Премини към съдържание

Помощ при избиране на Galant


Getmaster

Препоръчано мнение

Това с 99/100 при потегляне не е добре, но приятел ми е казвал, че в калибра 2000 150 коня при изпреварване борд компа е показвал 40 и нещо моментен. Скоростта е била голяма - 140+. Ама това 99 е умопомрачително. Не знам как ще го преживея ако го видя с очите си.

Така е и моя малък автомобил показва около 60-70 на 100 при потегляне по борд компютър. Иначе изтествах цялата Хемус от Ябланица до София , даде точно 9,6 .със скорост 130-170 .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Тръгнах до капачката с гориво и малко преди Грац резервоарът се изпразни. Точно на колко км. не помня, но след това като разбрах колко хваща (62 л ако е толкова) изчисленията ми показаха ~9,4/100, като когато тръгнах стрелката беше на милиметър под Е-то и когато спрях да напълня пак беше пак там. При 1.6 (моята) със 160 (почти пълна газ) разликата ще е повече със сигурно 2 литра, ако не и по-голяма. Обяснението е, че големият двигател поддържа тази скорост много по-лесно от малкия и все още е далеч от пълно натоварване.

 

A моето обяснение е , че в БГ горивата са некачествени и разхода от там скача доста. Така че не си прави такива генерални изводи... :)

Единственото предимствео на голямата атмосферка пред малката е въртящия момент в ниските, от което идва икономията, понеже се превключват предавки по-рано. Всички останали легенди за по-нисък разход при висока скорост са просто хипотези, които нямат нищо общо с действителността. Отделно инжекциона и дистрибуцията на запалването при 2.0 са много по-напред технологично, за това просто спор няма. От там и прецизирането на горивото е много по-добро, както и разхода. Това шестак с палец и дистрибуторна капачка си е направо архаизъм и сигурно Галант е един от последните автомобили сред съвремениците си с такова запалване.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И така вече съм горд собственик на :mitsu-smiley: Galant 2.0 136 hp и съм много доволен от избора си от разстоянието м/у Пловдив - Сливен останах с много добро впечатление спрямо колата много добре се държи на пътя не е мудна личи си че иска да върви :D сега започвам малко козметика преден капак ляв калник преден и заден веждата и общо взето това :):) благодаря за мненията. Разхода все още не съм го хванал ама 300 км с 30 лв газ за сега имам и още мисля че ще е доволно :) имам малко тракане на предна лява гума дали шарнир или някоя биалетка утре по светлщо ще гледам и лагера на компресора на климатроника ама като гледам цените и той ще е от сменените през идната седмица :):) това е от мен ако админа реши може да закл темата :):)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отделно инжекциона и дистрибуцията на запалването при 2.0 са много по-напред технологично, за това просто спор няма. От там и прецизирането на горивото е много по-добро, както и разхода. Това шестак с палец и дистрибуторна капачка си е направо архаизъм и сигурно Галант е един от последните автомобили сред съвремениците си с такова запалване.

 

Човек, стига с тази капачка и палец бе .. Всяко трето мнение ти е колко е допотопен шестака и как бил с капачка и палец.. казвал си вече, спри се.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма бордови компютър да показва моментен разход и т.н., иначе лесно можеше да се сравни при каква скорост двулитровия и 2.5 се приближават по показателя разход на бензин/газ. Според мен такъв момент съществува и е някъде към 140 или малко повече.

Вярно е, 6 гърла са, но са по-малки на размер.

Анди, по твоята логика 6А12 трябва да гори по малко и от двата сравнявани мотора, ама както казва един наш журналист от близкото минало, "да, ама не" ..:D

Явно си пропуснал постовете на Тодор за дистрибуцията, или пък той е писал прекалено малко за нея ..:lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И така вече съм горд собственик на :mitsu-smiley: Galant 2.0 136 hp и съм много доволен от избора си от разстоянието м/у Пловдив - Сливен останах с много добро впечатление спрямо колата много добре се държи на пътя не е мудна личи си че иска да върви :D сега започвам малко козметика преден капак ляв калник преден и заден веждата и общо взето това :):) благодаря за мненията. Разхода все още не съм го хванал ама 300 км с 30 лв газ за сега имам и още мисля че ще е доволно :) имам малко тракане на предна лява гума дали шарнир или някоя биалетка утре по светлщо ще гледам и лагера на компресора на климатроника ама като гледам цените и той ще е от сменените през идната седмица :):) това е от мен ако админа реши може да закл темата :):)

Честито, колега! Ъпдейтвай си инфото във профила и като го оправиш цъкни някоя снимка и ние да му се порадваме :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

TASSO написа на 02 ноември 2012 - 08:22 :

 

Да, тази броня която гледаш може да се сложи, но с нея трябва да закупиш и решетката между фаровете.

И халогени, бели мигачи и задни стопове е желателно да се сменят + преден капак (праговете можем да ги пропуснем), иначе си личи от километър, че тунинга е самоделка ..

 

така аз да си попитам защото имам мерак да сменям ама не знам защото на 1 път тези неща няма как да ги взема защото всичко опира до парите че ако сменя предна броня мигачи халогените няколко вида ли са :? и предния капак играе ли някаква роля в това :? на 99-та година модела всички от този тип брони калници фарове прагове ли съвпадат имам предвид дупки чопове и тем подобни и ръбове най вече защото имам ръжда по предния капак и по двата калника левите и ще ги почвам другата седмица ако успея да намеря капак и калник преден направо да ги сменя както и броня че всичко на 1 път да се боядиса ще е много добре :):) някои ако има за продаване да казва :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

TASSO написа на 02 ноември 2012 - 08:22 :

 

Да, тази броня която гледаш може да се сложи, но с нея трябва да закупиш и решетката между фаровете.

И халогени, бели мигачи и задни стопове е желателно да се сменят + преден капак (праговете можем да ги пропуснем), иначе си личи от километър, че тунинга е самоделка ..

 

така аз да си попитам защото имам мерак да сменям ама не знам защото на 1 път тези неща няма как да ги взема защото всичко опира до парите че ако сменя предна броня мигачи халогените няколко вида ли са :? и предния капак играе ли някаква роля в това :? на 99-та година модела всички от този тип брони калници фарове прагове ли съвпадат имам предвид дупки чопове и тем подобни и ръбове най вече защото имам ръжда по предния капак и по двата калника левите и ще ги почвам другата седмица ако успея да намеря капак и калник преден направо да ги сменя както и броня че всичко на 1 път да се боядиса ще е много добре :):) някои ако има за продаване да казва :)

Трябва да си вземеш и гредата под бронята, защото твоята идва малко къса за тая броня, иначе с капака нямаш грижа, разликата е само в това, че издутината на авансовата е по изпъкнал и по забележим. Всичко си пасва идеално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...