става дълга и широка. Затова с този на снимката се реши неудобството.

Поздрави

Според мен,уредът на Светльо е по-добро попадение.От години имам такъв на опела,монтиран зад ляв фар.Не отчита много точно,влияят му много фактори.Трудно беше да намеря как да извадя голямата сонда,на края на кабела.Но не слагайте сонда в подкалника,откъм гумата-на първо миене на автомивка може да се откачи.Да не говорим за леда през зимата. Но въпрос на вкус! Този,по-малкият се намира и в магазин'Конрад' в Пловдив. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_bye.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...