Премини към съдържание

Заслужава ли си смяната на Каризма с Галант?


backstage

Препоръчано мнение

Кокошката или яйцето .....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Спора за бензин или дизел няма свършване, особено за коли 2-ра , 3-та и т.н. употреба, всичко е на късмет.

1. Возия Галант с/у Каризма 1:0

2. Визия Галант с/у Каризма 2:0

3. Комфорт Галант с/у Каризма 3:0

4. Подръжка Галант с/у Каризма 3:1

5. Разход Галант с/у Каризма 3:2 (за дизели говорим)

За мен лично избора е Галант.

А ако сложим чертата с 40лв, дизеловия галант ще мине ли 260км градско??? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/nono.gif... това са по-малко от 15 литра нафта, и аналогично 30+ литра газ.

А що се отнася заобиколно на темата ... ако си купите нова кола дизел и я ползвате за семеен автомобил, връткайки по 15к км годишно, разликата от 3-4000 лв спрямо бензиновия мотор на същия модел, скоро няма да я избиете, при тези цени на горива, а и съвременния бензинов мотор също е доста икономичен.

Ако пък си купувате втора ръка, да дизела гори малко ама пък не можеш да му сложиш газ :P докато на бензиновия да и нещата се уравновесяват спрямо икономията на гориво.

И което е неуспорима истина, дизела е една идея по-скъп за поддръжка като мотор, но всичко е както казах голяма доза късмет, когато взимаш кола на старо.

Така че да, дизела е икономичен но само ако го караш много и най вече като служебен автомобил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Уффффф, аман от митове и легенди.

 

И кое е мит? Че турбината скъсява живота на ДВГ? Че атмосферния дизел има по-дълъг живот от надутия? Или просто си уфкаш...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се клопа с дизел, защото не съм имал. 80% ще е Ауди, само да се намери купувач за моята кола. 4 години с галант стигат. Време е за нещо ново.

Ще трябва да продаваш мотори, де що имаш за да обслужиш избора си, пък после като се счупи туй-онуй земай кредит от ДСК :P Иначе ако имаш възможости от сърце ти желая нещо подобно

http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1347168793b.JPG

 

Дизелите ги спасява само надува ...иначе са умрели мулета

Това е точно така B) Иначе не бих казал, че живота на двигателя го съкращава турбината, просто самата тя е консуматив с неприятна цена :icon_peace:

 

Само да вметна,че на новите дизели работното налягане в рейката примерно е от 300 до 1000 бара !!!,така че е нормално с нашите хубави горива и малко по-вече стъпка с десния крак нещо да не издържи. При моя техник идват главно дизели за проблеми с електрониката,но не са малко и тези с проблемна дюза(и),умна дюза,датчици разни,ПОМПА, управление на ПОМПАТА,запушен филтър за твърди частици. И не си мислете,че са само стари кошници,нови коли на по 5-6 години,с малко километри,но за съжаление вече не се правят толкова здрави колите като по-старите модели. Дизела е добър вариант,но да го вземеш или нов или на 50-60000 км,за да не се чудиш после как да го продадеш само и само за да се отървеш от големия ремонт.

+1, всичко проблемно по новите коли според мене изхожда от стремежа за много вървене с малко гориво + намалени вредни емисии :icecream:

http://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1347169250v.jpg

:beer: :beer: :beer:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Иначе не бих казал, че живота на двигателя го съкращава турбината, просто самата тя е консуматив с неприятна цена :icon_peace:

 

 

 

Няма как да не го съкращава... Не заради механичното натоварване толкова колкото заради термичното... При малък надув до половин бар да речем, че няма да е осезаемо... От там на горе обаче...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да не го съкращава... Не заради механичното натоварване толкова колкото заради термичното... При малък надув до половин бар да речем, че няма да е осезаемо... От там на горе обаче...

2012 г. сме. Технологиите понапреднаха. Ако двете ми турбини на галанта сега са по на 1 бар, това два бара общо ли значи:-) А ако дизелът ми е на 0,6 дали ще изкара 300 К с тая Оем турбинка?

Дизеловият галант е очевидно недоразумение, основателно продавано на смешна цена. Всеки да си избира гориво, все е скъпо:-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Всеки да си избира гориво, все е скъпо:-)

 

{style_images_url}/offtop.gif
Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Какво е казал Шопът: "И 5 лева да стане - пак 'че карам, и 5 ст'инки да е - пак 'че го краднем" Оправия няма, на кого да вярваш???? Сума ти народ се оплаква, а си карат колите, пият алкохол, и пушат! @баси парадоксите.

Ако знаеш колко много си прав, няма место по заведенията,кината пълни, където и да ида коли, коли, опашка .. Егати кризата :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...