Премини към съдържание

Нужно ли е ........?


m-galant

Препоръчано мнение

Нужно ли е на Галант 2.5л като се постави газов инжекцион да се слага и система за мазане на клапаните? Много противоречиви мнения на газаджии и незная какво да правя и накъде да се насоча?!? ПОМАГАЙТЕ :mitsu-smiley: :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не,не се налага, моя Галант беше с фабрична АГУ и само аз й навъртях 160 000 км, и нищо не е станало........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Не,не се налага, моя Галант беше с фабрична АГУ и само аз й навъртях 160 000 км, и нищо не е станало........

:icon_thumbup: Благодаря за инфото :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За по-старите автомобили,дори и японски не се налага да се монтира омаслител,казвам го като човек,който е видял много газифицирани такива. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За по-старите автомобили,дори и японски не се налага да се монтира омаслител,казвам го като човек,който е видял много газифицирани такива. :rolleyes:

То не, че на по новите нещо помагат тези системи .:) Казвам го като човек виждал доста двигатели, клапаните нямат проблем с триене за да се омасляват, проблема им е с прегаряне, а за това лубрикант няма как да помогне ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То не, че на по новите нещо помагат тези системи .:) Казвам го като човек виждал доста двигатели, клапаните нямат проблем с триене за да се омасляват, проблема им е с прегаряне, а за това лубрикант няма как да помогне ..:)

Така е,но обедняването на сместа няма как да се компенсира с такъв омаслител.Факт е,че с тази течност по-новите япончета по-добре се държат на газ.Истината е в по-скъпата система за омасляване,там дозирането е по-точно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като темата от 2012 година е продължена (няма лошо) да питам кое точно се смазва и как? "Паричката" на клапаните предполагам. Стъблото си е в масло принципно, значи смазката е между гумичката и работната част на клапана. Чел съм за някакво резервоарче, в което се налива смазката и се дозира автоматично по малко подобно на скотойлерите при мотоциклетните вериги. Не знам обаче кое маже.

 

Навремето и аз карах кола на пропан-бутан - москвич осмак, на който сменихме клапаните с жигулови, тъй като т.нар. зилов бензин :) А86 изчезна като продукт и се появи А92 ако не се лъжа. Той идвал силен на техниката от 60-те. Проблеми с клапаните не сме имали при него при все че си го покарахме доста.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се инсталира от автоматичната система за мазане на клапаните,но поради факта че е доста скъпа- 300 и нещо пари,хората слагат обикновената,която не прави желания ефект,но пък е на по-добра цена 130-180 лева приблизително. Като питах единия от газаджиите да ми обясни и покаже,ми каза,че няма такава защото не се търси и той даже не я е виждал на живо,защото не е слагал,а той уредби монтира или поправя всеки ден.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 години ...

Здравейте! Карам с такава омаслителна система вече 50000 км. Това, което мога да кажа категорично, е, че тази течност не изгаря добре. Свалях катализатора преди два дена за да го варя с оксиална кисилина, понеже се боря с грешка p0421. В края на изпускателните колектори при уплътнението/ламаринката към катализатор се беше омазнило с тази течност. Явно не изгаря добре, или поне не по-големи количества, тъй като системата не впръсква с еднакъв интензитет. Редовно трябва да се регулира от крачнето. Та след 7 часово варене (виж повече тук (https://www.subaruforester.org/vbulletin/f88/catalytic-converter-citric-acid-bath-p0420-91379/#/topics/91379?page=2) в тенджерата имаше от тази смес. Сега съм спрял да ползвам. Тъпо е че от едната страна на катализатор имам малка дупчица и от там като го плакнех излизаха мънички парченца от питата. В този ред на мисли някой има ли опит с нови неоригинални катализатори, като този тук https://www.ebay.de/itm/KAT-Katalysator-MITSUBISHI-Outlander-I-CU5W-2-4i-16v-118kW-4G69-2003-09-2008-12/302615449789?hash=item46754950bd:g:s1AAAOSw44JbaGIk. Не мога да повярвам, че за тази цена получаваш нещо с достатъчно качества и платина. Оригинален най-евтин нов без ддс е 1550 Евро. Тъпото е, че на старо на малко км нищо не се намира, а ако са космически суми. Та толкова от мен... Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...