Anatoli Публикувано 8 септември 2012 Сподели Публикувано 8 септември 2012 Кокошката или яйцето .....http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gifСпора за бензин или дизел няма свършване, особено за коли 2-ра , 3-та и т.н. употреба, всичко е на късмет.1. Возия Галант с/у Каризма 1:02. Визия Галант с/у Каризма 2:03. Комфорт Галант с/у Каризма 3:04. Подръжка Галант с/у Каризма 3:15. Разход Галант с/у Каризма 3:2 (за дизели говорим)За мен лично избора е Галант.А ако сложим чертата с 40лв, дизеловия галант ще мине ли 260км градско??? http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/nono.gif... това са по-малко от 15 литра нафта, и аналогично 30+ литра газ. А що се отнася заобиколно на темата ... ако си купите нова кола дизел и я ползвате за семеен автомобил, връткайки по 15к км годишно, разликата от 3-4000 лв спрямо бензиновия мотор на същия модел, скоро няма да я избиете, при тези цени на горива, а и съвременния бензинов мотор също е доста икономичен.Ако пък си купувате втора ръка, да дизела гори малко ама пък не можеш да му сложиш газ :P докато на бензиновия да и нещата се уравновесяват спрямо икономията на гориво.И което е неуспорима истина, дизела е една идея по-скъп за поддръжка като мотор, но всичко е както казах голяма доза късмет, когато взимаш кола на старо.Така че да, дизела е икономичен но само ако го караш много и най вече като служебен автомобил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 септември 2012 Сподели Публикувано 9 септември 2012 Уффффф, аман от митове и легенди. И кое е мит? Че турбината скъсява живота на ДВГ? Че атмосферния дизел има по-дълъг живот от надутия? Или просто си уфкаш... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 септември 2012 Сподели Публикувано 9 септември 2012 И на мен ми се клопа с дизел, защото не съм имал. 80% ще е Ауди, само да се намери купувач за моята кола. 4 години с галант стигат. Време е за нещо ново. Ще трябва да продаваш мотори, де що имаш за да обслужиш избора си, пък после като се счупи туй-онуй земай кредит от ДСК :P Иначе ако имаш възможости от сърце ти желая нещо подобноhttp://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1347168793b.JPG Дизелите ги спасява само надува ...иначе са умрели мулетаТова е точно така B) Иначе не бих казал, че живота на двигателя го съкращава турбината, просто самата тя е консуматив с неприятна цена :icon_peace: Само да вметна,че на новите дизели работното налягане в рейката примерно е от 300 до 1000 бара !!!,така че е нормално с нашите хубави горива и малко по-вече стъпка с десния крак нещо да не издържи. При моя техник идват главно дизели за проблеми с електрониката,но не са малко и тези с проблемна дюза(и),умна дюза,датчици разни,ПОМПА, управление на ПОМПАТА,запушен филтър за твърди частици. И не си мислете,че са само стари кошници,нови коли на по 5-6 години,с малко километри,но за съжаление вече не се правят толкова здрави колите като по-старите модели. Дизела е добър вариант,но да го вземеш или нов или на 50-60000 км,за да не се чудиш после как да го продадеш само и само за да се отървеш от големия ремонт.+1, всичко проблемно по новите коли според мене изхожда от стремежа за много вървене с малко гориво + намалени вредни емисии :icecream: http://alfa.kachi-snimka.info/images/rgh1347169250v.jpg :beer: :beer: :beer: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 септември 2012 Сподели Публикувано 9 септември 2012 Иначе не бих казал, че живота на двигателя го съкращава турбината, просто самата тя е консуматив с неприятна цена :icon_peace: Няма как да не го съкращава... Не заради механичното натоварване толкова колкото заради термичното... При малък надув до половин бар да речем, че няма да е осезаемо... От там на горе обаче... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 септември 2012 Сподели Публикувано 9 септември 2012 Няма как да не го съкращава... Не заради механичното натоварване толкова колкото заради термичното... При малък надув до половин бар да речем, че няма да е осезаемо... От там на горе обаче...2012 г. сме. Технологиите понапреднаха. Ако двете ми турбини на галанта сега са по на 1 бар, това два бара общо ли значи А ако дизелът ми е на 0,6 дали ще изкара 300 К с тая Оем турбинка?Дизеловият галант е очевидно недоразумение, основателно продавано на смешна цена. Всеки да си избира гориво, все е скъпо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 9 септември 2012 Сподели Публикувано 9 септември 2012 (редакция) ... Всеки да си избира гориво, все е скъпо {style_images_url}/offtop.gifКакво е казал Шопът: "И 5 лева да стане - пак 'че карам, и 5 ст'инки да е - пак 'че го краднем" Оправия няма, на кого да вярваш???? Сума ти народ се оплаква, а си карат колите, пият алкохол, и пушат! @баси парадоксите. Редактирано 9 септември 2012 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 9 септември 2012 Сподели Публикувано 9 септември 2012 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifКакво е казал Шопът: "И 5 лева да стане - пак 'че карам, и 5 ст'инки да е - пак 'че го краднем" Оправия няма, на кого да вярваш???? Сума ти народ се оплаква, а си карат колите, пият алкохол, и пушат! @баси парадоксите. Ако знаеш колко много си прав, няма место по заведенията,кината пълни, където и да ида коли, коли, опашка .. Егати кризата :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.